Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

Ik heb uw logica eens door de meest objectieve deelnemer laten analyseren en wat jij misleidend vond laten analyseren. Lees het eens terug? (Chatgpt)

Hilariteit alom, de logica's die gehanteerd worden zijn eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, dat is zo helder als een klontje. Je bent gewoon vals in de presentaties van analyses, dat is alles. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

2 minuten geleden zei TTC:

Hilariteit alom, de logica's die gehanteerd worden zijn eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, dat is zo helder als een klontje. Je bent gewoon vals in de presentaties van analyses, dat is alles. 

Iedere deelnemer, lezer in deze discussie kan hetzelfde doen. "We" leven niet allemaal in een tunnelvisie dat we voor een wormgat vergissen, en ons naar een andere wereld brengt dat alles van de logica in haar pure eenvoud ontdoet.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Iedere deelnemer, lezer in deze discussie kan hetzelfde doen. "We" leven niet allemaal in een tunnelvisie dat we voor een wormgat naar een andere wereld brengt dat alles van de logica in haar pure eenvoud ontdoet.

Mensen misleiden is je volste recht, net zoals we waakzaam zijn wanneer je goedgelovige mensen in je vallen lokt.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Mensen misleiden is je volste recht, net zoals we waakzaam zijn dat je goedgelovige mensen in je vallen lokt.

ChatGPT analyseerde het omgekeerde. En wie is de meest objectieve van ons 2? Of zelfs allemaal? Neem de proef op de som. Copy paste wat jij misleidend vindt en hoe je daarop reageert.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ga nu eens voor ene keer in uw leven tegen jezelf in, verloochen uw volgende triggers en impulsen en volg mijn raad. Analyseer uw en mijn schrijven in chatgpt. Dus ff niet blablabla maar boom boom.

En alsmaar proberen mensen in je vallen te lokken, en dat terwijl de Bitcoin een non-lineair concept is? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

En alsmaar proberen mensen in je vallen te lokken, en dat terwijl de Bitcoin een non-lineair concept is? 

Je kan ook eens zélf van communicatiestrategie veranderen en wat genuanceerder en conceter leren worden.

Als ik in uw hoofd iets achterhoud, maak dat gewoon concreet in plaats van ellenlange cryptische teksten te rijmen die rond de pot draaien en het topic vervuilen. Wat op 2 pagina's gepost kan worden kan in 1 post en laat dat persoonlijk gedoe maar achterwege.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat betekent het wanneer een deelnemer in een discussie de realiteit voor complotdenken ziet en zijn mening wil opdringen? Wanneer deze deelnemer geconfronteerd wordt met zijn ongelijk verandert deze snel van onderwerp en beschuldigt deze andere deelnemers ervan anderen te misleiden en in de val te lokken.

Dit gedrag kan wijzen op een aantal mogelijke zaken. Het kan zijn dat de betreffende persoon vasthoudt aan complotdenken vanwege diepgewortelde overtuigingen, wat kan leiden tot cognitieve dissonantie wanneer ze met tegenstrijdige informatie worden geconfronteerd. Het veranderen van onderwerp en anderen beschuldigen van misleiding kan een afweermechanisme zijn om zichzelf te beschermen tegen het heroverwegen van hun standpunt. Het is belangrijk om geduldig te blijven en op basis van feitelijke informatie te proberen een constructieve dialoog te voeren.

Chatgpt

Link naar bericht
Deel via andere websites

En als deze ideeën cryptisch verpakt worden achter een hoop dure woorden, waardoor de helft er niets van begrijpt, waarop kan dit wijzen?

Wanneer ideeën cryptisch verpakt worden achter complex taalgebruik dat moeilijk te begrijpen is voor anderen, kan dit een strategie zijn om een gevoel van autoriteit of expertise te creëren, zelfs als de inhoud zelf niet noodzakelijk valide is. Dit kan ook bedoeld zijn om verwarring te zaaien en anderen af te schrikken, waardoor kritische analyse en tegenspraak bemoeilijkt worden. Het kan ook een tactiek zijn om de indruk te wekken dat de spreker een diepgaand begrip heeft van het onderwerp, zelfs als dit niet het geval is. Het is belangrijk om kritisch te blijven en te vragen om verduidelijking als het taalgebruik te complex lijkt, zodat de ware inhoud van de ideeën beter begrepen kan worden.

Chatgpt

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Je kan ook eens zélf van communicatiestrategie veranderen en wat genuanceerder en conceter leren worden. Als ik in uw hoofd iets achterhoud, maak dat gewoon concreet in plaats van ellenlange cryptische teksten te rijmen die rond de pot draaien en het topic vervuilen. Wat op 2 pagina's gepost kan worden kan in 1 post en laat dat persoonlijk gedoe maar achterwege.

Alsmaar proberen mensen in je malafide spelletjes te betrekken, zodat communicatie helemaal onmogelijk wordt. Simpel is zeggen dat de Bitcoin, of gelijk welk betaalmiddel, van non-lineaire signature is. Vervolgens begin je mensen om de oren te slaan met statistieken om ze te kunnen verlammen, om dan je slag te slaan in de veronderstelling dat niemand het zou kunnen doorhebben. 

25 minuten geleden zei Fundamenteel:

En als deze ideeën cryptisch verpakt worden achter een hoop dure woorden, waardoor de helft er niets van begrijpt, waarop kan dit wijzen?

Wanneer ideeën cryptisch verpakt worden achter complex taalgebruik dat moeilijk te begrijpen is voor anderen, kan dit een strategie zijn om een gevoel van autoriteit of expertise te creëren, zelfs als de inhoud zelf niet noodzakelijk valide is. Dit kan ook bedoeld zijn om verwarring te zaaien en anderen af te schrikken, waardoor kritische analyse en tegenspraak bemoeilijkt worden. Het kan ook een tactiek zijn om de indruk te wekken dat de spreker een diepgaand begrip heeft van het onderwerp, zelfs als dit niet het geval is. Het is belangrijk om kritisch te blijven en te vragen om verduidelijking als het taalgebruik te complex lijkt, zodat de ware inhoud van de ideeën beter begrepen kan worden.

Chatgpt

Absurd is een leenwoord uit het Frans of Latijn, in de betekenis van ‘ongerijmd’ voor het eerst aangetroffen in het jaar 1548.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Alsmaar proberen mensen in je malafide spelletjes te betrekken, zodat communicatie helemaal onmogelijk wordt. Simpel is zeggen dat de Bitcoin, of gelijk welk betaalmiddel, van non-lineaire signature is. Vervolgens begin je mensen om de oren te slaan met statistieken om ze te kunnen verlammen, om dan je slag te slaan in de veronderstelling dat niemand het zou kunnen doorhebben. 

Absurd is een leenwoord uit het Frans of Latijn, in de betekenis van ‘ongerijmd’ voor het eerst aangetroffen in het jaar 1548.

Et alors? Ge kunt net van het non lineaire profiteren.

Doomdenker, complotdenker, tweedrachtzaaier die je toch bent }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Et alors? Ge kunt net van het non lineaire profiteren. Doomdenker, complotdenker, tweedrachtzaaier die je toch bent }-)

Onwaarschijnlijk zijn je misleidende berichten, fiat geld is immers ook van non-lineaire signature. Maar dat speel je uit om onder hetzelfde hoedje te kunnen spelen met diegenen waarvan je stelt dat het de grote boosdoeners zijn, om op die manier alweer de essentie buitenspel te kunnen plaatsen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk zijn je misleidende berichten, fiat geld is immers ook van non-lineaire signature. Maar dat speel je uit om onder hetzelfde hoedje te kunnen spelen met diegenen waarvan je stelt dat het de grote boosdoeners zijn, om op die manier alweer de essentie buitenspel te kunnen plaatsen. 

Ja maar fiat geld heeft al wel jaren haar waarde gevestigd. Je kan die twee niet vergelijken.

Ik zie niemand als boosdoener en wil gewoon van 2 walletjes eten. Dan word ik de boosdoener...

Of Het zijn beide boosdoeners of je mag van beide gebruik maken. Simpel toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja maar fiat geld heeft al wel jaren haar waarde gevestigd. Je kan die twee niet vergelijken. Ik zie niemand als boosdoener en wil gewoon van 2 walletjes eten. Dan word ik de boosdoener... Of Het zijn beide boosdoeners of je mag van beide gebruik maken. Simpel toch?

Alsmaar hetzelfde verhaal, de essentie uitsluitend op een manier die geen neutralisatie meer toelaat. Maar dat kennen we van je, elke vorm van verruimend perspectief plaats je binnen vernauwende referentiekaders zodat je ook daar weer een complot in kan zien, logica's verwringend op een manier dat zelfs onze kinderen maar amper kunnen geloven, maar toch waar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja maar fiat geld heeft al wel jaren haar waarde gevestigd. Je kan die twee niet vergelijken.

Kijk maar eens hoe verward je bent, in beginsel is dat exact hetzelfde. En zo misleid je mensen, door de setup van systemen aan te grijpen om je complotten aan te zwengelen, over diep ingeburgerde anomalieën rep je met geen woord in functie van het eigen gewin.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Kijk maar eens hoe verward je bent, in beginsel is dat exact hetzelfde. En zo misleid je mensen, door de setup van systemen aan te grijpen om je complotten aan te zwengelen, over diep ingeburgerde anomalieën rep je met geen woord in functie van het eigen gewin.  

Ja ik beraam stiekeme plannen en misleid de grote massa in een wereld waar ik zelf maar kruimeltjes raap.

Wat een slecht mens moet ik toch zijn he

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja ik beraam stiekeme plannen en misleid de grote massa in een wereld waar ik zelf maar kruimeltjes raap. Wat een slecht mens moet ik toch zijn he

Zo stiekem is het niet, het is zo helder als een klontje. Hoog tijd om nog eens een Bijbelcitaat tussen te voegen, denk je niet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

ChatGPT heeft u ontmaskerd als misleider en manipulatief om de ander in diskrediet te brengen. Ge kunt daar niet tegen op zenne. :)

Uitermate interessant, het verandert niets aan het non-lineaire beginsel dat je alsmaar buitenspel tracht te plaatsen, hoezo? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Uitermate interessant, het verandert niets aan het non-lineaire beginsel dat je alsmaar buitenspel tracht te plaatsen, hoezo? 

Blababla ... Hoeveel crypto verhandelde gij al vandaag? Paniekzaaier!

Wie zegt dat ik die buitenspel plaats, gij! Gij insinueert en rijmt vanalles in uw hoofd, maar het eindeloos blijven herhalen maakt het niet minder onwaar.

 

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Blababla ... Hoeveel crypto verhandelde gij al vandaag? Paniekzaaier! Wie zegt dat ik die buitenspel plaats, gij! Gij insinueert en rijmt vanalles in uw hoofd, maar het eindeloos blijven herhalen maakt het niet minder onwaar.

Door middel van een abstract kan de lezer snel de belangrijkste inhoud en soms methodes van een werkstuk doornemen. Zo kan de lezer beslissen of het werkstuk interessant is voor hem of haar. Het gebruik van trefwoorden in een abstract is belangrijk aangezien we tegenwoordig allemaal met een elektronisch informatiesysteem werken, en naar inhoud soms gepaste ggz-expertise genoodzakend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Door middel van een abstract kan de lezer snel de belangrijkste inhoud en soms methodes van een werkstuk doornemen. Zo kan de lezer beslissen of het werkstuk interessant is voor hem of haar. Het gebruik van trefwoorden in een abstract is belangrijk aangezien we tegenwoordig allemaal met een elektronisch informatiesysteem werken, en naar inhoud soms gepaste ggz-expertise genoodzakend.

Screenshot_20230821-113103_Pionex.jpg.56a5418fc7eb2eb3be55bbc1aa0826b1.jpg

Screenshot_20230821-113032_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid