Gaitema 439 Geplaatst 9 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2020 (bewerkt) Dank je ? 9 augustus 2020 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divina 2 Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 (bewerkt) Verzoening Jan Zeilstra en Arno van der Knaap 15 november 2020 bewerkt door Divina Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 uur geleden zei Divina: Verzoening Jan Zeilstra en Arno van der Knaap Een erg vreemd verhaal. Ze zeggen elkaar direct te hebben vergeven, maar Zijlstra zegt dan dat je voor verzoening dit van 2 kanten nodig hebt. Dat was er dus, volgens beiden. In dat geval klopt dus óf het verhaal van Zijlstra over de verzoening niet, óf vd Knaapś verhaal dat hij Zijlstra diret had vergeven klopt niet. Zijlstra's verhaal klopt in ieder geval op één ander punt duidelijk niet. Hij zegt vd Knaap nooit te hebben gebeld 'omdat die zelf was vertrokken en de bal dus bij hem lag'. Dat is natuurlijk niet zo, want als je werkelijk verzoening wil, maar daar zelf niets in doet, wil je ook geen verzoening. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Op 28-6-2020 om 12:23 zei Gaitema: Welke christenen inspireren jou en wat leer je ervan? Ik vind de levensverhalen van de vroegchristelijke martelaren heel inspirerend. In mijn ogen zijn ze echte christenen die zonder enige compromis met de goddeloze wereld de Christus volgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 16 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 12 uur geleden zei Modestus: Ik vind de levensverhalen van de vroegchristelijke martelaren heel inspirerend. In mijn ogen zijn ze echte christenen die zonder enige compromis met de goddeloze wereld de Christus volgen. Dat ben ik met je eens. Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divina 2 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Gezegende diensten om heen te gaan of op de website te beluisteren! (Genezing voor geest, ziel en lichaam) https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/index.htm Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 19 minuten geleden zei Divina: Gezegende diensten om heen te gaan of op de website te beluisteren! (Genezing voor geest, ziel en lichaam) https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/index.htm Op de website lees ik dat gebedsessies 50 euro kosten. Vind ik in de Schrift nergens terug. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 24 minuten geleden zei Hermanos2: Op de website lees ik dat gebedsessies 50 euro kosten. Vind ik in de Schrift nergens terug. Ik ook niet, riekt een beetje naar commercie. Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 14 uur geleden zei sjako: Ik ook niet, riekt een beetje naar commercie. Klopt. Ik ken ook gelovigen die willen evangeliseren, en zelfs hun materiaal moeten kopen bij hun kerk of organisatie! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divina 2 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 21 uur geleden zei Hermanos2: Op de website lees ik dat gebedsessies 50 euro kosten. Vind ik in de Schrift nergens terug. Geliefden, Sinds de oprichting van de Ministry in 2008, heeft het team van de Ministry zich pro-deo ingezet voor de Ministry om u te dienen. Dit betekent concreet dat zij hun tijd, energie en eigen financiën hebben ingezet om het werk te dragen en te doen. Het gebouw waar de Ministry is gevestigd brengt de nodige kosten met zich mee. Denk hierbij aan: huur, water, gas en licht, het onderhoud van de apparatuur, verzekeringen, belastinggelden en de schoonmaak van het gebouw. In die maandelijkse vaste lasten van de Ministry moet worden voorzien. Vind het zelf ook Jammer dat ze vanaf november dit jaar een bijdrage vragen voor deelname aan de genezingsdagen/conferenties. Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 5 minuten geleden zei Divina: Geliefden, Sinds de oprichting van de Ministry in 2008, heeft het team van de Ministry zich pro-deo ingezet voor de Ministry om u te dienen. Dit betekent concreet dat zij hun tijd, energie en eigen financiën hebben ingezet om het werk te dragen en te doen. Het gebouw waar de Ministry is gevestigd brengt de nodige kosten met zich mee. Denk hierbij aan: huur, water, gas en licht, het onderhoud van de apparatuur, verzekeringen, belastinggelden en de schoonmaak van het gebouw. In die maandelijkse vaste lasten van de Ministry moet worden voorzien. Vind het zelf ook Jammer dat ze vanaf november dit jaar een bijdrage vragen voor deelname aan de genezingsdagen/conferenties. Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening? Ik bedien hier in café Stratum. Leuk publiek. Zeer inspirerend. Nu door corona wat slap. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divina 2 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 7 minuten geleden zei Hermanos2: Ik bedien hier in café Stratum. Leuk publiek. Zeer inspirerend. Nu door corona wat slap. Bedien je nieuwe wijn? 🤔 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Zojuist zei Divina: Bedien je nieuwe wijn? 🤔 Excuseer, ik kon het niet laten. In corona tijden worden we door verveling wat melig. Maar ff serieus. Jouw post ziet wat reclame-achtig uit. Ben je daar gewoon bezoeker of hoe en waar moet ik je plaatsen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Divina 2 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 1 uur geleden zei Hermanos2: Excuseer, ik kon het niet laten. In corona tijden worden we door verveling wat melig. Maar ff serieus. Jouw post ziet wat reclame-achtig uit. Ben je daar gewoon bezoeker of hoe en waar moet ik je plaatsen? Ik heb Wonderful Free Life Ministry bezocht en ik ben er wel tevreden over. Wonderful Free Life biedt gratis studies aan om naar te luisteren (https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/luisteren.html) en dat is mij tot inspiratie geweest. Je hebt mij vraag nog steeds niet beantwoord over je bediening. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 9 minuten geleden zei Divina: Ik heb Wonderful Free Life Ministry bezocht en ik ben er wel tevreden over. Wonderful Free Life biedt gratis studies aan om naar te luisteren (https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/luisteren.html) en dat is mij tot inspiratie geweest. Je hebt mij vraag nog steeds niet beantwoord over je bediening. Je vroeg of ik wandel tijdens mijn bediening. Ik begrijp niet wat je bedoeld. Stel je vraag nog eens met andere woorden. Dan probeer ik te antwoorden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Lees op de website over de coronamaatregelen tijdens de Middagen van Genezing: 'Als u lichte ziekte verschijnselen hebt, verzoeken wij u om u af te melden en niet te komen.' Je zou toch zeggen dat dát nu juist dan niet het probleem zou moeten zijn... 🤔 Hermanos2 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 1 uur geleden zei Divina: Ik heb Wonderful Free Life Ministry bezocht en ik ben er wel tevreden over. Wonderful Free Life biedt gratis studies aan om naar te luisteren (https://www.wonderfulfreelifeministry.nl/luisteren.html) en dat is mij tot inspiratie geweest. Je hebt mij vraag nog steeds niet beantwoord over je bediening. Wat vind je aantrekkelijk aan de luister studies? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 14 uur geleden zei Divina: 14 uur geleden zei Hermanos2: Ik bedien hier in café Stratum. Leuk publiek. Zeer inspirerend. Nu door corona wat slap. Bedien je nieuwe wijn? 🤔 😄 Wandelen in je bediening is je vraag. Is dat wandelen in het Licht? Wie dat zegt is Verlicht. Divina reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 14 uur geleden zei Divina: Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening? Op het ogenblik hebben wij geen deur tot deur werk vanwege Corona. We hebben nu wel een wereldwijde actie dat elk bedrijf wordt aangeschreven met een persoonlijke brief met een thematijdschrift over Gods Koninkrijk. 12 uur geleden zei Hermanos2: Je vroeg of ik wandel tijdens mijn bediening. Ik begrijp niet wat je bedoeld. Stel je vraag nog eens met andere woorden. Dan probeer ik te antwoorden. Ze vraagt of je ook het Goede Nieuws brengt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 11 minuten geleden zei thom: 😄 Wandelen in je bediening is je vraag. Is dat wandelen in het Licht? Wie dat zegt is Verlicht. Ik wandel altijd in het licht, nooit in het donker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Hermanos2: Ik wandel altijd in het licht, nooit in het donker. hmm.. wat is werkelijke Godsdienst vraag ik mij af met die vragen over bediening. En dan komt steeds die Math. 25 tekst in mij op; ''wanneer hebben wij U onderdak gegeven, eten en drinken gegeven en verzorgd.'' Wie dat doet, weet het niet eens, omdat het de Geest is die aan het werk is. 18 november 2020 bewerkt door thom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 8 minuten geleden zei thom: hmm.. wat is werkelijke Godsdienst vraag ik mij af met die vragen over bediening. En dan komt steeds die Math. 25 tekst in mij op; ''wanneer hebben wij U onderdak gegeven, eten en drinken gegeven en verzorgd.'' Wie dat doet, weet het niet eens, omdat het de Geest is die aan het werk is. Jezus is gekomen om de mens te verlossen, niet om een godsdienst te beginnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
thom 1.211 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Hermanos2: Jezus is gekomen om de mens te verlossen, niet om een godsdienst te beginnen. Klopt, maar wat de Zoon doet, is de Wil van de Vader, toch? Als Math. 25 schrijft.. 37 Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden, zeggende: Heere! wanneer hebben wij U hongerig gezien, en gespijzigd, of dorstig, en te drinken gegeven? 38 En wanneer hebben wij U een vreemdeling gezien, en geherbergd, of naakt en gekleed? 39 En wanneer hebben wij U krank gezien, of in de gevangenis, en zijn tot U gekomen? 40 En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan. .. dan is daarmee Hij gediend begrijp ik; God, of de Zijnen in ieder geval. God dienen. En als er gevraagd wordt door Devina; ''Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening? '' is dit m.i. een vraag die eerder van een kerk of stichting of zoals zij beweert een Ministry ( whatever that is), om te peilen hoe ver je bent in je geloof, en je kwaliteit. Een vraag, m.i. met maar 1 antwoord; God weet het. 18 november 2020 bewerkt door thom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 1 uur geleden zei thom: Klopt, maar wat de Zoon doet, is de Wil van de Vader, toch? Als Math. 25 schrijft.. 37 Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden, zeggende: Heere! wanneer hebben wij U hongerig gezien, en gespijzigd, of dorstig, en te drinken gegeven? 38 En wanneer hebben wij U een vreemdeling gezien, en geherbergd, of naakt en gekleed? 39 En wanneer hebben wij U krank gezien, of in de gevangenis, en zijn tot U gekomen? 40 En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan. .. dan is daarmee Hij gediend begrijp ik; God, of de Zijnen in ieder geval. God dienen. En als er gevraagd wordt door Devina; ''Wandel jij ook in je bediening; wat is jou bediening? '' is dit m.i. een vraag die eerder van een kerk of stichting of zoals zij beweert een Ministry ( whatever that is), om te peilen hoe ver je bent in je geloof, en je kwaliteit. Een vraag, m.i. met maar 1 antwoord; God weet het. De vraag was mij niet duidelijk door het woord 'wandel'. Ik vatte het letterlijk op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 1 minuut geleden zei Hermanos2: De vraag was mij niet duidelijk door het woord 'wandel'. Ik vatte het letterlijk op. "Zitten Wandelen Standhouden" van Watchman Nee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten