Spring naar bijdragen

Situatie Oekraïne


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Divine_will:

Ik vroeg het eerder al, wat is je geloof eigenlijk? Of ben je atheïst? Kan ook natuurlijk, dat weet ik niet. Maar een christen dient de waarheid lief te hebben. Ook als hem dat persoonlijk pijn doet want de waarheid mag best door de ziel snijden, gezien de Prijs die er door God voor is betaald aan het Kruis.

Ik ben christen.

2 uur geleden zei Divine_will:

 Wat jij tegen de haren in strijken noemt is het zwaard der waarheid dat de leugengeest doorklieft.

Dat vind jij.

2 uur geleden zei Divine_will:

Je gaat namelijk nergens op een eerlijke en objectieve manier op de waarheid in die Tomega uitlegt en letterlijk aantoont.  

Waar blijkt dat uit?

2 uur geleden zei Divine_will:

En dan noem jij hem troll, grappenmaker, etcetera? Tegen Wiens haren strijk jij dan zelf in? Waarom doe je dat?

De Russen hebben al eerder trollen ingezet om de publiek opinie te beïnvloeden. Mij verbaasd niks meer.

2 uur geleden zei Divine_will:

Welk belang heb jij erbij om Poetin eenzijdig als de vijand te bestempelen? Hou jij niet van de Waarheid dan?

Volg je het nieuws een beetje? Rusland is een aanval begonnen tegen een ander land om de landsgrenzen in Europa te herschrijven. Wat een grove scheding van het internationaal recht is. Daarnaast zijn er al berichten naar buiten gekomen dat de Russen oorlogsmisdaden plegen in Oekraïne. Als dat niet vijandig is......

2 uur geleden zei Divine_will:

De enige echte vijand leeft in het hart van ieder mens. Dat is de leugengeest, die door Christus, Die de Weg, de Waarheid en het Leven is,  gedood moet worden opdat de mens daarvoor in de plaats Eeuwig Leven in zich ontvange namelijk Hem die Eeuwig Leven is.

Ik geloof dat wij niet precies hetzelfde geloven. Sommige mensen hebben echt meer goeds in zich dan anderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 590
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Door ze op te roepen voor mobilisatie natuurlijk. Sommige Russen zijn om die reden uit Rusland gevlucht omdat die zich niet in moordenaars wilden laten veranderen.

Neen, ik heb alle propaganda afgezworen. Je bent dictatoriaal of je bent het niet, en na corona zijn alle naties op de wereld wel ontmaskerd als dictatoriaal.  Waar geen persvrijheid is en o

Voor jou is de wereld  blijkbaar erg simpel. Oekraïne is lief. Wij zijn ook lief. Rusland (of beperk het tot Poetin) is stout.  Was je ook zo bezorgd over het lot van de Oekraïense bevolking tijdens d

Posted Images

6 uur geleden zei Tomega:

Ik heb het over de Oekraïners. De Oost-Oekraïners in de eerste plaats, maar ook de West-Ookraïners die door hun regering in deze oorlog getrokken werden. Merk op dat die regering alleen vrouwen en kinderen toestaat om te vluchten. Ook de West-Oekraïners zijn er dus nog lang niet. 

Dat land is aangevallen.  Dus is er oorlog en worden de mannen onder de wapenen geroepen.  Zoals dat bij ons ook gebeurde in 1939 toen de Duitsers de oorlog begonnen. 

6 uur geleden zei Tomega:

Waarom stel jij dat ik vanuit Poetin kijk, als ik zeg dat ik kijk vanuit de situatie in de Oekraïne? Heb je moeite met de vooroordelen in je hoofd of met begrijpend lezen of zo? Wat is het? 

Ik kijk breder en zie de inhoud van wat je zegt. 

4 uur geleden zei Ricky Tjin:

Je kunt namelijk het kijken niet invullen voor Tomega, want je bent geen Tomega en weet je dus niet (precies) weke focus hij heeft en ook niet wat er in hem omgaat

Ik vul niet in wat hij zegt, dat doet hij zelf wel inderdaad. Ik geef mijn beoordeling daarvan. Dat zijn 2 verschillende zaken.

4 uur geleden zei Ricky Tjin:

Vermoedelijk ben je niet direct betrokken bij het Rusland/Oekraïne conflict en kijk je vanaf een afstand toe via MSM. Wie weet welk onrecht of welke schade Rusland is aangedaan in het Rusland/Oekraïne conflict, wat niet door MSM in het nieuws is gebracht, en dat Putin tracht om het te herstellen.

Herstellen? Met het bestoken van een kerncentrale? 😕

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:
6 uur geleden zei Tomega:

Merk op dat die regering alleen vrouwen en kinderen toestaat om te vluchten. Ook de West-Oekraïners zijn er dus nog lang niet. 

Dat land is aangevallen.  Dus is er oorlog en worden de mannen onder de wapenen geroepen.  Zoals dat bij ons ook gebeurde in 1939 toen de Duitsers de oorlog begonnen. 

Mooie vergelijking. En je hebt gelijk. Alleen is de vergelijking net iets zuiverder als je die toepast op het als Nederlandse man verplicht worden om in 1946 voor Nederland te strijden in Indië. Maar dat is nooit gebeurd.

Onze Nederlandse jongens werden wel al in de oorlog opgeroepen door een bezettingsmacht in allerlei Duitse soorten van diensten. Dat is de betere vergelijking. Hoe zou bij jou het inzetten van Oost-Oekraïners kwalificeren in het West-Oekraïense leger tegen de Russen c.q. om de Krim en de Donbass terug te veroveren?? Denk je dat er veel animo zal zijn? Denk je dat de Krim en de Donbass de West-Oekraiense oorlogshandelingen (of wettige verdediging) beschouwt als vijandig of als ten behoeve van hun veiligheid en vrede? Heb je daar een mening over? 

17 minuten geleden zei Dat beloof ik:
6 uur geleden zei Tomega:

Waarom stel jij dat ik vanuit Poetin kijk, als ik zeg dat ik kijk vanuit de situatie in de Oekraïne? Heb je moeite met de vooroordelen in je hoofd of met begrijpend lezen of zo? Wat is het? 

Ik kijk breder en zie de inhoud van wat je zegt. 

Nee; je kijkt vanuit een ander (transcendent) perspectief, en komt daardoor niet meer aan een inhoudelijk gesprek toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Tomega:

Alleen is de vergelijking net iets zuiverder als je die toepast op het als Nederlandse man verplicht worden om in 1946 voor Nederland te strijden in Indië. Maar dat is nooit gebeurd

Nee, net zoals de Oekrainers nu ook niet wordt gevraagd om voor hun land elders te gaan strijden. 

8 minuten geleden zei Tomega:

Hoe zou bij jou het inzetten van Oost-Oekraïners kwalificeren in het West-Oekraïense leger tegen de Russen c.q. om de Krim en de Donbass terug te veroveren??

Hetzelfde als de inzet van Oost-Nederlanders in het West-Nederlandse leger in 1939 om de Grebbeberg te verdedigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Tomega:

Mooie vergelijking. En je hebt gelijk. Alleen is de vergelijking net iets zuiverder als je die toepast op het als Nederlandse man verplicht worden om in 1946 voor Nederland te strijden in Indië. Maar dat is nooit gebeurd.

Onze Nederlandse jongens werden wel al in de oorlog opgeroepen door een bezettingsmacht in allerlei Duitse soorten van diensten. Dat is de betere vergelijking. Hoe zou bij jou het inzetten van Oost-Oekraïners kwalificeren in het West-Oekraïense leger tegen de Russen c.q. om de Krim en de Donbass terug te veroveren?? Denk je dat er veel animo zal zijn? Denk je dat de Krim en de Donbass de West-Oekraiense oorlogshandelingen (of wettige verdediging) beschouwt als vijandig of als ten behoeve van hun veiligheid en vrede? Heb je daar een mening over? 

Nee; je kijkt vanuit een ander (transcendent) perspectief, en komt daardoor niet meer aan een inhoudelijk gesprek toe.

Ik lees net de voorwaarden die Poetin stelt. Teletekst pag 128. Ik vind het nog meevallen. Zeker gezien het verleden. Maar menigeen zal daar anders over denken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:
11 minuten geleden zei Tomega:

Alleen is de vergelijking net iets zuiverder als je die toepast op het als Nederlandse man verplicht worden om in 1946 voor Nederland te strijden in Indië. Maar dat is nooit gebeurd

Nee, net zoals de Oekrainers nu ook niet wordt gevraagd om voor hun land elders te gaan strijden. 

Je volgt me niet. Voor de Oost-Oekraïners is de strijd tegen de Oost-Oekraïne een strijd tegen zichzelf. Dus deze Oost-Oekraïners worden door jou verplicht gezien om te vechten tegen zichzelf. En voor de West-Oekraïners is deze oorlog pas over als de Donbass en de Krim terugveroverd zijn. Zij vechten tegen een ander autonoom land, zoals Nederlands Indië ook een ander autonoom land was. met dit verschil dat de Oost-Okeraïne reeds feitelijk al lang autonoom is, terwijl Nederlands Indië dat op dat moment nog niet was. Dat de oorlog pas over is als ook De Krim is terug veroverd erkennen ook de Verenigde Staten, en dat volgt ook uit het NAVO-plicht vanaf het moment dat artikel 5 ook voor de Oekraïne van toepassing wordt.

Zojuist zei Hermanos2:

Ik lees net de voorwaarden die Poetin stelt. Teletekst pag 128. Ik vind het nog meevallen. Zeker gezien het verleden. Maar menigeen zal daar anders over denken.

Ik heb de voorwaarden nog niet gelezen, maar ik weet wat Poetin eerder vroeg: bescherming tegen de NAVO-apsiraties en beveiliging en erkenning van het zelfbeschikkingsrecht van De Krim (mede gelet op de nationalistische anti-Russische revolutie in Kiev).

14 minuten geleden zei Dat beloof ik:
22 minuten geleden zei Tomega:

Hoe zou bij jou het inzetten van Oost-Oekraïners kwalificeren in het West-Oekraïense leger tegen de Russen c.q. om de Krim en de Donbass terug te veroveren??

Hetzelfde als de inzet van Oost-Nederlanders in het West-Nederlandse leger in 1939 om de Grebbeberg te verdedigen.

Maar geeft dat dan niet een rare en een bijzondere situatie waar de Grebbeberg wordt aangevallen door de Oost-Nederlanders?

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei 010:

Ik lees net dat er een kern laboratorium is opgeblazen. Dit is Poetins terreur naar het Oekraïense volk. 😟

 https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6185514/vn-meldt-400-burgerdoden-kernlab-charkov-opgeblazen.html

Of bescherming. Wat doen al die US-labs in heel de wereld?  

Citaat

Dit is Poetins terreur naar het Oekraïense volk. 😟

Terreur is dit: Retoriek in officiële verdragen die snoeihard de waarheid tarten: "Standing up to Russian Aggression:   Russia’s aggression, including the war in eastern Ukraine and its seizure of Crimea, has claimed more than 14,000 Ukrainian lives, destabilized Europe and the Black Sea region, and threatened the global rules-based order. The United States supports Ukraine’s efforts to use the Crimea Platform to focus international attention and action on the humanitarian and security costs of Russia’s occupation of Crimea with the aim of peacefully restoring Ukraine’s control over this territory in accordance with international law.

(...) such as Black Sea security, cyber defense, and intelligence sharing, and countering Russian aggression.

(...) maintaining a secure 24/7 communications link through the National and Nuclear Risk Reduction Center. (...) to support mutual nonproliferation objectives and bolster regional and international security.

The United States and Ukraine continue to oppose Nord Stream 2, which we view as a threat to European energy security."

  1. De 14.000 doden zijn naar boven afgerond en geheel ten laste gebracht aan Rusland. Maar het zijn Ukraïense tanks en artillerie die worden ingezet tegen Ukraïense burgers.
  2. De NAVO (de VS) erkennen het recht en de pogingen van de Ukraïne om de Donbass en De Krim terug te eisen.
  3. Het zich onthouden van een actieve rol voor de miljoenen (pro-)Russen in de Donbass en het accepteren van de autonomie en zelfbeschikkende aansluiting van De Krim, wordt gezien als Russsische agressie. 

Heel dit documant is niets anders dan een tendentieuze anti-Rusland propaganda dat ondertussen van de Oekraïne een financieel afhankelijke satelietstaat maakt van de Verenigde staten.  
Bron 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-3-2022 om 10:53 zei Dat beloof ik:

Matteus 24:34: "Voorwaar, Ik zeg u: Dit geslacht zal geenszins voorbijgaan, totdat al deze dingen zullen geschied zijn."
Daar zit de Bijbel er toch naast, want we zijn nu 2000 jaar later. En als jij die tekst anders wil interpreteren, dan zit je daar volgens je eigen woorden dus naast.

De laatste dagen zijn te berekenen. In 1914 zijn de laatste dagen begonnen. Het loopt zoals door God gepland.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-3-2022 om 07:52 zei Tomega:
  • Het is waar dat de Russische taal is verdrongen in wet en in officieel gebruik. 
  • Het is waar dat de Neonazi's van het Azov Bataljon meestreden tegen de Donbass en de Ukraïne vertegenwoordigde in het aanvallen/beheersen van de Oost-Oekraïense stad Mariupol.
  • Het is waar dat een Neonazistische volksbeweging beweging groeit parallel aan het Azov bataljon, en structureel vanaf de jongste kinderen invloed uitoefent.
  • Het is waar dat de neonazisch ook politiek actief zijn en een eigen partij hebben, en overal in de conflicten een vooraanstaande rol hebben in gevechten en presentatie op straat; terwijl ze als zodanig afzonderlijk niet eens de kiesdrempel halen. Dat het oosten heel de Oekraïene ermee associeert, is dus mede doordat ze heel de Oekraïne vertegenwoordigen in de gevechten en volksmanifestaties, gericht tegen het Oosten.
  • Het is waar dat de MH17 geen terroristische aanslag op burgers was, maar een vergissing was in oorlogstijd, zodat niemand verantwoordelijk gehouden kan worden voor het moedwillig een burgervliegtuig te hebben neergehaald.


Onderstaand een stukje interessante bijbelstudie die hier m.i. goed op aansluit.  Waarom God Rusland de Beer noemt. En wanneer een beer aanvalt. In tegenstelling tot een luipaard.  Ik vond het heel interessant.   De proxies van het westen vallen de welpjes aan.  En een beer valt aan wanneer ze aan de welpjes komen. En dan verscheurt het vlees. Wat er nu gebeurt staat precies beschreven in de bijbel. 

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanaf ca 45e minuut Rusland werkt even hard mee aan de NWO. Net als Oekraïne en de globalisten. Gene Kim haalt vanaf de 45e minuut artikelen aan uit o.a. de Wallstreet Journal en The Washington Post waarin gesteld wordt  dat Poetin een leidende rol  in de vierde industriële revolutie zal vervullen.

Beide zijden zijn de NWO in het zadel aan het helpen.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei 010:

Volg je het nieuws een beetje? Rusland is een aanval begonnen tegen een ander land om de landsgrenzen in Europa te herschrijven. Wat een grove scheding van het internationaal recht is. Daarnaast zijn er al berichten naar buiten gekomen dat de Russen oorlogsmisdaden plegen in Oekraïne. Als dat niet vijandig is......

Er is hier helemaal niemand die het tegendeel beweert.   Dit betekent echter niet dat het Westen zoveel beter is. Tomega heeft getoond  wat het Westen heeft uitgevreten maar dat wil je niet zien. Het Westen lokt het bewust uit en het Oosten voert het uit en zo bouwen ze samen aan een NWO. Deze oorlog komt de WEF-agenda heel goed uit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-2-2022 om 20:47 zei 010:

Beste allen, dit topic gaat over de situatie in Oekraïne. Zoals jullie allemaal weten is daar nu oorlog uitgebroken met Rusland. Hoe zal dit aflopen? En doet het westen (en Nederland) er goed aan om sancties in te stellen tegen Rusland? En moeten we ons nu zorgen maken over onze eigen veiligheid en de veiligheid van NAVO landen? Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Het beste houdt men zich afzijdig van deze kwestie en stelt men zich neutraal op m.i. Wat heeft men daar te zoeken als Nederlander? Beetje schijnheilig moeilijk doen over deze kwestie terwijl de wereld barst van het geweld? Bemoei je maar met je eigen, dat is al lastig zat. Voor je het weet verzanden we weer in Karremanstoestanden en stapelen ook onze misdaden zich op.

bewerkt door sandingisaskill
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei sandingisaskill:

Het beste houdt men zich afzijdig van deze kwestie en stelt men zich neutraal op m.i. Wat heeft men daar te zoeken als Nederlander? Beetje schijnheilig moeilijk doen over deze kwestie terwijl de wereld barst van het geweld? Bemoei je maar met je eigen, dat is al lastig zat. Voor je het weet verzanden we weer in Karremanstoestanden en stapelen ook onze misdaden zich op.

Ik denk dat je gelijk hebt. Mij vreet het in ieder geval teveel op. Ik blijf de Bijbel lezen maar verder wil ik me niet langer met de discussie bezighouden. De corona discussie heeft al veel te veel verdeeldheid veroorzaakt, ook binnen de Kerk, en nu komt de Oekraïne discussie daar nog bij.  Niemand van ons weet precies wat er allemaal speelt. Ik geef het over in de hand van de Schepper die het allemaal wel weet. En ik bid dat Zijn wil zal geschieden., ook in mij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Willempie:

Ik denk dat je gelijk hebt. Mij vreet het in ieder geval teveel op. Ik blijf de Bijbel lezen maar verder wil ik me niet langer met de discussie bezighouden. De corona discussie heeft al veel te veel verdeeldheid veroorzaakt, ook binnen de Kerk, en nu komt de Oekraïne discussie daar nog bij.  Niemand van ons weet precies wat er allemaal speelt. Ik geef het over in de hand van de Schepper die het allemaal wel weet. En ik bid dat Zijn wil zal geschieden., ook in mij. 

En de HEERE zeide: Ziet, zij zijn enerlei volk, en hebben allen enerlei spraak; en dit is het, dat zij beginnen te maken; maar nu, zoude hun niet afgesneden worden al wat zij bedacht hebben te maken?

Hoe lang nog?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rusland en het Westen halen in Europa hetzelfde uit als dat ze in het Midden Oosten hebben gedaan. Het zijn allebei agressors. De ene openlijk en de andere in het geniep. En de naïeven  trappen erin en gaan met vlaggen lopen zwaaien en weten helemaal niet wie ze precies in huis halen. https://odysee.com/bevrijding-in-donetsk-:8de84b2af5be60267be8ca3b787f0c2c08d4e225?src=embed

 

 

 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Willempie:

Ik denk dat je gelijk hebt. Mij vreet het in ieder geval teveel op. Ik blijf de Bijbel lezen maar verder wil ik me niet langer met de discussie bezighouden. De corona discussie heeft al veel te veel verdeeldheid veroorzaakt, ook binnen de Kerk, en nu komt de Oekraïne discussie daar nog bij.  Niemand van ons weet precies wat er allemaal speelt. Ik geef het over in de hand van de Schepper die het allemaal wel weet. En ik bid dat Zijn wil zal geschieden., ook in mij. 


Met je eens. Het is ook bepaald niet zo dat er in de bijbel staat dat de mensen er op aarde een hemel van zouden maken en dat dan Jezus terugkomt om de lintjes door te knippen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Hermanos2:

Westerse landen willen versneld van Russische energielevering af. Prijzen schieten ook in USA omhoog. 

Sancties op Iran zal men snel willen wegnemen zodat Iraanse olie kan worden gekocht.

Rusland en Israël gaan dwarsliggen. Benieuwd hoe men daaruit komt. 

 

En volgens de informatie van Amir Tsarfati en Watchman On The Wall 88 op Telegram is Noord-Korea weer bezig  stellingen in gereedheid te brengen om nucleaire raketten te testen, heeft China de VS gewaarschuwd niet in te grijpen als ze Taiwan innemen, staat Israël op het punt om mogelijk binnen enkele dagen bombardementen uit te voeren op Iraanse nucleaire faciliteiten (https://www.jns.org/israeli-defense-minister-now-is-the-time-to-act-on-iran/) en is Iran weggelopen van de onderhandelingstafel in Wenen mogelijk vanwege nieuwe eisen van Poetin (https://www.theguardian.com/world/2022/mar/06/iran-nuclear-talks-rocked-by-russian-demand-for-sanctions-exemption ; https://www.wsj.com/articles/iran-chief-negotiator-unexpectedly-leaves-vienna-as-nuclear-talks-hit-standstill-11646683825 )

We kunnen denk ik wel stellen dat de weeën elkaar vrij snel opvolgen.

“Rusland/ Oekraïne,  Israël/ Iran,  China/ Taiwan. Het perfecte trio om de huidige wereldorde te vernietigen..” Aldus Watchman On The Wall 88

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Divine_will:

En dan zijn we de cumbra viaje alweer vergeten.

Maersheimer had jaren geleden al een vooruitziende blik op de gebeurtenissen zoals ze nu plaatsvinden. Ook China en midden oosten komen aan bod. 

Lange video maar zeer de moeite waard. 

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-3-2022 om 19:49 zei Tomega:

Of bescherming. Wat doen al die US-labs in heel de wereld?  

Bescherming? Met een beetje pech komt er door die aanval een grote hoeveelheid radioactief materiaal vrij net zoals bij Tsjernobyl.

Ik zie nu pas dat het gaat op biologische wapens. Dit is een gevalletje fake news. Er is geen bewijs voor het feit dat er in Oekraïne biologische wapens worden gemaakt.

 

https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6188183/nepbewijs-voor-biologische-wapens-in-oekraine-gaat-ook-in-nederland-rond.html

Citaat

Terreur is dit: Retoriek in officiële verdragen die snoeihard de waarheid tarten: "Standing up to Russian Aggression:   Russia’s aggression, including the war in eastern Ukraine and its seizure of Crimea, has claimed more than 14,000 Ukrainian lives, destabilized Europe and the Black Sea region, and threatened the global rules-based order. The United States supports Ukraine’s efforts to use the Crimea Platform to focus international attention and action on the humanitarian and security costs of Russia’s occupation of Crimea with the aim of peacefully restoring Ukraine’s control over this territory in accordance with international law.

(...) such as Black Sea security, cyber defense, and intelligence sharing, and countering Russian aggression.

(...) maintaining a secure 24/7 communications link through the National and Nuclear Risk Reduction Center. (...) to support mutual nonproliferation objectives and bolster regional and international security.

The United States and Ukraine continue to oppose Nord Stream 2, which we view as a threat to European energy security."

  1. De 14.000 doden zijn naar boven afgerond en geheel ten laste gebracht aan Rusland.  die worden ingezet tegen Ukraïense burgers.
  2. De NAVO (de VS) erkennen het recht en de pogingen van de Ukraïne om de Donbass en De Krim terug te eisen.
  3. Het zich onthouden van een actieve rol voor de miljoenen (pro-)Russen in de Donbass en het accepteren van de autonomie en zelfbeschikkende aansluiting van De Krim, wordt gezien als Russsische agressie. 

Heel dit documant is niets anders dan een tendentieuze anti-Rusland propaganda dat ondertussen van de Oekraïne een financieel afhankelijke satelietstaat maakt van de Verenigde staten.  
Bron 

Waar blijkt dat uit dan?

bewerkt door 010
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-3-2022 om 17:18 zei Hermanos2:

Ik lees net de voorwaarden die Poetin stelt. Teletekst pag 128. Ik vind het nog meevallen. Zeker gezien het verleden. Maar menigeen zal daar anders over denken. 

Ik vind het niet meevallen. Rusland valt Oekraïne aan, zet daarna het mes op de keel en begint eisen te stellen. Terwijl Oekraïne een soeverein land is die zelf moet kunnen bepalen of ze bijvoorbeeld bij de NAVO gaat, daarnaast eist Rusland erkenning van de bezette gebieden. Gebieden die met geweld ingenomen zijn. Walgelijk is het 🤢🤮

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei 010:

Ik vind het niet meevallen. Rusland valt Oekraïne aan, zet daarna het mes op de keel en begint eisen te stellen. Terwijl Oekraïne een soeverein land is die zelf moet kunnen bepalen of ze bijvoorbeeld bij de NAVO gaat, daarnaast eist Rusland erkenning van de bezette gebieden. Gebieden die met geweld ingenomen zijn. Walgelijk is het 🤢🤮

Het is inderdaad walgelijk. Land wordt helemaal kapot geschoten en burgers zijn ontheemd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid