Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Maar je bent ze niet.

BY HIS STRIPES WE ARE HEALED

Nee God zij dank niet! Mijn vrouw dwingt mij slechts één ding en dat is dat ik geen wereldse muziek luister en geloof dat God met haar is.

 

Maar nog eens de vraag: als jouw vriendin jouw zin doet om jou een plezier te doen, heb je dan wel jouw doel bereikt? Is dat wat je wil?

Moet ze niet doen wat goed is in haar ogen? Of altijd jouw zin doen? Aanbid ze daarmee wel God of jou?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

2 minuten geleden zei Gaitema:

Nee God zij dank niet! Mijn vrouw dwingt mij slechts één ding en dat is dat ik geen wereldse muziek luister en geloof dat God met haar is.

 

Maar nog eens de vraag: als jouw vriendin jouw zin doet om jou een plezier te doen, heb je dan wel jouw doel bereikt? Is dat wat je wil?

Moet ze niet doen wat goed is in haar ogen? Of altijd jouw zin doen? Aanbid ze daarmee wel God of jou?

 

Ik dwing niemand. Er is altijd keuze. Ze mag zelfs haar eigen muziek kiezen. 

Ze doet wat ze wilt. Dus ze moet mij geen plezier doen. Maar als ze haarzelf een plezier wilt doen, vermijdt ze het beleid van niet verkozen fascisten.

En zo slecht zal ze het niet hebben. Laatste keer noemde ze me nog “Oh God” gevolgd door “niet stoppen he.” }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Mullog:

Nou, mensen liberale babymoordenaars noemen vind ik aardig beledigend.

Ik zie weer het welbekende patroon bij je. Je gaat weer helemaal los en verliest alle zicht op de realiteit. Sterkte.

Tjah die liberalen die zich verschuilen achter een virus hun fascisme te handhaven zijn dat gewoon. Ik verontschuldig mij niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik dwing niemand. Er is altijd keuze. Ze mag zelfs haar eigen muziek kiezen. 

Ze doet wat ze wilt. Dus ze moet mij geen plezier doen. Maar als ze haarzelf een plezier wilt doen, vermijdt ze het beleid van niet verkozen fascisten.

En zo slecht zal ze het niet hebben. Laatste keer noemde ze me nog “Oh God” gevolgd door “niet stoppen he.” }-)

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Zou het uit haar zelf komen als zij zich niet laat vaccineren? Of doet ze dat dan om jou de zin te geven? Ik vind zelf dat je haar vrijheid ontnomen hebt en haar keuze niet respecteerd, als ze het niet met je eens is.

En stel, ze wil een vriendin bezoeken die zich laat vaccineren, mag ze dat van jou of ga je dan ook bij haar weg? En haar ouders, broer of zus? Als zij zich laten vaccineren, moet zij dan van jou met hen breken? Of ga jij bij haar weg, als zij dat niet doet?

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Gaitema:

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Zou het uit haar zelf komen als zij zich niet laat vaccineren? Of doet ze dat dan om jou de zin te geven? Ik vind zelf dat je haar vrijheid ontnomen hebt en haar keuze niet respecteerd, als ze het niet met je eens is.

En stel, ze wil een vriendin bezoeken die zich laat vaccineren, mag ze dat van jou of ga je dan ook bij haar weg? En haar ouders, broer of zus? Als zij zich laten vaccineren, moet zij dan van jou met hen breken? Of ga jij bij haar weg, als zij dat niet doet?

Vind je die vragen zelf niet een beetje persoonlijk, daar je van je eigen vrouw niet eens je eigen muziek mag bepalen? :) Zo erg is het hier niet gesteld.

Zoals ik reeds zei, ze is vrij te doen en laten wat ze wilt. Haar ouders vaccineren en ze mag daar zoveel naartoe gaan als ze wilt, inclusief vrienden. Ze zal zich alleen vaccineren als ze beperkte vrijheden ervaart, maar ziet zelf geen nut om een vaccin te nemen met 95% werking, vele doden, vele neveneffecten terwijl we reeds natuurlijk covid versloegen.

7 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als je sterft benadruk je dat je overleefde zonder vaccin...... 🤣🤣

 

Maar dan sterf ik tenminste zonder geplooid te hebben voor de geest van de anti christ. Dit covid gebeuren is de “build up” daar naartoe.

5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Een hoop geschreeuw, maar als puntje bij paaltje komt blijft er iets van je dreigementen over.

Ik heb een gepeperde brief gestuurd na mijn aanhouding, antwoord gekregen dat ze het gingen evalueren; maar ontving nooit een boete.

Ik had een heel betoog getypt voor de procureur en was bereid voor te komen om dat via het gerecht aan te vechten. Ik was geen gevaar voor contaminatie maar de aanhouding was dat wel.

Er zou niets gedreigd zijn, enkel gepleit worden. Ik zeg u: ik schuw vervolging niet en als ik recht in mijn schoenen sta vecht ik tot het laatste. It is my nature.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Vind je die vragen zelf niet een beetje persoonlijk, daar je van je eigen vrouw niet eens je eigen muziek mag bepalen? :) Zo erg is het hier niet gesteld.

Nou, zal ik eerlijk zeggen? Alleen christelijke muziek is welkom, omdat de rest niet tot eer van God is, maar tot eer van de popartiest en dus afgoderij is. Idols die aanbeden worden. De duivel is hier thuis niet welkom. Christenen die wereldse muziek luisteren vind ze lichtzinnige wereldgelijkvormige christenen en ik ben het eigenlijk daar wel mee eens.

Zie ook deze uitspraak van John Lennon:

Het christendom zal verdwijnen, ‘zei hij. ‘Het zal verdwijnen en verschrompelen. Dat hoef ik niet uit te leggen; ik heb gelijk en dat zal blijken. We zijn nu populairder dan Jezus; ik weet niet wat eerder van het toneel zal verdwijnen — rock’n’roll of het christendom. Jezus was oke, maar zijn leerlingen waren dom en gewoontjes. Het is dat gedraai van hen dat het voor mij bederft

(De Beatles)

Echter, lichtzinnige mensen die thuis popmuziek luisteren zoeken wij wel op en zij zijn bij ons ook welkom. Als we bij hen zijn en ze draaien seculiere muziek, zeggen we er niks van. Maar wij draaien het niet en waarom leggen we soms uit.

Citaat

Zoals ik reeds zei, ze is vrij te doen en laten wat ze wilt. Haar ouders vaccineren en ze mag daar zoveel naartoe gaan als ze wilt, inclusief vrienden. Ze zal zich alleen vaccineren als ze beperkte vrijheden ervaart, maar ziet zelf geen nut om een vaccin te nemen met 95% werking, vele doden, vele neveneffecten terwijl we reeds natuurlijk covid versloegen.

Vele doden? Echt niet. Je gaat er echt niet dood aan, tenzij je al zeer zwak bent. En 95 procent werking is best veel.

Maar dank je voor het antwoord. Een vraag nog ten slotte, jij gaat dus niet mee naar haar ouders en zij zijn niet bij jullie welkom? 

Citaat

Maar dan sterf ik tenminste zonder geplooid te hebben voor de geest van de anti christ. Dit covid gebeuren is de “build up” daar naartoe.

De geest van de antichrist is voor ons het luisteren naar wereldse muziek. Waarmee jeugd uit de kerken naar de kroegen en discotheken gezogen zijn en zo Jezus zijn kwijt geraakt. Daardoor is Europa ontkerstend.

 

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Gaitema:

Nou, zal ik eerlijk zeggen? Alleen christelijke muziek is welkom, omdat de rest niet tot eer van God is, maar tot eer van de popartiest en dus afgoderij is. Idols die aanbeden worden. De duivel is hier thuis niet welkom. Christenen die wereldse muziek luisteren vind ze lichtzinnige wereldgelijkvormige christenen en ik ben het eigenlijk daar wel mee eens.

Zie ook deze uitspraak van John Lennon:

Het christendom zal verdwijnen, ‘zei hij. ‘Het zal verdwijnen en verschrompelen. Dat hoef ik niet uit te leggen; ik heb gelijk en dat zal blijken. We zijn nu populairder dan Jezus; ik weet niet wat eerder van het toneel zal verdwijnen — rock’n’roll of het christendom. Jezus was oke, maar zijn leerlingen waren dom en gewoontjes. Het is dat gedraai van hen dat het voor mij bederft

(De Beatles)

Echter, lichtzinnige mensen die thuis popmuziek luisteren zoeken wij wel op en zij zijn bij ons ook welkom. Als we bij hen zijn en ze draaien seculiere muziek, zeggen we er niks van. Maar wij draaien het niet en waarom leggen we soms uit.

Vele doden? Echt niet. Je gaat er echt niet dood aan, tenzij je al zeer zwak bent. En 95 procent werking is best veel.

Maar dank je voor het antwoord. Een vraag nog ten slotte, jij gaat dus niet mee naar haar ouders en zij zijn niet bij jullie welkom? 

De geest van de antichrist is voor ons het luisteren naar wereldse muziek. Waarmee jeugd uit de kerken naar de kroegen en discotheken gezogen zijn en zo Jezus zijn kwijt geraakt. Daardoor is Europa ontkerstend.

 

Ik ga hier vrij kort en concreet in zijn. Mensen zijn nogal vaak geneigd zichzelf in de wereld te herkennen en dat te vertalen op mij.

Laat me jullie gerust stellen, ik lijk op geen van jullie en voor mij is dat een nog grotere bevrediging. Toen ik 15 jaar was voorspelde ik de problemen met de islam en dat cannabis medicinale toepassingen had. Ik werd niet geloofd. Vandaag zijn beide een waarheid.  Vandaag geven ouders hun pasgeborenen cannabis wanneer ze op het einde van hun Latijn komen met de wetenschap, dat werkt. Evenzeer erkennen de meeste vandaag het probleem met de islam en zijn vele regio's compleet omvolkt.

Dus neen ik heb geen lessen te leren, als jullie dat vaccin willen: neem het! Ik moet het niet en ik ga nooit meer twijfelen aan mezelf omdat anderen mij het één of ander labeltje opplakken of zeggen dat ik zogezegd hulp moet zoeken. ik doe mijn research en dat staat op een sterker fundament dan een samenleving die meeloopt met een TV die de emotie van de dag dicteert. ICH HABE DAS GEWUSST!

De enige fout die ik in mijn leven maakte was niet te geloven in mezelf en te luisteren naar badsloeffen die nog niet van hun vrouw hun eigen muziek mogen kiezen, maar dan effe een ander denken te kunnen professoren.

Veel succes ermee!

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Mullog:

Denk je echt dat je zo belangrijk wordt gevonden?

Ik ga maar verder op de persoonlijke vragen van Gaitema, maar neen.

Ik hoef me hier tegen niemand te verantwoorden. Van Sigrid Kaag was ook laster. Ik ben gewoon beter geïnformeerd en kan begrijpend lezen terwijl ik het niet schuw achter rookgordijnen te kijken.

Dan weerleg ik dat en dan schieten jullie de boodschapper af. Deze vaccins sporen niet en een staat dat om haar bevolking geeft zou dat nooit zo snel uitgerold hebben. Het is onverantwoord en er stierven wel degelijk genoeg mensen aan om tot voorzichtigheid op te roepen. Ze zeggen dag mRNA vaccins veiliger zijn, ze logen en de data bewijst dat. 

Sorry als ik dan niet zo politiek correct op de hoorn blaas. Ik geef er iets teveel om. Dit fascisme wordt op onze kinderen afgeduwd en zelfstandigen worden naar het faillissement geleid. Nu zeggen ze dat Joodse wijken 4x meer besmettingen hebben, maar beweren dat zonder data. De Joden zijn de enige groep die op culturele achtergrond benoemd werden in de pers.

Ik weet hoe laat het is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ga hier vrij kort en concreet in zijn. Mensen zijn nogal vaak geneigd zichzelf in de wereld te herkennen en dat te vertalen op mij.

Laat me jullie gerust stellen, ik lijk op geen van jullie en voor mij is dat een nog grotere bevrediging. Toen ik 15 jaar was voorspelde ik de problemen met de islam en dat cannabis medicinale toepassingen had. Ik werd niet geloofd. Vandaag zijn beide een waarheid.  Vandaag geven ouders hun pasgeborenen cannabis wanneer ze op het einde van hun Latijn komen met de wetenschap, dat werkt. Evenzeer erkennen de meeste vandaag het probleem met de islam en zijn vele regio's compleet omvolkt.

Dus neen ik heb geen lessen te leren, als jullie dat vaccin willen: neem het! Ik moet het niet en ik ga nooit meer twijfelen aan mezelf omdat anderen mij het één of ander labeltje opplakken of zeggen dat ik zogezegd hulp moet zoeken. ik doe mijn research en dat staat op een sterker fundament dan een samenleving die meeloopt met een TV die de emotie van de dag dicteert. ICH HABE DAS GEWUSST!

De enige fout die ik in mijn leven maakte was niet te geloven in mezelf en te luisteren naar badsloeffen die nog niet van hun vrouw hun eigen muziek mogen kiezen, maar dan effe een ander denken te kunnen professoren.

Veel succes ermee!

Je bent stekenblind. Je meet met twee maten. Muziek van de duivel omarm jij en behandel je als christelijke muziek, maar mensen die een spuitje nemen omdat ze bijvoorbeeld in de zorg werken als mijn vrouw (die Jezus geregeld heeft gezien en ook visioenen heeft gehad) is bij jou niet welkom. Dan dwaal je. Anders kan ik het niet zeggen. Op muziekaal gebied dien je twee heren. Je danst op muziek van satan en op dat van de Heere.  En waarom? Omdat je geniet van Satans artiesten met hun oppervlakkige of negatieve muziek die hem toe behoren. Luistert naar artiesten die een kind van de duivel zijn en de Heilige Geest niet hebben. Want het klinkt zo goed. Het voelt zo lekker. Gaan voor alles wat leuk en lekker is.

Ben ik ook duidelijk?

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Gaitema:

Je bent stekenblind. Je meet met twee maten. Muziek van de duivel omarm jij en behandel je als christelijke muziek, maar mensen die een spuitje nemen omdat ze bijvoorbeeld in de zorg werken als mijn vrouw (die Jezus geregeld heeft gezien en ook visioenen heeft gehad) is bij jou niet welkom. Dan dwaal je. Anders kan ik het niet zeggen. Op muziekaal gebied dien je twee heren. Je danst op muziek van satan en op dat van de Heere.  En waarom? Omdat je geniet van Satans artiesten met hun oppervlakkige of negatieve muziek die hem toe behoren. Luistert naar artiesten die een kind van de duivel zijn en de Heilige Geest niet hebben. Want het klinkt zo goed. Het voelt zo lekker. Gaan voor alles wat leuk en lekker is.

Ben ik ook duidelijk?

Liever blind en leren van mijn fouten dan meelopen met een beleid dat enkel kan verder bestaan door draconisch censuur. 

Het gaat niet over muziek. Ik luister dat zelden. Ik heb me gewoon voorgenomen afstand te houden van mensen die meelopen met de emotie van de dag. Hun realiteit bestaat uit herhalingen van de tv.

als iedere zender hetzelfde nieuws herhaalt en iedere talkshow gaat over hetzelfde noemt dat brainwashing, massa vorming. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Liever blind en leren van mijn fouten dan meelopen met een beleid dat enkel kan verder bestaan door draconisch censuur. 

Het gaat niet over muziek. Ik luister dat zelden. Ik heb me gewoon voorgenomen afstand te houden van mensen die meelopen met de emotie van de dag. Hun realiteit bestaat uit herhalingen van de tv.

als iedere zender hetzelfde nieuws herhaalt en iedere talkshow gaat over hetzelfde noemt dat brainwashing, massa vorming. 

Je zoekt het maar uit, maar ik bewandel een andere weg.

Mensen zoals wij zijn bij jou niet welkom, dat is duidelijk 

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites

Sporza.be

Baseball-legende en homerun-keizer Hank Aaron (86) is overleden

kort na  een vaccinatie voor Corona. In de media lees je dan dat hij overleden is, of door  Corona en weinig of niets over  het vaccin.
De honkbal legende moest een voorbeeld zijn voor vaccin weigeraars, het lijkt  dat hier weer gegevens onder de mat geveegd worden, dat is niet gezond, ook lees je weinig over de plotselinge doden na een vaccinatie in een verzorgingshuis

Natuurlijk kan het toeval zijn, oude mensen kunnen ieder moment doodgaan, toch lijkt er weer een causaal verband met het vaccin te zijn.

 

Met de aller allergrootste tegenzin schrijf ik dit en ik voel mij er helemaal niet lekker bij,
Hier zijn mogelijk mensen die zich en hun kinderen laten vaccineren, uiteraard met de beste bedoelingen , en daar zeg ik niets van en ik kan en wil geen spreekbuis of portaal voor hen zijn, ieder mens moet zijn eigen beslissingen nemen, de vaccinatie kan werken toch vind ik dat je alle voors en tegens moet overwegen

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

Sporza.be

Baseball-legende en homerun-keizer Hank Aaron (86) is overleden

kort na  een vaccinatie voor Corona. In de media lees je dan dat hij overleden is, of door  Corona en weinig of niets over  het vaccin.
De honkbal legende moest een voorbeeld zijn voor vaccin weigeraars, het lijkt  dat hier weer gegevens onder de mat geveegd worden, dat is niet gezond, ook lees je weinig over de plotselinge doden na een vaccinatie in een verzorgingshuis

Natuurlijk kan het toeval zijn, oude mensen kunnen ieder moment doodgaan, toch lijkt er weer een causaal verband met het vaccin te zijn.

Waaruit blijkt dan dat er een causaal verband lijkt te zijn ?

2 uur geleden zei antoon:

Met de aller allergrootste tegenzin schrijf ik dit en ik voel mij er helemaal niet lekker bij,
Hier zijn mogelijk mensen die zich en hun kinderen laten vaccineren, uiteraard met de beste bedoelingen , en daar zeg ik niets van en ik kan en wil geen spreekbuis of portaal voor hen zijn, ieder mens moet zijn eigen beslissingen nemen, de vaccinatie kan werken toch vind ik dat je alle voors en tegens moet overwegen

inderdaad. Oude mensen gaan soms dood. Waaruit blijkt dat zijn die te maken heeft met de vaccinatie? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 weken dood na een vaccinatie, een kerngezonde man op foto's te zien lijkt dat bijwerkingen fataal kunnen zijn, waarbij ik zeg dat ik niets claim, oude mensen gaan dood, daar zijn ze tenslotte oud voor.

mod sjako. Dit riekt toch naar misinformatie. Het is wel zo dat in zeldzame gevallen er een allergische reactie kan plaatsvinden na vaccinatie. Daarom is het ook de bedoeling dat je een kwartier na vaccinatie nog even blijft. Ik heb het persbericht gezien, maar nergens blijkt dat hij is overleden door het Moderna vaccin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei antoon:

2 weken dood na een vaccinatie, een kerngezonde man op foto's te zien lijkt dat bijwerkingen fataal kunnen zijn, waarbij ik zeg dat ik niets claim, oude mensen gaan dood, daar zijn ze tenslotte oud voor.

Welke foto's, welke man, waar?

@sjako en @Trajecto je kunt op deze manier wel van alles beweren. Zoiets van "JG's komen weer samen zonder maatregelen nadat de hele gemeenschap gevaccineerd is.". Ik wil dit soort meldingen toch wel onder het kopje misinformatie willen plakken als deze zonder bron worden gedaan. 

 

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mullog is het teveel moeite om naar google gaan naam intypen en zeker bij images te kijken,  gewoon naslag werk dat ik altijd doe, het was op het oog een gezonde man, dat is te zien, geen misinformatie juist helemaal niet, ook zeg ik dat het lijkt, niet dat het zeker is, je zal miskleunen bij de Moderatie, ook heb ik het adres gegeven, ik ga niet herhalen

maar beste kindertjes hier iets waar je wat mee an kan, hopelijk dan

https://sporza.be/nl/2021/01/22/baseball-legende-en-homerun-keizer-hank-aaron-86-is-overleden~1611331468241/

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei antoon:

@Mullog is het teveel moeite om naar google gaan naam intypen en zeker bij images te kijken,  gewoon naslag werk dat ik altijd doe, het was op het oog een gezonde man, dat is te zien, geen misinformatie juist helemaal niet, ook zeg ik dat het lijkt, niet dat het zeker is, je zal miskleunen bij de Moderatie, ook heb ik het adres gegeven, ik ga niet herhalen

maar beste kindertjes hier iets waar je wat mee an kan, hopelijk dan

https://sporza.be/nl/2021/01/22/baseball-legende-en-homerun-keizer-hank-aaron-86-is-overleden~1611331468241/

Als je de bron hebt, zou ik het erbij zetten. Dat zijn de regels.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kon het na in de telegraaf over zijn dood gelezen te hebben met een klein beetje improviseren binnen een minuut vinden, ik bedoel het verslag over vaccinatie bij hem, mijn voorliefde gaat naar mooie gezichten zowel mannelijk als vrouwelijk, daarom zocht ik ernaar, ook had ik het gevoel dat het met Corona te maken had, ik wilde het mijne weten, ik dacht het te vinden bij de topsporter en stuitte op het bericht in Sporza.

op een tablet kan je moeilijk het hele adres overnemen, daarom was het beknopt, tot zover excuses maar het is gewoon in de meeste gevallen te vinden voor mij, ik zit ook uren achter de PC of tablet, dat doet niet iedereen, begrijpend, ik moet maar eens minderen, valt niet mee

het adres staat er nu

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat er nu een zelfde lijn gevolgd worden met sterfgevallen door vaccinatie als door sterfgevallen door Corona????
Zelfde tactiek toepassen om angst te zaaien?

Het lijkt mij heel simpel, je laat je vaccineren of je laat je niet vaccineren.
De reden waarom doet er zelfs niet toe, want dat ligt m.i. niet ter beoordeling, want het leidt alleen maar tot verdeling en veroordeling.
Welk genoegen schept men er in om de ander bang te maken voor zijn eigen keuzes?
 

bewerkt door Mcmadtasty
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Mcmadtasty:

Gaat er nu een zelfde lijn gevolgd worden met sterfgevallen door vaccinatie als door sterfgevallen door Corona????
Zelfde tactiek toepassen om angst te zaaien?

Het lijkt mij heel simpel, je laat je vaccineren of je laat je niet vaccineren.
De reden waarom doet er zelfs niet toe, want dat ligt m.i. niet ter beoordeling, want het leidt alleen maar tot verdeling en veroordeling.
Welk genoegen schept men er in om de ander bang te maken voor zijn eigen keuzes?
 

Precies! Amen! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik  vertel geen desinformatie, hij is overleden 2 weken na de vaccinatie, de oude mensen in enkele tehuizen  overleden ook groepsgewijs na een vaccinatie, ik heb duidelijk gezegd dat ik niets claim, maar mensen kunnen nawerkingen krijgen dat staat ook bij gewone sites, dat zal in het overgrote geval ook zonder ernstige gevolgen zijn, maar het kan ook dat al zeer oude mensen met sterk onderliggende problematiek aan de bijwerkingen ten onder gaan. ik schrijf de zaken en de meeste kranten laten het liggen of vermelden niet dat hij niet zo lang geleden  ervoor een vaccinatie kreeg,

Ik vraag mij nu af geven de Media desinformatie of ik , komaan waarom schrijft  de media niet alles, is men ergens huiverig voor. Ik maak niemand  bang, ik geef alleen de info die bij de media schaars is. lijkt mij duidelijk. 

Dat ik er genoegen in zou scheppen is de grootste onzin, met zeer veel tegenzin schrijf ik erover, mijn gevoel zegt mij dat de dingen aan alle kanten bekeken moeten worden.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid