Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

Ik denk dat er twee vormen van 1 wereldregering gaan onstaan.  De ene is het rijk van de antichrist, dat korte tijd (7 jaar max) duurt. De andere is het Koninkrijk van Christus. Ze zijn beide universeel. Dus van alle rassen, alle talen, alle landen.  Het Koninkrijk van Christus is pluriform universeel. En het rijk van de antichrist doet dat na op de aarde.
 

Wie tegen pluriformiteit (de veelkleurige wijsheid Gods) strijdt, strijdt tegen het Lichaam van Christus. 

Daarom is nationalistisch gedachtengoed en politieke verstrengeling zo gevaarlijk voor het Leven van een christen. 
 

Zo kijk ik ertegenaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

1 minuut geleden zei Chris Walters:

Ik denk dat er twee vormen van 1 wereldregering gaan onstaan.  De ene is het rijk van de antichrist, dat korte tijd (7 jaar max) duurt. De andere is het Koninkrijk van Christus. Ze zijn beide universeel. Dus van alle rassen, alle talen, alle landen.  Het Koninkrijk van Christus is pluriform universeel. En het rijk van de antichrist doet dat na op de aarde.
 

Wie tegen pluriformiteit (de veelkleurige wijsheid Gods) strijdt, strijdt tegen het Lichaam van Christus. 

Daarom is nationalistisch gedachtengoed en politieke verstrengeling zo gevaarlijk voor het Leven van een christen. 
 

Zo kijk ik ertegenaan.

Waarom is nationalistisch gedachtengoed gevaarlijk ? Zijn de Europeanen dan zo schorem dat ze iets anders moeten worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Chris Walters:

Het is de vraag aan jou: wil je een break of wil je weer een andere les om te leren?

 

Ik wil gewoon weten waarop uw mening gefundeerd is?

Wat vind jij verkeerd aan nationalisme? Wat is er mis met Nederlander of Vlaming te willen blijven en dat eigen cultuur in eigen land blijft primeren?

Het is overal ter wereld zo.

Behalve in EU dan maar nationalisten winnen terrein. Dus laat het democratisch gedijen en Europa wordt nationalistisch.

Tot spijt van al wie het benijdt.

Is het niet verdacht dat een grote schare globalisten anti semieten zijn en Hitler ook een derde rijk wou? Nationalist kunnen we hem niet noemen na zijn Arisch ras. Globalist door interventie met Palestijnen tegen Joden wel.

De NWO IS gewoon het derde rijk. Wat is dan gevaarlijker als je het zo bekijkt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik wil gewoon weten waarop uw mening gefundeerd is?

Wat vind jij verkeerd aan nationalisme? Wat is er mis met Nederlander of Vlaming te willen blijven en dat eigen cultuur in eigen land blijft primeren?

Het is overal ter wereld zo.

Behalve in EU dan maar nationalisten winnen terrein. Dus laat het democratisch gedijen en Europa wordt nationalistisch.

Tot spijt van al wie het benijdt.

Is het niet verdacht dat een grote schare globalisten anti semieten zijn en Hitler ook een derde rijk wou? Nationalist kunnen we hem niet noemen na zijn Arisch ras. Globalist door interventie met Palestijnen tegen Joden wel.

De NWO IS gewoon het derde rijk. Wat is dan gevaarlijker als je het zo bekijkt?


Dus als ik het goed begrijp dan wil jij naast de twee door God voorziene rijken  nog een derde rijk vestigen : naast (1)het Hemels Koninkrijk, en (2) het rijk van de antichrist, nog een derde 3) het nationalistische rijk van Nederland?

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Chris Walters:


Dus als ik het goed begrijp dan wil jij naast de twee door God voorziene rijken  nog een derde rijk vestigen : naast (1)het Hemels Koninkrijk, en (2) het rijk van de antichrist, nog een derde 3) het nationalistische rijk van Nederland?

Neen dat begrijp je verkeerd. Ik wil gewoon blijven wie ik ben zonder een EU die alle pedalen kwijt is en de soevereiniteit opeist.

De EU is als de antichrist. We moeten eruit als GB. Mensen als Sigrid Kaag, Rutte, Merkel en Macron collaboreren met zaken die onze identiteit niet meer symboliseren. Ze passen intussen de Europeaan op de autochtonen aan niet andersom. Beter worden de autochtonen ook Europeaan in hart en nieren.

Ik noteer dat je niets gevaarlijk aan nationalisme kan benoemen en louter je buikgevoel liet spreken?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen dat begrijp je verkeerd. Ik wil gewoon blijven wie ik ben zonder een EU die alle pedalen kwijt is en de soevereiniteit opeist.

De EU is als de antichrist. We moeten eruit als GB. Mensen als Sigrid Kaag, Rutte, Merkel en Macron collaboreren met zaken die onze identiteit niet meer symboliseren. Ze passen intussen de Europeaan op de autochtonen aan niet andersom. Beter worden de autochtonen ook Europeaan in hart en nieren.

Ik noteer dat je niets gevaarlijk aan nationalisme kan benoemen en louter je buikgevoel liet spreken?

Ik vind dat mijn bericht met de vraag waar je op reageerde voor zich spreekt. En als je dat niet weet ga ik het je ook niet vertellen.

bewerkt door Chris Walters
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Q accounts op Twitter worden massaal aangevallen en verbannen. ?

De oorlog is verklaard omdat ze complottheorieën verspreiden. Als een complottheorie censuur vereist in draconische proporties; is het teken dat we zeer dichtbij de waarheid komen.

Tijd.

Wat een domme film weer. Zo'n rare stem opzetten en dan denken serieus te worden genomen ? 
Ga toch fietsen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Wat een domme film weer. Zo'n rare stem opzetten en dan denken serieus te worden genomen ? 
Ga toch fietsen.

QAnon wordt zeer serieus genomen. Maar daar weet jij wellicht niets 

Ik geef niet om uw domme subjectieve meningen. Gij kunt dat niet serieus nemen omdat ge geen Engels kunt en de Amerikaanse politiek dus niet kunt volgen.

Ga eens terug naar school ofzo?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Belangrijk: resolutie ingediend dat het einde van de democratische partij kan betekenen. Waar de ene met onzichtbare getuigen en valse verklaringen werkt, vertrekt de andere vanuit de feiten.

Eat your heart out:

Wettelijk gezien heeft hij gelijk. Die partij is schuldig aan institutioneel racisme en rassenoorlogen. Daar hebben ze nooit de prijs voor betaald.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Belangrijk: resolutie ingediend dat het einde van de democratische partij kan betekenen. Waar de ene met onzichtbare getuigen en valse verklaringen werkt, vertrekt de andere vanuit de feiten.

Eat your heart out:

Ik stel voor dat je gewoon uitlegt wat er wordt gezegd, in plaats een link te plaatsen waar iedereen kennelijk iets uit moet halen.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wettelijk gezien heeft hij gelijk. Die partij is schuldig aan institutioneel racisme en rassenoorlogen. Daar hebben ze nooit de prijs voor betaald.

In een democratie betaalt elke partij de prijs bij de eerstvolgend verkiezingen.
De partij die een ander de mond wil snoeren wil in feite een dictatuur vestigen, want duldt geen tegenspraak. In dit geval dus de republikeinen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik stel voor dat je gewoon uitlegt wat er wordt gezegd, in plaats een link te plaatsen waar iedereen kennelijk iets uit moet halen.

Je kon het me ook beleefd vragen hoor.

Er was een tijd waar alle racistische partijen die nog maar iets met slavernij te maken hadden opgedoekt moesten worden. Deze man legt de relatie tussen het toenmalig voorkomend institutioneel racisme uit en de democratische partij. Er werd toen zelfs openlijk opgeroepen tot discriminatie, mensen werden valselijk beschuldigd van allerlei zaken waar ze dan 1000 dollar voor moesten betalen, vandaag is dat ongeveer 30K dollar.

Dus als alle racistische partijen toen opgedoekt moesten worden, waarom hebben de democraten die dans dan ontsprongen? Dit kwam als reactie nadat Nancy Pelosi vond dat oude standbeelden verwijderd moesten worden. (Vraag me nu niet deze film te vertalen, ik toon hem alles als relevantie.)

@Mullog 

gelieve me niet meer te quoten in de anti semitisme draad. Leren schoen haalt daar 2 zaken door elkaar en denkt dat het ene met het andere te maken heeft. Ik heb ook geen zin dat nog verder te drijven, ik verlies mijn geduld daarin.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Je kon het me ook beleefd vragen hoor.

Er was een tijd waar alle racistische partijen die nog maar iets met slavernij te maken hadden opgedoekt moesten worden. Deze man legt de relatie tussen het toenmalig voorkomend institutioneel racisme uit en de democratische partij. Er werd toen zelfs openlijk opgeroepen tot discriminatie, mensen werden valselijk beschuldigd van allerlei zaken waar ze dan 1000 dollar voor moesten betalen, vandaag is dat ongeveer 30K dollar.

Dus als alle partijen toen opgedoekt moesten worden, waarom hebben de democraten die dans dan ontsprongen? Dit kwam als reactie nadat Nancy Pelosi vond dat oude standbeelden verwijderd moesten worden. (Vraag me nu niet deze film te vertalen, ik toon hem alles als relevantie.)

@Mullog 

gelieve me niet meer te quoten in de anti semitisme draad. Leren schoen haalt daar 2 zaken door elkaar en denkt dat het ene met het andere te maken heeft. Ik heb ook geen zin dat nog verder te drijven, ik verlies mijn geduld daarin.

Je kunt je zelfs niet meer aan je woord houden. Ik zag pas later dat je niet meer reageert. En dat doe je nu toch, stiekem in een ander topic ???

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik stel voor dat je gewoon uitlegt wat er wordt gezegd, in plaats een link te plaatsen waar iedereen kennelijk iets uit moet halen.

Je kon het me ook beleefd vragen hoor.

In vergelijking met de toon die jij tegen anderen aan slaat is dit uitermate beleefd en correct.

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik stel voor dat je gewoon uitlegt wat er wordt gezegd, in plaats een link te plaatsen waar iedereen kennelijk iets uit moet halen.

In een democratie betaalt elke partij de prijs bij de eerstvolgend verkiezingen.
De partij die een ander de mond wil snoeren wil in feite een dictatuur vestigen, want duldt geen tegenspraak. In dit geval dus de republikeinen.

Beschuldig de andere kant van datgene je schuldig bent. Yep kennen we al van Goebbels.

10 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dit is in Amerika nooit het geval geweest.
Waar heb je deze onzin vandaan ? 

Ik haal dat van die senator die gij niet kunt begrijpen. Die zal het wel beter dan u weten zeker?

Hij zegt het vanaf 8m30. Het gaat zelfs verder dan enkel partijen ontmantelen die met slavernij te maken hadden.

OK EDIT FOUTJE 

Ga je nu op die vergissing (die ik eerlijk toegeef) vitten of verder naar de inhoud gaan? Grote jongen of kleine jongen? ;)

Ik heb het  terug moeten horen, ik vergis mij ook al eens.

Dus; De democraten vragen regels aan die alles wat met racisme en slavernij te maken had te verwijderen uit hun staat. Daarom herinnert hij ze aan hun verleden zodat ze zichzelf ook moeten opdoeken.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:
15 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dit is in Amerika nooit het geval geweest.
Waar heb je deze onzin vandaan ? 

Ik haal dat van die senator die gij niet kunt begrijpen. Die zal het wel beter dan u weten zeker?

Nu begrijp ik waarom je film niet wil vertalen.
Dan blijkt namelijk dat er heel iets wordt gezegd dan jij stelt:

27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er was een tijd waar alle racistische partijen die nog maar iets met slavernij te maken hadden opgedoekt moesten worden.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Mullog:

Je kunt je zelfs niet meer aan je woord houden. Ik zag pas later dat je niet meer reageert. En dat doe je nu toch, stiekem in een ander topic ???

Ik ga daar niet meer reageren en u grotendeels negeren. Eigenlijk had ik beter van u verwacht. Ik had echt nooit verwacht dat het zo diep zat en zo erg gesteld was.

Als je nu zo had gepraat over soldaten in strijd? Andere discussie, maar daar ging het over een tienermeisje. Kijk eens in uw diepste zelf. Verwacht je nog echt meer?

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus; De democraten vragen regels aan die alles wat met racisme en slavernij te maken had te verwijderen uit hun staat. Daarom herinnert hij ze aan hun verleden zodat ze zichzelf ook moeten opdoeken.

Dit komt meer in de richting.

Overigens een flauwe speech. Van de republikeinen kun je zo'n zelfde speecht houden.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Nu begrijp ik waarom je film niet wil vertalen.
Dan blijkt namelijk dat er heel iets wordt gezegd dan jij stelt:

 

Ik geef toe dat ik 1 zaak verkeerd begreep. Het is 10min he. Ik keek terug en vertaalde dan correct.

Dat het nooit zo was is waar. Maar als de democraten dus hun eigen regels willen invoeren, moeten ze zichzelf consequent opdoeken. Republikeinen streden tegen slavernij en democraten voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik ga daar niet meer reageren en u grotendeels negeren. Eigenlijk had ik beter van u verwacht. Ik had echt nooit verwacht dat het zo diep zat en zo erg gesteld was.

Als je nu zo had gepraat over soldaten in strijd? Andere discussie, maar daar ging het over een tienermeisje. Kijk eens in uw diepste zelf. Verwacht je nog echt meer?

Ik verwacht dat je niet meer op mij reageert. Oefening in discipline..... voor jou.?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid