Spring naar bijdragen

't Stamcafé; we praten over van alles!


Aanbevolen berichten

Meanwhile neigen meer mensen naar deze oppinie: 

Ik loop er niet in mee. Maar als China werkelijk de oorzaak van deze pandemie is, waarom zouden wij dan de economische lasten er van dragen? Die zijn dan toch voor daar? Of speelt de VN met China onder 1 hoedje door dit virus als rookgordijn te gebruiken om 5G te installeren?

Belangrijk: Dat 5G al dan niet schadelijk is even in het midden. Maar men beseft toch dat het “internet of things” 5G nodig heeft om een controlesysteem als in China op te stellen he? Dat toeval, de samenhang en de manier waarop deze crisis aangepakt werd doet mijn ogen fronzen. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is de eerste week van advent.  En het is weer gezellig.  

moderatie: Dit topic heet 't Stamcafé; we praten over van alles! Wat dat betreft kunnen we hier misschien wel groots gaan wroeten in allerlei complotverhalen en ons wentelen in de modder die

Een café hier, gezellig!! En wat een ontspannen gesprekken, daar geniet ik weer eens van. Ik heb de wijn maar mee genomen, al zal hier ook wel een voorraadje zijn. Ik wilde ook kroketten bakken, maar

Op 12-4-2020 om 16:13 zei Willempie:
Op 12-4-2020 om 16:07 zei Bastiaan73:

Wie was dat dan? Dat zou betekenen dat God afhankelijk is van de gebeden van mensen. Dat lijkt me heel sterk en ook tegenstrijdig met een gedeelte uit het Onze Vader: Uw Wil geschiede. Is Zijn wil dan ineens beïnvloedbaar door mensen geworden?

Dat was John Wesley. En dat zou dan inderdaad betekenen dat God een verbond met ons wil aangaan. Een verbond is immers een soort partnerschap. Er staan trouwens verschillende voorbeelden van in de Bijbel dat God zich laat verbidden door eenvoudige mensen.

Vanuit de Wikipediapagina over panentheïsme kwam ik bij de pagina procestheologie uit. Had jij daar wel eens van gehoord? Ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar men beseft toch dat het “internet of things” 5G nodig heeft om een controlesysteem als in China op te stellen he?

Nee, want dat controlesysteem draait op 4G.

43 minuten geleden zei Bastiaan73:

Vanuit de Wikipediapagina over panentheïsme kwam ik bij de pagina procestheologie uit. Had jij daar wel eens van gehoord? Ik niet.

Waarom zou dat theologie worden genoemd.
Theologie is de studie over geloof. Het gaat niet per definitie uit van de juistheid van een bepaald geloof.
Wat ik echter lees op de pagina die je aangeeft is iets anders  

Citaat

De procestheologie verdedigt een panentheïstisch godsbeeld en reageert sterk tegen het klassieke godsbeeld van een afstandelijke onveranderlijke God. Dit klassiek godsbeeld is volgens de procestheologie te veel beïnvloed door de Griekse filosofie en heeft met de God van de Bijbel niets te maken.

Procestheologie is het dus niet eens met het klassieke godsbeeld, om dat het met de God van de Bijbel niets te maken heeft.
In mijn ogen heeft dat niets met theologie te maken, maar slechts met het verdedigen van het eigen geloofsbeeld.
"Procestheologie' is dan alleen maar een mooi klinkende, doch inhoudsloze term. Het heeft niets te maken met processen, maar alles met het ophemelen van het eigen godsbeeld.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Fundamenteel:

Meanwhile neigen meer mensen naar deze oppinie: 

Los van de niet-onderbouwde bewering dat het er steeds meer zijn.
Het is erg jammer dat deze mensen niet gewoon met onderbouwing komen en de discussie aangaan maar in plaats daarvan kiezen voor terroristische aanslagen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Nee, want dat controlesysteem draait op 4G.

Waarom zou dat theologie worden genoemd.
Theologie is de studie over geloof. Het gaat niet per definitie uit van de juistheid van een bepaald geloof.
Wat ik echter lees op de pagina die je aangeeft is iets anders  

Procestheologie is het dus niet eens met het klassieke godsbeeld, om dat het met de God van de Bijbel niets te maken heeft.
In mijn ogen heeft dat niets met theologie te maken, maar slechts met het verdedigen van het eigen geloofsbeeld.
"Procestheologie' is dan alleen maar een mooi klinkende, doch inhoudsloze term. Het heeft niets te maken met processen, maar alles met het ophemelen van het eigen godsbeeld.

Leugenaar. Internet of things draait op 5g e al die ai er op verbonden is via 5g.

Stopt toch eens met uw ongeschoolde zever ambtenaarke.

1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Los van de niet-onderbouwde bewering dat het er steeds meer zijn.
Het is erg jammer dat deze mensen niet gewoon met onderbouwing komen en in plaats daarvan kiezen voor terroristische aanslagen.

Jammer dat onnozelaars serieus proberen doen en liegen over feiten waar ze geen zak van weten. 

 

https://www.ericsson.com/en/about-us/company-facts/ericsson-worldwide/india/authored-articles/5g-and-iot-ushering-in-a-new-era

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Dat beloof ik:
54 minuten geleden zei Bastiaan73:

Vanuit de Wikipediapagina over panentheïsme kwam ik bij de pagina procestheologie uit. Had jij daar wel eens van gehoord? Ik niet.

Waarom zou dat theologie worden genoemd.
Theologie is de studie over geloof. Het gaat niet per definitie uit van de juistheid van een bepaald geloof.
Wat ik echter lees op de pagina die je aangeeft is iets anders  

Citaat

De procestheologie verdedigt een panentheïstisch godsbeeld en reageert sterk tegen het klassieke godsbeeld van een afstandelijke onveranderlijke God. Dit klassiek godsbeeld is volgens de procestheologie te veel beïnvloed door de Griekse filosofie en heeft met de God van de Bijbel niets te maken.

Procestheologie is het dus niet eens met het klassieke godsbeeld, om dat het met de God van de Bijbel niets te maken heeft.
In mijn ogen heeft dat niets met theologie te maken, maar slechts met het verdedigen van het eigen geloofsbeeld.
"Procestheologie' is dan alleen maar een mooi klinkende, doch inhoudsloze term. Het heeft niets te maken met processen, maar alles met het ophemelen van het eigen godsbeeld.

Ik vroeg het aan @Willempie ...

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Leugenaar. Internet of things draait op 5g e al die ai er op verbonden is via 5g.

Stopt toch eens met uw ongeschoolde zever ambtenaarke.

Ik stelde dat het controlesysteem draait op 4G en niet op 5G, zoals jij beweerde:
 

23 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar men beseft toch dat het “internet of things” 5G nodig heeft om een controlesysteem als in China op te stellen he?

 

De anti-5G-lobby zou beter gewoon met feiten komen in plaats van schelden en terroristische aanslagen. 
In China is met dit jaar pas begonnen met de uitrol van 5G. https://www.t-mobile.nl/founders/5g-buitenland-rest-wereld/ 
Terwijl de controle systemen die de bevolking monitoren daar al jaren draaien.
Waar maken die dan gebruik van, waarde Vlaming? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Ik stelde dat het controlesysteem draait op 4G en niet op 5G, zoals jij beweerde:
 

 

De anti-5G-lobby zou beter gewoon met feiten komen in plaats van schelden en terroristische aanslagen. 
In China is met dit jaar pas begonnen met de uitrol van 5G. https://www.t-mobile.nl/founders/5g-buitenland-rest-wereld/ 
Terwijl de controle systemen die de bevolking monitoren daar al jaren draaien.
Waar maken die dan gebruik van, waarde Vlaming? 

Dat controlesysteem in China draait op 5g. Dat zijn veel te grote bestanden onnozelaar. Zoek maar op. Ik ben uw domheid nuanceren beu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat lees ik niet...
Ik lees alleen dat het werd gepost op een forum ...
...

Dan moet je beter lezen. Mensen hebben niet voor niets namen of nicknames. Ik citeerde Willempie en stelde hem vervolgens een vraag. Jij komt nu over als een bemoeial.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat lees ik niet...
Ik lees alleen dat het werd gepost op een forum ...
...

Lees dit eens in context.

https://www.google.com/amp/s/amp.washingtontimes.com/news/2019/dec/9/social-credit-system-china-mass-surveillance-tool-/

Daar spreken ze erover dat die camera's aan supercomputers verbonden worden met 5g.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Dat controlesysteem in China draait op 5g. Dat zijn veel te grote bestanden onnozelaar. Zoek maar op. Ik ben uw domheid nuanceren beu.

Jammer. Als je niet wil onderbouwen of inhoudelijk reageren, dan houdt het op.
Wachten op je volgende  uit-de-duim-gezogen vlaamse onderbuikgevoel dan maar weer.
What's next? Bicky burgers oneetbaar door 5G ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Lees dit eens in context.

https://www.google.com/amp/s/amp.washingtontimes.com/news/2019/dec/9/social-credit-system-china-mass-surveillance-tool-/

Daar spreken ze erover dat die camera's aan supercomputers verbonden worden met 5g.

Dat gaat over een systeem dat nog ontwikkelt wordt en pas in 2021 gaat draaien slimme.

Citaat

 

China ontwikkelt een nieuw hightech systeem voor massale bewaking en dwang om de politieke onenigheid onder de 1,4 miljard mensen te onderdrukken en Amerikaanse en westerse bedrijven te dwingen zich te conformeren aan het communistische beleid van de regering als ze daar willen opereren.

Het systeem dat critici een Orwelliaans controlesysteem op nationaal niveau noemen, wordt het Social Credit System (SCS) genoemd en zou het komende jaar worden gelanceerd, hoewel recente rapporten uit China nu zeggen dat de uitrol kan worden uitgesteld tot 2021

 

Het HUIDIGE controlesysteem draait al jaren en het draait op 4G.

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Link staat er. Dat gij altijd uw domheid tentoon stelt zal het volgende zijn.

Die link gaat niet over 5G, het wordt er niet eens genoemd.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat gaat over een systeem dat nog ontwikkelt wordt en pas in 2021 gaat draaien slimme. Overigens wordt nergens in dat artikel 5G genoemd.

Het HUIDIGE controlesysteem draait al jaren en het draait op 4G.

Dat van hier zal op 5g draaien en dat van China is al deels op 5g aan het draaien. 

Wat mijn punt was. 5G is een nieuwe generatie voor internet of things. Je kan geen miljoenen mensen opvolgen op de vorige tech, daarom installeren ze 5g. Niet omdat gij sneller zou kunnen surfen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Ja hoor. Doen ze in China al jaren. Op 4G.

Maar dat gaat niet met 2 miljard Chinezen. dat moet uitgebreid worden met 5g .

Zojuist zei Dat beloof ik:

 

die bewering is dus onzin.

Neen lees in die link dak u gaf over supercomputers met facial recognition en andere AI te linken op het www. Wat dus de essentie van internet of things wordt. Ja onze koelkast etc wordt geupdate. Maar surveillance is het target.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het zijn er 1.4 miljard. Als je al niets van het land weet, waar begin je dan aan.

China experimenteerde ermee en ook via 5g. Het vereist 5g. China zal wel weten op welke tech hun software het beste draait zeker?

En dan heel dat complot daarachter is al door de meeste achterhaald. Dbi op credible vindt belangrijker dat de komma juist staat terwijl 5g geïinstalleerd wordt die diens kleinkinderen zal treffen.

Plebs

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid