Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

Hier zijn ze weer, het is werkelijk des duivels, verstandsloos. 

Ja ge moet voorzichtig zijn. Maar ieder mens kan die rekening toch voor zichzelf uitmaken? Een beetje risico nemen kan lonen of toe verlies leiden. Ieder mens zijn strategie. Als u dat angst opwekt, denk dan eens 2 minuten na waaraan het ligt en maak het concreet zonder in ellenlange berichten te vallen die in wezen mistgordijnen zijn waarvan je mij dan nog durft beschuldigen. De waanzin voorbij lol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Doe eens normaal jongen.

De hoeveelheid schade die iemand met pijl en boog kan aanrichten in zijn leefomgeving en bij zijn medemensen is beperkt, maar doordenkend is het een vertegenwoordiger van een hele groep. 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja ge moet voorzichtig zijn. Maar ieder mens kan die rekening toch voor zichzelf uitmaken? Een beetje risico nemen kan lonen of toe verlies leiden. Ieder mens zijn strategie. Als u dat angst opwekt, denk dan eens 2 minuten na waaraan het ligt en maak het concreet zonder in ellenlange berichten te vallen die in wezen mistgordijnen zijn waarvan je mij dan nog durft beschuldigen. De waanzin voorbij lol.

Achterlijk ben je, zo simpel is het. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Wat is het lekker genieten om mensen te kunnen misleiden, en ze angst aan te jagen door ze in complotten te laten geloven. 

Ik zie er hier maar ene angst prediken en dat ben jij. Er is hier geen complot, er is een vraag en aanbod waarop ge kunt anticiperen. Dat die flexibiliteit boven uw petje stijgt en ge degene die het benutten achterlijk wilt noemen, staat maar op uwe naam. En dan mag nog de hele "wij" anders denken: zero fox given.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zie er hier maar ene angst prediken en dat ben jij. Er is hier geen complot, er is een vraag en aanbod waarop ge kunt anticiperen. Dat die flexibiliteit boven uw petje stijgt en ge degene die het benutten achterlijk wilt noemen, staat maar op uwe naam. En dan mag nog de hele "wij" anders denken: zero fox given.

Wij zitten tenminste op de trein die alsmaar in cirkeltjes draait, de rest is achterlijk. 

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat die flexibiliteit boven uw petje stijgt.

Jongens toch, dit krijg je zelfs niet uitgelegd aan buitenaardse wezens, écht niet. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Wij zitten tenminste op de trein die alsmaar in cirkeltjes draait, de rest is achterlijk. 

Ik heb nooit iemand achterlijk genoemd. Je zou beter eens stoppen met anderen te beledigen met zaken waaraan je jezelf schuldig maakt. Ge noemde me net toch achterlijk? Nuanceer ik niet alles via chatgpt indien mijn communicatie zou falen? Het is toch glashelder en transparant gedeeld zonder enige misleiding? En dat was niet om anderen aan te zetten, maar om u te tonen hoe makkelijk het kan zijn. En dan begin jij cirkeltjes te draaien omdat ik andere cirkeltjes verbond om te laten renderen. Toogklap, paniekzaaierij, haatspraak, misleiding en verdeling: op uw naam, niet de mijne. Quoteer anders maar eens uit... maar uw quotes werden als een manipulatieve communicatiestrategie om uw mening op te dringen beoordeeld door de meest objectieve deelnemer; chatgpt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik heb nooit iemand achterlijk genoemd. Je zou beter eens stoppen met anderen te beledigen met zaken waaraan je jezelf schuldig maakt. Ge noemde me net toch achterlijk? Nuanceer ik niet alles via chatgpt indien mijn communicatie zou falen? Het is toch glashelder en transparant gedeeld zonder enige misleiding? En dat was niet om anderen aan te zetten, maar om u te tonen hoe makkelijk het kan zijn. En dan begin jij cirkeltjes te draaien omdat ik andere cirkeltjes verbond om te laten renderen. Toogklap, paniekzaaierij, haatspraak, misleiding en verdeling: op uw naam, niet de mijne. Quoteer anders maar eens uit... maar uw quotes werden als een manipulatieve communicatiestrategie om uw mening op te dringen beoordeeld door de meest objectieve deelnemer; chatgpt.

Grapjas, alsof je denkt dat we blind zijn misschien, ga je je strategie weer even aanpassen en de heilige uithangen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja daarmee dat ge het aan mij niet verkocht krijgt he... Duh!!!

Slim zijn ze, ze beginnen met twee zaken die naar beginsel exact hetzelfde zijn en dan zeggen ze dat het twee verschillende dingen zijn, en niemand zou dat kunnen zien? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Slim zijn ze, ze beginnen met twee zaken die naar beginsel exact hetzelfde zijn en dan zeggen ze dat het twee verschillende dingen zijn, en niemand zou dat kunnen zien? 

Laat de toekomst een echo weerklinken: vanop mijn luie kont, met mijn ogen half toe.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Laat de toekomst een echo weerklinken: vanop mijn luie kont, met mijn ogen half toe.

Nodeloos om zeggen is dat niet iedereen dezelfde ggz-adviezen toepast op hetzelfde moment, dan wel tot hachelijke toestanden kan leiden die vooral in vaag en mistige taal omfloerst wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

You get what you give... ik kroon u tot mijn persoonlijke hofnar in dit onderwerp. Schep nog eens drama terwijl ik popcorn haal...

Straks onze statistiekjes over rendementen etaleren, zodat niemand kan zien waarover we niets zeggen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Straks onze statistiekjes over rendementen etaleren, zodat niemand kan zien waarover we niets zeggen. 

Eens da naar usdt gezet is...

Maar nu heb ik weer 50/50 gespreid over BLZ en BTC. Wie weet lukt dat nog eens. Ge zag ze op de foto vanmorgen allemaal in het rood staan. We zullen komende tijd herevalueren. Paniek of rendement, het is wat het is...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Eens da naar usdt gezet is... Maar nu heb ik weer 50/50 gespreid over BLZ en BTC. Wie weet lukt dat nog eens. Ge zag ze op de foto vanmorgen allemaal in het rood staan. We zullen komende tijd herevalueren. Paniek of rendement, het is wat het is...

Ja, stel eens een vraag over de herwaardering van een simpele balans, en plots zijn ze doof en blind.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ja, stel eens een vraag over de herwaardering van een simpele balans, en plots zijn ze doof en blind.

De herwaardering neemt plaats zodra ge ruilt? Er is een constante herwaardering gaande, die je kan voorkomen door op een waarde te ruilen naar stable coins. Hoeveel keer moet je een mens de pure eenvoud concreet maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid