Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zoek de testfases van vaccins eens op. Dat vereist meer dan een paar maandjes om tot een overzicht te komen hoor. Dit is een totaal nieuw virus en een experimenteel mRNA vaccin, nooit eerder gebruikt. 

Je moet toch al echt je beide ogen sluiten en vingers in je oren stoppen “lalalalala” roepen en de feiten negeren om dat niet te zien. 

6 op 270000 bewijzen dat de testfases te snel overlopen zijn. Niet waar?

Dat ligt er wat er bij die 6 aan de hand is of dat iets te maken heeft met het vaccin. Je roept van alles zonder uitleg. Daarmee maak je jezelf vrij belachelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat ligt er wat er bij die 6 aan de hand is of dat iets te maken heeft met het vaccin. Je roept van alles zonder uitleg. Daarmee maak je jezelf vrij belachelijk.

Lol de enige die zich constant onsterfelijk belachelijk maakt ben jij.

wat er met die 6 aan de hand was zei ik u deze morgen. Pas eens begrijpend lezen toe en stop met jezelf in de wereld te herkennen,

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Fundamenteel:

Die Mexicaanse arts is met encephalomyelitis gediagnosticeerd (voorlopig). In Mexico zijn 126.500 doden door corona. Er moet nogal wat mis zijn met het vaccin wil je daarbij in de buurt komen. De Portugese is 2 dagen na de vaccinatie overleden. Er lijkt geen enkel verband met de vaccinatie te zijn. Het is een opmerking als "Hij was eergisteren nog bij de dokter en nu is hij dood", alsof het doktersbezoek dan de doodsoorzaak zou zijn. Verder is er niks over Sonia Acevedo te vinden terwijl er toch sectie zou worden gaan verricht en omdat het vaccin en mogelijke complicaties belangrijk zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

Die Mexicaanse arts is met encephalomyelitis gediagnosticeerd (voorlopig). In Mexico zijn 126.500 doden door corona. Er moet nogal wat mis zijn met het vaccin wil je daarbij in de buurt komen. De Portugese is 2 dagen na de vaccinatie overleden. Er lijkt geen enkel verband met de vaccinatie te zijn. Het is een opmerking als "Hij was eergisteren nog bij de dokter en nu is hij dood", alsof het doktersbezoek dan de doodsoorzaak zou zijn. Verder is er niks over Sonia Acevedo te vinden terwijl er toch sectie zou worden gaan verricht en omdat het vaccin en mogelijke complicaties belangrijk zijn. 

Hoezo er lijkt u geen verband te zijn? De autopsie resultaten voor mij ontvangen? Bron... 😛

De zaak is dat er anafylactische reacties veroorzaakt worden. Dat was bij de vorige vaccins ook zo, maar minder frequent. 1 per miljoen ongeveer. Met dit vaccin dat ze op de bevolking nu testen is dat 6 per 273001. Dat is bijna 30x maal meer. Hoe kunnen ze dit mRNA vaccin dan veiliger noemen dan de vaccins waar het virus inactief wordt gemaakt en maar 1 per miljoen gelijkaardige reacties ontstaan?

graag concreet bij de feiten zonder te denken iets te zien 😛

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Hoezo er lijkt u geen verband te zijn? De autopsie resultaten voor mij ontvangen? Bron... 😛

Waarom een bron. Ik constateer dat zelf.  Sonia Acevedo mankeerde niks, krijgt een vaccin, mankeert 2 dagen niks en gaat dan opeens dood. De vader vraagt om een autopsie, zijn goed recht en verstandig. Maar ik wil wel een euro voor iedereen die 2 dagen na het nemen van een aspirientje genomen te hebben overleden is. Toch weerhoudt dat niemand ervan een aspirientje te nemen als men zich niet lekker voelt.

Als je de artikeltjes leest staat er

  • Ze is gevaccineerd
  • Ze was gezond
  • 2 dagen na de vaccinatie is ze overleden

En zoals mensen dan zijn is het verband snel gelegd, maar of er ook een verband is. We wachten af of er ooit nog een berichtje komt.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Mullog:

Waarom een bron. Ik constateer dat zelf.  Sonia Acevedo mankeerde niks, krijgt een vaccin, mankeert 2 dagen niks en gaat dan opeens dood. De vader vraagt om een autopsie, zijn goed recht en verstandig. Maar ik wil wel een euro voor iedereen die 2 dagen na het nemen van een aspirientje genomen te hebben overleden is. Toch weerhoudt dat niemand ervan een aspirientje te nemen als men zich niet lekker voelt.

Als je de artikeltjes leest staat er

  • Ze is gevaccineerd
  • Ze was gezond
  • 2 dagen na de vaccinatie is ze overleden

En zoals mensen dan zijn is het verband snel gelegd, maar of er ook een verband is. We wachten af of er ooit nog een berichtje komt.

 

 

Het artikel spreekt dat een autopsie uitsluitsel zal geven. Maar je zegt dat er geen verband met het vaccin is? Het enige element dat er tussen uit schiet is haar zwaarlijvigheid. Voor de rest mankeerde ze niets tot het vaccin. Ze is niet de enige dode, in Israël ook 2 oudere mannen. 

Ik wil de optie toeval niet uitsluiten. Maar 6 slechte reacties op 273001 (and counting) gevaccineerden waar het bij gewone vaccins maar 1 per miljoen was, is een sterk signaal. Ik zei maanden geleden dat ze veiligheidsprocedures mogen overslagen. Dit is het resultaat.

wie dan zegt dat deze vaccins veilig zijn, loog! Al dan niet bewust, maar ik volg dat niet half op en luister ook niet naar lobbyisten. We weten wie. 

De artsen zeggen zelf dat er gevaccineerd moet blijven worden om hun data te vervolledigen. Hoe maakt dat de burger geen proefkonijn? Wij zijn de testpersonen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Wat bedoel je met mensen als mij die een grote bedreiging voor je vormen? 
Let op: ik ga de eigenschappen van Jezus langs de maatlat leggen die jij nu gaat maken.

lol. heeft niets met Jezus te maken.......
Op het moment dat vaccinatie een verplichting wordt, heb ik een groter probleem met mensen die die verplichting in het leven roepen dan met het corona virus. Zij zullen namelijk gericht gaan zoeken en handelen naar en jegens mensen die zich niet laten vaccineren. Mij ook dus...

Het corona virus maakt niet bewust jacht op mij....

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aan mijn lijf komen ze ook niet, waarom zou ik die spuit accepteren, besmetting van het virus is redelijk makkelijk te voorkomen, dus zelfs zou er maar 1 dode vallen op de miljoen, direct of indirect door het vaccin, dan is dat een totaal zinloze dood, je zou het bijna doodslag kunnen noemen.

Gewoon normaal gezond leven, het immuun systeem is door de schepper gegeven, dat is je weerstand, geen monddoekje, 1,5meter, afsluiten van de economie en wat al meer voor bizarre dingen kunnen dat overtreffen, nog niet eens evenaren, en DBI, je had gelijk dat het achteruit kan gaan, maar bij een normaal gebruik hoeft dat niet, je longen functioneren ook goed, maar gebruik het en ga niet roken of je onbeschermd blootstellen aan giftige stoffen, dat is de bedoeling niet van de auteur van de Bijbel, in zijn boek geeft hij de goede richtlijnen, wijk je ervan af dan is het eigen risico

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei antoon:

Aan mijn lijf komen ze ook niet, waarom zou ik die spuit accepteren, besmetting van het virus is redelijk makkelijk te voorkomen, dus zelfs zou er maar 1 dode vallen op de miljoen, direct of indirect door het vaccin, dan is dat een totaal zinloze dood, je zou het bijna doodslag kunnen noemen.

Roep dat eens op een ic van een ziekenhuis of tegen de familie van de tientallen doden per dag in dit land. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Het artikel spreekt dat een autopsie uitsluitsel zal geven. Maar je zegt dat er geen verband met het vaccin is? Het enige element dat er tussen uit schiet is haar zwaarlijvigheid. Voor de rest mankeerde ze niets tot het vaccin. Ze is niet de enige dode, in Israël ook 2 oudere mannen.

Ze is op 30 december ingeënt en op 1 januari overleden. Het is vandaag 6 januari, hoelang duurt zo'n autopsie?

Ik zeg niet dat er geen verband is, ik zeg dat er volgens mij geen verband is. En als je de artikelen goed leest dan mankeerde ze ook na de vaccinatie niks, ze is dus niet ziek geworden van het vaccin.. Laten we maar even afwachten wat die autopsie ons gaat brengen maar het zou mij niets verbazen als we nooit meer iets van Sonia Acevedo gaan horen. En dan komen we mogelijk in het mistige gebied van complotdenken terecht komen waarbij de autoriteiten en de big pharma dit alles in de doofpot gaan stoppen 🥴

Heb je een bron voor die oudere mannen?

Verder is het niet de eerste keer dat er dit soort snelle procedures worden gevolgd. Bij ebola hebben ze dat ook gedaan. Ik denk zelf dat als corona net zo dodelijk zou zijn als ebola zelfs de anti-vaccers aan het vechten zouden zijn voor de poorten van de opslagplaatsen van het vaccin om een spuit te bemachtigen. 

8 uur geleden zei Mcmadtasty:

lol. heeft niets met Jezus te maken.......
Op het moment dat vaccinatie een verplichting wordt, heb ik een groter probleem met mensen die die verplichting in het leven roepen dan met het corona virus. Zij zullen namelijk gericht gaan zoeken en handelen naar en jegens mensen die zich niet laten vaccineren. Mij ook dus...

Het corona virus maakt niet bewust jacht op mij....

 

Ik betwijfel of er een heksenjacht op mensen die zich niet laten vaccineren zal ontstaan, zoals je hierboven suggereert. Het zou mij niet verbazen als je de toegang tot sommige voorzieningen ontzegd wordt, alhoewel de handhaving mij ingewikkeld lijkt. Maar dat is een consequentie van je keuze.

P.S. als je wilt mag je nu een discussie beginnen waarin je de verantwoordelijkheid voor de consequentie van die keuze weer omdraait en buiten jezelf legt, maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu live op TV. Het begin van terugkeer naar een normaal leven. De eerste vaccinatie ! Wat een opluchting.

Wil je niet ? Dat is een keus waarin  mensen vrij zijn. Maar weigeren van de aangeboden  redding heeft gevolgen. Dat is een redenatie die gelovigen toch bekend in de oren zal klinken.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Nu live op TV. Het begin van terugkeer naar een normaal leven. De eerste vaccinatie ! Wat een opluchting.

Wil je niet ? Dat is een keus waarin  mensen vrij zijn. Maar weigeren van de aangeboden  redding heeft gevolgen. Dat is een redenatie die gelovigen toch bekend in de oren zal klinken.

Ik bewonder je optimisme en die deel ik deels, het is een eerste stap, maar het is nog lang geen vrijheid blijheid. Is er bijvoorbeeld al meer bekend of je nog wel anderen kunt besmetten na vaccinatie etc.
Erger me ook gruwelijk aan de die campagnes alweer van al die vakanties, net of dat het belangrijkste is wat mensen weer kunnen doen zo'n luxe goed..

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Progton:

Ik bewonder je optimisme en die deel ik deels, het is een eerste stap, maar het is nog lang geen vrijheid blijheid. Is er bijvoorbeeld al meer bekend of je nog wel anderen kunt besmetten na vaccinatie etc.
Erger me ook gruwelijk aan de die campagnes alweer van al die vakanties, net of dat het belangrijkste is wat mensen weer kunnen doen zo'n luxe goed..

 

Dat is wel wat de meeste mensen aan toe zijn. Alleen gelovigen konden ongestoord  door gaan met bij elkaar komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is wel wat de meeste mensen aan toe zijn. Alleen gelovigen konden ongestoord  door gaan met bij elkaar komen.

een selectief gezelschap is dat blijven doen, als ik over mijzelf spreek ben ik alleen bij de belijdenis van mijn vrouw in de kerk geweest, verder vanaf maart niet meer. Denk dat zo'n 85 procent wellicht wel meer datzelfde hebben gedaan. 

bewerkt door Progton
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mullog:

Ik betwijfel of er een heksenjacht op mensen die zich niet laten vaccineren zal ontstaan, zoals je hierboven suggereert. Het zou mij niet verbazen als je de toegang tot sommige voorzieningen ontzegd wordt, alhoewel de handhaving mij ingewikkeld lijkt. Maar dat is een consequentie van je keuze.

P.S. als je wilt mag je nu een discussie beginnen waarin je de verantwoordelijkheid voor de consequentie van die keuze weer omdraait en buiten jezelf legt, maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb :-)

Nee hoor ik ga gewoon met een gele ster oplopen met daarin een opgestoken middelvinger, inplaats van de discussie  aan te gaan dat door een afgedwongen keuze de oorzakelijkheid bij het slachtoffer ligt.

Vergelijkbaar met dat een vrouw met een kort rokje erom vraagt om verkracht te worden.

bewerkt door Mcmadtasty
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mullog:

Ze is op 30 december ingeënt en op 1 januari overleden. Het is vandaag 6 januari, hoelang duurt zo'n autopsie?

Ik zeg niet dat er geen verband is, ik zeg dat er volgens mij geen verband is. En als je de artikelen goed leest dan mankeerde ze ook na de vaccinatie niks, ze is dus niet ziek geworden van het vaccin.. Laten we maar even afwachten wat die autopsie ons gaat brengen maar het zou mij niets verbazen als we nooit meer iets van Sonia Acevedo gaan horen. En dan komen we mogelijk in het mistige gebied van complotdenken terecht komen waarbij de autoriteiten en de big pharma dit alles in de doofpot gaan stoppen 🥴

Heb je een bron voor die oudere mannen?

Verder is het niet de eerste keer dat er dit soort snelle procedures worden gevolgd. Bij ebola hebben ze dat ook gedaan. Ik denk zelf dat als corona net zo dodelijk zou zijn als ebola zelfs de anti-vaccers aan het vechten zouden zijn voor de poorten van de opslagplaatsen van het vaccin om een spuit te bemachtigen. 

Ik betwijfel of er een heksenjacht op mensen die zich niet laten vaccineren zal ontstaan, zoals je hierboven suggereert. Het zou mij niet verbazen als je de toegang tot sommige voorzieningen ontzegd wordt, alhoewel de handhaving mij ingewikkeld lijkt. Maar dat is een consequentie van je keuze.

P.S. als je wilt mag je nu een discussie beginnen waarin je de verantwoordelijkheid voor de consequentie van die keuze weer omdraait en buiten jezelf legt, maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb :-)

Meen je dit? Dus corona zou even dodelijk zijn als ebola zonder vaccin?Overlevingskans na besmetting corona: 99%  Overlevingskans ebola: 50%

natuurlijk ontstaat die heksenjacht, winkels en horeca spreken hier al van toegng weigeren als je geen groen scherm op je app kan  tonen. Ik waarschuwde eerder dat we China achterna gingen qua beleid en massa surveillance, tijd zal het u tonen. Moet eens zien hoe mensen doen voor een mondmasker dat niet eens werkt. Gradueel worden we opnieuw een fazi rijk.

Onthoud dat 6 op 273001 reacties geen veilig vaccin onderstreept. Ze liegen terwijl ik maar waarheid zoek.

1 Joodse familie van 1 man zei al dat het niet aan het vaccin lag. https://news.ru/en/near-east/second-person-dies-after-covid-vaccination-in-israel/

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Mcmadtasty:

Nee hoor ik ga gewoon met een gele ster oplopen met daarin een opgestoken middelvinger, inplaats van de discussie  aan te gaan dat door een afgedwongen keuze de oorzakelijkheid bij het slachtoffer ligt.

Vergelijkbaar met dat een vrouw met een kort rokje erom vraagt om verkracht te worden.

Ik lees een Godwin'netje :-)

 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Meen je dit? Dus corona zou even dodelijk zijn als ebola zonder vaccin?Overlevingskans na besmetting corona: 99%  Overlevingskans ebola: 50%

Kun jij wel Nederlands lezen? "Ik denk zelf dat als corona net zo dodelijk zou zijn als ebola".

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Onthoud dat 6 op 273001 reacties geen veilig vaccin onderstreept. Ze liegen terwijl ik maar waarheid zoek.

1 Joodse familie van 1 man zei al dat het niet aan het vaccin lag. https://news.ru/en/near-east/second-person-dies-after-covid-vaccination-in-israel/

In Israël is 12% van de bevolking gevaccineerd, dat zijn circa 1.100.000 mensen. Als je het artikel leest dan is die ene man zeer waarschijnlijk niet overleden aan de vaccinatie. Dan blijf van jou 6 op de 273.000 reacties weinig over maar ligt het meer op 1 op de meer dan miljoen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Mullog:

Ik lees een Godwin'netje :-)

 

Kun jij wel Nederlands lezen? "Ik denk zelf dat als corona net zo dodelijk zou zijn als ebola".

In Israël is 12% van de bevolking gevaccineerd, dat zijn circa 1.100.000 mensen. Als je het artikel leest dan is die ene man zeer waarschijnlijk niet overleden aan de vaccinatie. Dan blijf van jou 6 op de 273.000 reacties weinig over maar ligt het meer op 1 op de meer dan miljoen.

Sorry, ik ben wat slap en ziek... geen corona. 

Misschien tot later. X

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mullog kan jij dan wel Engels lezen? 😛 Er zijn mensen gestorven, maar die 6 op 273001 reacties waren niet dodelijk he. Dit is een nieuwe techniek vaccins met een zeer actief bestandsdeel. Dat “eiwit” met coronapieken is een virus he. Vroeger spoten ze ons in met een inactief gemaakt virus en dat wekte maar 1 op 1 miljoen allergische reacties op. De nanodeeltjes in dit nieuwe vaccin zijn ook moeilijk qua oorsprong te achterhalen. Ik heb nergens het tegendeel gevonden of men luciferine, luciferase of nluc in het vaccin toevoegde.

Ik hoop dat het Oxford vaccin beter doet, die nemen meer tijd dan Pfizer. Als bezorgde burger raad ik het Pfizer vaccin compleet af. En als we niets meer horen van die Portugese vrouw mogen we best aannemen dat het aan het vaccin te wijten is. Deze vaccinoloog met 40j ervaring raadt vaccineren tegen corona geheel af:

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dit is een nieuwe techniek vaccins met een zeer actief bestandsdeel. Dat “eiwit” met coronapieken is een virus he.

Er zit geen virus in de vaccins.

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

De nanodeeltjes in dit nieuwe vaccin zijn ook moeilijk qua oorsprong te achterhalen. Ik heb nergens het tegendeel gevonden of men luciferine, luciferase of nluc in het vaccin toevoegde.

Het is onduidelijk wat je bedoelt met de zin 'de nanodeeltjes zijn qua oorprong moeilijk te achterhalen'.
Er zit m (messenger) RNA in, dat is verpakte in erg kleine (nano=klein) vetblaasjes. die vetblaasjes lijken erg op menselijke spiercellen en worden daardoor makkelijker door de spiercellen opgenomen in de bovenarm, waar het vaccin wordt ingespoten.
De samenstelling van die vetblaasjes is voor iedereen bekend (zoals dat altijd gaat met vaccins).

14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb nergens het tegendeel gevonden of men luciferine, luciferase of nluc in het vaccin toevoegde.

Als ik zou beweren dat er pindakaas in zit, en ik bij antivaxer sites op zoek zou gaan, zou ik ook nergens het tegendeel vinden. Maar als je gaat zoeken op de site van de fabrikant of het RIVM, staat daar gewoon wat er in zit.
Het staat je vrij om een dosis te kopen en te onderzoeken of het klopt met de ingredientenlijst.
En als dat niet klopt, staat het je vrij om die onderzoeksresultaten te publiceren en het vaccin in de grond te boren.
Dat is echter nog nooit gebeurd met een vaccin en zal ook hier niet gebeuren.

18 minuten geleden zei Fundamenteel:

En als we niets meer horen van die Portugese vrouw mogen we best aannemen dat het aan het vaccin te wijten

Dus als blijkt dat het aan het vaccin ligt, wordt dat gepubliceerd en ligt het aan het vaccin.
En als we er niets meer van horen, dus een gewone dood, ligt het ook aan het vaccin.

Jij heb een vreemde manier om alles in je eigen straatje te buigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Er zit geen virus in de vaccins.

Het is onduidelijk wat je bedoelt met de zin 'de nanodeeltjes zijn qua oorprong moeilijk te achterhalen'.
Er zit m (messenger) RNA in, dat is verpakte in erg kleine (nano=klein) vetblaasjes. die vetblaasjes lijken erg op menselijke spiercellen en worden daardoor makkelijker door de spiercellen opgenomen in de bovenarm, waar het vaccin wordt ingespoten.
De samenstelling van die vetblaasjes is voor iedereen bekend (zoals dat altijd gaat met vaccins).

Als ik zou beweren dat er pindakaas in zit, en ik bij antivaxer sites op zoek zou gaan, zou ik ook nergens het tegendeel vinden. Maar als je gaat zoeken op de site van de fabrikant of het RIVM, staat daar gewoon wat er in zit.
Het staat je vrij om een dosis te kopen en te onderzoeken of het klopt met de ingredientenlijst.
En als dat niet klopt, staat het je vrij om die onderzoeksresultaten te publiceren en het vaccin in de grond te boren.
Dat is echter nog nooit gebeurd met een vaccin en zal ook hier niet gebeuren.

Leugenaar. Desinformatie verspreiden mag niet.

wat ik reeds zei was dat men de vector doorkweekte en van naam veranderde zodat de oorsprong moeilijker te achterhalen is. Doch is dat afkomstig van het adenovirus. Hoe gaan uw cellen anders iets kopiëren denk je? Dat is louter het virus dat op corona lijkt die dat doet.

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32156-5/fulltext

Wilt ge voor ene keer uw eigen “kunde” eens niet als fundament gebruiken maar de feiten? 

Citaat
Citaat

nucleïnezuur (DNA en RNA) (vaccinkandidaat: Moderna, mRNA-1273)

virale vector (vaccinkandidaat: CanSino Biologics, adenovirus type 5-vector)

virusachtig deeltje betrokken in DNA-replicatie (vaccinkandidaat: Shenzhen Geno-Immune Medical Institute, LV-SMENP)

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/COVID-19-vaccin

Ad5 (adenovirus type5) wordt al decennia toegepast en men ontdekte dat deze vector veel potentie heeft om Luciferase aan te binden. Op de ingrediëntenlijst is de vector benoemd als een letter (B?) gevolgd door nummers. Wat gewoon een gepatendeerde versie van Ad5 is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fact check: BEOORDELING: De beweringen zijn deels fout. Eén van de kandidaatvaccins bevat inderdaad een chimpansee adenovirus. Maar het is niet zo dat een vaccin tegen het SARS-CoV-2-virus je DNA zal aantasten.

FEITEN: In november 2020 zijn er drie vaccins die er veelbelovend uitzien: van Pfizer, Moderna en Oxford AstraZeneca. Er zijn drie grote types vaccin: mRNA vaccins, proteine subunit vaccins en vector vaccins. De vaccins van Pfizer en Moderna zijn allebei voorbeelden van mRNA vaccins. Het vaccin van AstraZeneca is een vector vaccin, en bestaat inderdaad uit een chimpansee adenovirus vector.

https://dpa-factchecking.com/netherlands/201126-99-470675/

Zie de bovenstaande youtube en hoor iemand met 40j ervaring spreken. Het is Nederlands.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Er zit geen virus in de vaccins.

Het is onduidelijk wat je bedoelt met de zin 'de nanodeeltjes zijn qua oorprong moeilijk te achterhalen'.
Er zit m (messenger) RNA in, dat is verpakte in erg kleine (nano=klein) vetblaasjes. die vetblaasjes lijken erg op menselijke spiercellen en worden daardoor makkelijker door de spiercellen opgenomen in de bovenarm, waar het vaccin wordt ingespoten.
De samenstelling van die vetblaasjes is voor iedereen bekend (zoals dat altijd gaat met vaccins).

Als ik zou beweren dat er pindakaas in zit, en ik bij antivaxer sites op zoek zou gaan, zou ik ook nergens het tegendeel vinden. Maar als je gaat zoeken op de site van de fabrikant of het RIVM, staat daar gewoon wat er in zit.
Het staat je vrij om een dosis te kopen en te onderzoeken of het klopt met de ingredientenlijst.
En als dat niet klopt, staat het je vrij om die onderzoeksresultaten te publiceren en het vaccin in de grond te boren.
Dat is echter nog nooit gebeurd met een vaccin en zal ook hier niet gebeuren.

Leugenaar. Desinformatie verspreiden mag niet.

Wat een heerlijke discussie weer met jou.
Kun je ook aangeven wat er dan precies gelogen is volgens jou, of blijft het alleen bij loze kreten?

1 uur geleden zei Fundamenteel:

wat ik reeds zei was dat men de vector doorkweekte en van naam veranderde zodat de oorsprong moeilijker te achterhalen is. Doch is dat afkomstig van het adenovirus. Hoe gaan uw cellen anders iets kopiëren denk je? Dat is louter het virus dat op corona lijkt die dat doet.

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32156-5/fulltext

Wilt ge voor ene keer uw eigen “kunde” eens niet als fundament gebruiken maar de feiten? 

Ad5 (adenovirus type5) wordt al decennia toegepast en men ontdekte dat deze vector veel potentie heeft om Luciferase aan te binden. Op de ingrediëntenlijst is de vector benoemd als een letter (B?) gevolgd door nummers. Wat gewoon een gepatendeerde versie van Ad5 is.

Nog meer beweringen, maar die hebben niets te maken met wat ik hier boven schreef.
Het lijkt er op dat je jezelf blind staart op het woord Luciferase, daar Lucifer in leest en daardoor de verbinding legt met de duivel.
Dat mag je natuurlijk denken, maar dan plaats je jezelf buiten alle redelijke discussies. Sluit lekker aan bij je vrienden die voor het Capitool staan.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

https://dpa-factchecking.com/netherlands/201126-99-470675/

Zie de bovenstaande youtube en hoor iemand met 40j ervaring spreken. Het is Nederlands

Dit is geen youtube video.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid