Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

Over psoriasis.

Natriumbicarbonaat. (bakingsoda).

Dat is e500 ii als nummer.

Dit poeder 4% mengen met zo zuiver mogelijk water. Hiermee wassen of baden  is een uitstekend middel tegen psoriasis. Met de opmerking dat er een aangeboren psoriasis is waarbij dit niet helpt.
Ik had collega, die alles geprobeerd had en hoog-op 1 dag jeukloos was geweest.

Na een bad in dit product (waarbij zij zich vergooide in de hoeveelheid poeder, maar een o.d. kan haast niet)was zij zo goed als genezen daarna.

Een enkel plekje kwam nog wel eens op (vooral na bier of gist-consumpties) maar klaar mee verder.

Kosten; 20 euro per kilo bij de biologische bakkerij, die hoort hiermee te werken. (vragen naar de ii achter e 500, want dat is de biologische)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

7 minuten geleden zei thom:

Over psoriasis.

Natriumbicarbonaat. (bakingsoda).

Dat is e500 ii als nummer.

Dit poeder 4% mengen met zo zuiver mogelijk water. Hiermee wassen of baden  is een uitstekend middel tegen psoriasis. Met de opmerking dat er een aangeboren psoriasis is waarbij dit niet helpt.
Ik had collega, die alles geprobeerd had en hoog-op 1 dag jeukloos was geweest.

Na een bad in dit product (waarbij zij zich vergooide in de hoeveelheid poeder, maar een o.d. kan haast niet)was zij zo goed als genezen daarna.

Een enkel plekje kwam nog wel eens op (vooral na bier of gist-consumpties) maar klaar mee verder.

Kosten; 20 euro per kilo bij de biologische bakkerij, die hoort hiermee te werken. (vragen naar de ii achter e 500, want dat is de biologische)

Het is geen psoriasis. Het is gelukkig niet in mijn gezicht enzo, maar er zijn periodes geweest waar ik echt compleet vol stond. Jaar na jaar minder het precies wel, maar het is toch nog voldoende aanwezig. Voorlopig smeer ik cortisone en dat werkt wel, maar eens ik stop met smeren komt dat terug.

Volgens mij is het toch verzuring van het lichaam. Die producten op de rode lijst van Rick zijn zowat het meeste dat ik gebruik. Vooral koffie en gepekelde groentjes. Ik ga vruchten en rode bieten door de sapcentrifuge jagen en alleen nog maar gedestilleerd water drinken naast die sapjes. Dus ff detoxen voor een dikke maand en zien of die Gerson therapie baat had. 6 september weten we daar meer van....

Ik zou liever ozonwater drinken dan gedestilleerd, maar zo’n machine kost 360 euro. Kraantjeswater destilleren is zo goed als kosteloos met ketel, 30 cent maximumprijs misschien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Heeft een jonge aarde creationist bewijs nodig van een farma die de mensheid sedert begin der tijden beliegt en occultisch onderwerpt aan farmakia? Ik dacht het niet! ;)

Een jonge aarde creationist heeft nergens bewijs voor nodig. Dat is nu juist zijn probleem.

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Geen dokter (van de 10) die me ooit sprak over het  verzuren van ons lichaam.

En degene die er wel over begint is geen dokter.
Dat zou toch genoeg moeten zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Ricky Tjin:

In dit schema kun je het door God gestelde voedingsprincipe uit Genesis 1:29 terug zien.

Ja! Borstvoeding, zuiveringszout, stevia. Ik vermoedde al dat het ergens in Genesis staat! Dank.

Zzuurdesembrood, wijn, lam, het staat allemaal links en is allemaal verzurend, slecht, de Bijbel waarschuwt daar al voor.

.. 

Klik, cynische modus weer uit.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is nu het verschil tussen jou en de wetenschap. Voor jou zegt een geval alles. Voor mij moet iets te halen en te verifiëren zijn om als bewijs te kunnen dienen.

Nochtans hou ik mij met met echte wetenschap bezig en weet ik wanneer ik met iets alternatief bezig ben.

Ontstaan van soorten is zoiets van die pseudowetenschap dat gij voor echte wetenschap neemt en die Gerson therapie is iets dat ik als iets alternatief zie waar de wetenschap faalde. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Nochtans hou ik mij met met echte wetenschap bezig en weet ik wanneer ik met iets alternatief bezig ben.

Ontstaan van soorten is zoiets van die pseudowetenschap dat gij voor echte wetenschap neemt en die Gerson therapie is iets dat ik als iets alternatief zie waar de wetenschap faalde. 

Succes.

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Volgens mij is het toch verzuring van het lichaam.

Hoe kom je tot die conclusie ? 

Omdat je trapt in het verkoop praatje van een mixer ?

5 uur geleden zei Ricky Tjin:

Verder kun je van een fruitmix ook smoothies te maken in een blender. Persoonlijk vind ik qua blender de TEFAL Perfectmix+ BL811D RVS (https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_tefal-perfectmix-bl811d-rvs-1536527.html) een goede prijs/kwaliteit.

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Succes.

Hoe kom je tot die conclusie ? 

Omdat je trapt in het verkoop praatje van een mixer ?

 

Ik heb al een mixer, blender en sap centrifuge hoor. Geen zorgen ;)

ik geloof dat er alternatieven zijn die bewust wetenschappelijk tegen gewerkt worden om de farma industrie levend te houden.

Zo werkt X ook beter tegen mijn stoornis dan alle pillen die de farma te bieden heeft. Waarom zou ik dan naar mensen luisteren die X tegen werken en mij willen vergiftigen met erger? In een bijsluiter stond zelfs letterlijk: "kan zelfdoding veroorzaken".

Ik dacht dat dokters een eed zworen enkel therapie aan te bieden waarvan de patient beter en niet slechter wordt? Ze blaten gewoon naar de mond van hun vertegenwoordigers. Ik heb dat genoeg gezien in mijn leven, mensen die vertrouwen in de farma en ggz. Zie naar ttc, die vroeg uiteindelijk euthanasie aan.

I rather go my own special way...

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat ons vrijstelt van alle vaccins via de vrijheid van godsdienst.

Hier in België is alleen het polio vaccin verplicht. Als ze dat voor corona doen ga ik procederen via de godsdienstvrijheid.

https://www.openbible.info/topics/vaccinations

Dat is hypocriet. Waarom wel bij corona, maar niet bij polio. Wat een zigzag gedrag.
Maar goed, ik ga mee. Als dat gebeurt ga ik ook procederen. Iedereen wél verplicht want ik vind gezondheid belangrijker dan godsdienstvrijheid.
Iedereen die het daar niet mee eens is hoort opgesloten te worden ter bescherming van anderen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Dat is hypocriet. Waarom wel bij corona, maar niet bij polio. Wat een zigzag gedrag.

Omdat ik dat al gekregen heb. En dat is meer dan 7j geleden dus is onmogelijk te proceduren  nu wegens verjaard.

Dat is niet hypocriet. Je kan hier niet zomaar lukraak procederen hoor. Je moet een goede reden hebben. Een coronavaccin aan mij opdwingen is zeker gegrond dan te procederen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Een coronavaccin aan mij opdwingen is zeker gegrond dan te procederen.

Jammer dat het niet gaat gebeuren. Dat scenario wordt je voorgehouden door mensen die je bang willen maken voor iets dat niet gaat gebeuren, maar je daarmee hele gekke dingen willen laten doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Jammer dat het niet gaat gebeuren. Dat scenario wordt je voorgehouden door mensen die je bang willen maken voor iets dat niet gaat gebeuren, maar je daarmee hele gekke dingen willen laten doen.

Ah neen? Wacht maar dbi en dan kom ik het terug op uw bord gooien.

Mensen die zich niet laten vaccineren gaan nog serieuze beperkingen opgelegd krijgen.

Nu is het nog: geen masker, geen aankoop.

Wat later: Geen vaccin? Geen paspoort, reisbeperkingen, ...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

En terecht. Tsja, keuzes hebben gevolgen.

Neen niet terecht. 

De maatregelen zijn ferm overroepen. Als men de zwakkeren van de samenleving zou vaccineren (niet verplicht), tot daar aan toe. Maar zie eens het grotere plaatje, bekijk dit eens door de ogen van die bedrijven dat het vaccin maken en op de beurs spelen. 

natuurlijk willen die iedereen injecteren zonder oog voor de gevolgen. 

Laten we dit afspreken; ze mogen iedereen injecteren met hun vaccin als ze ook aansprakelijk worden gehouden bij 1 ieder individu waar het mis gaat. En dan spreek ik niet over een schadevergoedingske van enkele K.  Als men 100 procent veiligheid kan bieden dan mogen ze.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

 

Citaat

Mensen die zich niet laten vaccineren gaan nog serieuze beperkingen opgelegd krijgen.

En terecht. Tsja, keuzes hebben gevolgen.

Hoezo terecht?

Het zijn niet mijn keuzes om te vaccineren. Het is iemand anders zijn keuze die een inbreuk maakt op mijn leven en het leven van anderen.

Iemand anders wil verandering en een ieder moet daar maar gehoor aan geven?

Straks ook allemaal een verplichte neuscorrectie, of blauwe ogen?

Is de mens zoals deze is niet langer "goed genoeg"?
Navolging van het Duitse rijk, het kweken van de übermensch, die de aarde erft?

Beperkingen opleggen? Getto's en werkkampen? Of een ster opnaaien zodat je kunt zien wie gevaccineerd is en wie niet?

Bordjes in cafe's en restaurants met "alleen voor gevaccineerden", zoals het eerder was "alleen voor blanken"?

Tja ik denk dat die keuzes zeker gevolgen zullen hebben, en terecht.
 


 


 

Link naar bericht
Deel via andere websites

+6000 stemmers en als ik dit post zegt 95% geen vaccin te willen, ook al is het veilig.

 

Waarom weigeren Europeanen zich in te lezen en houden ze hun msm als bron? Hoe komt het eigenlijk dat mensen nog geloof hebben in de msm hier? Je ziet daar toch zo doorheen, en al zeker hoe ze situaties weergeven in Amerika. Arrestaties uit verband trekken om een crimineel slachtoffer te maken en de agent crimineel te maken. Trump doet alles verkeerd, tegenpartij doet niets verkeerd. Van Obamagate horen we niet eens iets in de msm.

Ik moet Gates maar in de ogen te zien, paar interviews van hem horen; en ik weet dat zijn vaccin niet voor ons beter goed is. Het grotere goed zijn wij niet. En meelopen met een Stockholmsyndroom zal echt niet helpen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

EN HIER IS HET!!!!

Biometrische ID vaccinaties worden getest in Afrika. “Black lives matter” als proefkonijn.... 

https://www.zerohedge.com/markets/testing-will-begin-africa-biometric-id-vaccine-records-payment-systems

Is er misschien ook nog een bericht waar een snipper serieus nieuws in zit,  want dit zgn. 'nieuwsbericht' bevat niets anders dan de geïndoctrineerde angstkreten waarmee je ons hier altijd al lastig viel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Mcmadtasty:

Hoezo terecht?

Het zijn niet mijn keuzes om te vaccineren. Het is iemand anders zijn keuze die een inbreuk maakt op mijn leven en het leven van anderen.

Iemand anders wil verandering en een ieder moet daar maar gehoor aan geven?

Straks ook allemaal een verplichte neuscorrectie, of blauwe ogen?

Is de mens zoals deze is niet langer "goed genoeg"?
Navolging van het Duitse rijk, het kweken van de übermensch, die de aarde erft?

Beperkingen opleggen? Getto's en werkkampen? Of een ster opnaaien zodat je kunt zien wie gevaccineerd is en wie niet?

Bordjes in cafe's en restaurants met "alleen voor gevaccineerden", zoals het eerder was "alleen voor blanken"?

Tja ik denk dat die keuzes zeker gevolgen zullen hebben, en terecht
 

Kijk daar hebben we de langzamerhand vermoeiende vergelijking met nazi's. Bah. Vaccinaties gaan over de inperking van gevaarlijke ziektes. Niet over verplichte blauwe ogen. 

Vrijheden en rechten botsen nu eenmaal af en toe,  dan moeten er keuzes worden gemaakt. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Is er misschien ook nog een bericht waar een snipper serieus nieuws in zit,  want dit zgn. 'nieuwsbericht' bevat niets anders dan de geïndoctrineerde angstkreten waarmee je ons hier altijd al lastig viel. 

Dat is niet nieuw hoor. Geen angst, gewoon gedeeld wat volgens u nooit zou gebeuren. Zerohedge is een valide bron hoor ;) Maakt de waarheid u bang?

Of google eens verder? NOS of de VRT gaan het ons niet zeggen hoor. Past niet in hun BLM agenda waar ze doen alsof ze om de zwarten geven, maar ze louter alleen maar voor hun karretje spannen.

 https://americadaily.com/gates-funded-program-to-begin-tests-on-biometric-id-vaccination-records-in-africa/

Wat radiometrische ID vaccins zijn:

https://www.reuters.com/article/health-coronavirus-tech/biometric-ids-can-be-gamechanger-in-coronavirus-antibody-tests-vaccine-idUSL8N2BV0BI

Maar gaat verder zoals eerdere bronnen tonen. No mark no buy. Nu nog: no mask no buy

1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Kijk daar hebben we de langzamerhand vermoeiende vergelijking met nazi's. Bah. Vaccinaties gaan over de inperking van gevaarlijke ziektes. Niet over verplichte blauwe ogen. 

Vrijheden en rechten botsen nu eenmaal af en toe,  dan moeten er keuzes worden gemaakt. 

Eugenetica is ook van de nazi. Wie anders in de geschiedenis paste het nog toe?

Neen DBI. Wie nog maar een beetje vrijheid opoffert voor een beetje meer veiligheid verdient geen van beide. Wie zei dat?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei thom:

Hypnose. Onbewust lid van een sekte; hersenspoeling.

Ergens begrijp ik dat wel. Als je ziet hoe ik hier binnen kwam; pro vaxxer, ik had nog enig begrip voor homofilie, hater tegen 1 cultuur, ...

Nu sterker gevormd in het geloof en door in contact te staan met honderdtal christenen is daar toch ander licht op geworpen. Ik begrijp nu ook waarom christendom zo tegengewerkt wordt. De waarheid past niet in het kraam van de leugenaars.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid