Spring naar bijdragen

Inspirerende christenen


Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Interessant dat je denkt dat ik dat kan beoordelen, want volgens een post van jou in een ander topic is de geest die mij gidst niet de Heilige Geest. Doe dus toch die report maar. Of leer om te gaan m

Johannes, vervuld van de Heilige Geest in het boek Openbaring: Ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde...God zelf zal bij Zijn volk wonen...Hij zal tranen van hun ogen wissen...Er zal geen do

Billy Graham, wat een walgelijke tweedehandsautoverkoper. Hij geilde op macht, zijn adviezen aan presidenten leidden mede tot talloze oorlogsslachtoffers, en hij heeft velen geestelijk gekweld. Hij wa

1 uur geleden zei Divina:

Verzoening Jan Zeilstra en Arno van der Knaap  |P  

Een erg vreemd verhaal.
Ze zeggen elkaar direct te hebben vergeven, maar Zijlstra zegt dan dat je voor verzoening dit van 2 kanten nodig hebt.
Dat was er dus, volgens beiden. 
In dat geval klopt dus óf het verhaal van Zijlstra over de verzoening niet, óf vd Knaapś verhaal dat hij Zijlstra diret had vergeven klopt niet.
Zijlstra's verhaal klopt in ieder geval op één ander punt duidelijk niet. Hij zegt vd Knaap nooit te hebben gebeld 'omdat die zelf was vertrokken en de bal dus bij hem lag'.  Dat is natuurlijk niet zo, want als je werkelijk verzoening wil, maar daar zelf niets in doet, wil je ook geen verzoening. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-6-2020 om 12:23 zei Gaitema:

Welke christenen inspireren jou en wat leer je ervan?

Ik vind de levensverhalen van de vroegchristelijke martelaren heel inspirerend. In mijn ogen zijn ze echte christenen die zonder enige compromis met de goddeloze wereld de Christus volgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Hermanos2:

Op de website lees ik dat gebedsessies 50 euro kosten. 

Vind ik in de Schrift nergens terug. 


Geliefden,
Sinds de oprichting van de Ministry in 2008, heeft het team van de Ministry zich pro-deo ingezet voor de Ministry om u te  dienen. Dit betekent concreet dat zij hun tijd, energie en eigen financiën hebben ingezet om het werk te dragen en te doen.
Het gebouw waar de Ministry is gevestigd brengt de nodige kosten met zich mee. Denk hierbij aan: huur, water, gas en licht, het  onderhoud van de apparatuur, verzekeringen, belastinggelden en de schoonmaak van het gebouw. In die maandelijkse vaste  lasten van de Ministry moet worden voorzien. 

Vind het zelf ook Jammer dat ze vanaf november dit jaar een bijdrage vragen voor deelname aan de genezingsdagen/conferenties. 

Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening?
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Divina:


Geliefden,
Sinds de oprichting van de Ministry in 2008, heeft het team van de Ministry zich pro-deo ingezet voor de Ministry om u te  dienen. Dit betekent concreet dat zij hun tijd, energie en eigen financiën hebben ingezet om het werk te dragen en te doen.
Het gebouw waar de Ministry is gevestigd brengt de nodige kosten met zich mee. Denk hierbij aan: huur, water, gas en licht, het  onderhoud van de apparatuur, verzekeringen, belastinggelden en de schoonmaak van het gebouw. In die maandelijkse vaste  lasten van de Ministry moet worden voorzien. 

Vind het zelf ook Jammer dat ze vanaf november dit jaar een bijdrage vragen voor deelname aan de genezingsdagen/conferenties. 

Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening?
 

Ik bedien hier in café Stratum. Leuk publiek. Zeer inspirerend. Nu door corona wat slap. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

Excuseer, ik kon het niet laten. In corona tijden worden we door verveling wat melig. 

Maar ff serieus. Jouw post ziet wat reclame-achtig uit. Ben je daar gewoon bezoeker of hoe en waar moet ik je plaatsen? 

Ik heb Wonderful Free Life Ministry bezocht en ik ben er wel tevreden over. Wonderful Free Life biedt gratis studies aan om naar te luisteren (https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/luisteren.html) en dat is mij tot inspiratie geweest. Je hebt mij vraag nog steeds niet beantwoord over je bediening.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Divina:

Ik heb Wonderful Free Life Ministry bezocht en ik ben er wel tevreden over. Wonderful Free Life biedt gratis studies aan om naar te luisteren (https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/luisteren.html) en dat is mij tot inspiratie geweest. Je hebt mij vraag nog steeds niet beantwoord over je bediening.

Je vroeg of ik wandel tijdens mijn bediening. Ik begrijp niet wat je bedoeld. Stel je vraag nog eens met andere woorden. Dan probeer ik te antwoorden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lees op de website over de coronamaatregelen tijdens de Middagen van Genezing:

'Als u lichte ziekte verschijnselen hebt, verzoeken wij u om u af te melden en niet te komen.'

Je zou toch zeggen dat dát nu juist dan niet het probleem zou moeten zijn... 🤔

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Divina:

Ik heb Wonderful Free Life Ministry bezocht en ik ben er wel tevreden over. Wonderful Free Life biedt gratis studies aan om naar te luisteren (https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/luisteren.html) en dat is mij tot inspiratie geweest. Je hebt mij vraag nog steeds niet beantwoord over je bediening.

Wat vind je aantrekkelijk aan de luister studies? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Divina:

Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening?

Op het ogenblik hebben wij geen deur tot deur werk vanwege Corona. We hebben nu wel een wereldwijde actie dat elk bedrijf wordt aangeschreven met een persoonlijke brief met een thematijdschrift over Gods Koninkrijk. 

12 uur geleden zei Hermanos2:

Je vroeg of ik wandel tijdens mijn bediening. Ik begrijp niet wat je bedoeld. Stel je vraag nog eens met andere woorden. Dan probeer ik te antwoorden. 

Ze vraagt of je ook het Goede Nieuws brengt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik wandel altijd in het licht, nooit in het donker. 

hmm.. wat is werkelijke Godsdienst vraag ik mij af met die vragen over bediening.

En dan komt steeds die Math. 25 tekst in mij op; ''wanneer hebben wij U onderdak gegeven, eten en drinken gegeven en verzorgd.''

Wie dat doet, weet het niet eens, omdat het de Geest is die aan het werk is.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei thom:

hmm.. wat is werkelijke Godsdienst vraag ik mij af met die vragen over bediening.

En dan komt steeds die Math. 25 tekst in mij op; ''wanneer hebben wij U onderdak gegeven, eten en drinken gegeven en verzorgd.''

Wie dat doet, weet het niet eens, omdat het de Geest is die aan het werk is.

Jezus is gekomen om de mens te verlossen, niet om een godsdienst te beginnen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Hermanos2:

Jezus is gekomen om de mens te verlossen, niet om een godsdienst te beginnen. 

Klopt, maar wat de Zoon doet, is de Wil van de Vader, toch?

Als Math. 25 schrijft.. 

37 Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden, zeggende: Heere! wanneer hebben wij U hongerig gezien, en gespijzigd, of dorstig, en te drinken gegeven?

38 En wanneer hebben wij U een vreemdeling gezien, en geherbergd, of naakt en gekleed?

39 En wanneer hebben wij U krank gezien, of in de gevangenis, en zijn tot U gekomen?

40 En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan.

.. dan is daarmee Hij gediend begrijp ik; God, of de Zijnen in ieder geval.

God dienen. 

En als er gevraagd wordt door Devina; ''Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening? '' is dit m.i. een vraag die eerder van een kerk of stichting of zoals zij beweert een Ministry ( whatever that is), om te peilen hoe ver je bent in je geloof, en je kwaliteit.

Een vraag, m.i. met maar 1 antwoord; God weet het.

 

 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Klopt, maar wat de Zoon doet, is de Wil van de Vader, toch?

Als Math. 25 schrijft.. 

37 Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden, zeggende: Heere! wanneer hebben wij U hongerig gezien, en gespijzigd, of dorstig, en te drinken gegeven?

38 En wanneer hebben wij U een vreemdeling gezien, en geherbergd, of naakt en gekleed?

39 En wanneer hebben wij U krank gezien, of in de gevangenis, en zijn tot U gekomen?

40 En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan.

.. dan is daarmee Hij gediend begrijp ik; God, of de Zijnen in ieder geval.

God dienen. 

En als er gevraagd wordt door Devina; ''Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening? '' is dit m.i. een vraag die eerder van een kerk of stichting of zoals zij beweert een Ministry ( whatever that is), om te peilen hoe ver je bent in je geloof, en je kwaliteit.

Een vraag, m.i. met maar 1 antwoord; God weet het.

 

 

De vraag was mij niet duidelijk door het woord 'wandel'. Ik vatte het letterlijk op. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid