Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Zo gaat het nu eenmaal... het kan ni alle dagen feest zijn.

Inattentional blindness treedt op wanneer men een object dat zich in het gezichtsveld bevindt niet opmerkt. Meestal is dit een onverwacht object en is het object volledig te zien. Dit fenomeen is aangetoond in het onderzoek De onzichtbare gorilla test van Simons en Chabris.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei TTC:

Inattentional blindness treedt op wanneer men een object dat zich in het gezichtsveld bevindt niet opmerkt. Meestal is dit een onverwacht object en is het object volledig te zien. Dit fenomeen is aangetoond in het onderzoek De onzichtbare gorilla test van Simons en Chabris.

Ben je nu al aan zelf diagnose bezig? Want hier is dat attentional blindness geworden zenne. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei TTC:

Alvast benieuwd hoeveel je rendement vandaag zal worden, al iets ingezet?

Opgestaan met 0,1% rendement. Nog aan het wachten om BTC te verkopen. Ik kan hem al verkopen met winst, maar ik ga wachten tot die 26,3K dollar waard is, minstens. 50% van mijn Pionex steekt daar in.

Ik heb enkel in het begin trades met verlies gedaan. Maar daarna realiseerde ik geen verlies meer. Ze maken het ook belachelijk makkelijk vandaag he.

Mijn rendement is in realiteit hoger, maar die BTC staat nog te laag om het te realiseren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Opgestaan met 0,1% rendement. Nog aan het wachten om BTC te verkopen. Ik kan hem al verkopen met winst, maar ik ga wachten tot die 26,3K dollar waard is, minstens. 50% van mijn Pionex steekt daar in. Ik heb enkel in het begin trades met verlies gedaan. Maar daarna realiseerde ik geen verlies meer. Ze maken het ook belachelijk makkelijk vandaag he.

Kunnen ons best voorstellen dat er ook fora zijn waar je verblindende bezigheden als volstrekt normaal gezien worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Kunnen ons best voorstellen dat er ook fora zijn waar je verblindende bezigheden als volstrekt normaal gezien worden. 

Is het niet eerder abnormaal je mening op te dringen op een forum en via manipulatieve communicatiestrategieën anderen in diskrediet brengt om uw desinformatie aan de minder belezenen als waarheid te verkopen? Heb je het allemaal eens objectief door chatgpt laten analyseren? Ik wel... nu gij nog. ;) Maar ge zult het ook wel beter weten dan chatgpt zekers? :D Vaneigenst! Lol

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is het niet eerder abnormaal je mening op te dringen op een forum en via manipulatieve communicatiestrategieën anderen in diskrediet brengt om uw desinformatie aan de minder belezenen als waarheid te verkopen? Heb je het allemaal eens objectief door chatgpt laten analyseren? Ik wel... nu gij nog. ;) Maar ge zult het ook wel beter weten dan chatgpt zekers? :D Vaneigenst! Lol

Bij de geboorte ziet een kind met fragiele X syndroom er meestal net zo uit als ieder ander kind. Bij het opgroeien kunnen de kenmerken van fragiele X syndroom zichtbaar worden. Het kind heeft soms een langer gezicht dan anderen en het kan grotere oren hebben. En soms heeft het een grotere kin. Vaak hebben deze kinderen oorontstekingen die steeds terugkomen. Een ander kenmerk dat vaak voorkomt is platvoeten. En ook komt het vaak voor dat ze hun vingers en polsen verder kunnen strekken dan normaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Bij de geboorte ziet een kind met fragiele X syndroom er meestal net zo uit als ieder ander kind. Bij het opgroeien kunnen de kenmerken van fragiele X syndroom zichtbaar worden. Het kind heeft soms een langer gezicht dan anderen en het kan grotere oren hebben. En soms heeft het een grotere kin. Vaak hebben deze kinderen oorontstekingen die steeds terugkomen. Een ander kenmerk dat vaak voorkomt is platvoeten. En ook komt het vaak voor dat ze hun vingers en polsen verder kunnen strekken dan normaal.

Blablabla...

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Ze weten het niet meer, nu ze de essentie buitenspel hebben gezet. 

De essentie is, stijgt ie vandaag of stijgt ie niet.

Er van op afstand over blijven praten en uzelf verbergen achter een hoop nonsens en thesaurus woorden, kan uzelf en een paar anderen misschien overtuigen.

De naakte essentie is wie we nu zijn, ge zijt niet meer of minder loser dan mij gevangen in een systeem waar we mee moeten leren leven of leren ontsnappen. Plato's grot...

 

Screenshot_20230823-070748_Pionex.jpg

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De essentie is, stijgt ie vandaag of stijgt ie niet. Er van op afstand over blijven praten en uzelf verbergen achter een hoop nonsens en thesaurus, kan uzelf en een paar anderen misschien overtuigen. De naakte essentie is wie we nu zijn, ge zijt niet meer of minder loser dan mij gevangen in een systeem waar we mee moeten leren leven of leren ontsnappen. Plato's grot...

Het voordeel van leven in een glazen bol is dat anderen makkelijker kunnen zien wie je tracht te belazeren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Het voordeel van leven in een glazen bol is dat anderen makkelijker kunnen zien wie je tracht te belazeren. 

Niemand? Heb ik hier iets verkocht of mijn strategie gedeeld? En ja dat moet pikken voor u. Dat een ongeschoolde en onbeschaafde boer als ik na veel gesprekjes en nieuwe kring mensen om me heen, leerde hoe een monetaire systeem draaide en daar in leerde functioneren.

De enige die zichzelf belazert, ben jij! Je belazert jezelf en uw afgunst jegens mij staat te blinken in uw manipulatieve communicatiestrategieën die daarvan een lopend testament zijn.  :)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Niemand? Heb ik hier iets verkocht of mijn strategie gedeeld? En ja dat moet pikken voor u. Dat een ongeschoolde en onbeschaafde boer als ik na veel gesprekjes en nieuwe kring mensen om me heen, leerde hoe een monetaire systeem draaide en daar in leerden functioneren. De enige die zichzelf belazert, ben jij! Je belazert jezelf en uw afgunst jegens mij staan te blinken in uw manipulatieve communicatiestrategieën die daarvan een lopend testament zijn. 

Je denkt dan ook enkel in termen van complotten, in termen van meer en meer graaien. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Je denkt dan ook enkel in termen van complotten, in termen van meer en meer graaien. 

Ja er zijn samenzweringen en wie het doorziet, kan daar zelfs zwaar op cashen.

We zullen anders misantropisch blijven klagen hoe het kan zijn terwijl we ons zielig bestaan op anderen op trekken door ze in onze jaloezie te beledigen en onder ons niveau te duwen.

Wat een klasse. Volgens mij is heel uw bestaan een act en is uw IQ niet eens boven de 100, uw EQ zakte alleszins onder de bodem. En maar schreeuwen voor empathie, ik zou echt uw temperatuur eens gaan nakijken en sertraline met een arts gaan bespreken. Je slaagt helemaal door.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja er zijn samenzweringen en wie het doorziet, kan daar zelfs zwaar op cashen. We zullen anders misantropisch blijven klagen hoe het kan zijn terwijl we ons zielig bestaan op anderen op trekken door ze in onze jaloezie te beledigen en onder ons niveau te duwen. Wat een klasse. Volgens mij is heel uw bestaan een act en is uw IQ niet eens boven de 100, uw EQ zakte alleszins onder de bodem. En maar schreeuwen voor empathie, ik zou echt uw temperatuur eens gaan nakijken en sertraline met een arts gaan bespreken. Je slaagt helemaal door.

En maar blijven proberen, wellicht heeft dat te maken met de essentie die je steeds buitenspel plaatst. In theorie worden dergelijke processen deskundig beschreven, net zoals de Bitcoin van non-lineaire signature is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

En maar blijven proberen, wellicht heeft dat te maken met de essentie die je steeds buitenspel plaatst. In theorie worden dergelijke processen deskundig beschreven, net zoals de Bitcoin van non-lineaire signature is. 

Het kan mij allemaal geen bal schelen hoe gij naar de wereld kijkt. Uw mening is al meer dan een week geleden genoteerd en heeft gelukkig 0 invloed op me gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Het kan mij allemaal geen bal schelen hoe gij naar de wereld kijkt. Uw mening is al meer dan een week geleden genoteerd en heeft gelukkig 0 invloed op me gehad.

Kunnen daarom maar beter waakzaam blijven, het is werkelijk om schrik van te krijgen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Inderdaad . Do your own research.

Ja, een non-lineaire katalysator wordt overgeleverd aan de menselijke vrije wil binnen actuele toestanden zoals evolutionair tot stand gekomen zijn. Dit betekent dat een wildgroei aan responsen mogelijk wordt waardoor nu net de essentie van dat wat tijdloos gegeven is ontzien kan worden. Dit leidt indien doordacht tot het idee van een overkoepelende waarheid, simpelweg omdat non-lineaire impulsen niet verdwijnen door deze of gene interpretatie die mogelijks tot meer verwarring leidt dan de verheldering en verzoening waartoe een katalysator zoals de Bitcoin het middel kan zijn. Ergo, als een hoopvol potentieel met aangepaste normen, waarden en ethiek, anders dan schemerachtige constructies die complotten aanzwengelen door zij die op het die manier interpreteren en hun bijtijds angstaanjagende strategieën op afstemmen. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Ja, een non-lineaire katalysator wordt overgeleverd aan de menselijke vrije wil binnen actuele toestanden zoals evolutionair tot stand gekomen zijn. Dit betekent dat een wildgroei aan responsen mogelijk wordt waardoor nu net de essentie van dat wat tijdloos gegeven is ontzien kan worden. Dit leidt indien doordacht tot het idee van een overkoepelende waarheid, simpelweg omdat non-lineaire impulsen niet verdwijnen door deze of gene interpretatie die mogelijks tot meer verwarring leidt dan de verheldering en verzoening waartoe een katalysator zoals de Bitcoin het middel kan zijn. Ergo, als een hoopvol potentieel met aangepaste normen, waarden en ethiek, anders dan schemerachtige constructies die complotten aanzwengelen door zij die op het die manier interpreteren en hun bijtijds angstaanjagende strategieën op afstemmen. 

Wij bevorderen het complot niet  ... Dat zijn overmachten die buiten ieders wil spelen. Het enige wat sommige doen is erop speculeren en anticiperen.

Ge denkt er imho beter niet teveel bij na, en handhaaft best een flexibele strategie die je op uw persoonlijke zelf afstemt zonder in paniek te schieten en over andermans wallet te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wij bevorderen het complot niet  ... Dat zijn overmachten die buiten ieders wil spelen. Het enige wat sommige doen is erop speculeren en anticiperen. Ge denkt er imho beter niet teveel bij na, en handhaaft best een flexibele strategie die je op uw persoonlijke zelf afstemt zonder in paniek te schieten en over andermans wallet te gaan.

Ergo, verschillende onderzoeksmethoden brengen ons tot these-antithese-synthese, en de synthese plaats je buitenspel. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ergo, verschillende onderzoeksmethoden brengen ons tot these-antithese-synthese, en de synthese plaatst je buitenspel. 

Zeg jij... ik luister gewoon naar andere mensen die het met veel minder woorden, oordelen, vooroordelen en beledigingen aan de man brengen. Gewoon die mensen hun raad volgen werpt vruchten af. Al de rest is toogklap...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid