Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Fundamenteel:

De pedofilie schandalen met kinderhandel was echt. Het kopstok vermoorden en dan over een ontkrachtte complottheorie spreken is alle ethiek ontgaan. Wie kan als gewone burger/vader/moeder/broer/zus daar de ogen voor sluiten? Zie de slachtoffers en zie de wolven in schaapsklederen in de ogen. Alsof we geen boerenverstand meer hebben?

Volgens mij verleggen ze daar dat debat om hun eigen dekseltje toe te houden.

De enige die hier het debat verlegd ben jij met je volstrek ongefundeerde flauwekul. Inmiddels worden er mensen in Amerika in ziekenhuizen  opgenomen omdat desinfecterende middelen innemen. Hoe stom kun je zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

5 minuten geleden zei Mullog:

Inmiddels worden er mensen in Amerika in ziekenhuizen opgenomen omdat ze desinfecterende middelen innemen. Hoe stom kun je zijn?

Als mensen zichzelf desinfecterende middelen toedienen omdat ze niet verder dan Trump kunnen denken dan heb ik daar eerlijk gezegd niet veel medelijden mee. Jij wel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Bastiaan73:

Als mensen zichzelf desinfecterende middelen toedienen omdat ze niet verder dan Trump kunnen denken dan heb ik daar eerlijk gezegd niet veel medelijden mee. Jij wel?

Als je je realiseert dat er mensen zijn die zo hun beperkingen hebben dan vind ik bovenstaande een weinig christelijke opmerking. Aan de andere kant, als de president van Brazilië zich inspuit met dethol zal ik met hem geen enkele medelijden hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Mullog:

De enige die hier het debat verlegd ben jij met je volstrek ongefundeerde flauwekul. Inmiddels worden er mensen in Amerika in ziekenhuizen  opgenomen omdat desinfecterende middelen innemen. Hoe stom kun je zijn?

Heeft Trump daartoe dan opgeroepen? Zijn er echt mensen die dat denken? Inderdaad, hoe dom kun je dan zijn?

1 minuut geleden zei Mullog:

Als je je realiseert dat er mensen zijn die zo hun beperkingen hebben dan vind ik bovenstaande een weinig christelijke opmerking. Aan de andere kant, als de president van Brazilië zich inspuit met dethol zal ik met hem geen enkele medelijden hebben.

Wat heeft die er nu weer mee te maken? En vind je die opmerking dan wel christelijk? Je bent zo inconsequent.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Mullog:

Als je je realiseert dat er mensen zijn die zo hun beperkingen hebben dan vind ik bovenstaande een weinig christelijke opmerking. Aan de andere kant, als de president van Brazilië zich inspuit met dethol zal ik met hem geen enkele medelijden hebben.

Prima. Als Trump nou gewoon het goede voorbeeld geeft: zelf het middel dat hij aanprijst innemen. Dan zou ik nog enigszins respect voor hem hebben. Als hij er vervolgens aan sterft heeft hij tenminste één goede daad verricht. Maar daar heeft Donald de kloten niet voor.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Mullog:

Als je je realiseert dat er mensen zijn die zo hun beperkingen hebben dan vind ik bovenstaande een weinig christelijke opmerking.

Ik meen te snappen wat je bedoelt. Maar zelfs de meest beperkte mens kan voelen dat Trump gewoon niet deugt. Heeft deze übernarcist ooit iets gedaan dat sympathie heeft opgewekt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Willempie:

Heeft Trump daartoe dan opgeroepen? Zijn er echt mensen die dat denken? Inderdaad, hoe dom kun je dan zijn?

Wat heeft die er nu weer mee te maken? En vind je die opmerking dan wel christelijk? Je bent zo inconsequent.

Natuurlijk niet. Maar mensen hebben dat zo geïnterpreteerd.  De Donald maakt nooit een fout.

4 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik meen te snappen wat je bedoelt. Maar zelfs de meest beperkte mens kan voelen dat Trump gewoon niet deugt. Heeft deze übernarcist ooit iets gedaan dat sympathie heeft opgewekt?

Snapte mensen dat maar eens ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Mullog:
15 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik meen te snappen wat je bedoelt. Maar zelfs de meest beperkte mens kan voelen dat Trump gewoon niet deugt. Heeft deze übernarcist ooit iets gedaan dat sympathie heeft opgewekt?

Snapte mensen dat maar eens ?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

De enige die hier het debat verlegd ben jij met je volstrek ongefundeerde flauwekul. Inmiddels worden er mensen in Amerika in ziekenhuizen  opgenomen omdat desinfecterende middelen innemen. Hoe stom kun je zijn?

Nog niet zo stom dat ik de zaak via wikipedia moet voorgekauwd krijgen.... 

Ik ga me niet voor Trump verantwoorden. Reageert uw Trump ocd op een ander af. Dat anderen het opnemen voor andere seksuele roofdieren en corrupten is natuurlijk minder erg. Want de media heeft altijd maar 1 zwart schaap nodig natuurlijk.

Al der wijl lopen die pedo’s vrij die hooggeplaatst in de politiek zijn. Wellicht is Trump erbij? Wie gelooft bv die Prince Andrew?   Niemand die de zaak eens echt serieus en objectief bekijkt. Tenzij dom natuurlijk. Maar doe dan niet mee op dit niveau als ge de komma moet uitgoogelen en aan 90% voorbij blijft gaan. Dat is echt hemeltergend.

Alle aandacht gaat naar corona en wie de zwarte piet krijgt. Maar Epstein en de mails van politici over kinderhandel is een ongefundeerd complot (volgens die seksuele roofdieren die ook de media beheersen) en dat moet ondergesneeuwd worden met haat voor Trump. Liz Corkin, niets ongefundeerd aan.

Als ge niet kijkt en over de materie heen gaat, kunt ge alles subjectief blijven blaten he. Ik ga hier niet blijven schaken met duiven.

Ben Garrison - The Plannedemic.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

Nog niet zo stom dat ik de zaak via wikipedia moet voorgekauwd krijgen.... 

Aldus de man die zelf citeerde uit Wikipedia , waarna bleek dat daarmee je eigen claim onderuit haalde. 

7 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat anderen het opnemen voor andere seksuele roofdieren en corrupten is natuurlijk minder erg. Want de media heeft altijd maar 1 zwart schaap nodig natuurlijk.

Yes! Grab them by the pussy. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Aldus de man die zelf citeerde uit Wikipedia , waarna bleek dat daarmee je eigen claim onderuit haalde. 

Yes! Grab them by the pussy. 

Ja wikipedia doet het af als complot, ik niet. Epstein bewijst alles. Onderzoek eens via onafhankelijke media als Liz Crokin. In de hele inhoud is niets onderuit gehaald. Alleen dat de msm liegt omdat ze wellicht in handen is van seksuele roofdieren.

Edit: enfin het is wel een complot, maar niet debunked. Als je de punjes verbindt zie jen wel degelijk een georganiseerd clubje die hun macht en lust botvieren op beïnvloedbare meisjes. Hoor ook die mensen uit de muziek- en filmindustrie. 

Allemaal MK ultra. Het is echt gaande.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Willempie:

Bewust ouderen in verzorgingstehuizen besmetten? Omdat er "overbevolking" is? Omdat ze teveel geld kosten? Is dit weer een gevolg van het Darwinistische denken? Iemand? Of de zoveelste complottheorie? Ik kan wel janken.

 

En als communisten mondmaskers afraden en de hele handel lamleggen was vooral ook geen agenda....

Zie ook hoe ze in Amerika de recessie toejuichen.

1 + 1 = 2.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

En als communisten mondmaskers afraden en de hele handel lamleggen was vooral ook geen agenda....

Zie ook hoe ze in Amerika de recessie toejuichen.

1 + 1 = 2.

En dan maar niet snappen dat mensen zo boos worden. Dit is toch te erg voor woorden? Dit kan toch niet zo doorgaan? En ondertussen overal maar Trump voor blameren. Om de aandacht af te leiden? Omdat hij hun snode plannetjes doorheeft? Ik probeer altijd rustig te blijven en wat afstand te houden maar soms wordt ik ook heel erg boos.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Willempie:

En dan maar niet snappen dat mensen zo boos worden. Dit is toch te erg voor woorden? Dit kan toch niet zo doorgaan? En ondertussen overal maar Trump voor blameren. Om de aandacht af te leiden? Omdat hij hun snode plannetjes doorheeft? Ik probeer altijd rustig te blijven en wat afstand te houden maar soms wordt ik ook heel erg boos.

Het is best ok wat agressie te tonen en met uw zwaard der gerechtigheid de leugen neer te sabelen

Stuur eens mee aangetekende brieven met de rest :)

opdat ze weten wat wij weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja aangetekende brieven sturen, wat een aanslag,,.

Dat was niet de tekst waar ik het over had.

deze wel:

21 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is best ok wat agressie te tonen en met uw zwaard der gerechtigheid de leugen neer te sabelen

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Fundamenteel:
23 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat was niet de tekst waar ik het over had.

deze wel:

 

Agressie hoeft niet perse fysiek te zijn. De strijd is niet tegen vlees en bloed.

Zelfs predikanten roepen tot agressie op

Dat klopt, maar hier is het wel fysiek, want je schrijft 

Op 30-4-2020 om 09:47 zei Fundamenteel:

zwaard der gerechtigheid de leugen neer te sabelen

De laatste keer dat ik iemand met een zwaar iets zag neer sabelen, was dat best wel fysiek en naar mijn weten is dat niet veranderd.
Niets vreedzaams dus. En als het wel vreedzaam is bedoeld, gebruik dan andere woorden.
Doe je dat niet, dan kon je simpelweg fysiek agressief over en dat is dan een bewuste keus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei thom:

 

Bedankt voor het delen. Heldere en verfrissende kijk van die Rus.  “Parasitoloog”. ? Dat heeft ie goed gezien vind ik. Zionistisch Amerika heeft Europa en China “geïnfecteerd” omdat ze economische concurrenten van de VS waren. En nu is Rusland als laatste aan de beurt, want Rusland werd economisch niet als concurrent gezien. Fasten your seatbelts want de beer laat niet met zich spotten.  Wat ik nog mis in het verhaal is de connectie VS -SA.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-11-2016 om 07:54 zei TTC:

Mocht het onderstaande lezen, is er meer aan de hand dan wat we misschien willen toegeven?

 

Donald Trump blijkt een full blown narcist te zijn. Ik kende tot voor kort enkel het fenomeen covert narcisme (Obama en Clinton m.i. voorbeelden van). Maar er blijkt ook overt narcisme te bestaan en daar is Trump m.i. een schoolvoorbeeld van. Dat voorspelt     niet veel goeds gezien de relatie met de antisociale persoonlijkheidsstoornis. 
https://arno.uvt.nl/show.cgi?fid=134797

Van die ASP hebben we inmiddels al veel symptomen gezien. 

Die Einstein met zijn relativiteitstheorie was geniaal. Full blown narcisme regeert de wereld en de mensen dragen de (covid) maskers. De egotransverwarring bijna compleet.

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Plume:

Donald Trump blijkt een narcist te zijn. Ik kende tot voor kort enkel het fenomeen covert narcisme (Obama en Clinton m.i. voorbeelden van) en dacht dat dat het ergste was. Maar er blijkt ook overt narcisme te bestaan en daar is Trump m.i. een schoolvoorbeeld van. Dat voorspelt     niet veel goeds gezien de relatie met de antisociale persoonlijkheidsstoornis. 
https://arno.uvt.nl/show.cgi?fid=134797

Van die ASP hebben we inmiddels al veel symptomen gezien. 

 

Van mij mag een narcist de leiding nemen in het ons bevrijden van deze mensonterende wereld, als het mag van de kerk tenminste.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid