Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

Ongeacht even of de regering gelijk heeft, onwaarschijnlijk maar ik wil in deze dit bericht die geïnspireerd is op genoemd verslag onpartijdig maken

Het gaat erom dat je je niet kan vinden, mentaal onderuitgaat want de ene deskundige spreekt de ander finaal tegen maak onderscheid in ....

1. Zet de tv. Uit lees geen kranten! Dit helpt velen al om los te komen. OF........

 

 

2. Ga juist tegengestelde meningen beluisteren ook van hen die je niet vertrouwd en zeker de MSM. en Alternatieve sites. Doe dit net zo lang totdat je een evenwicht gevormd hebt en je in staat bent zelf te denken, je zal merken dat je keuze dan autonoom zelfstandig is en rust geeft

 

 

3. Voel je emoties die je voelt, ten volle. Koester ze Stop ze niet weg! Voel wat je voelt en laat het er zijn, het mag er zijn, je bent mens! 

Dit baseer ik op het verslag in Niburu

ieder mens is anders voor de een gaat stelling 3 op , voor een ander stelling 1 of 2

er kan ook een versmelting zijn met stellingen, voor mij gaat stelling 2 op soms hurk ik ook aan op stelling 3

 

 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Als 95% van de reacties in dezelfde lijn liggen, wat valt er dan nog te tonen?

Dat ligt er aan wat er in staat een dat is wat ik jou al een paar keer vroeg. Als je hier in het forum ergens over wil praten, zul je teminste moeten laten weten waarover je wil praten. Als dat teveel moeite is,  dan houdt het op. 

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Jij bent toch een verschrikkelijk irritant wereldvreemd ventje, he

Ik wijs jou gewoon op normale omgangstechnieken, omdat die kennelijk ontbreken. 

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Als 95% van de reacties in dezelfde lijn liggen, wat valt er dan nog te tonen? En neen je kan niet procederen, je kan evengoed water naar de Schelde dragen. 

Farmareus dekt zich al in tegen eventuele schadelijke bijwerkingen van coronavaccin, immunoloog vindt dat “merkwaardig” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200804_95956456

pas als overheden het verplichten kan je hen (de overheid) aansprakelijk stellen, maar dan moet je ook het geld hebben tegen zo’n reus te procederen of je botst tegen muren aan.

Als 95٪ van de mensheid achter je staat,  zou het geen probleem moeten zijn om te procederen,  zeker om het geld niet. Groot bakkes, maar geen daden

2 uur geleden zei antoon:

Weer zo een briljant artikel bij Niburu, voordat iemand nu onwel wordt en Wappie Wappie stamelt zeg ik dat veel artikelen kantje boord zijn en een deel gewoon verwerpelijk, toch moet het voor iedereen een must zijn om kennis te nemen van wel uitmuntende beschrijvingen

Er staan in het geheel geen uitmuntende artikelen op Niburu. Zoals al zo vaak gezegd,  kijk op TU Delft of Erasmus universiteit.  Nee hoor komt met Niburu.

 

2 uur geleden zei antoon:

in dit geval gebaseerd op de kennis en uitspraken van een aantal professionele hypnotherapeuten

oplichters dus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei antoon:

Dit baseer ik op het verslag in Niburu

Dat was wel duidelijk,  want het is complete onzin. Je geeft een standaard beschrijving van hoe mensen vervallen in complottheorieën,  volledig alles van één kant bekijken.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei antoon:

Ongeacht even of de regering gelijk heeft, onwaarschijnlijk maar ik wil in deze dit bericht die geïnspireerd is op genoemd verslag onpartijdig maken

Het gaat erom dat je je niet kan vinden, mentaal onderuitgaat want de ene deskundige spreekt de ander finaal tegen maak onderscheid in ....

1. Zet de tv. Uit lees geen kranten! Dit helpt velen al om los te komen. OF........

 

 

2. Ga juist tegengestelde meningen beluisteren ook van hen die je niet vertrouwd en zeker de MSM. en Alternatieve sites. Doe dit net zo lang totdat je een evenwicht gevormd hebt en je in staat bent zelf te denken, je zal merken dat je keuze dan autonoom zelfstandig is en rust geeft

 

 

3. Voel je emoties die je voelt, ten volle. Koester ze Stop ze niet weg! Voel wat je voelt en laat het er zijn, het mag er zijn, je bent mens! 

Dit baseer ik op het verslag in Niburu

ieder mens is anders voor de een gaat stelling 3 op , voor een ander stelling 1 of 2

er kan ook een versmelting zijn met stellingen, voor mij gaat stelling 2 op soms hurk ik ook aan op stelling 3

 

 

 

Is dit de handleiding "Hoe loop ik in de fabeltjesfuik"?

🤣

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei antoon:

Ik vermoed dat er genoeg mensen zijn bij wie de vaccinatie een goede uitwerking heeft, ik vermoed echter ook dat het echt niet de finale oplossing zal zijn.

Het virus zal waarschijnlijk een inherent onderdeel zijn van de mensengemeenschap en blijven in de toekomst, sluit vrede met het monster, zorg voor ziekenhuis capaciteit , geef eens deskundig advies aan doelgroepen, ga geen hysterische wetgeving maken die meer schade aanrichten dan goeddoen.

In ieder geval ik neem het vaccin niet al leggen ze er 10 miljoen bonus bij

Er is al een mutatie in GB, ze spreken ook al van een Zuid Afrikaanse variant. Het is niet zeker of vaccinaties daarop werken. 

Ik zie het nut niet jaarlijks te vaccineren waar mijn immuunsysteem natuurlijk van herstelt. Als het vaccin werkelijk effectief is, moeten gevaccineerden zich geen zorgen maken dat anderen niet vaccineren.

De selectieve verontwaardiging bij mensen omdat hun tv buis dat voorkauwt baart me meer zorgen. De invloed van tv en social media is groter dan hun zelfkennis. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat baart mij nu ook angst, opgezweept gepeupel door berichtgeving in de media, als zombies zullen zij hun braaksel uitwerpen op een massa die het in hun ogen niet goed gedaan heeft, waardoor zij de zombies in moeilijkheden zijn gekomen, zo renderen zij, en even wraak nemen, zonder nadenken, want dat kunnen zij niet, zijn zij in staat tot de meest afschuwelijke dingen, ben liever voor die tijd dood.

 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom zorgpersoneel massaal het Corona Vaccin Weigert?!

Helder is echter, dat een groot deel (60%+) van het personeel ofwel twijfels heeft bij het vaccineren of het sowieso absoluut niet gaat doen. Dit zowel in Nederland als internationaal. Ondanks de continue aanval van de media op onze zintuigen, met over het algemeen maar 1 doel (aanzetten tot vaccineren), blijkt dat de bevolking en ook zorgprofessionals zich veelal niet direct laat gek maken door de angstcampagnes en propaganda op de tv, radio en in kranten. Een geruststellend idee.

Ook neuroloog Jan Hommel zet uitgebreid en uitstekend uiteen waarom het een risico is om je te laten inenten met deze vaccins. “Wat nu uitgerold wordt is een massaal vaccin-experiment zoals nog niet eerder werd vertoond, met slechts minimale gegevens over veiligheid en werkzaamheid van de gebruikte vaccin. Het is best mogelijk dat men over enkele jaren concludeert dat deze nieuwe mRNA techniek tot een veilig en effect vaccin heeft geleid, maar een dergelijke conclusie nu is buitengewoon voorbarig en uitermate risicovol. Het zou niet de eerste keer zijn dat er ten gevolge van haast en onzorgvuldigheid grote ongelukken gebeuren, iets waarop recent nog terecht werd gewezen in een editorial in de JAMA. ” https://www.janbhommel.com/post/het-pfizer-biontech-vaccin-tegen-het-sars-cov-2-virus

Arts-microbioloog Jan Kluytmans verdient aan coronatesten. Als lid van het Outbreak Management Team (OMT) adviseert hij gelijktijdig over het testbeleid en over de inzet van sneltesten, een bron van inkomsten voor zijn laboratorium en hemzelf. Dit terwijl inmiddels is aangetoont dat de PCR test barst van de ontwerpfouten.

Zorgmedewerkers hebben terechte zorgen over het covid vaccin

Beste verpleegkundigen, jullie staan in je recht. Je hebt geen enkele reden om te vertrouwen op de ‘heldere blauwe ogen’ van farmaceuten. Ze liegen steevast al decennia lang en dit blijven ze doen. Deze giganten gaan voor controle en geld. Niet voor gezondheid. Dat is inmiddels gebleken.

 

Uitgebreid verslag: https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/2021/01/18/waarom-zorgpersoneel-massaal-het-corona-vaccin-weigert/

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Helder is echter, dat een groot deel (60%+) van het personeel ofwel twijfels heeft bij het vaccineren of

Ik dacht dat het onderstreepte een link was naar een onderzoek waaruit dat bleek. Maar helaas, weer geen onderbouwing. 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Deze giganten gaan voor controle en geld. Niet voor gezondheid. Dat is inmiddels gebleken.

Ik kan wel vragen waaruit dat dan is gebleken, maar aangezien de opmerking van jou komt, zou dat er wéér op uitlopen dat je mij gaat uitschelden. Laat dus maar, weer geen onderbouwing.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik dacht dat het onderstreepte een link was naar een onderzoek waaruit dat bleek. Maar helaas, weer geen onderbouwing. 

Ik kan wel vragen waaruit dat dan is gebleken, maar aangezien de opmerking van jou komt, zou dat er wéér op uitlopen dat je mij gaat uitschelden. Laat dus maar, weer geen onderbouwing.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/961167364/twee-derde-van-zorgprofessionals-wil-vaccin-niet-of-twijfelt

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Moeilijk te zeggen. Volgens bronnen willen 6 op 10 zich laten vaccineren. Het ideale scenario voor de coronafascisten is dat 70% tot 80% zich laat vaccineren.

Mijn arts is er toch ook niet gerust in toen ik deze laatst sprak. Ik krijg vrijstelling wegens allergische achtergrond :)

 

8 december is een dikke maand geleden, veranderen mensen zo snel of de media? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

De mensen. Die zien de dreiging realistischer naderen. 

Wat ik niet snap,

we mogen geen kerstmis vieren, maar mensen mogen wel op elkaar gepropt in vlieghavens samenkomen en naar landen reizen waar mutaties opduiken.

Volgens mij wordt de bedreiging zo veroorzaakt. Wanbeleid en dat wanbeleid gaat niet over mijn gezondheid. Virustransmissie is veel meer dan een mondkapje of 1,5m afstand. Het is een vals veiligheidsgevoel. Lockdown betekent dan ook luchthavens toe of reizigers uit risicogebied in quarantaine. Doen ze niet. Die prutsers vaccineren niemand hier. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat ik niet snap,

we mogen geen kerstmis vieren, maar mensen mogen wel op elkaar gepropt in vlieghavens samenkomen en naar landen reizen waar mutaties opduiken.

Volgens mij wordt de bedreiging zo veroorzaakt. Wanbeleid en dat wanbeleid gaat niet over mijn gezondheid. Virustransmissie is veel meer dan een mondkapje of 1,5m afstand. Het is een vals veiligheidsgevoel. Lockdown betekent dan ook luchthavens toe of reizigers uit risicogebied in quarantaine. Doen ze niet. Die prutsers vaccineren niemand hier. :)

Ik ben het hierin met je eens. Ik begrijp ook niks van dat beleid. Gedoe om een Engelse variant en toestaan dat er nog steeds vluchten op schiphol ui het VK mogen binnenkomen mist iedere logica

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het klopt , ik vroeg het mij ook af, twee derde wil geen vaccinatie, ik dacht dat ik het verkeerd gelezen had, het is echt ondenkbaar, tegen normaal verstand in dat een besluit in een maand of 2 zo veranderbaar is, ook dit zaakje stinkt de beerput uit, bedankt @Fundamenteel

en zeker met de laatste berichtgeving is het meer waarschijnlijk dat het percentage antivaccers oploopt.zeker onder mensen in de zorg.

Ik zal weer voorzichtig zij en met een slag om de arm is het niet ondenkbaar dat het percentagen van mensen die om wat voor redenen ook geen spuit in hun donder willen op of onder  de 50 procent komt.

Laat iedereen het snappen ik wil normale cijfers afgestemd op wat er speelt, realistische ten aan zien van ervaringen om je heen.

En lees het even goed, de mensen die verblind zijn om naar het buitenland te kunnen, of mensen die onder groepsdruk toestaan, zijn niet mee te rekenen, ook niet altijd mensen die betaald worden, of hun baan kunnen verliezen

mochten de cijfers boven de 60 a 70 procent komen is ook prima, dan geen gedwongen spuit. Ik raad iedereen aan om nuchter te blijven en niet alles te geloven, ook niet van de staatsmedia, ik weet uit ervaring dat een enquette gebruikt kan worden om een doel te verwezenlijken, of indruk te maken op tegenstanders, pakkende voorbeelden zijn enquêtes van Coca cola  en Pepsi cola, de uitkomst is net zo belangrijk als  elkaar intimideren  met miljoenen kostende onderzoeken

kort en goed ik laat mij niet belazeren

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-1-2021 om 13:38 zei Fundamenteel:

Ik denk dat ik maar beter alles en iedereen loslaat omdat ik toch geen omgang met gevaccineerden ga hebben. 

Het enigste dat me nog bijeen houdt is de liefde.

Nou lekker dan! Mijn vrouw en ik laten ons ook vaccineren en als je ons dan als verloren ziet en niet met ons meer om wil gaan, dan doe je dat toch lekker niet! Ik laat me niet manipuleren door Godsdienst waanzin. Dit is ook precies wat ik tegen jullie soort christenen heb. Omdat jullie geloven dat alle gevaccineerden toch eeuwig verloren gaan, loop je er maar met een grote boog om heen. Wat een flauwekul! Hoe dom en onverstandig en wat een dwaalleer! Hoe kan je nu denken  zo Gods wil te doen? Ik weet wel beter, want ik heb Christus leren kennen.

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat je allebei de zaken teveel in de overtreffende trap ziet, ik kan mee met @Fundamenteel inhoudelijk over de spuit dan, ik kan mee met @Gaitema betreffende dat hij, denk ik een besluit neemt waar hij achter staat. Voor mij is niemand minder, ik ga met iedereen om, alleen hoop ik voor hen, dat zij een weloverwogen standpunt innemen

 

Het is oorlog,  in 2019 schreef ik al er komt wereldoorlog, jaren geleden sprak ik buren en bekenden aan, mensen hou je vast, in 2019 noemde ik het jaar 2020  als het meest bewogen jaar van mijn leven te worden.

Het is  geen oorlog ook zeker geen wereldoorlog in de letterlijke betekenis, maar is er veel verschil, denk het niet, we hebben te doen met 2 kampen wereldwijd die elkaar geen duimbreed toegeven en komen met valse informatie, volgens mij de Msm echt wel het meest, de kampen zijn ook innerlijk  onderverdeelt, verdeelt in afscheidingen die ook weinig met elkaar  gemeen hebben, dit kan tot een wereldwijde climax ontaarden, het zou met de grote verdrukking te maken kunnen hebben.

in een echte oorlog horen beelden van kinderen en zwakke of oudere mensen die naar hun leider opzien, een verlossende leider.

Je ziet nu beelden op TV. met stralende reporters, een minister die voldaan kijkt naar de mensen die het verlossende spuitje krijgen, dit alles met een groot SBS gehalte, veel mensen zullen over de streep getrokken worden maar ook veel mensen zullen het met een kritische geest bekijken

 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

En lees het even goed, de mensen die verblind zijn om naar het buitenland te kunnen, of mensen die onder groepsdruk toestaan, zijn niet mee te rekenen, ook niet altijd mensen die betaald worden, of hun baan kunnen verliezen

Wat is dat nu weer voor vreemde redenatie. Ik ga toch ook niet zeggen dat je bij de anti van vaxxers religieuze mensen niet mag me rekenen. 

2 uur geleden zei antoon:

Mochten de cijfers boven de 60 a 70 procent komen is ook prima, dan geen gedwongen spuit. 

hou toch op,  er is helemaal geen sprake van dwang. Er zijn wel gevolgen als je niet vaccineert,  dat is het leven he, keuzes maken vanwege de gevolgen. Het kan zijn dat je het niet eens bent met de gevolgen die er nu voor je aan zitten en het daardoor ziet als dwang, maar dat is niet hetzelfde.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik ga toch ook niet zeggen dat je bij de anti vaccers religieuze mensen niet mag me rekenen. 

Dat is waar, toch lijkt  het mij geen heel  grote groep tenminste niet in verhouding tot wat ik noemde, weliswaar een grote meerderheid bij een enquête van rd.nl die  zich om religieuze reden niet laat vaccineren maar niet iedereen is Refo of in die aard.

Het maakt het inderdaad onoverzichtelijker. Je zou daar een aparte studie van kunnen maken, personen aan beide kanten meegerekend om genoemde voorgaande redenen, ben benieuwd naar de uitkomst

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Het is oorlog,  in 2019 schreef ik al er komt wereldoorlog, jaren geleden sprak ik buren en bekenden aan, mensen hou je vast, in 2019 noemde ik het jaar 2020  als het meest bewogen jaar van mijn leven te worden.

Het is  geen oorlog ook zeker geen wereldoorlog in de letterlijke betekenis, maar is er veel verschil, denk het niet, we hebben te doen met 2 kampen wereldwijd die elkaar geen duimbreed toegeven en komen met valse informatie, volgens mij de Msm echt wel het meest, de kampen zijn ook innerlijk  onderverdeelt, verdeelt in afscheidingen die ook weinig met elkaar  gemeen hebben, dit kan tot een wereldwijde climax ontaarden, het zou met de grote verdrukking te maken kunnen hebben.

Discussie over een vaccin en oorlog, dat zijn echt 2 totaal verschillende zaken hoor. Je overdrijft weer eens.

1 minuut geleden zei antoon:

Dat is waar, toch lijkt  het mij geen heel  grote groep tenminste niet in verhouding tot wat ik noemde, weliswaar een grote meerderheid bij een enquête van rd.nl die  zich om religieuze reden niet laat vaccineren maar niet iedereen is Refo of in die aard

Kijk, en dat is nu precies het probleem met de enquetetjes die jij aanhaalt. Ze zijn niet representatief. Bij RD zie je dat wel, maar als je er zelf mee komt niet. Doe je oogkleppen eens af.

2 minuten geleden zei antoon:

Het maakt het inderdaad onoverzichtelijker. Je zou daar een aparte studie van kunnen maken, personen aan beide kanten meegerekend om genoemde voorgaande redenen, ben benieuwd naar de uitkomst

Nee, wat je moet doen is simpelweg bij een onderzoek onder de bevolking gewoon iedereen mee rekenen. En niet bepaalde groepen uitsluiten zodat de uitslag je meer gaat bevallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is echt geen gewone discussie en niet helemaal overdreven als je het vergelijkt met veel oorlogs handelingen en zeer verharde standpunten, tegengestelde berichtgeving en met verbaal geweld wereldwijd ook nog eens.

het is goed om verhoudingen te zien, bij de oorlog van Coca cola tegen Pepsi cola werd ook geen geweld gebruikt maar wel de publieke opinie bewerken en vals voorlichten middels de media.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit me te bedenken dat ik in Rwanda en Jamaica ben geweest en om daarvoor een visum te krijgen hoorde bij de voorwaarden ook bepaalde spuitjes. Zonder er over na te denken nam ik die gewoon, om me te beschermen tegen het geen je daar kan oplopen. Niemand onder de christenen die ik daarover zulke verhitte discussies zie voeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid