Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

Op 28-4-2020 om 18:35 zei Aristarkos:

 

Ja ik snap dit wel, maar het heeft niks met DE antichrist te maken, dat dachten ook velen in WWII. Dat komt nog in de toekomst, nu zitten we weliswaar met satanische pedofielen, maar dat maakt nog niemand de antichrist. We weten wie de god van deze aioon is 2 Cor. 4:4.

De leiders van de meeste landen (door ons gekozen!) zijn gewoon allemaal lid van dezelfde (pedo) club. De antichrist zal worden verdaan door de Heere zelf 2 Tim. 2:8: « En alsdan (dus niet nu) zal de ongerechtige (de antichrist) geopenbaard worden, denwelken de Heere verdoen zal door den Geest Zijns monds, en te niet maken door de verschijning Zijner toekomst », en die toekomst (parousia) is nu niet daar.

Aristarkos

Ja. “De” antichrist is “buitenaards”, leert de bijbel (de Satan die de aarde heeft doorkruist, zoals in Job beschreven). 

Toevallig geeft de VS tijdens deze “covid” crisis officieel beelden vrij van ufo’s. https://www.nu.nl/280464/video/vs-geeft-officieel-beelden-vrij-van-mysterieuze-luchtverschijnselen.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

1 uur geleden zei Plume:

Ja. “De” antichrist is “buitenaards”, leert de bijbel (de Satan die de aarde heeft doorkruist, zoals in Job beschreven). 

Toevallig geeft de VS tijdens deze “covid” crisis officieel beelden vrij van ufo’s. https://www.nu.nl/280464/video/vs-geeft-officieel-beelden-vrij-van-mysterieuze-luchtverschijnselen.html

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei antoon:

BDI heeft gelijk, laten we bij het onderwerp blijven, over een mogelijke vaccinatie tegen Corona kan ik kort zijn, als het verplicht wordt zal ik met grote tegenzin meedoen, als het vrijwillig is zal ik het beslist niet doen.

Je kunt procederen en eisen dat ze bewijzen dat je geen natuurlijke resistentie hebt.

Dat kan via een pro deo of de ombudsdienst.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Dat beloof ik:

Gaat dit nog over vaccineren, of wordt er weer zonder kop of staart in het wilde weg geschreven? 

Wat ik niet begrijp is dat je geen fan bent van Trump.  Die is “ in charge of operation Warp Speed.”  Het lijkt me dat dat jou wel aanspreekt. Of niet?  Ik ben benieuwd of je standpunt daarin is veranderd?
 

https://www.usnews.com/news/national-news/articles/2020-04-30/trump-says-he-is-in-charge-of-operation-warp-speed-for-coronavirus-vaccine-development

En hij wilde ook zo graag het mazelenvaccin verplichten. https://www.statnews.com/2019/04/26/trump-vaccinations-measles/

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Plume:

Wat ik niet begrijp is dat je geen fan bent van Trump.  Die is “ in charge of operation Warp Speed.”  Het lijkt me dat dat jou wel aanspreekt. Of niet?  Ik ben benieuwd of je standpunt daarin is veranderd?
 

https://www.usnews.com/news/national-news/articles/2020-04-30/trump-says-he-is-in-charge-of-operation-warp-speed-for-coronavirus-vaccine-development

En hij wilde ook zo graag het mazelenvaccin verplichten. https://www.statnews.com/2019/04/26/trump-vaccinations-measles/

Hij kan zoveel willen maar dit is niet realistisch. Je kunt de ontwikkeltijd van een vaccin niet versnellen. Dom plan dus.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hij kan zoveel willen maar dit is niet realistisch. Je kunt de ontwikkeltijd van een vaccin niet versnellen. Dom plan dus.  

Dat is de vraag weer eens ontwijken en daarmee alsnog beantwoorden.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Plume:
12 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hij kan zoveel willen maar dit is niet realistisch. Je kunt de ontwikkeltijd van een vaccin niet versnellen. Dom plan dus.  

Dat is de vraag weer eens ontwijken en daarmee alsnog beantwoorden.

Je aanname dat operation Warp Speed me aansprak was verkeerd:

21 uur geleden zei Plume:

Wat ik niet begrijp is dat je geen fan bent van Trump.  Die is “ in charge of operation Warp Speed.”  Het lijkt me dat dat jou wel aanspreekt.

Die spreekt me niet aan.
De conclusies die je daaruit trok kloppen dus niet.

En de mazelen? 

21 uur geleden zei Plume:

En hij wilde ook zo graag het mazelenvaccin verplichten. https://www.statnews.com/2019/04/26/trump-vaccinations-measles/

Ik begrijp ook niet waarom jij op dit punt nu wél is gedraaid. De enige reden dat Trump ergens draait is als hij of zijn familie daar persoonlijk voordeel van heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik begrijp ook niet waarom jij op dit punt nu wél is gedraaid. De enige reden dat Trump ergens draait is als hij of zijn familie daar persoonlijk voordeel van heeft.

Waarop baseer je dit? Het is volkomen off topic maar het enige "voordeel" dat ik tot nu toe zie voor hem en zijn hele familie is dat ze ongelooflijk door het slijk worden gehaald, nog erger dan ooit in de hele geschiedenis bij een andere leider is voorgekomen. Zelfs Stalin, Mao Zedong, Pol Pot en Hitler werden door de media niet zwart gemaakt maar juist verheerlijkt, zelfs hier in Nederland! Wat nu gebeurt is in ieder geval een unicum in de menselijke geschiedenis, hoe je het ook draait of keert. Dat Trump niet normaal is, is volkomen duidelijk. Een normaal mens had dit nooit volgehouden. We spreken elkaar nog wel eens als Trump weg is. Want dan breekt echt de pleuris uit. Of niet.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Willempie:

Het is volkomen off topic maar het enige "voordeel" dat ik tot nu toe zie voor hem en zijn hele familie is dat ze ongelooflijk door het slijk worden gehaald, nog erger dan ooit in de hele geschiedenis bij een andere leider is voorgekomen.

Daar vraagt deze übernarcist zelf om. Hij heeft geen greintje zelfreflectie en/of -kritiek.

22 minuten geleden zei Willempie:

Dat Trump niet normaal is, is volkomen duidelijk. Een normaal mens had dit nooit volgehouden.

Hij houdt het vol omdat fouten 'altijd' door anderen worden gemaakt en 'nooit' door hemzelf. Maar jij ziet hem blijkbaar als een soort god dan als een feilbaar mens die zijn eigen feilbaarheid weigert in te zien? 

tbb.jpg

22 minuten geleden zei Willempie:

We spreken elkaar nog wel eens als Trump weg is. Want dan breekt echt de pleuris uit. Of niet.

Met de laatste twee woorden ontkracht je zelf je hele betoog.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Willempie:

Waarop baseer je dit? Het is volkomen off topic maar het enige "voordeel" dat ik tot nu toe zie voor hem en zijn hele familie is dat ze ongelooflijk door het slijk worden gehaald, nog erger dan ooit in de hele geschiedenis bij een andere leider is voorgekomen. Zelfs Stalin, Mao Zedong, Pol Pot en Hitler werden door de media niet zwart gemaakt maar juist verheerlijkt, zelfs hier in Nederland!

Aha, daar hebben we het standaard lijstje dictators ook weer.
Je zou er eens mee moeten stoppen om telkens als ik een opmerking maak waar je niets op te zeggen hebt, als een soort pavlov reactie met deze 4 te komen.
Het heeft ook niets van doen met de vraag waarom Trump nu ineens voor mazelen vaccinatie is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Willempie:

Waarop baseer je dit? Het is volkomen off topic maar het enige "voordeel" dat ik tot nu toe zie voor hem en zijn hele familie is dat ze ongelooflijk door het slijk worden gehaald, nog erger dan ooit in de hele geschiedenis bij een andere leider is voorgekomen. Zelfs Stalin, Mao Zedong, Pol Pot en Hitler werden door de media niet zwart gemaakt maar juist verheerlijkt, zelfs hier in Nederland! Wat nu gebeurt is in ieder geval een unicum in de menselijke geschiedenis, hoe je het ook draait of keert. Dat Trump niet normaal is, is volkomen duidelijk. Een normaal mens had dit nooit volgehouden. We spreken elkaar nog wel eens als Trump weg is. Want dan breekt echt de pleuris uit. Of niet.

De narcisten Stalin, Mao en Hitler staan beschreven in hoofdstuk 4 van “Wij Zij, gaat de wereld aan narcisme ten onder?” van Martin Appelo.  In dat andere boek van Appelo, “Een spiegel voor narcisten” wordt onder andere de situatie van Steve Jobs en Neelie Kroes beschreven.  Ik denk dat je dat wel leuk zult vinden. Leuk eigenlijk tussen aanhalingstekens, want het is best triest natuurlijk maar ik vond het ook wel leuk om te lezen. Verbazingwekkend ook. De ware aard van kwaad is eigenlijk onwetendheid van wie we zijn en vanuit die onwetendheid is de ware aard van kwaad dus leed.  Ik vind dat dit uit die boeken ook mooi naar voren komt.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Bastiaan73:

Daar vraagt deze übernarcist zelf om. Hij heeft geen greintje zelfreflectie en/of -kritiek.

Volgens wie? De massamedia? Heb je wel eens bestudeerd van wie die zijn? Dagbladen zijn een slechte investering. Wie koopt nu dagbladen op en waarom? zomaar een paar vragen.

 

27 minuten geleden zei Bastiaan73:

Maar jij ziet hem blijkbaar als een soort god

Nee, helemaal niet. Het is niet zo dat als je Trump niet haat, dat je hem dan vereert. Zo wordt het wel vaak gebracht maar dat is natuurlijk onzin als je daar even over nadenkt. De meeste Amerikanen die op Trump hebben gestemd hadden het idee dat ze de keuze hadden tussen twee monsters en zagen de andere partij blijkbaar als het gevaarlijkste monster.

10 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Aha, daar hebben we het standaard lijstje dictators ook weer.
Je zou er eens mee moeten stoppen om telkens als ik een opmerking maak waar je niets op te zeggen hebt, als een soort pavlov reactie met deze 4 te komen.
Het heeft ook niets van doen met de vraag waarom Trump nu ineens voor mazelen vaccinatie is. 

Ik vroeg waarop jouw retorische opmerking is gebaseerd.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

De enige reden dat Trump ergens draait is als hij of zijn familie daar persoonlijk voordeel van heeft.

Net als jij toch? Door jouw angst voor ziekte en dood en je weigering kennis te nemen van bijvoorbeeld de feiten over de kracht van het eigen immuunsysteem en de gevaren van vaccinatie, wil jij andere mensen verplichten zich te laten vaccineren.  Dus als het belang van Trump met het jouwe samenvalt is dat voor jou mooi meegenomen. 

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Plume:

De narcisten Stalin, Mao en Hitler staan beschreven in hoofdstuk 4 van “Wij Zij, gaat de wereld aan narcisme ten onder?” van Martin Appelo.  In dat andere boek van Appelo, “Een spiegel voor narcisten” wordt onder andere de situatie van Steve Jobs en Neelie Kroes beschreven.  Ik denk dat je dat wel leuk zult vinden. Leuk eigenlijk tussen aanhalingstekens, want het is best triest natuurlijk maar ik vond het ook wel leuk om te lezen. Verbazingwekkend ook. De ware aard van kwaad is eigenlijk onwetendheid van wie we zijn en vanuit die onwetendheid is de ware aard van kwaad dus leed.  Ik vind dat dit uit die boeken ook mooi naar voren komt.

Je gaat mijn commentaar uit de weg. Aandacht afleiden, heet dat.

29 minuten geleden zei Bastiaan73:

Met de laatste twee woorden ontkracht je zelf je hele betoog.

Bewust. Ik ben geen profeet en wil dat ook niet zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Willempie:

Je gaat mijn commentaar uit de weg. Aandacht afleiden, heet dat.

Je eigen punt ontgaat je weer volledig. Dat bevestigt wederom de oppervlakkigheid. Succes verder maar weer.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Willempie:
33 minuten geleden zei Bastiaan73:

Daar vraagt deze übernarcist zelf om. Hij heeft geen greintje zelfreflectie en/of -kritiek.

Volgens wie? De massamedia?

Volgens hemzelf. Luister maar naar zijn eigen woorden.

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Bastiaan73:

Volgens hemzelf. Luister maar naar zijn eigen woorden.

 

Dit is nu precies wat ik bedoel. Maar jij trekt er blijkbaar een tegenovergestelde conclusie uit dan ik. Mijn conclusie is dat het de eerste maal in de geschiedenis is dat een leider zo wordt aangevallen, gepersifleerd en belachelijk gemaakt. En niet alleen hijzelf maar zijn hele familie is daaraan onderhevig. Dat zou je aan het denken kunnen zetten. In de zeventiger jaren was Pol Pot bezig zijn eigen bevolking zo'n beetje uit te roeien. Er waren maar heel weinig mensen van op de hoogte want in de media geen kwaad woord over deze duivel. Hetzelfde geldt voor alle andere monsters die al aan het bewind zijn geweest. Nu gebeurt precies het tegenovergestelde. Dat is op z'n minst opmerkelijk te noemen.

Om op het onderwerp terug te komen. Ik ga me niet vrijwillig laten vaccineren. Ik vertrouw het allemaal niet meer. Ik ben geen slaaf, van niemand, en ben niet van plan dat te gaan worden. Dan maar liever dood. Ik weet tenminste waar ik naar toe ga. Naar diegene die mij liefheeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Plume:

Net als jij toch? Door jouw angst voor ziekte en dood en je weigering kennis te nemen van bijvoorbeeld de feiten over de kracht van het eigen immuunsysteem en de gevaren van vaccinatie, wil jij andere mensen verplichten zich te laten vaccineren.  Dus als het belang van Trump met het jouwe samenvalt is dat voor jou mooi meegenomen. 

 

Aanvullend. Het is met naturalisten  zelfs al zo ver gekomen dat ze het volkomen normaal vinden dat ze als iemand een ongeluk overkomt mogen beschikken over andermans lichaam  (nieuwe donorwet) als deze niet elektronisch heeft laten vastleggen dat de ander dat niet mag. Volslagen absurde narcistische omkering. Dat het in iemands botte kop opkomt andermans leven te mogen beëindigen wanneer en hoe hem of haar dat uitkomt als het noodlot hem trof, tenzij hij heeft gezegd dat dat niet mag.  En dat de massa dat voor zoete koekslikt en er achteraan holt. Dan hoeft men niet vreemd op te kijken als men een übernarcist als meester krijgt. Dat de wereld het collectieve gebrek aan bewustzijn van de universele moraal  gaat weerspiegelen, daar hoef je geen Einstein voor te heten.  

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid