Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Op 6-8-2023 om 13:16 zei Fundamenteel:

Is anticiperen op grafieken en data verwerken op algoritmes, hetzelfde als gokken?

De berichtgeving over pseudotoevalsgeneratoren kan je maar moeilijk gokken noemen, anders dan zij die van non-lineaire impulsen een gokspel maken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Die op zich dan weer volledig gedekt is door goud, de enige veiligheid die nog bestaat wellicht? 

Ik stel me de vraag of goud nog wel de hele waarde dekt... Zeer onwaarschijnlijk.

Zelf goud verzamelen is een optie, als ge tijd hebt... En wanneer komt ge dan aan een deftig rendement en goudvoorraad?

Je gaat beter faliekant tegen de stroming van de rat race in, hoe misleidend het ook mag lijken 😛

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik stel me de vraag of goud nog wel de hele waarde dekt. Zeer onwaarschijnlijk. Zelf goud verzamelen is een optie, als ge tijd hebt... En wanneer komt ge dan aan een deftig rendement en goudvoorraad? Je gaat beter faliekant tegen de stroming van de rat race in, hoe misleidend het ook mag lijken.

Moest er niet genoeg voorraad zijn, kunnen we dat snel herstellen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Moest er niet genoeg voorraad zijn, kunnen we dat snel herstellen. 

Heb je de film over de rat race gezien? Dat is wat ons als mensheid gevangen houdt en de mensheid kwaad aandoet.

Het herstel is niet gewenst, ge zijt een product dat moet renderen in de economie en wee als ge er buiten leert renderen. Dan komen de slangen boven....

5 minuten geleden zei TTC:

Moest er niet genoeg voorraad zijn, kunnen we dat snel herstellen. 

Zie Frankrijk in Afrika. Niet zonder toeval bij de goud en uraniumbronnen. Maar crypto is van de duivel :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Heb je de film over de rat race gezien? Dat is wat ons als mensheid gevangen houdt en de mensheid kwaad aandoet. Het herstel is niet gewenst, ge zijt een product dat moet renderen in de economie en wee als ge er buiten leert renderen. Dan komen de slangen boven....

Je bent weer bezig, werkelijk onwaarschijnlijk is het.

20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zie Frankrijk in Afrika. Niet zonder toeval bij de goud en uraniumbronnen. Maar crypto is van de duivel.

Waar zit je eigenlijk met je hoofd? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Shawshank redemption aan het kijken, hier aan het lezen en schrijven en wat aan het wachten op een stijgingske. Niet te ver weg dus. Goeie film wel.

Ver weg dus, we wachten op de volgende statistiek die niet laat vermoeden dat de essentie überhaupt nog enige kans maakt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei TTC:

Ver weg dus, we wachten op de volgende statistiek die niet laat vermoeden dat de essentie überhaupt nog enige kans maakt. 

Staat gij ook zo aan de kassa tegen de kassierster bezig voor ge contant of met bankcontact betaalt? :D

bewerkt door Fundamenteel
contant
Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Fundamenteel:

Staat gij ook zo aan de kassa tegen de kassierster bezig voor ge contant of met bankcontact betaalt?

Het blijft onwaarschijnlijk hoe je de essentie van je eigen verhaal blijft buitenspel plaatsen, hoe denk je nu die goudstandaard te herstellen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Het blijft onwaarschijnlijk hoe je de essentie van je eigen verhaal blijft buitenspel plaatsen, hoe denk je nu die goudstandaard te herstellen? 

Ik denk niets te herstellen.

Ik surf op piekjes en dallen, niet meer niet minder. Heb mijn strategie wel aangepast. In plaats van vele kleintjes bewegen, beweeg ik nu 2 a 4 grotere per dag en wacht ik tot de volgende. Nu mijn ogen zwaar worden heb ik 2 orders ingediend. Morgen ontwaak ik en zijn die misschien ingediend. Ge moet er allemaal niet zoveel bij nadenken en vooral rustig blijven. Move smooth as een dief in de nacht.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik denk niets te herstellen. Ik surf op piekjes en dallen, niet meer niet minder. Heb mijn strategie wel aangepast. In plaats van vele kleintjes bewegen, beweeg ik nu 2 a 4 grotere per dag en wacht ik tot de volgende. Nu mijn ogen zwaar worden heb ik 2 orders ingediend. Morgen ontwaak ik en zijn die misschien ingediend. Ge moet er allemaal niet zoveel bij nadenken en vooral rustig blijven. Move smooth as een dief in de nacht.

Duidelijk dat je niet aan herstel denkt, amper geloofwaardig. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Het bedrog gaat gewoon verder door mensen alsmaar te misleiden, het is om schrik van te krijgen. 

ChatGPT heeft u ontmaskerd als iemand die met dure woorden expertise tracht uit te stralen en via manipulatieve communicatiestrategieën de ander in diskrediet wenst te brengen om uw eigen mening verder op te dringen.

En dat van 's morgens tot 's avonds... :)

Jij bent degene die misleidt, jij bent de haatspraker, jij bent degene die verdeelt en desinformatie deelt om dan altijd snel over iets anders te beginnen met dure woorden als uw ongelijk staat te blinken. Erg...

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

ChatGPT heeft u ontmaskerd als iemand die met dure woorden expertise tracht uit te stralen en via manipulatieve communicatiestrategieën de ander in diskrediet wenst te brengen om uw eigen mening verder op te dringen. En dat van 's morgens tot 's avonds... Jij bent degene die misleidt, jij bent de haatspraker, jij bent degene die verdeelt en desinformatie deelt om dan altijd snel over iets anders te beginnen met dure woorden als uw ongelijk staat te blinken. Erg...

Nu leren we je pas écht kennen, heb je dit alles nodig om mensen in je vallen mee te sleuren?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Nu leren we je pas écht kennen, heb je dit alles nodig om mensen in je vallen mee te sleuren?

Ik heb zelfs een post van mij door chatgpt gehaald en gedeeld. Het was een realistische handelstrategie. :)

De enige die mensen in zijn wormgat wilt zuigen ben jij. Chatgpt weerlegde al dat je uw mening wilt opdringen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik heb zelfs een post van mij door chatgpt gehaald en gedeeld. Het was een realistische handelstrategie. De enige die mensen in zijn wormgat wilt zuigen ben jij. Chatgpt weerlegde al dat je uw mening wilt opdringen.

Een wormgat is enkel een metafoor om van punt A naar B te gaan, dat is alles. We hadden voor hetzelfde geld ook de besluitvormingstheorie van Herbert Simon kunnen opmerken, dat gaat over ernstige dingen, menselijk, vreedzaam.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb zelfs een post van mij door chatgpt gehaald en gedeeld.

Er zijn overigens al gevallen van zelfmoord bekend, van mensen die met AI een gezellig babbeltje onderhouden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Een wormgat is enkel een metafoor om van punt A naar B te gaan, dat is alles. We hadden voor hetzelfde geld ook de besluitvormingstheorie van Herbert Simon kunnen opmerken, dat gaat over ernstige dingen, menselijk, vreedzaam.

Ja maar als ge niet kunt aanvaarden dat mensen niet willen meegaan naar punt B, en daardoor in manipulatief en beledigend gedrag hervalt; is het een metafoor voor een tunnelvisie he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja maar als ge niet kunt aanvaarden dat mensen niet willen meegaan naar punt B, en daardoor in manipulatief en beledigend gedrag hervalt; is het een metafoor voor een tunnelvisie he.

Onwaarschijnlijk is de misleiding, de vraag stelt zich waarom je de essentie buitenspel plaatst. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk is de misleiding, de vraag stelt zich waarom je de essentie buitenspel plaatst. 

Wat het ook allemaal mag zijn in uw hoofd waardoor ge misleidingen en meer ziet; het is niet aan mij alles eindeloos tot in de treure toe te nuanceren, herhalen en corrigeren.

Ik heb gewoon iets gedeeld en getoond hoe makkelijk het kan zijn. Het is goed om te begrijpen hoe tandwieltjes roteren. Maar het is anno 2023 heel wat anders dan anno 2012 en zelfs 2019. Met AI ging er een bal aan het rollen waardoor de "essentie" zich op andere zaken kan richten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat het ook allemaal mag zijn in uw hoofd waardoor ge misleidingen en meer ziet; het is niet aan mij alles eindeloos tot in de treure toe te nuanceren, herhalen en corrigeren. Ik heb gewoon iets gedeeld en getoond hoe makkelijk het kan zijn. Het is goed om te begrijpen hoe tandwieltjes roteren. Maar het is anno 2023 heel wat anders dan anno 2012 en zelfs 2019. Met AI ging er een bal aan het rollen waardoor de "essentie" zich op andere zaken kan richten.

Nuanceren door de essentie buitenspel te plaatsen? Je enige doel is om zoveel mensen in je spelletjes te betrekken zodat je jezelf kan verrijken, dat is alles. Elke vorm van aandacht voor subtiele nuances verdring je omdat het iets zou kunnen onthullen dat je minder graag leest, en toch ben je zelf de aanzet daartoe. Althans, dat zeg je, aangedikt met heel wat irrelevanties om het speelveld vooral duister te maken. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Nuanceren door de essentie buitenspel te plaatsen? Je enige doel is om zoveel mensen in je spelletjes te betrekken zodat je jezelf kan verrijken, dat is alles. Elke vorm van aandacht voor subtiele nuances verdring je omdat het iets zou kunnen onthullen dat je minder graag leest, en toch ben je zelf de aanzet daartoe. Althans, dat zeg je, aangedikt met heel wat irrelevanties om het speelveld voor duister te maken. 

Neen ik heb een onderwerp over crypto geopend om meningen te verzamelen. En in de hoop dat er misschien nog een handelaar was.

Laat duidelijk wezen, geen enkel lid kan invloed uitoefenen op mijn winst. Je moet toch al diep in je hoofd weg gezakt zijn als je denkt dat dit mijn doel is. Hoe zou een garnaal als mij ooit zoveel invloed kunnen uitoefenen? Kijk uw temperatuur eens na? Je ijlt!

Ik verdring geen enkele nuance. Ik ga gewoon niet meer mee in uw manipulatieve spelletjes. Je bent een verzuurd mens geworden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid