Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Zola:

Waarom neem jij daar aanstoot aan? Een witte mens bestaat net zo min als een zwarte mens.   Alleen zouden ze witte mensen beter kleurlingen kunnen noemen, want witte mensen zijn net zo min wit als dat ze blank zijn.

Waarom noemen ze ons niet meer blank? Omdat dat in asociatie staat met rein en zuiver en daarom kozen ze wit.

Een blanke wit noemen is als een zwarte nikker noemen. Edit: de zwarten hebben zelf gevraagd hen geen neger meer te noemen he. Waar ik overigens geen problemen in zag? Beter fixeren we ons niet in de kleur maar culturele aspecten van vandaag. Is het Leopold die de Congolezen vandaag naar slavernij dwingt? Neen, wat zijn de Congolezen daar dan met mensen die het verleden aanwijzen maar weigeren in de mijnen daar vandaag te zien?) Wat hebben wij vandaag uberhaupt gemeen met dat verleden? Niets behalve dat iedereen gebruik maakt van de grondstoffen op rug van slavernij.

De media mag eens intellectuelen uitnodigen die ook in het nu leven en geen ongeletterde social justice warriors. Waarvan de kern in hun betoog "witte mensen" is. Dat is pertinent racisme en inconsequent. De Congolezen worden vandaag door hun eigen bestuur de slavernij in gedwongen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Militairen worden getraind en opgeroepen om namens de overheid onder meer oorlogsmissies uit te voeren. Ongeacht of zij het eens zijn met deze oorlogen, want daar gaan zij dan niet over. Als militair

Posted Images

2 minuten geleden zei Zola:

Vind jij jezelf en alle andere witte mensen dan zo rein en zuiver?

Wilt u deze racistische praat eens stoppen?

Blanken in het westen zijn niet meer of minder zuiver dan zwarten.

Is het omdat ik blank ben daarom niet zuiver kan zijn? Beeld je eens in als blanken alle zwarten zouden polariseren voor wat andere zwarten deden?

Of moeten we de zwarten nu zwart noemen omdat dat synoniem met de rest kan staan?

Wees eens consequent en leef eens vandaag. De blanken doen niet meer aan slavernij maar schaftr dat af. Iedereen is hier gelijk voor de wet. De problemen in het oosten dienen de aandacht te krijgen en daarin heeft het westen geen lessen meer te leren.

Het omgekeerde is waar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Wilt u deze racistische praat eens stoppen?

 

Niet het onderwerp proberen te veranderen hè. Jij neemt aanstoot aan wit. Ik stel je gewoon een vraag en die herhaal ik: Vind jij jezelf en alle andere witte mensen dan zo rein en zuiver? Wat is daarop je antwoord?

 

 

bewerkt door Zola
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Zola:

Niet het onderwerp proberen te veranderen hè. Jij neemt aanstoot aan wit. Ik stel je gewoon een vraag en die herhaal ik: Vind jij jezelf en alle andere witte mensen dan zo rein en zuiver? Wat is daarop je antwoord?

 

 

Jij verandert het onderwerp met blanken te polariseren en uw racistische praat te etaleren. Ik steek daar geen energie meer in.

Blanken doen niet meer aan slavernij, er is hier geen institutioneel racisme noch discriminatie. Het oosten heeft daar nog wat in te halen. Als autochtonen mensen met een verre oosterse achtergrond geroepen zijn dat onrecht uit de wereld te helpen, dat ze dan naar het oosten gaan en hier geen acties eisen waar géén nodig zijn.

Ik wil dit thema nog wel bespreken, maar graag met mensen die wat meer inhoud hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jij verandert het onderwerp met blanken te polariseren en uw racistische praat te etaleren. Ik steek daar geen energie meer in.

Jammer dat je reageert als een hoogdravend ongeleid projectiel. Wat van waarde is ontgaat je totaal en je verandert steeds het onderwerp om je haat nog verder te verspreiden. 

 

54 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Blanken doen niet meer aan slavernij, er is hier geen institutioneel racisme noch discriminatie.

Dus jij  gelooft inderdaad dat je als witte superieur bent.

bewerkt door Zola
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn eerste antwoord op uw vraag maakte heel duidelijk dat ik blank en zwart als gelijken zien!!!! Die laster mag wel eens stoppen. De enige die haat zaaide was jij met je polarisatie. Ik heb je genoeg eerlijke kansen gegeven, je gaat op negeer.

Veel beter forumavontuur als ge gewoon de kleuters negeert ;) 

De concreten blijven over en de subjectieve haters eruit

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Wilt u deze racistische praat eens stoppen?

Blanken in het westen zijn niet meer of minder zuiver dan zwarten.

Is het omdat ik blank ben daarom niet zuiver kan zijn? Beeld je eens in als blanken alle zwarten zouden polariseren voor wat andere zwarten deden?

Of moeten we de zwarten nu zwart noemen omdat dat synoniem met de rest kan staan?

Wees eens consequent en leef eens vandaag. De blanken doen niet meer aan slavernij maar schaftr dat af. Iedereen is hier gelijk voor de wet. De problemen in het oosten dienen de aandacht te krijgen en daarin heeft het westen geen lessen meer te leren.

Het omgekeerde is waar.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn eerste antwoord op uw vraag maakte heel duidelijk dat ik blank en zwart als gelijken zien!!!! Die laster mag wel eens stoppen. De enige die haat zaaide was jij met je polarisatie. Ik heb je genoeg eerlijke kansen gegeven, je gaat op negeer.

Veel beter forumavontuur als ge gewoon de kleuters negeert ;) 

De concreten blijven over en de subjectieve haters eruit

 

Jij beweerde toch dat je waarheid zo belangrijk vindt?  Geen discriminatie in het Westen. Man man man toch.

Alsof er geen duizenden Polen en duizenden vrouwen lager betaald worden. Alsof je met een Oosterse achternaam net zo gemakkelijk voor een sollicitatiegesprek wordt uitgenodigd. Ga toch fietsen joh.

bewerkt door Zola
Link naar bericht
Deel via andere websites

Je reactie gelezen omdat ik uitgelogd was na schoonmaak toestel.

Maar het westen is niet institutioneel racistisch en doet niet aan institutioneel discriminatie.

Mensen die anders beweren moeten met bewijzen komen.

Daarmee zei ik niet dat het los daarvan niet bestaat. Als dat daarvoor niet duidelijk was, bij deze....

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
11 uur geleden zei Hermanos2:

https://nos.nl/artikel/2348751-de-teller-staat-op-vier-zullen-meer-arabische-landen-israel-erkennen.html

Benieuwd of vrede met Israël straks een vervulling van bijbelse profetieën blijkt te zijn. 

Luister eens naar Amir Tsarfati. Hij is bijzonder goed ingelicht. Ik hoop dat je Engels goed genoeg is. Anders wil ik wel een opsomming maken van de hoofdpunten van wat er momenteel gaande is. 

https://youtu.be/xmemKFwLHys

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Willempie:

Luister eens naar Amir Tsarfati. Hij is bijzonder goed ingelicht. Ik hoop dat je Engels goed genoeg is. Anders wil ik wel een opsomming maken van de hoofdpunten van wat er momenteel gaande is. 

https://youtu.be/xmemKFwLHys

Ga ik doen. Ik lees voornamelijk Engelstalige boeken, dus dat gaat lukken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Luister eens naar Amir Tsarfati. Hij is bijzonder goed ingelicht. Ik hoop dat je Engels goed genoeg is. Anders wil ik wel een opsomming maken van de hoofdpunten van wat er momenteel gaande is. 

https://youtu.be/xmemKFwLHys

Ik ben eraan begonnen. Lange video. Ik ga straks verder luisteren als ik op m'n racefiets zit. Fijne dag. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2020 om 09:47 zei Willempie:

Luister eens naar Amir Tsarfati. Hij is bijzonder goed ingelicht. Ik hoop dat je Engels goed genoeg is. Anders wil ik wel een opsomming maken van de hoofdpunten van wat er momenteel gaande is. 

https://youtu.be/xmemKFwLHys

Deze video is best goed.

Het is nog even afwachten of de Republikeinse president Trump zijn tweede termijn bereikt, of dat hij door Joe Bidon uit het witte huis wordt verdrongen. De uitkomst van de verkiezingen kan een groot verschil uitmaken in de koers die de VS zal gaan en op het vredesproces in het Midden Oosten.

Op het tijdstip van 37m:04s geven Amir Tsarfati en Jack Hibbs een goede uitleg over gezichtsmaskers, die zinloos zijn en niet beschermen tegen Covid, omdat de Covid microdeeltje er in omvang gewoon door de gezichtsmaskers heen kunnen. Bij de gezichtsmaskers gaat het in feiten om het placebo-effect, dat de mensen denken dat ze er veilig door zijn.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2020 om 09:47 zei Willempie:

Luister eens naar Amir Tsarfati. Hij is bijzonder goed ingelicht. Ik hoop dat je Engels goed genoeg is. Anders wil ik wel een opsomming maken van de hoofdpunten van wat er momenteel gaande is. 

https://youtu.be/xmemKFwLHys

Het gedeelte na het tijdstip 1h:01m:17s, dat Amir Tsarfati en Jack Hibbs het over de rapture (opname) hebben, vind ik niet interessant, omdat de rapture theorie niet Bijbels is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Plume:
3 uur geleden zei Ricky Tjin:

Het gedeelte na het tijdstip 1h:01m:17s, dat Amir Tsarfati en Jack Hibbs het over de rapture (opname) hebben, vind ik niet interessant, omdat de rapture theorie niet Bijbels is.

Niet Bijbels 😂

Hallo @Plume,

Volgens de rapture theorie ontkomt de kerk van Jezus Christus aan de grote verdrukking en de New World Order. De serie Left Behind is daar bekend om.

Maar als je in reïncarnatie gelooft, dan is de rapture (opname) toch niet echt belangrijk

Je hebt een hele reeks van video's geplakt over de opname, maar als de rapture (opname ) niet Bijbels is, wat dan?

Don't be Fooled by Satan; there are No Second Chances.
Wicked are Taken, not Left Behind


Donald Trump wordt door sommigen gezien als een valse messias. Er wordt van Donald Trump verwacht dat hij zijn vredesonderhandeling zal presenteren aan heel wat landen, zoals geprofeteerd in het Bijbelboek Daniël.

Trump.png.e467a763695f7a4ec13e019fea3d654b.png

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2020 om 09:47 zei Willempie:

Luister eens naar Amir Tsarfati. Hij is bijzonder goed ingelicht. Ik hoop dat je Engels goed genoeg is. Anders wil ik wel een opsomming maken van de hoofdpunten van wat er momenteel gaande is. 

https://youtu.be/xmemKFwLHys

Ik zie dat mijn reactie verdwenen is.

Dankjewel voor deze video. Interessant en onderhoudend!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor wie begrijpt waar Christus het over heeft, is de politieke strijd van christenen volslagen onzinnig. Christus staat daar volstrekt buiten. 

Vanaf de 58e minuut uitstekend toegelicht. Er volgt een korte hapering van de video maar die duurt maar enkele seconden, daarna maakt een deelnemer (exact 00:58:25) een opmerking over de kampen voor en tegen Trump en dan volgt de kraakheldere toelichting.

Politiek is veel minder belangrijk dan de mensen denken. Politici hebben geen macht van zichzelf, het is het karma van het land dat het bestuur voortbrengt. 

 

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is m.i. geen Trump versus NWO.  In mijn optiek zijn het allemaal muppets, en of je nou de ene of de andere muppet er neer zet, het blijft de muppetshow en aan het einde van de show valt het doek, the curtains close.


De actualiteit van vandaag vind ik wel opmerkelijk. Trump doet een Xi Jinpingetje en een Poetinnetje.  Hij zegt luid en duidelijk (klik op de links in het artikel en bekijk de nieuwsvideo’s op die sites) dat er hoe dan ook geen machtsoverdracht zal plaatsvinden na de verkiezingen. Of ie nou gekozen wordt of niet dus. Maling aan de stembiljetten.

https://www.aol.com/article/news/2020/09/24/adam-schiff-urges-trumps-own-staff-to-walk-out-now-while-they-can/24629307/

Dus dan hebben we Poetin, Xi Jinping en Trump als een soort zelfbenoemde koningen die niet meer weggaan.  Erdogan is dacht ik ook al bezig geweest in die richting. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid