Spring naar bijdragen

Een nieuw platform?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Ik ben benieuwd naar @sjako zijn antwoord hierop, wat hij er zelf van vindt om van de functie van moderator af te zijn.

Ik ben tijdelijk wat minder actief geweest wegens persoonlijke omstandigheden, maar ik wil nog best moderator zijn. Ben denk ik nog steeds een van stabiele factoren op dit forum en redelijk in mijn beslissingen. Het is alleen wel jammer dat ik geen account kan aanmaken voor een moderator naast mij. Wil je het goed doen dan is één persoon wel te weinig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben tijdelijk wat minder actief geweest wegens persoonlijke omstandigheden, maar ik wil nog best moderator zijn. Ben denk ik nog steeds een van stabiele factoren op dit forum en redelijk in mijn be

Dat gaat hem inderdaad niet worden.

Geeft niet, snap wel dat je dat dacht. En het is ook wel een beetje frustrerend dit alleen te moeten doen. Maar jullie kunnen misstanden altijd doorgeven via een persoonlijk bericht aan mij. Op die ma

27 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Jezus Christus is de weg, de waarheid en het leven.
Johannes 14:6

Christus-is-de-weg-de-waarheid-en-het-le


Als @sjako zijn account uit handen geeft, dan is het niet uitgesloten dat degene aan wie hij z'n gegevens toevertrouwt het wachtwoord van Sjako wijzigt én dat Sjako als gevolg daarvan zijn functie als moderator (voorgoed) kwijtraakt.

Is @Ricky Tjin ook weer een nepaccount van iemand die zich probeert voor te doen als iemand anders? Ik ga maar weer een tijdje uitloggen want ik wordt een beetje misselijk van dit soort reacties. Ik kan mijn tijd beter besteden met bidden en in mijn Bijbel lezen. En ik heb ook nog een paar boeken die ik wil lezen. Veel plezier met elkaar verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei sjako:

Ik ben tijdelijk wat minder actief geweest wegens persoonlijke omstandigheden, maar ik wil nog best moderator zijn. Ben denk ik nog steeds een van stabiele factoren op dit forum en redelijk in mijn beslissingen. Het is alleen wel jammer dat ik geen account kan aanmaken voor een moderator naast mij. Wil je het goed doen dan is één persoon wel te weinig.

Sorry dan. Ik dacht je er liefst vanaf wilde zijn door onvrede dat je het alleen moet doen en geen contact krijgt met beheerder. En inderdaad omdat je nog maar zelden hier was. Ik heb voor mijn beurt gepraat. Excuus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hermanos2:

Sorry dan. Ik dacht je er liefst vanaf wilde zijn door onvrede dat je het alleen moet doen en geen contact krijgt met beheerder. En inderdaad omdat je nog maar zelden hier was. Ik heb voor mijn beurt gepraat. Excuus. 

Geeft niet, snap wel dat je dat dacht. En het is ook wel een beetje frustrerend dit alleen te moeten doen. Maar jullie kunnen misstanden altijd doorgeven via een persoonlijk bericht aan mij. Op die manier modereren we allemaal een beetje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Willempie:

Is @Ricky Tjin ook weer een nepaccount van iemand die zich probeert voor te doen als iemand anders? Ik ga maar weer een tijdje uitloggen want ik wordt een beetje misselijk van dit soort reacties. Ik kan mijn tijd beter besteden met bidden en in mijn Bijbel lezen. En ik heb ook nog een paar boeken die ik wil lezen. Veel plezier met elkaar verder.

Mijn account is geen nep account. Ik had me een tijdje teruggetrokken. Bovendien ben ik terughoudend met het posten van berichten, wegens overgevoeligheid voor kritiek dat op de man wordt gespeeld. Ik heb al eerder te kennen gegeven kwetsbaar te zijn op het gebied van kritiek, wegens een complexe traumatische jeugd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Mijn account is geen nep account. Ik had me een tijdje teruggetrokken. Bovendien ben ik terughoudend met het posten van berichten, wegens overgevoeligheid voor kritiek dat op de man wordt gespeeld. Ik heb al eerder te kennen gegeven kwetsbaar te zijn op het gebied van kritiek, wegens een complexe traumatische jeugd.

Oh puh lease. Zelf wat trollen, uitdagen, hoogmoedig over anderen roddelen; en dan als ge uw goesting niet meer kreeg wat schemeren met uw kwetsbaarheid.

Mijn autisme dat ge overal zo ging uitsmeren he, was ook geen excuus om zo arrogant te modereren als jij... en dan een kruistocht te starten omdat je afgezet werd. De admin maakte u niet mod wegens uw inzet, die als storend werd ervaren. De admin maakte u mod op aanraden van mij en daar heb ik veel spijt van gehad omdat je veel energie vereist. U afzetten was de evidentie zelve.

Uw verleden is geen excuus.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Willempie:

 Ik kan mijn tijd beter besteden met bidden en in mijn Bijbel lezen. En ik heb ook nog een paar boeken die ik wil lezen. Veel plezier met elkaar verder.

Ik wens je veel goeds toe in die tijd. En eigenlijk heb je wel gelijk. Ik zou ook meer tijd mogen besteden aan de Thuisreis in plaats van bezig zijn met het varkensvoer.

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

was dus tijd die ge kon steken in iets nuttiger he.

Mijn deelname zal niet meer plaatsnemen en systematisch verdwijn ik als een Dagobert in een kelder vol Bitcoins.

Maar onthoud, uw internetconnectie kan zich maandelijks meer dan 10x terug verdienen, als ge u niet meer omringt met trols, leftards en consoorten. ;)

Ik ga een profetische uitspraak doen:

je zult je hooguit een dag of 2/3 wat rustiger houden waarbij je regelmatig aanwezig bent. En dan zie je ergens weer een trigger en ben je er weer en vlieg je er weer vol in.
Eens kijken of ik een profeet ben…..😂😂😂
Maar verder: mocht je inderdaad terugtrekken wens ik je alle goeds en veel rust.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei HJW4:

Ik wens je veel goeds toe in die tijd. En eigenlijk heb je wel gelijk. Ik zou ook meer tijd mogen besteden aan de Thuisreis in plaats van bezig zijn met het varkensvoer.

 

Ik ga een profetische uitspraak doen:

je zult je hooguit een dag of 2/3 wat rustiger houden waarbij je regelmatig aanwezig bent. En dan zie je ergens weer een trigger en ben je er weer en vlieg je er weer vol in.
Eens kijken of ik een profeet ben…..😂😂😂
Maar verder: mocht je inderdaad terugtrekken wens ik je alle goeds en veel rust.

Zwijgen is niet altijd goud he, soms smeekt er iets naar nuance. Maar triggeren zal er niet meer inzitten, ben ik te suf voor nu lol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zwijgen is niet altijd goud he, soms smeekt er iets naar nuance. Maar triggeren zal er niet meer inzitten, ben ik te suf voor nu lol.

Ik hoop dat je de ruimte neemt om van de sufheid af te komen. Niet om jou hier weg te krijgen, maar voor je eigen gemoedsrust en gezondheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Lol na 1 week verwachtte ik wel iets beterschap. Ik kwam zwetend buiten adem weer thuis. Neen bedankt. :)

Zweten en buiten adem klinkt al goed. Dan heb je toch iets goed gedaan. 

Twee maanden is toch wel minimum schat ik om het goed op de rails te krijgen. 

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik zal wel wat vroeger sterven, maar beter leven haha. Echt geen sportfanaat ik. :DMaar hey, ik heb tenminste geprobeerd.

Wist je dat mensen die minder slapen langer leven? Daarom train ik mezelf al jaren om zo min mogelijk te slapen. 4 uren per nacht lukt prima. Overdag pik ik dan een power nap van 15-20 min. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

Op 15-10-2023 om 11:52 zei Ricky Tjin:


Als @sjako zijn account uit handen geeft, dan is het niet uitgesloten dat degene aan wie hij z'n gegevens toevertrouwt het wachtwoord van Sjako wijzigt én dat Sjako als gevolg daarvan zijn functie als moderator (voorgoed) kwijtraakt.

Nee, dat kan niet. 

Daar had ik heus wel over nagedacht. Als je je wachtwoord wilt wijzigen gaat dat via je aan je account gekoppelde mailadres. 

Tenminste... normaal gesproken wel. 

Maar hoe dan ook.. het was maar meedenken om je een beetje te ontlasten. Dat het een ding kan zijn en iets wat je liever niet wil snap ik ook hoor! 

Op 15-10-2023 om 12:22 zei sjako:

Ik ben tijdelijk wat minder actief geweest wegens persoonlijke omstandigheden, maar ik wil nog best moderator zijn. Ben denk ik nog steeds een van stabiele factoren op dit forum en redelijk in mijn beslissingen. Het is alleen wel jammer dat ik geen account kan aanmaken voor een moderator naast mij. Wil je het goed doen dan is één persoon wel te weinig.

Hang in there Sjako! Ik vind je zeker een stabiele factor. 🌺

 

Op zich is het idee van Breuk zo gek nog niet. Je kunt je mod account delen, en een eigen account aanmaken voor jezelf. 

Dan zou je alleen ff moeten checken als je het wachtwoord wijzigt of dat via jouw mailadres gaat, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Petra.:

Nee, dat kan niet. 

Daar had ik heus wel over nagedacht. Als je je wachtwoord wilt wijzigen gaat dat via je aan je account gekoppelde mailadres. 

Tenminste... normaal gesproken wel. 

Maar hoe dan ook.. het was maar meedenken om je een beetje te ontlasten. Dat het een ding kan zijn en iets wat je liever niet wil snap ik ook hoor! 

Ik zit meer te denken aan een systeem van pb’s. Je hebt dan ook gelijk overleg.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid