Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

En de kennis die we nu van @TTC gaan krijgen zal van chatgpt komen om zijn manipulatieve communicatiestrategieën op steroïden te plaatsen. Minen heeft geen bal met de veiligheid van  EUROC als stable coin te maken.

Nogmaals, door het dolle heen, de essentie totaal zoek. 

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zet hier uw antwoord waarom EUROC niet veilig is als stable coin of zwijg.

Is de Euro veilig? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

2 minuten geleden zei TTC:

Nogmaals, door het dolle heen, de essentie totaal zoek. 

We waren over stable coins en euroc bezig. Ik vroeg u het antwoord uit chatgpt eens te kopiëren en dan begin je over minen.

Je bent echt doorgedraaid en handhaaft manipulatieve strategiën om mij in het diskrediet te brengen.

EUROC is veilig als stable coin en is altijd 1 euro. 1 BTC is nooit altijd $26000. Dat gaat op en neer en is dus niet "stable".

Begin zelf bij het begin, pas het toe, toon uw resultaat.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

We waren over stable coins en euroc bezig. Ik vroeg u het antwoord uit chatgpt eens te kopiëren en dan begin je over minen. Je bent echt doorgedraaid en handhaaft manipulatieve strategiën om mij in het diskrediet te brengen. EUROC is veilig als stable coin en is altijd 1 euro. 1 BTC is nooit $26000. Dat gaat op en neer en is dus niet "stable". Begin zelf bij het begin, pas het toe, toon uw resultaat.

Je wil gewoon de essentie buitenspel plaatsen, de manier die je hanteert om mensen te misleiden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Je wil gewoon de essentie buitenspel plaatsen, de manier die je hanteert om mensen te misleiden. 

Neen jij wil uw visie opdringen die duidelijk verouderd is of ge verkocht zo geen onzin.

Sommige nemen risico, sommigen niet. Maar als ik uw advies zou toepassen, zat ik bij de 98% die na de eerste 6 maand de helft van hun inzet verliezen.

Er is geen vaste strategie. Maar blijf vooral in uw communicatiestrategie hangen. Of maak het voor eens en altijd concreet. Waarom is EUROC niet veilig? Daar ging het over. Je zegt dat ik  met informatie als  dat misleid. Je liegt gewoon opzettelijk verder en beschuldigd gewoon mij opzettelijk verder ipv je fout toe te geven.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Neen jij wil uw visie opdringen die duidelijk verouderd is of ge verkocht zo geen onzin. Sommige nemen risico, sommigen niet. Maar als ik uw advies zou toepassen, zat ik bij de 98% die na de eerste 6 maand de helft van hun inzet verliezen. Er is geen vaste strategie. Maar blijf vooral in uw communicatiestrategie hangen. Of maak het voor eens en altijd concreet. Waarom is EUROC niet veilig? Daar ging het om met informatie als dat zeg je dat ik misleid. Je liegt gewoon opzettelijk verder en beschuldigd gewoon mij opzettelijk verder ipv je fout toe te geven.

Je hoeft dat niet te verbloemen hoor, een miner gaat naar de bron. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Je hoeft dat niet te verbloemen hoor, een miner gaat naar de bron. 

So? Wie wilt minen gaat minen he... Gaat ge die dan ook via google en chat gpt corrigeren zonder ooit ene crypto gemined te hebben? Zo kennen we u al he?

Het ging niet over minen maar stable coins. Jij misleidt met uw kinderachtige communicatiestrategieën en spelletjes om uw ongelijk te verdoezelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

So? Wie wilt minen gaat minen he... Gaat ge die dan ook via google en chat gpt corrigeren zonder ooit ene crypto gemined te hebben? Zo kennen we u al he? Het ging niet over minen maar stable coins. Jij misleidt met uw kinderachtige communicatiestrategieën en spelletjes om uw ongelijk te verdoezelen.

Totaal de mist in, de EUROC wordt gekoppeld aan de Euro, hierdoor verlegt de dekkingsvraag zich. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Totaal de mist in, de EUROC wordt gekoppeld aan de Euro, hierdoor verlegt de dekkingsvraag zich. 

Dat is exact wat ik zei. EUROC is gedekt door echte euro's. Als ge uw winst omzet naar EUROC zet je die dus veilig. Het gaat niet over dekkingsvraag MAAR DEKKINGSWAARDE. Crypto hun waarde worden bepaald door vraag een aanbod en zijn niet gedekt. Zet je die om naar stable coins heb je een "verzekering" op je winst. Dat is de eerste simpele basis in traden.

 

Frappant hoe mensen altijd infantiel over de ander reddertje willen spelen maar ze eigenlijk dieper willen duwen, ze bij de vlee beledigen en vals beschuldigen en dan nog durven beweren dat de ander verdeeld en aan haatspraak doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Dat is exact wat ik zei. EUROC is gedekt door echte euro's. Als ge uw winst omzet naar EUROC zet je die dus veilig. Het gaat niet over dekkingsvraag MAAR DEKKINGSWAARDE. Crypto hun waarde worden bepaald door vraag een aanbod en zijn niet gedekt. Zet je die om naar stable coins heb je een "verzekering" op je winst. Dat is de eerste simpele basis in traden. Frappant hoe mensen altijd infantiel over de ander reddertje willen spelen maar ze eigenlijk dieper willen duwen, ze bij de vlee beledigen en vals beschuldigen en dan nog durven beweren dat de ander verdeeld en aan haatspraak doet.

Het enige dat je wil is nog meer Euro's, het middel cryptomunten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Het enige dat je wil is nog meer Euro's, het middel cryptomunten. 

Zeg het gewoon? Jij misleidde en bleef koppig in uw ongelijk hangen en probeerde dat te verdoezelen met minen en andere zever. Ge hoorde wrsl pas van vanmorgen over minen, u kennende...

Stop dus met dat manipulatief en infantiel gedoe, kinderachtig, echt waar.

Laat mensen nu eens gewoon over hun thema praten zonder te trollen en uw verouderde kennis uit te beelden. Waarvoor dank.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het gaat niet over dekkingsvraag MAAR DEKKINGSWAARDE.

De originele vraag ging over geld uit het niets, je bent al lang de kluts kwijt. 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Zeg het gewoon? Jij misleidde en bleef koppig in uw ongelijk hangen en probeerde dat te verdoezelen met minen en andere zever. Ge hoorde wrsl pas van vanmorgen over minen, u kennende... Stop dus met dat manipulatief en infantiel gedoe, kinderachtig, echt waar. Laat mensen nu eens gewoon over hun thema praten zonder te trollen en uw verouderde kennis uit te beelden. Waarvoor dank.

Niks verdoezelen, je tracht doelbewust contexten door elkaar te halen om je misleidende spelletje te kunnen spelen. Maar doe rustig verder, alle argumentatie gaat toch overboord.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

De originele vraag ging over geld uit het niets, je bent al lang de kluts kwijt. 

Het gaat hier over vanalles. Nu probeer je weer te verdoezelen dat wanneer het over stable coins als de EUROC ging, jij de mist in gang en sluwe technieken handhaaft om tweestrijd te zaaien om uw ongelijk niet toe te geven.

Laten we nu terug over crypto beginnen. Uw mening is genoteerd en verticaal geklasseerd. Stop aub met ze op te dringen en uw ocd, paradigma's en patronen verder uit te beelden. Je hebt uw eigen draden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het gaat hier over vanalles. Nu probeer je weer te verdoezelen dat wanneer het over stable coins als de EUROC ging, jij de mist in gang en sluwe technieken handhaaft om tweestrijd te zaaien om uw ongelijk niet toe te geven. Laten we nu terug over crypto beginnen. Uw mening is genoteerd en verticaal geklasseerd. Stop aub met ze op te dringen en uw ocd, paradigma's en patronen verder uit te beelden. Je hebt uw eigen draden.

Het gaat over het niet verdoezelen van informatie, hoe dat werkt vinden we terug in dat wat je buitenspel plaatst. 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij de mist in gang en sluwe technieken handhaaft om tweestrijd te zaaien om uw ongelijk niet toe te geven.

Het is niet meer dan een piramidespel, er moet namelijk inleg van Euro's zijn om anderen winst te kunnen garanderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Fiatgeld is eveneens onderworpen aan een piramidespel, alleen ks crypto minder corrupt, minder milieubelastend, en gelijk voor iedereen. Wees consequent en pas die oordelen overal op toe in je leven.

Mammon is een christelijk symbool voor 'het beheerst worden door geld'. De Mammon is een afgod, bekend uit de Bijbel. Het woord mammon is Syrisch voor geld of rijkdom, waarbij vaak gold dat die rijkdom als een god vereerd werd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Mammon is een christelijk symbool voor 'het beheerst worden door geld'. De Mammon is een afgod, bekend uit de Bijbel. Het woord mammon is Syrisch voor geld of rijkdom, waarbij vaak gold dat die rijkdom als een god vereerd werd.

Ondernemen is geen zonde. Jij oordeelt dat ik geldlust heb, ik heb eerder een doel en heb daarvoor geld nodig...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ondernemen is geen zonde. Jij oordeelt dat ik geldlust heb, ik heb eerder een doel en heb daarvoor geld nodig.

Je begint over iets en je denkt dat je iedereen rustig kan misleiden, die goedhartige smoezen van je kennen we. Maar doe rustig verder, het discours wordt gevoerd binnen het niet-coöperatieve spel met incomplete informatie. 

Zojuist zei Fundamenteel:

Ja behalve als mensen online diensten aankopen en dat durven betalen met iets anders dan fiatgeld. Wat een schande!

Wat een misleiding, en het houdt ook niet op omdat je de essentie buitenspel blijft plaatsen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Je begint over iets en je denkt dat je iedereen rustig kan misleiden, die goedhartige smoezen van je kennen we. Maar doe rustig verder, het discours wordt gevoerd binnen het niet-coöperatieve spel met incomplete informatie. 

 Misschien moet je eens minder spreken en eerst deftig researchen voor ge spreekt? Welke coins en tokens zitten in uw wallet? Op welke deed je onderzoek?  Ik hoop dat het ieder wel duidelijk is dat degene die raaskalt jij bent.  De waarde is bepaald door vraag en aanbod, waar speelt het aanbod en de vraag zich af? En die diensten die online gekocht worden draaien nog eens op diensten waarop ge kruimels van massieve volumes kunt rapen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

 Misschien moet je eens minder spreken en eerst deftig researchen voor ge spreekt? Welke coins en tokens zitten in uw wallet? Op welke deed je onderzoek?  Ik hoop dat het ieder wel duidelijk is dat degene die raaskalt jij bent.  De waarde is bepaald door vraag en aanbod, waar speelt het aanbod en de vraag zich af? En die diensten die online gekocht worden draaien nog eens op diensten waarop ge kruimels van massieve volumes kunt rapen.

Alleen maar hebzucht, in de periferie vinden we geschriften over hoe systemen tot een spreektaal leiden die het zwaartepunt van de samenleving naar beneden halen. Je probeert ons hierin te betrekken door elementen doelbewust buitenspel te plaatsen. 

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

De waarde is bepaald door vraag en aanbod.

Ja, zoals de klassieke diamant-waterparadox wellicht? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei TTC:

Alleen maar hebzucht, in de periferie vinden we geschriften over hoe systemen tot een spreektaal leiden die het zwaartepunt van de samenleving naar beneden halen. Je probeert ons hierin te betrekken door elementen doelbewust buitenspel te plaatsen. 

Ja, zoals de klassieke diamant-waterparadox wellicht? 

Blablabla bla.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ja, dan is het dat, lukt de misleiding niet zo goed misschien? 

Nochtans deel ik heel transparant mijn proces. En dat heb ik enkel maar gedaan om te tonen hoe dat enigszins werkt via een simpele app. Op pc is het nog uitgebreider.

De enige die misleidt ben jij en je handhaaft daar nog manipulatieve strategieën om uw onwetendheid in mijn schoenen te schuiven. Iedereen kan zijn google of chatgpt kopieëren, kletskoek verkopen en andere beledigen als ze het anders doen. Maar hun resultaten en vruchten?

 Waarom beledigen anderen soms een persoon met "framing"? 

Mensen gebruiken soms "framing" om anderen te beledigen door een situatie of informatie op zo'n manier te presenteren dat het de persoon in een negatief licht plaatst. Dit kan bedoeld zijn om iemand te vernederen, reputaties te beschadigen of om hun eigen standpunt te versterken door de ander te verzwakken. Het is een manipulatieve communicatiestrategie die erop gericht is om de perceptie van anderen te beïnvloeden en iemand in diskrediet te brengen. 

Het lijkt erop dat de persoon die je noemt, probeert zijn mening aan je op te dringen terwijl jij bezig bent met andere zaken. Dit gedrag kan duiden op een gebrek aan respect voor jouw tijd en prioriteiten. Het is belangrijk om je grenzen aan te geven en duidelijk te communiceren dat je op dit moment met andere dingen bezig bent en graag je eigen ruimte wilt behouden. Open en eerlijke communicatie kan helpen om misverstanden te voorkomen.  ChatGPT ft dsm5

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Nochtans deel ik heel transparant mijn proces. En dat heb ik enkel maar gedaan om te tonen hoe dat enigszins werkt via een simpele app. Op pc is het nog uitgebreider. De enige die misleidt ben jij en je handhaaft daar nog manipulatieve strategieën om uw onwetendheid in mijn schoenen te schuiven. Iedereen kan zijn google of chatgpt kopieëren, kletskoek verkopen en andere beledigen als ze het anders doen. Maar hun resultaten en vruchten? Waarom beledigen anderen soms een persoon met "framing"?  Mensen gebruiken soms "framing" om anderen te beledigen door een situatie of informatie op zo'n manier te presenteren dat het de persoon in een negatief licht plaatst. Dit kan bedoeld zijn om iemand te vernederen, reputaties te beschadigen of om hun eigen standpunt te versterken door de ander te verzwakken. Het is een manipulatieve communicatiestrategie die erop gericht is om de perceptie van anderen te beïnvloeden en iemand in diskrediet te brengen. Het lijkt erop dat de persoon die je noemt, probeert zijn mening aan je op te dringen terwijl jij bezig bent met andere zaken. Dit gedrag kan duiden op een gebrek aan respect voor jouw tijd en prioriteiten. Het is belangrijk om je grenzen aan te geven en duidelijk te communiceren dat je op dit moment met andere dingen bezig bent en graag je eigen ruimte wilt behouden. Open en eerlijke communicatie kan helpen om misverstanden te voorkomen.  ChatGPT ft dsm5

Ja, mag je wel zeggen, dat je met andere zaken bezig bent. 

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nochtans deel ik heel transparant mijn proces. En dat heb ik enkel maar gedaan om te tonen hoe dat enigszins werkt via een simpele app. Op pc is het nog uitgebreider. De enige die misleidt ben jij en je handhaaft daar nog manipulatieve strategieën om uw onwetendheid in mijn schoenen te schuiven. Iedereen kan zijn google of chatgpt kopieëren, kletskoek verkopen en andere beledigen als ze het anders doen. Maar hun resultaten en vruchten?

Heel transparant, je zet de essentie buitenspel. Maar doe rustig verder, het valt niemand op. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid