Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

Neen ik heb een onderwerp over crypto geopend om meningen te verzamelen. En in de hoop dat er misschien nog een handelaar was. Laat duidelijk wezen, geen enkel lid kan invloed uitoefenen op mijn winst. Je moet toch al diep in je hoofd weg gezakt zijn als je denkt dat dit mijn doel is. Hoe zou een garnaal als mij ooit zoveel invloed kunnen uitoefenen? Kijk uw temperatuur eens na? Je ijlt! Ik verdring geen enkele nuance. Ik ga gewoon niet meer mee in uw manipulatieve spelletjes. Je bent een verzuurd mens geworden.

Het gaat over de essentie van wat een non-lineaire impuls werkelijk betekent, en hoe dit door verschillende mensen op andere manieren kan aangewend worden met deze of gene neveneffecten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ge doet alsof dat iets slecht is terwijl het net voor die reden steeds meer gebruikt wordt? Privacy, corruptie, veiligheid?

In de geschiedenis van de filosofie komen in veel culturen al vroeg theoretische beschouwingen over de gevolgtrekking voor. Het medisch-diagnostische handboek dat Esagil-kin-apli in de 11e eeuw voor Christus in Mesopotamië schreef, gaat uit van een logische reeks axioma's en aannames. Dit werk bevat de moderne opvatting dat, door het onderzoeken van een patiënt en zijn symptomen, de aard en de oorzaak en verdere ontwikkeling van de ziekte, en de kansen op herstel, kunnen worden vastgesteld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

In de geschiedenis van de filosofie komen in veel culturen al vroeg theoretische beschouwingen over de gevolgtrekking voor. Het medisch-diagnostische handboek dat Esagil-kin-apli in de 11e eeuw voor Christus in Mesopotamië schreef, gaat uit van een logische reeks axioma's en aannames. Dit werk bevat de moderne opvatting dat, door het onderzoeken van een patiënt en zijn symptomen, de aard en de oorzaak en verdere ontwikkeling van de ziekte, en de kansen op herstel, kunnen worden vastgesteld.

Wacht!

De non-lineaire impuls op de crypto-markt biedt enorme mogelijkheden als trader. Maar welke gevaren brengt het met zich mee?

De niet-lineaire impuls in de crypto-markt kan traders inderdaad enorme mogelijkheden bieden, zoals het vermogen om patronen te doorbreken en unieke kansen te benutten. Echter, er zijn ook enkele gevaren verbonden aan dit concept. Het niet-lineaire karakter kan leiden tot verhoogde volatiliteit en onvoorspelbaarheid, wat het risico op verlies vergroot. Bovendien kunnen complexe niet-lineaire transacties technisch uitdagend zijn en kunnen ze nieuwe vormen van marktmanipulatie in de hand werken. Het is belangrijk voor traders om zich bewust te zijn van deze gevaren en zorgvuldig onderzoek te doen voordat ze niet-lineaire strategieën toepassen.

Chatgpt

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wacht!

De non-lineaire impuls op de crypto-markt biedt enorme mogelijkheden als trader. Maar welke gevaren brengt het met zich mee?

De niet-lineaire impuls in de crypto-markt kan traders inderdaad enorme mogelijkheden bieden, zoals het vermogen om patronen te doorbreken en unieke kansen te benutten. Echter, er zijn ook enkele gevaren verbonden aan dit concept. Het niet-lineaire karakter kan leiden tot verhoogde volatiliteit en onvoorspelbaarheid, wat het risico op verlies vergroot. Bovendien kunnen complexe niet-lineaire transacties technisch uitdagend zijn en kunnen ze nieuwe vormen van marktmanipulatie in de hand werken. Het is belangrijk voor traders om zich bewust te zijn van deze gevaren en zorgvuldig onderzoek te doen voordat ze niet-lineaire strategieën toepassen.

Chatgpt

 

22 minuten geleden zei TTC:

Het gaat over de essentie van wat een non-lineaire impuls werkelijk betekent, en hoe dit door verschillende mensen op andere manieren kan aangewend worden met deze of gene neveneffecten. 

Moet dit mensen afschrikken om te ondernemen in crypto?

Nee, dit hoeft mensen niet per se af te schrikken om te ondernemen in crypto. Hoewel er risico's en complexiteit verbonden zijn aan niet-lineaire strategieën, biedt de crypto-markt nog steeds veel kansen voor investeringen en handel. Het is echter van cruciaal belang dat mensen zich goed informeren, hun risicotolerantie begrijpen en eventueel professioneel advies inwinnen voordat ze besluiten om in crypto te ondernemen. Een goed begrip van de markt en een gedegen strategie kunnen helpen om de potentiële voordelen te benutten en de risico's te beperken.

Chatgpt

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wacht!

De non-lineaire impuls op de crypto-markt biedt enorme mogelijkheden als trader. Maar welke gevaren brengt het met zich mee?

De niet-lineaire impuls in de crypto-markt kan traders inderdaad enorme mogelijkheden bieden, zoals het vermogen om patronen te doorbreken en unieke kansen te benutten. Echter, er zijn ook enkele gevaren verbonden aan dit concept. Het niet-lineaire karakter kan leiden tot verhoogde volatiliteit en onvoorspelbaarheid, wat het risico op verlies vergroot. Bovendien kunnen complexe niet-lineaire transacties technisch uitdagend zijn en kunnen ze nieuwe vormen van marktmanipulatie in de hand werken. Het is belangrijk voor traders om zich bewust te zijn van deze gevaren en zorgvuldig onderzoek te doen voordat ze niet-lineaire strategieën toepassen.

Chatgpt

Een non-lineaire impuls handelt over fundamentele kennis die vooraf gaat aan enig gebruik, in die zin onpersoonlijk en neutraal van origine. Het Elaboration Likelihood Model biedt ons inzage in hoe deze processen verlopen, wat tegelijk toelaat om te stellen dat een tweedeling kan ontstaan die de onvoorspelbaarheid weergeeft. Telkens opnieuw de essentie buitenspel plaatsen wekt daarom wantrouwen van diegenen die er waakzaam voor zijn, in die zin uiterst precair zoals ook in bijvoorbeeld de positieve desintegratie theorie van psychiater Dabrowski in verschillende lagen accuraat in kaart gebracht werd. En dat is niet limitatief, het aanbod aan studiemateriaal is immers amper te overzien, voor wie zien wil, voor wie begrijpen wil, vreedzaam en hoopvol. 

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Moet dit mensen afschrikken om te ondernemen in crypto?

Achterbakser kan je niet worden, maar leerzaam om zien hoe je mensen blijft misleiden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Achterbakser kan je niet worden, maar leerzaam om zien hoe je mensen blijft misleiden. 

Het omgekeerde is waar. Dat moge nu wel duidelijk weze. Het verschil tussen u en mij is dat ge u manier wilt opdringen en ik mijn manier gewoon maar voordoe.

Dan begin je van de hak op de tak te springen om toch maar te blijven ratelen over iets waar ge eigenlijk niet eens mee bezig zijt.

Nogmaals, crypto is niet meer zomaar geld uit het niets. Er is een markt met vraag en aanbod waar iedere geest op kan anticiperen. Ieder kan voor zich een strategie uitwerken die werkt of niet. Van je fouten moet je leren, zie vooral dat je geen dure fouten maakt. :D

Ik heb nooit de "essentie" buiten gespel gehouden of mensen willen misleiden. Er is een zeer hoog risico aan verbonden. Maar persoonlijk kijk ik liever met spijt terug dat ik er in stapte dan met spijt dat ik er niet in stapte. Iedereen is wijs of lomp genoeg voor zichzelf de rekening te maken. Maar ik zou het niet van ttc of mij aannemen, ge moet zorgen dat ge alleen uzelf de schuld kunt geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het omgekeerde is waar. Dat moge nu wel duidelijk weze. Het verschil tussen u en mij is dat ge u manier wilt opdringen en ik mijn manier gewoon maar voordoe. Dan begin je van de hak op de tak te springen om toch maar te blijven ratelen over iets waar ge eigenlijk niet eens mee bezig zijt. Nogmaals, crypto is niet meer zomaar geld uit het niets. Er is een markt met vraag en aanbod waar iedere geest op kan anticiperen. Ieder kan voor zich een strategie uitwerken die werkt of niet. Van je fouten moet je leren, zie vooral dat je geen dure fouten maakt. Ik heb nooit de "essentie" buiten gespel gehouden of mensen willen misleiden. Er is een zeer hoog risico aan verbonden. Maar persoonlijk kijk ik liever met spijt terug dat ik er in stapte dan met spijt dat ik er niet in stapte. Iedereen is wijs of lomp genoeg voor zichzelf de rekening te maken. Maar ik zou het niet van ttc of mij aannemen, ge moet zorgen dat ge alleen uzelf de schuld kunt geven.

Je doet maar, de leerzame informatie is voor anderen die zich niet laten misleiden door je, simpel. 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nogmaals, crypto is niet meer zomaar geld uit het niets.

Ze raaskalden er wat op los, zichzelf continu tegensprekend. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar persoonlijk kijk ik liever met spijt terug dat ik er in stapte dan met spijt dat ik er niet in stapte. Iedereen is wijs of lomp genoeg voor zichzelf de rekening te maken.

Even een andere strategie proberen om zo meteen weer lekker te kunnen verder gaan met de malafide misleiding, succes. 

Zojuist zei Fundamenteel:

Hoeveel rendement was er te behalen sedert ik SEI en BLZ vernoemde? Al de rest is toogklap van een verzuurde man die niets beters te doen heeft, simpel.

En dan is het weer toogklap, letterlijk alles is goed om de essentie buitenspel te plaatsen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Even een andere strategie proberen om zo meteen weer lekker te kunnen verder gaan met de malafide misleiding, succes. 

En dan is het weer toogklap, letterlijk alles is goed om de essentie buitenspel te plaatsen. 

Jij bouwt obstakels in je hoofd en polariseert dat door in een wereld die zeer flexibel is. En alzo wordt een wormgat gauw een tunnelvisie.

Waar jij misleiding, tweedracht, haatspraak en complotdenken ziet; is dat niet persé gaande, maar is het wel trigger voor jou om in die gedragingen te hervallen.

Herpak u, nu het nog kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij bouwt obstakels in je hoofd en polariseert dat door in een wereld die zeer flexibel is. En alzo wordt een wormgat gauw een tunnelvisie. Waar jij misleiding, tweedracht, haatspraak en complotdenken ziet; is dat niet persé gaande, maar is het wel trigger voor jou om in die gedragingen te hervallen. Herpak u, nu het nog kan.

Goed advies, elke vorm van geld is non-lineair van origine, je verwart hopeloos de essentie met het gevolg. 

24 minuten geleden zei Fundamenteel:

Herpak u, nu het nog kan.

Ondertussen bereiden de BRIC-landen zich voor op een grote machtsovername, en Robin Hood tracht ons te verblinden met z'n op en neergaande statistiekjes. Zielig is het, maar doe rustig verder, we zullen doen alsof er geen boek geschreven werd. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij bouwt obstakels in je hoofd en polariseert dat door in een wereld die zeer flexibel is. En alzo wordt een wormgat gauw een tunnelvisie.

Het gaat overigens over spiraalsgewijze ontwikkeling, leesbaar in relevant studiewerk voor wie het interesseren kan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei TTC:

Goed advies, elke vorm van geld is non-lineair van origine, je verwart hopeloos de essentie met het gevolg. 

Ondertussen bereiden de BRIC-landen zich voor op een grote machtsovername, en Robin Hood tracht ons te verblinden met z'n op en neergaande statistiekjes. Zielig is het, maar doe rustig verder, we zullen doen alsof er geen boek geschreven werd. 

Blablabla

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Hopper:

De zon steeg op boven de horizon.  Maar dat is slechts schijn, in werkelijkheid was het de aarde die draaide.  Niets is wat het lijkt .

Waarom we de maan nooit langs de achterkant kunnen zien, zou kunnen te maken hebben met het feit dat ze ook draait. 

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn order gemist met 5 dollar... +0,10% maar ik hoop op een stijging van BTC naar 26500 dollar vandaag . Maar ik zit al op winst in de huidige marge. Koffiedik kijken...+0,20 nu

Toch alweer een heel eind opgeschoven, beetje als elke waarheid doorloopt drie fasen wellicht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Waarom we de maan nooit langs de achterkant kunnen zien, zou kunnen te maken hebben met het feit dat ze ook draait. 

Toch alweer een heel eind opgeschoven, beetje als elke waarheid doorloopt drie fasen wellicht. 

Kijk gisteren onder de 26K gekocht en te koop gezet aan 26250 dollar. Gemist met 5 dollar. Nu verder kijken naar waar die heen gaat.

 

Screenshot_20230822-103326_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kijk gisteren onder de 26K gekocht en te koop gezet aan 26250 dollar. Gemist met 5 dollar. Nu verder kijken naar waar die heen gaat.

In de exacte wetenschappen wordt 'ceteris paribus' zelden gebruikt, omdat in deze vakgebieden veel onderzoek in gecontroleerde omstandigheden plaatsvindt en de 'overige' grootheden in grote mate gelijk gehouden kunnen worden zodat deze specifieke aanname niet nodig is. In de sociale vakken is dit veel moeilijker, sociale omstandigheden kunnen immers nooit volledig gereproduceerd worden.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid