Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

Zeg jij... ik luister gewoon naar andere mensen die het met veel minder woorden, oordelen, vooroordelen en beledigingen aan de man brengen. Gewoon die mensen hun raad volgen werpt vruchten af. Al de rest is toogklap...

Fascinerend om zien is dat we op deze manier ook steeds beter kunnen leren begrijpen waarom er ook een reeks anomalieën in het systeem geslopen zijn, wat anderen toogklap noemen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

38 minuten geleden zei TTC:

Gisteren toevallig nog voor iemand anders betaald, omdat ze haar bankkaart vergeten was. 

Hier word ik nu blij van. Er zijn meer mensen die dit doen. Een geweldig gebaar dat ontzettend veel goed doet, ook als voorbeeld en om mensen tot nadenken aan te zetten over wat nu echt een menswaardige samenleving zou kunnen zijn. Vooral in een wereld waar je vele malen meer kans loopt om bestolen te worden dan geholpen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Hier word ik nu blij van. Er zijn meer mensen die dit doen. Een geweldig gebaar dat ontzettend veel goed doet, ook als voorbeeld en om mensen tot nadenken aan te zetten over wat nu echt een menswaardige samenleving zou kunnen zijn. Vooral in een wereld waar je vele malen meer kans loopt om bestolen te worden dan geholpen.

Ja, iets later voorgeschoten bedrag netjes op de rekening gekregen, kost amper moeite. 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

En wat is de essentie in ruil tot crypto? Of het contrast...

Behorend tot de categorie quasi onmogelijk zijn non-lineaire katalysatoren, daarbovenop volledig gratis. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Ja, iets later voorgeschoten bedrag netjes op de rekening gekregen, kost amper moeite. 

Behorend tot de categorie quasi onmogelijk zijn non-lineaire katalysatoren, daarbovenop volledig gratis. 

Als gij iets laag kunt aankopen, dat laat stijgen en ruilen tegen iets dat nog meer in waarde stijgt; gaat ge daar dan veel woorden aan verslijten?

d61.jpg

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als gij iets laag kunt aankopen, dat laat stijgen en ruilen tegen iets dat nog meer in waarde stijgt; gaat ge daar dan veel woorden aan verslijten?

Je hoeft de misleiding niet per sé te verstoppen, het is immers kristalhelder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Misschien heb je er nog aan gedacht de essentie te willen verdringen, tenzij abusievelijk misgelopen. 

Misschien wordt het eens tijd u in uw eigen essentie te verdiepen. In plaats van 's ochtends tot 's nachts met die van een ander bezig te zijn met mindgames waar ik geen seconde langer energie meer ga insteken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Misschien wordt het eens tijd u in uw eigen essentie te verdiepen. In plaats van 's ochtends tot 's nachts met die van een ander bezig te zijn met mindgames waar ik geen seconde langer energie meer ga insteken.

Rendement is de verhouding tussen opbrengst en inleg. In de meeste gevallen wordt er een meetbare grootheid mee bedoeld. Bij een verwarmingsketel, bijvoorbeeld, wordt met rendement gedoeld op de mate waarin de energie die erin gebruikt wordt ook wordt omgezet in bruikbare warmte. Rendement is dimensieloos en wordt dan meestal in een percentage uitgedrukt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zowat alles staat groen en gaat in stijgende lijn. Wat me doet stagneren. De strategie was echter kopen als ze in rood gingen en terug verkopen eens ze ruim in het groen stonden.

SHIB de enige hype die ik volg, omdat ik er in geloof en ze zich sterk weten houden tijdens de storm. In slechte tijden leert men zijn crypto kennen, maar in betere nog meer.

Dat moet maar 1 a 3 nullen na de komma opschuiven om significant te renderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid