Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen het blijkt dat ik geen hart heb... Ik kan het laten "klikken" in mijn hoofd en gevoelens vrij snel uitschakelen.

Het zijn je eigen woorden, hoef je weer niet de schuld aan anderen voor te geven. Misschien dat God een fout gemaakt heeft, stel je voor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik kan het laten "klikken" in mijn hoofd en gevoelens vrij snel uitschakelen.

Doen we met grensverleggend denken ook, het is pas achteraf dat de hartenpijn doorsijpelt en mensen tot suïcide leidt. 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

seg zeversmoel, ik kom hier niemand de schuld geven...

Waarom niet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Doen we met grensverleggend denken ook, het is pas achteraf dat de hartenpijn doorsijpelt en mensen tot suïcide leidt. 

Waarom niet? 

Omdat ik daar een website voor opricht zodat ik de boel hier niet verder moet verzieken :) En niet zomaar ééntje,  neen... we gaan het eens goed doen en we zullen de HEERE als getuige erbij halen. Past maar op als ik mijn Vader erbij gaan halen, eens zien wie dan de stoerste is.

Numbers 10:35 | Psalms 68:1

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Omdat ik daar een website voor opricht zodat ik de boel hier niet verder moet verzieken En niet zomaar ééntje,  neen... we gaan het eens goed doen en we zullen de HEERE als getuige erbij halen. Past maar op als ik mijn Vader erbij gaan halen, eens zien wie dan de stoerste is. Numbers 10:35 | Psalms 68:1

Lead us the way.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zeg het u, er is hier niets te redden of te leiden. Ik ga op andere vibes mijn doen en laten zegevieren; 

Grensverleggend denken is een aparte bezigheid, het zegt zoveel dan, met of zonder externe inspiratiebronnen, voor jezelf denken en zien wat er technisch gezien allemaal mogelijk is. Hierna stap je naar de kerk met een aantal integere hulpvragen en daar zegt men dat het allemaal niet kan, en je hebt het net gedaan. Op dat moment begin je misschien ernstig te twijfelen, verliezen doe je altijd, hoe hoog de berg aan nuchter doordachte argumenten ook is. Het E-pad, het werkt perfect, geen twijfel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Grensverleggend denken is een aparte bezigheid, het zegt zoveel dan, met of zonder externe inspiratiebronnen, voor jezelf denken en zien wat er technisch gezien allemaal mogelijk is. Hierna stap je naar de kerk met een aantal integere hulpvragen en daar zegt men dat het allemaal niet kan, en je hebt het net gedaan. Op dat moment begin je misschien ernstig te twijfelen, verliezen doe je altijd, hoe hoog de berg aan nuchter doordachte argumenten ook is. Het E-pad, het werkt perfect, geen twijfel.

Wat het Epad ook mag zijn. Ik heb via internet een paar "meesters" onder mij genomen en wat shizzle beginnen leren. Belangrijkste Meester mogen we nu niet uit het oog verliezen, de slang kijkt vanuit alle hoeken mee.  

Het verliezen is relatief, ge kijkt naar iets en ge zegt "ik ga dat nooit kunnen." Ge valt twintig keer op uw gezicht en den 21e keer succes/winnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wat het Epad ook mag zijn. Ik heb via internet een paar "meesters" onder mij genomen en wat shizzle beginnen leren. Belangrijkste Meester mogen we nu niet uit het oog verliezen, de slang kijkt vanuit alle hoeken mee.  Het verliezen is relatief, ge kijkt naar iets en ge zegt "ik ga dat nooit kunnen." Ge valt twintig keer op uw gezicht en den 21e keer succes/winnen.

Ik denk dat een aantal vergeten is dat mensen kunnen groeien, anderen noemen het platland. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei TTC:

Ik denk dat een aantal vergeten is dat mensen kunnen groeien, anderen noemen het platland. 

Ja ze duwen zelfs Trump voor pedofielen, en het ergste is dat het nog werkt ook.

Volgens mij zit Trump mee in het complot. Die incasseert alles terwijl iedereen afgeleid is van de echte schandalen. Benghazi heeft bijna geen Europeaan van gehoord.

Om het in Hillary haar woorden te zeggen: what difference does it make?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja ze duwen zelfs Trump voor pedofielen, en het ergste is dat het nog werkt ook. Volgens mij zit Trump mee in het complot. Die incasseert alles terwijl iedereen afgeleid is van de echte schandalen. Benghazi heeft bijna geen Europeaan van gehoord. Om het in Hillary haar woorden te zeggen: what difference does it make?

Nu even bezig met Zijn en zijnden, wat je dan allemaal te zien krijgt haast onwaarschijnlijk, maar toch gebeurt het. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei TTC:

Dat is het punt bij zinsbegoocheling altijd, Zijn op zichzelf is niet zichtbaar. 

Leidt dat niet tot vele ontgoochelingen? In mijn opleiding is er geen plaats een kommatje fout te schrijven. Als in de jquery iets fout staat valt alles in duigen. Ik ben een kommaneukerd geworden lol.

Spijtig dat daar geen beroepen in zijn, ik zou niet op pensioen gaan denk ik. Zo verslaafd aan cijferkes en letterkes geworden. My own Matrix.

Trouwens @iedereen:

Kom eens van google etc af en gebruik Firefox. Ge hebt gratis extensies die u eens laten zien wat er allemaal op de achtergrond gebeurt.

Niet normaal hoe die snollen in onze gegevens. Ze verkopen dat door aan derden btw, uw gegevens. Je kan uw dossier bij iedereen opvragen en ze zijn verplicht binnen de 2 maand te reageren. Anders boetes van 550 euro tot 550000 euro. Uhu... mijn aangetekende zijn al verzonden. }-)

bewerkt door Fundamenteel
dt
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Leidt dat niet tot vele ontgoochelingen? In mijn opleiding is er geen plaats een kommatje fout te schrijven. Als in de jquery iets fout staat valt alles in duigen. Ik ben een kommaneukerd geworden lol. Spijtig dat daar geen beroepen in zijn, ik zou niet op pensioen gaan denk ik. Zo verslaafd aan cijferkes en letterkes geworden. My own Matrix.

Met een komma valt straks heel de wereld in duigen, maar er is niets mis met zinsbegoocheling, kwestie van manieren van denken. Het E-pad, werkt perfect, geen twijfel mogelijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Met een komma valt straks heel de wereld in duigen, maar er is niets mis met zinsbegoocheling, kwestie van manieren van denken. Het E-pad, werkt perfect, geen twijfel mogelijk. 

Gewoon leven en laten leven.... en wie u duwt, duw je gewoon opzij. Ongeacht wie dat is. Groter is Hij in ons dan zij op de wereld.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Onwaarschijnlijk, andere woorden zijn er niet voor, en dan maar roepen op God.

Roepen op God? Ik zou eens goed over mijn schouder heen kijken en zien van waar ik kom....

Alle lof komt Hem toe. En de duivel had me ja, maar ik ken deze dan ook als eigen en zal hem exposen exposen en exposen. Alsof we geen vrijheid van meningsuiting meer hebben? Devil, it is written....

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Roepen op God? Ik zou eens goed over mijn schouder heen kijken en zien van waar ik kom.... Alle lof komt Hem toe. En de duivel had me ja, maar ik ken deze dan ook als eigen en zal hem exposen exposen en exposen. Alsof we geen vrijheid van meningsuiting meer hebben? Devil, it is written....

Het wordt steeds dramatischer, vrezen het ergste.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Dat zou ik niet doen... Ik spring met armen open uit bed klaar om te ontvangen. Tot grote spijt van wie het benijdt... Trump verliest ook geen slaap aan de trollen in zijn leven. Lions...

Naar mijn beleving is het allemaal bedacht en scheefgetrokken, zouden we dan niet beter bij de bron beginnen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei TTC:

Naar mijn beleving is het allemaal bedacht en scheefgetrokken, zouden we dan niet beter bij de bron beginnen? 

De bron is zowat het enige dat me nog recht houdt. Mijn schietgebedjes kregen een update, ze werden spirituele oorlogsvoering.

Als mensen liever Trumps bashen dan voor eigen deur te kuisen, dan zal de straat nooit proper zijn.

Beter is de georganiseerde zonde te bestrijden met de bron dan zelf plannen te beramen. Die van en op deze wereld staan daarin millennia voor op ons. Als ge bij de bron begint, hoe blikken we dan terug naar deze kindermoordende fascistisch collaborerende samenlevingen? Dat ze hun lessen ethiek inslikken en er in stikken ja :)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid