Spring naar bijdragen

't Stamcafé; we praten over van alles!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is de eerste week van advent.  En het is weer gezellig.  

moderatie: Dit topic heet 't Stamcafé; we praten over van alles! Wat dat betreft kunnen we hier misschien wel groots gaan wroeten in allerlei complotverhalen en ons wentelen in de modder die

Een café hier, gezellig!! En wat een ontspannen gesprekken, daar geniet ik weer eens van. Ik heb de wijn maar mee genomen, al zal hier ook wel een voorraadje zijn. Ik wilde ook kroketten bakken, maar

3 uur geleden zei Fundamenteel:
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik las de link die jij gaf, waarin stond dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.
Ga ik eens een keer af op wat jij zegt, is het wéér niet goed.

Maar ik gaf die link in een zekere context. 

Ik gaf ook de naam van een journalist die haar tanden er in stak. Misschien eens de hele context zien dan in noties uw gelijk zoeken?

Zwart op wit heb je gelijk.

Fijn. Dank je.

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Bekijk eens dat interview van prins Andrew na Epstein en zeg me dan met uw hand in het vuur dat die onschuldig is

Daar zou ik mijn hand niet voor in het voor steken, maar dat is een heel ander onderwerp.

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Gelooft gij wikipedia en de msm. Of denkt omdat 1 zinnetje buiten context alles kan ondergraven...

Pizzagate is een weerlegde samenzweringstheorie. In welke context dan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Fijn. Dank je.

Daar zou ik mijn hand niet voor in het voor steken, maar dat is een heel ander onderwerp.

Pizzagate is een weerlegde samenzweringstheorie. In welke context dan ook.

Dat is geen ander onderwerp. Epstein deed de handel waAr mensen als Andrew gebruik van maakte. Wat jullie wegwuiven omdat het zo zwart op wit staat.

Pizzagate is waar ze pizza in mails als codewoord voor die kinderen gebruikte

Maar dat wist je niet. WIr haben das nicht gewusst....

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is geen ander onderwerp. Epstein deed de handel waAr mensen als Andrew gebruik van maakte. Wat jullie wegwuiven omdat het zo zwart op wit staat.

Pizzagate is waar ze pizza in mails als codewoord voor die kinderen gebruikte

Maar dat wist je niet. WIr haben das nicht gewusst....

Wat ik weet, is dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is. En daarmee weet ik genoeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Wat ik weet, is dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is. En daarmee weet ik genoeg.

Jij weet niets. Je zegt dat Andrew een andere zaak is? Mullog googelde dat pizzagate ontstaan is door een schietpartij.

Die mails zijn gehacked en openbaar gedeeld. De context waarin pizza gebruikt werd lanceerde pizzagate. Epstein misbruikte zijn macht en positie als seksueel roofdier. Hooggeplaatsten deden mee, maar was volgens jullie debunkt.

Kijk die Andrew in de ogen, dat verdedig je. Het is niet omdat je te lomp bent dat in te zien dat het niet zo is.

Andrew was nauw verbonden met Epstein. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Jij weet niets. Je zegt dat Andrew een andere zaak is? Mullog googelde dat pizzagate ontstaan is door een schietpartij.

Die mails zijn gehacked en openbaar gedeeld. De context waarin pizza gebruikt werd lanceerde pizzagate. Epstein misbruikte zijn macht en positie als seksueel roofdier. Hooggeplaatsten deden mee, maar was volgens jullie debunkt.

Kijk die Andrew in de ogen, dat verdedig je. Het is niet omdat je te lomp bent dat in te zien dat het niet zo is.

Andrew was nauw verbonden met Epstein. 

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.
Ga je net zo eindigen als Edgar Welch, die gewapend een pizzazaak binnen stormde omdat hij ook van pizzagate was overtuigd en gevangen kinderen uit de kelder wilde bevrijden ? 

Hier staat het nog eens uitgelegd. Pizzagate for dummies: 
https://decorrespondent.nl/7938/de-zaak-pizzagate-of-hoe-nepnieuws-en-complottheorieen-hun-weg-vinden-naar-een-breed-publiek/386556786-1c0b5a60 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.
Ga je net zo eindigen als Edgar Welch, die gewapend een pizzazaak binnen stormde omdat hij ook van pizzagate was overtuigd en gevangen kinderen uit de kelder wilde bevrijden ? 

Hier staat het nog eens uitgelegd. Pizzagate for dummies: 
https://decorrespondent.nl/7938/de-zaak-pizzagate-of-hoe-nepnieuws-en-complottheorieen-hun-weg-vinden-naar-een-breed-publiek/386556786-1c0b5a60 

Gegroet pedolover,

Dus je denkt dat mensen als Andrew onschuldg zijn omdat het zwart op wIt staat?

Genoteerd: dbi verdedigt zelfs pedofielen als hij daar de tegenpartij mee kan tegenspreken.

In welke context gebruikte ze dan "pizza"? Als daar geen antwoord op is: niets debunkt.

 

John Podesta....

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.
Ga je net zo eindigen als Edgar Welch, die gewapend een pizzazaak binnen stormde omdat hij ook van pizzagate was overtuigd en gevangen kinderen uit de kelder wilde bevrijden ? 

Hier staat het nog eens uitgelegd. Pizzagate for dummies: 
https://decorrespondent.nl/7938/de-zaak-pizzagate-of-hoe-nepnieuws-en-complottheorieen-hun-weg-vinden-naar-een-breed-publiek/386556786-1c0b5a60 

Gegroet pedolover,

Dus je denkt dat Andrew onschuldg is omdat het zwart op wIt staat?

Genoteerd: dbi verdedigt zelfs pedofielen als hij daar de tegenpartij mee kan tegenspreken.

In welke context gebruikte ze dan "pizza"? Als daar geen antwoord op is: niets debunkt.

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.

Ik begrijp niet waarom je me citeert, want je lult maar wat zonder in te gaan op wat ik schreef.
Dat was bv. dat ik mijn hand niet in het voor zou steken voor Andrew.
Natuurlijk klopt het niet wat die man heeft gedaan.

Door de meeste mensen wordt het woord pizza gebruikt om voedsel aan te duiden, met name een van Italiaanse oorsprong, origineel een ronde schijf deeg met daarop restjes van eten van voorgaande dagen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.

Ik begrijp niet waarom je me citeert, want je lult maar wat zonder in te gaan op wat ik schreef.
Dat was bv. dat ik mijn hand niet in het voor zou steken voor Andrew.
Natuurlijk klopt het niet wat die man heeft gedaan.

Door de meeste mensen wordt het woord pizza gebruikt om voedsel aan te duiden, met name een van Italiaanse oorsprong, origineel een ronde schijf deeg met daarop restjes van eten van voorgaande dagen.

Ik begrijp niet waarom je meedoet als je de link tussen Andrew en Epstein niet kent en verder pedo's beschermt omdat het ergens elders staat?

 

Antwoord dan; in welke context gebruikte men pizza? Wat van de theorie is weerlegd? Is er überhaupt een onderzoek naat Epsteins dood? Als je dat kan nuanceren zou je blijk van kritisch verstand geven. 

Ik kijk reikhalzend uit naar uw antwoord. Graag concreet en genuanceerd, beste man die pedofielen beschermt.

bewerkt door Fundamenteel
Dt
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik begrijp niet waarom je meedoet als je de link tussen Andrew en Epstein niet kent en verder pedo's beschermt omdat het ergens elders staat?

 

Antwoord dan; in welke context gebruikte men pizza? Wat van de theorie is weerlegd? Is er überhaupt een onderzoek naat Epsteins dood? Als je dat kan nuanceren zou je blijk van kritisch verstand geven. 

Ik kijk reikhalzend uit naar uw antwoord. Graag concreet en genuanceerd, beste man die pedofielen beschermt.

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.

De vraag in welke context men pizza gebruikte, komt uit jouw brein voort omdat je denkt dat pizzagate waar is. 
Het is echter een weerlegde samenzweringstheorie.
Er is dus ook helemaal geen context.
Je vraag wat er van de theorie is weerlegd. Welnu, zie het verhaal dat ik al eerder postte.
https://decorrespondent.nl/7938/de-zaak-pizzagate-of-hoe-nepnieuws-en-complottheorieen-hun-weg-vinden-naar-een-breed-publiek/386556786-1c0b5a60

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.

De vraag in welke context men pizza gebruikte, komt uit jouw brein voort omdat je denkt dat pizzagate waar is. 
Het is echter een weerlegde samenzweringstheorie.
Er is dus ook helemaal geen context.
Je vraag wat er van de theorie is weerlegd. Welnu, zie het verhaal dat ik al eerder postte.
https://decorrespondent.nl/7938/de-zaak-pizzagate-of-hoe-nepnieuws-en-complottheorieen-hun-weg-vinden-naar-een-breed-publiek/386556786-1c0b5a60

Je bent erger dan een trol

 Een trol doet het expres. die mails komen niet uit mijn brein maar WikiLeaks.

als je het niet genuanceerd en concreet kunt maken stopt het hier. je bent als schaken met een duif.

gore pedobeschermer, ik spuw op  u onmens

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Gegroet, man die niet weet dat pizzagate een weerlegde samenzweringstheorie is.

De vraag in welke context men pizza gebruikte, komt uit jouw brein voort omdat je denkt dat pizzagate waar is. 
Het is echter een weerlegde samenzweringstheorie.
Er is dus ook helemaal geen context.
Je vraag wat er van de theorie is weerlegd. Welnu, zie het verhaal dat ik al eerder postte.
https://decorrespondent.nl/7938/de-zaak-pizzagate-of-hoe-nepnieuws-en-complottheorieen-hun-weg-vinden-naar-een-breed-publiek/386556786-1c0b5a60

Het begon zekere mensen op een gegeven moment op te vallen dat een aantal hooggeplaatsten nogal vaak het woord pizza in hun e-mailverkeer gebruikte. Dat wekte nieuwsgierigheid en argwaan. Toen kwam Julian Assange met Wikileaks. Daarin werden behalve pedofilie nog heel veel andere zaken geopenbaard. Daarna werden er, zodra er onderzoek werd ingesteld, tientallen duizenden e-mails gewist, waarvan er vele door hackers weer zijn achterhaald. Nochtans zitten er nu mensen door die onderzoeken in de gevangenis. Sinds Trump de president van de V.S. is, zijn er wereldwijd tientallen pedofielennetwerken opgerold en duizenden kinderen bevrijd uit de slavernij van de sekshandel. Dit geloof jij natuurlijk allemaal niet. Vraag jij je nooit eens af waarom ze zo achter Julian Assange aanzitten? En waarom Seth Rich is vermoord? En waarom er een juridisch onderzoek loopt naar de handel en wandel van de Clinton Foundation? Het gaat mij en vele anderen allemaal veel te langzaam maar er gaat nog heel veel meer schokkends aan het licht komen. Jij begrijpt natuurlijk niet waarom die idiote Trump door de Amerikanen als president is verkozen. Het antwoord daarop is dat het alternatief vele malen onheilspellender was. We hadden dan nu al oorlog (gehad) met Rusland. Daar werd namelijk openlijk op afgestuurd en de media, die in handen zijn van linkse programmamakers, waren hard bezig de bevolking daartoe bereid te maken. Maar droom jij maar lekker verder.  

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Willempie:

Het begon zekere mensen op een gegeven moment op te vallen dat een aantal hooggeplaatsten nogal vaak het woord pizza in hun e-mailverkeer gebruikte. Dat wekte nieuwsgierigheid en argwaan. Toen kwam Julian Assange met wikileaks. Daarin werden behalve pedofilie nog heel veel andere zaken geopenbaard. Daarna werden er, zodra er onderzoek werd ingesteld, tientallen duizenden e-mails gewist, waarvan er vele door hackers weer zijn achterhaald. Nochtans zitten er nu mensen door die onderzoeken in de gevangenis. Sinds Trump de president van de V.S. is, zijn er wereldwijd tientallen pedofielennetwerken opgerold en duizenden kinderen bevrijd uit de slavernij van de sekshandel. Dit geloof jij natuurlijk allemaal niet. Vraag jij je nooit eens af waarom ze zo achter Julian Assange aanzitten? En waarom Seth Rich is vermoord? En waarom er een juridisch onderzoek loopt naar de handel en wandel van de Clinton Foundation? Het gaat mij en vele anderen allemaal veel te langzaam maar er gaat nog heel veel meer schokkends aan het licht komen. Jij begrijpt natuurlijk niet waarom die idiote Trump door de Amerikanen als president is verkozen. Het antwoord daarop is dat het alternatief vele malen onheilspellender was. We hadden dan nu al oorlog (gehad) met Rusland. Daar werd namelijk openlijk op afgestuurd en de media, die in handen zijn van linkse programmamakers, waren hard bezig de bevolking daartoe bereid te maken. Maar droom jij maar lekker verder.  

Geen zin mee te helpen aan mijn website? Gij de teksten, ik de scripties? Zo kon ik het nooit brengen.... of toch niet in deze toestand hehe

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geen zin mee te helpen aan mijn website? Gij de teksten, ik de scripties? Zo kon ik het nooit brengen.... of toch niet in deze toestand hehe

Dat weet ik niet hoor. Ik probeer mijn ogen en oren open te houden. Ik lees veel en ben ontzettend nieuwsgierig van aard. Dat is alles. Mijn prioriteiten liggen momenteel elders, vooral bij mijn persoonlijke taak in deze absurde eindtijd van de huidige wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Willempie:

Dat weet ik niet hoor. Ik probeer mijn ogen en oren open te houden. Ik lees veel en ben ontzettend nieuwsgierig van aard. Dat is alles. Mijn prioriteiten liggen momenteel elders, vooral bij mijn persoonlijke taak in deze absurde eindtijd van de huidige wereld.

Daar ligt de mijne ook.... waarom denk je dat ik een website opricht? Voor zaken als dit. Of denk je dat ik mijn kinderen verder wil blootstellen aan de snode plannen van die seksuele roofdieren waar een domme massa als dbi die pedo's durft te verdedigen omdat het elders zwart op wit staat? Wij kunnen ook zaken zwart op wit zetten.

Pedo's in hoge functie lopen hier vrij rond terwijl ze onze kinderen willen chippen. Wat is meer prioritair?

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Fundamenteel:

Daar ligt de mijne ook.... waarom denk je dat ik een website opricht? Voor zaken als dit. Of denk je dat ik mijn kinderen verder wil blootstellen aan de snode plannen van die seksuele roofdieren waar een domme massa als dbi die pedo's durft te verdedigen omdat het elders zwart op wit staat? Wij kunnen ook zaken zwart op wit zetten.

Pedo's in hoge functie lopen hier vrij rond terwijl ze onze kinderen willen chippen. Wat is meer prioritair?

Maar wat wil je dan concreet met jouw website bereiken? Er bestaan immers al websites waar het e.e.a. aan de kaak wordt gesteld, sommige daarvan m.i. wat overdreven maar toch. Er zijn zat organisaties en websites die misstanden aanroeren maar ook die zo'n beetje overal een complot in zien en daar pas ik toch voor.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Willempie:

Maar wat wil je dan concreet met jouw website bereiken? Er bestaan immers al websites waar het e.e.a. aan de kaak wordt gesteld, sommige daarvan m.i. wat overdreven maar toch. Er zijn zat organisaties en websites die misstanden aanroeren maar ook die zo'n beetje overal een complot in zien en daar pas ik toch voor.

Ik ga zeker niet alles dekken. Maar alle begrip hoor Willempie. Als je niet wilt, wil je niet. 

Ik wil vooral aan de kaak stellen dat de versie van de msm meer fictie dan feit is en andersom bij bepaalde complotten. Ook dat wat als "bewezen" anno 2020 verklaard wordt, veelal op drijfzand gefundeerd staat.

Ik heb al iets online staan, een korte intro. Maar mijn geest is nog niet toe aan die teksten;

Intro: 

Welkom op Zwart Wit

Na jaren allerlei labels aan het hoofd geslingerd te krijgen heb ik besloten Zwart Wit op te richten. De bedoeling van deze webpagina is informatie te verzamelen die onze traditionele politiek en media weigert te rapporteren. Naar mijn bescheiden mening werd er welwillend een klimaat gecreëerd die ettele zaken onbespreekbaar maakten.
De UFO bijvoorbeeld, jaren bespot en geridiculiseerd: vandaag zijn er officiele getuigenissen van overheden die toch meer dan een luchtweerspiegeling, drone, helikopter of vliegtuig weergeven. Niet dat we hier over UFO's gaan praten. Het is om te tonen dat dit klimaat wel degelijk aanwezig is. Zulk klimaat wordt gecreëerd door degene die ons vitale informatie weigeren te delen. De massa is beïnvloedbaar en de massa praat na wat ze horen of lezen. In dit klimaat worden mensen van die aandacht afgeleid, verdeeld en opgejut waardoor men uiteindelijk boodschappers aan de schandpaal nagelt. Dit complot is al voor Christus bezig. De ontwikkeling van deze geslepen technieken staan centraal rond mind control. Men wilt een "HIVE control" via MK ultra bereiken. 5G is daar een onmisbaar element in, maar niet zo erg als vele complotten ons willen doen geloven. 5G Veroorzaakt geen corona, maar zal wel gebruikt worden bij "contact tracing". Via contact tracing kan men uw iedere stap nagaan. Het gaat verder, de barcode zal vervangen worden met RFID chips. Maar nog verder, er zijn al implanteerbare chips waar mensen contactloos mee betalen. Deze gaan in hun ontwikkeling steeds meer controle aan derden over uw lichaam geven. Eerst verzamelde men al onze gegevens via onze online profielen (wat een weerspiegeling van ons dagelijks zelf is), nu gaat men uw hele consumeren tot in de komma controleren. Waarop sociaal krediet toegepast wordt eens cash geld verdwijnt. Daarbovenop zijn er al chips die men in het brein kan implanteren en vanop afstand kan "updaten". Waar gaat dit onder de huidige leiding naartoe denkt U zelf? We hoeven maar naar China te kijken dat dit de natte droom van dictatoriale staten is. In mijn jeugd had "never again" nog enige waarde, die waarden en normen blijken lang vervlogen te zijn door degene door voorbeeld dienen te leiden. Het links/rechts-paradigma zal ons naar mijn mening ook geen goed doen. De oplossing is veelal erger dan de kwaal.

De website is niet af en onder volle constructie. Maar ze komt.

It will be written.

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Fundamenteel:

It will be written.

It is already written. Mensen die de Bijbel lezen en serieus nemen weten al wat er gebeurt. Het is ons allemaal al van tevoren verteld zodat we niet in onrust hoeven te geraken betreffende God's plan. Het is ons allemaal al voorspeld door God's profeten en nu gebeurt het precies zoals die profeten ons al hebben verteld, ondanks dat ze zelf meestal niet eens wisten waar het precies over ging. Ze waren gewoon gehoorzaam. Als God hun duidelijk maakte dat ze iets moesten opschrijven, dan deden ze dat gewoon. tot ons voordeel. God wil blijkbaar niet dat we in het duister leven, zonder te weten wat er allemaal gaande is. Voor die mensen die God's Woord nog serieus nemen is het allemaal wel duidelijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Willempie:

It is already written. Mensen die de Bijbel lezen en serieus nemen weten al wat er gebeurt. Het is ons allemaal al van tevoren verteld zodat we niet in onrust hoeven te geraken betreffende God's plan. Het is ons allemaal al voorspeld door God's profeten en nu gebeurt het precies zoals die profeten ons al hebben verteld, ondanks dat ze zelf meestal niet eens wisten waar het precies over ging. Ze waren gewoon gehoorzaam. Als God hun duidelijk maakte dat ze iets moesten opschrijven, dan deden ze dat gewoon. tot ons voordeel. God wil blijkbaar niet dat we in het duister leven, zonder te weten wat er allemaal gaande is. Voor die mensen die God's Woord nog serieus nemen is het allemaal wel duidelijk. 

Klopt, maar is het wel voldoende  vertaald in de “incidenten” van deze tijd? Wat als God mij duidelijk maakt dat ook op te schrijven? Moet ik dan zwijgen en toekijken terwijl ze hun grip op kroost versterken? There is no way in hell Willempie :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei antoon:

De wereld is een groot toneel van corruptie, vriendjespolitiek, steekpenningen, complotten enz. toch begrijp ik  DBI ook wel, niet iedere complot  theorie  is er ook werkelijk een, ik kom er nog wel op terug

Je breekt mijn klomp. Epstein kan er toch niet meer vingerdik op liggen? Al wat dbi tentoonstelde is dat hij meeliep. Terwijl er toch meer dan 1 smoking gun is hier. 

Dit gaat over sekshandel van minderjarigen he. Als er nog maar 1% waar is moet dat tot de kern onderzocht worden. Maar de media dekt toe, ergo die pedofielen zitten tot in onze media.

Wat voor mij na Conorotte geen verrassing meer is...

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei antoon:

De wereld is een groot toneel van corruptie, vriendjespolitiek, steekpenningen, complotten enz. toch begrijp ik  DBI ook wel, niet iedere complot  theorie  is er ook werkelijk een, ik kom er nog wel op terug

Ik begrijp Dbi ook wel. Hij blijft geloven in een maakbare wereld. Wat kun je ook anders vanuit een atheïstische levensvisie? Je moet dan wel de driehonderd miljoen doden negeren van de pogingen om de wereld te "verbeteren" en het feit dat alle revoluties en staatsgrepen het resultaat zijn van complotten. Ik begrijp Dbi maar al te goed. Hij is als een struisvogel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Willempie:

Het begon zekere mensen op een gegeven moment op te vallen dat een aantal hooggeplaatsten nogal vaak het woord pizza in hun e-mailverkeer gebruikte. Dat wekte nieuwsgierigheid en argwaan. Toen kwam Julian Assange met Wikileaks. Daarin werden behalve pedofilie nog heel veel andere zaken geopenbaard. Daarna werden er, zodra er onderzoek werd ingesteld, tientallen duizenden e-mails gewist, waarvan er vele door hackers weer zijn achterhaald. Nochtans zitten er nu mensen door die onderzoeken in de gevangenis. Sinds Trump de president van de V.S. is, zijn er wereldwijd tientallen pedofielennetwerken opgerold en duizenden kinderen bevrijd uit de slavernij van de sekshandel. Dit geloof jij natuurlijk allemaal niet. Vraag jij je nooit eens af waarom ze zo achter Julian Assange aanzitten? En waarom Seth Rich is vermoord? En waarom er een juridisch onderzoek loopt naar de handel en wandel van de Clinton Foundation? Het gaat mij en vele anderen allemaal veel te langzaam maar er gaat nog heel veel meer schokkends aan het licht komen. Jij begrijpt natuurlijk niet waarom die idiote Trump door de Amerikanen als president is verkozen. Het antwoord daarop is dat het alternatief vele malen onheilspellender was. We hadden dan nu al oorlog (gehad) met Rusland. Daar werd namelijk openlijk op afgestuurd en de media, die in handen zijn van linkse programmamakers, waren hard bezig de bevolking daartoe bereid te maken. Maar droom jij maar lekker verder.  

 

13 minuten geleden zei Willempie:

Ik begrijp Dbi ook wel. Hij blijft geloven in een maakbare wereld. Wat kun je ook anders vanuit een atheïstische levensvisie? Je moet dan wel de driehonderd miljoen doden negeren van de pogingen om de wereld te "verbeteren" en het feit dat alle revoluties en staatsgrepen het resultaat zijn van complotten. Ik begrijp Dbi maar al te goed. Hij is als een struisvogel.

Wat Dbi zegt heeft weinig te maken met atheïsme. Het heeft alles te maken met gezond verstand en kritisch denken. Ik ben geen atheïst, maar ik vind jullie complotdenken buitengewoon belachelijk, omdat het niet is gefundeerd op goed onderzochte feiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Desid:

 

Wat Dbi zegt heeft weinig te maken met atheïsme. Het heeft alles te maken met gezond verstand en kritisch denken. Ik ben geen atheïst, maar ik vind jullie complotdenken buitengewoon belachelijk, omdat het niet is gefundeerd op goed onderzochte feiten.

Epstein bewijst alles.

Ik vroeg dbi wat men dan bedoelde met die pizzas in hun mail. Hij zei dat ik dat verzon? Hoe achter sta je dan op de feiten?

Hij zei zelfs dat Prince Andrew er niets mee te maken had?

Maak het concreet of hou je subjectief geleuter bij.

Concreet: wat bedoelde men dan wel met pizza in hun mail? 

De Podesta mails he. Waarna Hillary die van haar wiste. Waarna Epstein gearresteerd werd en later vermoord. Mogen we die onderzoeken naar zijn "zelfmoord" inzien? Waar is de rechtvaardigheid als kinderhandel als een ziekelijk complot wordt afgedaan?

Dat verdient onderzoek, tot het bot.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid