Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

In schaduwen van verloren licht, Dwaalt een man met een masker, zo dicht, Verdringt zijn verdriet, verbergt zijn smart, Achter lachende woorden, een façade apart.  Hij dringt anderen verhalen op, Een afleiding voor zijn eigen strop, Verbergt zijn pijn in elke zin, Maar zijn ogen verraden de chaos vanbinnen.  Zijn glimlach straalt als de zonneschijn, Maar zijn ogen vertellen een ander geheim, Zo vaak verdrinkt hij in andermans leed, Om zijn eigen donkere wereld uit het zicht te kneed.  Hij fluistert verhalen vol vreugd en geluk, Maar in zijn hart is er een diepe breuk, Hij geeft zichzelf weg, stukje bij beetje, In de hoop dat niemand zijn pijn ooit ziet.  Dus verbloem het verdriet, verberg de pijn, Maar achter de maskers zal de waarheid zijn, Een verloren man, verstrikt in zijn spel, Hunkerend naar troost, om te doorbreken uit zijn schel.

We weten wat je netjes verduistert, iedereen kan dat gewoon volgen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Er was eens een vos zo slim,

Die bergen met goud ving voor de zwem.

Maar in het geheim, oh wat een verrassing,

Veranderde hij in zeeën, een walvis van klasse,

Met goud in zijn buik, diep en diep binnenin hem.

Welke strategie je ook probeert, logica verandert niet hoor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Welke strategie je ook probeert, logica verandert niet hoor. 

Met staartslag die de diepten doet trillen,

Spreekt de walvis tot trol, zonder grillen.

"Onder stromen verbergt zich wijsheid zo groot, in de schaduw van golven, een mysterie in nood.

Ontdek de waarheid in stilte, zonder te verspillen."

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Met staartslag die de diepten doet trillen,

Spreekt de walvis tot trol, zonder grillen.

"Onder stromen verbergt zich wijsheid zo groot, in de schaduw van golven, een mysterie in nood.

Ontdek de waarheid in stilte, zonder te verspillen."

Alsof je een slang bent die alsmaar kronkelt, en die logica blijft exact hetzelfde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Bewonderenswaardig hoe je dat doet, en we hoeven enkel maar hetzelfde te herhalen.

Ja tot in de treure toe en beweren dat er nooit een antwoord kwam. Dat nu zelfs onderworpen werd aan chatgpt en als correct werd weergeven. Uw panische doodsangsten voor systemen buiten degene in uw hoofd, is echter zeer entertaining voor iemand die er graag de draak weet mee te steken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja tot in de treure toe en beweren dat er nooit een antwoord kwam. Dat nu zelfs onderworpen werd aan chatgpt en als correct werd weergeven. Uw panische doodsangsten voor systemen buiten degene in uw hoofd, is echter zeer entertaining voor iemand die er graag de draak weet mee te steken.

Ja, eigenlijk promoot je helikoptergeld, en dan zeg je dat het niet waar is. Wie precies wil je voor de gek houden? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ja, eigenlijk promoot je helikoptergeld, en dan zeg je dat het niet waar is. Wie precies wil je voor de gek houden? 

Helikoptergeld is uw dada en ik promoot niets. Ik heb een "wormgat" getoond naar een "paralel universum" waar ge flexibel in kunt bewegen en een eigen strategie kunt ontwikkelen. Dat je daar complotten in ziet die u misleiden en angst aanjagen, is uw probleem en uw probleem alleen... not mine.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Helikoptergeld is uw dada en ik promoot niets. Ik heb een "wormgat" getoond naar een "paralel universum" waar ge flexibel in kunt bewegen en een eigen strategie kunt ontwikkelen. Dat je daar complotten in ziet die u misleiden en angst aanjagen, is uw probleem en uw probleem alleen... not mine.

Je promoot geld uit het niets, alsof het uit een wormgat zou komen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Je promoot geld uit het niets, alsof het uit een wormgat zou komen. 

Wat is uit het niets? Ik heb daarvoor NFTs gebruikt als voorbeeld hoe dat mogelijk is. Ik promoot niets, maar toon u hoeveel meer er mogelijk is dan blaten over helikoptergeld... Ook kan je laag aankopen en hoog verkopen, maar dan moet je daar wel eerst zélf geld in steken he.

Je moet er niet meer bij verzinnen dan is. 95% van wat jij als angst ervaart is enkel en alleen een struikelblok in uw hoofd. Relax!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wat is uit het niets? Ik heb daarvoor NFTs gebruikt als voorbeeld hoe dat mogelijk is. Ik promoot niets, maar toon u hoeveel meer er mogelijk is dan blaten over helikoptergeld... Ook kan je laag aankopen en hoog verkopen, maar dan moet je daar wel eerst zélf geld in steken he. Je moet er niet meer bij verzinnen dan is. 95% van wat jij als angst ervaart is enkel en alleen een struikelblok in uw hoofd. Relax!

Gaan ze daar weer moeilijk over doen, terug die misleiding dan maar weer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Om de hoeren te kunnen betalen, je bedoelt die metafoor dan toch?

Al was ik miljardair, neen dank u. Ge kunt soa met condoom overkrijgen he. Ik leef een simpel bestaan. De draak steken met u, koekeloeren naar cijfers, eten kopen en maken, afwassen met muziek, mij klaarmaken, 10000 stappen wandelen, ... Luxe is niet besteed aan mij, comfort wel. Al heb ik geen afwasmachine, ik zoek dat in andere zaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Al was ik miljardair, neen dank u. Ge kunt soa met condoom overkrijgen he. Ik leef een simpel bestaan. De draak steken met u, koekeloeren naar cijfers, eten kopen en maken, afwassen met muziek, mij klaarmaken, 10000 stappen wandelen, ... Luxe is niet besteed aan mij, comfort wel. Al heb ik geen afwasmachine, ik zoek dat in andere zaken.

Even serieus, wanneer we respect betonen voor verschillende onderzoeksmethoden en aanverwante ggz-adviezen dan zien we dat de neutraliteit van geld ten allen tijde gegarandeerd is, dat is de normaal. Nu, jij wil ons absoluut betrekken in een verhaal dat blind maakt voor, beschouwend vanuit de these, de antithese. Hiermee maak je jezelf zo intens belachelijk omdat je een systeem promoot dat nu net de synthese of de neutraliteit van geld als beginsel kent. Je belazert hier mensen als een regelrechte dwaas die denkt dat je zomaar met iedereen kan sollen, zelfs zonder enige scrupules mensen raakt in het diepste van hun welzijnsbeleving. Maar daar geniet je schijnbaar lekker van, en je hebt nog geen flauw idee langs welke kant debet en credit staan. Maar doe rustig verder, trek je van deze wereld niets aan, het ontgaat je volkomen. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Even serieus, wanneer we respect betonen voor verschillende onderzoeksmethoden en aanverwante ggz-adviezen dan zien we dat de neutraliteit van geld ten allen tijde gegarandeerd is, dat is de normaal. Nu, jij wil ons absoluut betrekken in een verhaal dat blind maakt voor, beschouwend vanuit de these, de antithese. Hiermee maak je jezelf zo intens belachelijk omdat je een systeem promoot dat nu net de synthese of de neutraliteit van geld als beginsel kent. Je belazert hier mensen als een regelrechte dwaas die denkt dat je zomaar met iedereen kan sollen, zelfs zonder enige scrupules mensen raakt in het diepste van hun welzijnsbeleving. Maar daar geniet je schijnbaar lekker van, en je hebt nog geen flauw idee langs welke kant debet en credit staan. Maar doe rustig verder, trek je van deze wereld niets aan, het ontgaat je volkomen. 

Wie belazer ik? Niemand. Ik heb iets voorgedaan dat zich voordeed in dat eigenste moment, that's it.

Iedereen kan voor zichzelf denken en hoeft een ander zeker niet te volgen, maar op eigen research een strategie uitwerken. Als deze daarmee experimenteert kan die succesvol zijn, of net niet. Maar van je fouten kan je leren.

Uw these die ge daar opbouwt is dus iets dat enkel en alleen in uw hoofd afspeelt, want ik promoot niets. Heb gewoon laten zien hoe makkelijk ze het vandaag maken. Heb BTC al voor een 2e maal gekocht vandaag en 1x verkocht. Rendement is er of is er niet he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wie belazer ik? Niemand. Ik heb iets voorgedaan dat zich voordeed in dat eigenste moment, that's it. Iedereen kan voor zichzelf denken en hoeft een ander zeker niet te volgen, maar op eigen research een strategie uitwerken. Als deze daarmee experimenteert kan die succesvol zijn, of net niet. Maar van je fouten kan je leren. Uw these die ge daar opbouwt is dus iets dat enkel en alleen in uw hoofd afspeelt, want ik promoot niets. Heb gewoon laten zien hoe makkelijk ze het vandaag maken. Heb BTC al voor een 2e maal gekocht vandaag en 1x verkocht. Rendement is er of is er niet he.

Het onwaarschijnlijke gaat natuurlijk gewoon verder, hadden niets anders verwacht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid