Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Fundamenteel:

Pfizer bestaat uit 2 prikken. Na de eerste moet je 3 weken later opnieuw gaan en voel je je slechter dan de eerste. 

Ik vermoed dat het dan van Moderna is?

Je laat je ook totaal niet hinderen door kennis he?  Moderna bestaat ook uit 2 delen maar is hier nog niet gegeven. 

Er is maar één mogelijkheid: Het verhaal van @Willempie is verzonnen.

20 uur geleden zei Dat beloof ik:
21 uur geleden zei Fundamenteel:

Probleem is dat deze vaccins nieuwe ziektes teweeg kunnen brengen en het covid virus kunnen manipuleren tot mutaties.

Dit lees ik voor het eerst. Waar heb je dat vandaan , is er een bron ? 

Hier al antwoord op?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

Dat lijkt mij duidelijk, je hebt de msn berichtgeving en je hebt de publieke opinie en die spreken elkaar nogal eens tegen. Of vind jij dat dat niet geschreven mag worden. Het spijt mij dan, ik coers  liever op zoveel mogelijk normaal, en als dat normaal ook inhoudt dat er een complot gaande is, dan hou ik daar rekening mee, tot zolang als het tegendeel bewezen is of zolang dat het niet meer relevant is om daar aan te denken, ik ben al een dagje ouder en gebruik mijn gezonde denkvermogen, is het zo goed beste @Mullog

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Dus je huisgenote werkt op of in de buurt van de IC's. Dan moet jij wel een goed beeld hebben van de stand van zaken daar.

Het is best heftig op de IC. De bedden liggen weer vol. Maar er zijn ook afdelingen gesloten en er is een groot tekort aan verpleegkundigen. Dat was voor de crisis al zo maar nu zijn er ook nog eens veel ziek thuis of in quarantaine.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Willempie:
1 uur geleden zei Mullog:

Dus je huisgenote werkt op of in de buurt van de IC's. Dan moet jij wel een goed beeld hebben van de stand van zaken daar.

Het is best heftig op de IC. De bedden liggen weer vol. Maar er zijn ook afdelingen gesloten en er is een groot tekort aan verpleegkundigen. Dat was voor de crisis al zo maar nu zijn er ook nog eens veel ziek thuis of in quarantaine.

Die standaard tekst kan iedereen produceren. Je verhaal klopt gewoon niet, het is verzonnen. Als jij al een huisgenoot hebt die op een IC werkt (wat ik betwijfel), zal die, vanuit verantwoordelijkheidsbesef, er voor zorgen dat ze niet in jouw buurt komt. Volgens jou is er immers niets aan de hand en is corona een griepje.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Fundamenteel:

Pfizer bestaat uit 2 prikken. Na de eerste moet je 3 weken later opnieuw gaan en voel je je slechter dan de eerste. 

Ik vermoed dat het dan van Moderna is?

Dat heb ik niet gevraagd. Al wat ik weet is dat ze een vaccinatiebewijs heeft ontvangen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Willempie:

Dat heb ik niet gevraagd. Al wat ik weet is dat ze een vaccinatiebewijs heeft ontvangen.

@Fundamenteel Ik heb haar zojuist gesproken en moet even wat rechtzetten. Het is inderdaad Pfizer en ze wordt 21 dagen na haar eerste vaccinatie nogmaals gevaccineerd. Moderna komt nu pas beschikbaar. Sorry voor deze slordigheid (Ik had het even moeten checken voordat ik je antwoordde, maar het interesseert me eerlijk gezegd ook niet zo. Ik ben meer met andere zaken bezig.) Excuses dus.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Willempie:

Dat heb ik niet gevraagd. Al wat ik weet is dat ze een vaccinatiebewijs heeft ontvangen.

Voor degenen die nog niet in de gaten dat je verhaal onzin was. Vaccinatiebewijzen worden pas verstrekt nadat beide prikken zijn gegeven en zijn voor iedereen vanaf maart via DigiD te downloaden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Voor degenen die nog niet in de gaten dat je verhaal onzin was. Vaccinatiebewijzen worden pas verstrekt nadat beide prikken zijn gegeven en zijn voor iedereen vanaf maart via DigiD te downloaden.

Nee, ze heeft een vaccinatiebewijs. Daarop staat gewoon dat ze gevaccineerd is en wanneer en nog een batchnummer en Comirnaty, wat dit ook moge betekenen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

Dat lijkt mij duidelijk, je hebt de msn berichtgeving en je hebt de publieke opinie en die spreken elkaar nogal eens tegen. Of vind jij dat dat niet geschreven mag worden. Het spijt mij dan, ik coers  liever op zoveel mogelijk normaal, en als dat normaal ook inhoudt dat er een complot gaande is, dan hou ik daar rekening mee, tot zolang als het tegendeel bewezen is of zolang dat het niet meer relevant is om daar aan te denken, ik ben al een dagje ouder en gebruik mijn gezonde denkvermogen, is het zo goed beste @Mullog

Nee, het is zo niet goed. Want je geeft geen antwoord op mijn vraag wat je wilt bereiken met deze berichten. Het zijn nooit antwoorden of reacties op vragen maar altijd een soort van overpeinzingen van @antoon en ze vallen los midden in het topic. 

Wat is je doel, waarom deel je deze gedachten, wie wil je bereiken of overtuigen en van wat?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed gezien, ik ga geen knuppel in een hoenderhok gooien. Ik geef mijn mening en die sluit aan bij wat er gaande is. Daarbij moet iedereen zijn conclusie maken, zeker de mensen die eenzijdig de msn lezen.

Mensen reageren als gestoken door een wesp als je zeer kundige geleerden aanhaalt die vragen hebben bij het gedoe, ik heb geen zin om daar middenin te zitten, ik hoop te berijken dat iedereen zijn blik eens verruimd en na gaat denken over maatregelen die geen effect hebben.

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei antoon:

Goed gezien, ik ga geen knuppel in een hoenderhok gooien. Ik geef mijn mening en die sluit aan bij wat er gaande is. Daarbij moet iedereen zijn conclusie maken, zeker de mensen die eenzijdig de msn lezen.

 

Heb je het tegen mij of praat je tegen de hele gemeente? Misschien is dat je nooit aangeeft tegen wie je het hebt er wel de oorzaak van dat dit van die losse onbestemde uitingen zijn. 

En wat ik zie bij de mensen die "eenzijdig" de msm lezen is dat ze doorgaans de cijfertjes op orde hebben, iets wat je van mensen die zich vooral verdiepen in alternatieve feiten niet kunt zeggen. 

23 minuten geleden zei Willempie:

Nee, ze heeft een vaccinatiebewijs.

Welk deel van het land woon jij eigenlijk? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet het zelf weten @Mullog ik denk er anders over dan jij. Dat zij de zaken op orde hebben klinkt bepaald niet overtuigend, maar je moet het helemaal zelf weten.

Zojuist zei Willempie:

Misschien komt dat wel omdat ik geen TV meer kijk. :#

Knap ik kan het nog niet opbrengen, hierbij een tip voor hen die ook niet aangestoken willen worden met het msn virus

gebruik je monddoekje voor over je oren

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik vind van wel, omdat 1 op 1300 sterft aan corona. 

Als ik dit lees vraag ik mij eerder af waarom de site artsen voor vrijheid het bericht van het center bewust verkeerd heeft vertaald. Er staat 'suspend data collection' en daar maakt men van 'geen cijfers voor griepsterfte bekend maken ' . Terwijl het gewoon gegevens verzamelen betekent. Een schandalige manier van verdraaien van gegevens door artsen voor vrijheid.  Wat een onbetrouwbare site is dat zeg. 

'  ' 

Suspend is opschorten in die context. Hallo DBI?

5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is een normale reactie, het afweer mechanisme doet zijn werk. 

Dan is het geen corona vaccinatie, of het is een verzonnen verhaal. Ik denk dat het verhaal is verzonnen. Jammer. 

Ik heb toch gelezen dat ze voorlopig voor 1 vaccin gaan. Het transport van Pfizer vaccins is niet zo gemakkelijk omdat dat constant op een bepaalde temperatuur moet gehouden worden.

5 uur geleden zei Mullog:

Beetje vreemd dat ze dan 3 uur geleden (en het is nu 7:00, lokale Nederlandse tijd) haar laatste tweet plaatste. 

Al haar materiaal is van youtube gehaald. Censuur.

5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat zijn ze wel en hier staan ze https://www.geneesmiddeleninformatiebank.nl/nl/EU/1/20/1528

Wat bedoel je met de letters en cijfers waarvan de oorsprong moeilijk te achterhalen is?  

Hier is de bijsluiter: https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/948517/Information_for_Healthcare_Professionals_on_Pfizer_BioNTech.pdf

BNT162B2. En kom niet af dat het Tozinameran is want dat is reeds bekend. De effectieve voorhistorie daarvan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik vind van wel, omdat 1 op 1300 sterft aan corona. 

Als ik dit lees vraag ik mij eerder af waarom de site artsen voor vrijheid het bericht van het center bewust verkeerd heeft vertaald. Er staat 'suspend data collection' en daar maakt men van 'geen cijfers voor griepsterfte bekend maken ' . Terwijl het gewoon gegevens verzamelen betekent. Een schandalige manier van verdraaien van gegevens door artsen voor vrijheid.  Wat een onbetrouwbare site is dat zeg. 

'  ' 

Expand  

Suspend is opschorten in die context. Hallo DBI?

Inderdaad. Het opschorten van het gegevens verzameling. 
Het betekent NIET : het opschorten van bekendmaking sterftecijfers. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Je laat je ook totaal niet hinderen door kennis he?  Moderna bestaat ook uit 2 delen maar is hier nog niet gegeven. 

Er is maar één mogelijkheid: Het verhaal van @Willempie is verzonnen.

Hier al antwoord op?

Het virus muteerde reeds. Vaccins voor de griep verliezen ook doel omdat het virus zich daarop aanpast. Bent u geen evolutionist? Anti biotica zal ook ooit doel verliezen. Door het massaal gebruik van anti biotica ontwikkelde we superbacteriën. 

De griepprik is ook niet zo effectief als gedacht en ooit zal er een mutatie komen die de prik geheel zinloos maakt. Actie reactie.

2 uur geleden zei Willempie:

@Fundamenteel Ik heb haar zojuist gesproken en moet even wat rechtzetten. Het is inderdaad Pfizer en ze wordt 21 dagen na haar eerste vaccinatie nogmaals gevaccineerd. Moderna komt nu pas beschikbaar. Sorry voor deze slordigheid (Ik had het even moeten checken voordat ik je antwoordde, maar het interesseert me eerlijk gezegd ook niet zo. Ik ben meer met andere zaken bezig.) Excuses dus.

Ze zal van de 2e zieker zijn dan de eerste.

1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Inderdaad. Het opschorten van het gegevens verzameling. 
Het betekent NIET : het opschorten van bekendmaking sterftecijfers. 

Het ging over sterftes van de griep.

waarom schorten ze dat op? Zie dat in relatie met de links erbij. Omdat ze griepdoden als coronadoden telde.

dat gij niet kunt begrijpend lezen, maakt artsen voor vrijheid geen onbetrouwbare bron. Ze verzamelen daar alleen maar data van andere valide bronnen. Ze zijn daar slim genoeg geen rommelbronnen te raadplegen, geen zorgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb toch gelezen dat ze voorlopig voor 1 vaccin gaan. Het transport van Pfizer vaccins is niet zo gemakkelijk omdat dat constant op een bepaalde temperatuur moet gehouden worden.

'Voorlopig' heeft iedereen die tot nu toe is gevaccineerd in ons land Pfizer gekregen. De verdeling wat betreft wie wat krijgt , staat gewoon op de site van de overheid:  https://www.rijksoverheid.nl/documenten/publicaties/2020/12/21/roadmap-vaccinatiestrategie
Ik vraag me dus af waar je at hebt gelezen ? 

16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Al haar materiaal is van youtube gehaald. Censuur.

Nee hoor, zoudt zich gewoon niet aan de regels van Youtube. Dat is wat anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

'Voorlopig' heeft iedereen die tot nu toe is gevaccineerd in ons land Pfizer gekregen. De verdeling wat betreft wie wat krijgt , staat gewoon op de site van de overheid:  https://www.rijksoverheid.nl/documenten/publicaties/2020/12/21/roadmap-vaccinatiestrategie
Ik vraag me dus af waar je at hebt gelezen ? 

Nee hoor, zoudt zich gewoon niet aan de regels van Youtube. Dat is wat anders.

Regels die tegen de vrijheid van meningsuiting ingaan. Als iemand 1 + 1 = 3 schrijft vindt de waarheid haar weg wel zonder censuur hoor. 

Citaat

Moderna

Het Moderna-vaccin is makkelijker te verspreiden. Dit vaccin is op 6 januari goedgekeurd door het Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA) en komt op zeer korte termijn beschikbaar 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/soorten-coronavaccins

Er staat in de bron dat Pfizer ook is goedgekeurd, maar moeilijker te transporteren is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

NT162B2. En kom niet af dat het Tozinameran is want dat is reeds bekend. De effectieve voorhistorie daarvan.

Wat zeur je dan dat je niet weet wat de cijfers en letters betekenen:

Citaat

Wat letters en cijfers waarvan de oorsprong moeilijk te achterhalen is.

als je donders goed weet wat het is? 

Tozinameran is de werkzame stof, het mRNA.
En we weten nu allemaal wel dat je geen idee hebt wat dat is er maar wat onzin over roept, dus ik laat het daar maar bij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Wat zeur je dan dat je niet weet wat de cijfers en letters betekenen:

als je donders goed weet wat het is? 

Tozinameran is de werkzame stof, het mRNA.
En we weten nu allemaal wel dat je geen idee hebt wat dat is er maar wat onzin over roept, dus ik laat het daar maar bij. 

En wat is de voorhistorie daarvan? Hoe werd het bereikt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Regels die tegen de vrijheid van meningsuiting ingaan. Als iemand 1 + 1 = 3 schrijft vindt de waarheid haar weg wel zonder censuur hoor. 

Ze mag gewoon haar mening uiten. Alleen niet op youtube. Dat is niet tegen de vrijheid van meningsuiting, maar gegen de regels van youtube.

15 minuten geleden zei Fundamenteel:
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Wat zeur je dan dat je niet weet wat de cijfers en letters betekenen:

als je donders goed weet wat het is? 

Tozinameran is de werkzame stof, het mRNA.
En we weten nu allemaal wel dat je geen idee hebt wat dat is er maar wat onzin over roept, dus ik laat het daar maar bij. 

En wat is de voorhistorie daarvan? Hoe werd het bereikt?

Leef jij onder een steen of? Dat is afgelopen maanden overal uitgebreid besproken.
Maar aangezien jij in verband daarmee onzin post als "RNA is een virus"  heeft het geen enkele zin om daarmee met jou is discussie te gaan,

30 minuten geleden zei Fundamenteel:

De griepprik is ook niet zo effectief als gedacht en ooit zal er een mutatie komen die de prik geheel zinloos maakt. Actie reactie.

Ook hieruit blijkt dat je gewoon totaal niet weet hoe één en ander werkt.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid