Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Quest:

Je bent volledig klem gepraat door DBI, het is vermakelijk en zielig tegelijk hoe je daarop reageert. Mijn neefje van 5 reageert volwassener.

Pardon? Die gast kan niet eens Engels en moest tweets vertalen waarvan duidelijk werd dat Trump al actie wou in januari. De democraten werkte dat tegen vanuit de senaat en gaven de impeachment prioriteit.

Kunt ge eens weerleggen waar ik klem gereden ben? Het ontgaat me.

3 minuten geleden zei Quest:

Je bent volledig klem gepraat door DBI, het is vermakelijk en zielig tegelijk hoe je daarop reageert. Mijn neefje van 5 reageert volwassener.

Denkt eraan quest.

Je dit en je dat is subjectief gelul. Duidelijk on topic tonen waar de klem zit. Dank.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

Maar dus als ik het goed begrijp. Trump zijn handelen en spreken is erg. De kinderhandel binnen de democraten is niet waar omdat de msm het zei?

Dat filmpje over pizzagate waar de gestigmatiseerde reporters aan woord zijn wordt waarschijnlijk bewust genegeerd. Teveel democraten verbonden aan dien Epstein.

Drain the swamp!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

pizzagate

Een malloot  die op basis van een samenzweringstheorie een restaurant binnen gaat, daar een schot lost om het personeel te dwingen hem naar de kelder te brengen omdat Hillary Clinton en andere democraten daar pedofile feestjes hielden. Jammer dat het betreffende restaurant geen kelder had, heeft of ooit zal krijgen en dat er nooit van die feestjes geweest zijn.

Dat is al weer 4 jaar geleden. Of je loopt hopeloos achter of je zit weer in een van je wanen. In dat laatste geval zou ik hulp zoeken.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Mullog:

Een malloot  die op basis van een samenzweringstheorie een restaurant binnen gaat, daar een schot lost om het personeel te dwingen hem naar de kelder te brengen omdat Hillary Clinton en andere democraten daar pedofile feestjes hielden. Jammer dat het betreffende restaurant geen kelder had, heeft of ooit zal krijgen en dat er nooit van die feestjes geweest zijn.

Dat is al weer 4 jaar geleden. Of je loopt hopeloos achter of je zit weer in een van je wanen. In dat laatste geval zou ik hulp zoeken.

 

Dat is recent allemaal. Kerel ik sta in contact met tientallen Amerikanen. Het is recent als complottheorie verklaard door de msm terwijl die pedo's vrij rondlopen.

En als het tien jaar geleden gebeurd is, is het minder erg? Zie in de film hoe diep het reikt en wat voor getuigenissen buiten lekken. Dat zijn geen malloten. Zie en oordeel dan.

Zoiets vereist wel een kritische geest. Met u is dat als schaken met een duif. ;)

9 uur geleden zei Quest:

Als in mijn stad de stadsgek dronken/stoned staat te schreeuwen, dreigen, schelden en alles door elkaar heen haalt. Ga je dan met hem in discussie? Ik niet in iedergeval.

Dus ge kunt het weeral niet weerleggen. Genoteerd. :)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Die gast kan niet eens Engels en moest tweets vertalen waarvan duidelijk werd dat Trump al actie wou in januari

Is dat dezelfde Trump die Hydroxychloroquine aanprijst als geneesmiddel tegen corona? Het middel waarvan zojuist bekend is gemaakt dat onderzoek uit heeft gewezen dat het zelfs averechts schijnt te werken bij mensen die corona hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

Is dat dezelfde Trump die Hydroxychloroquine aanprijst als geneesmiddel tegen corona? Het middel waarvan zojuist bekend is gemaakt dat onderzoek uit heeft gewezen dat het zelfs averechts schijnt te werken bij mensen die corona hebben.

Mullog. Ik ben niet pro Trump. Maar waar is de consequentie bij Amerikanen? Nancy ging wel vieren bij de Chinezen terwijl ze Trump via de senaat tegen werkten iets te doen. Wie zijn zij te wijzen en wie is de mens daarin mee te lopen?

Laat iedereen zijn wie ze zijn, maar waarom alleen Trump  nawijzen? Omdat de media dat zo voordoet. Ge zoekt zelfs spijkers op laag water om pedofilie te minimaliseren gast?!

Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig dan? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Mullog. Ik ben niet pro Trump. Maar waar is de consequentie bij Amerikanen? Nancy ging wel vieren bij de Chinezen terwijl ze Trump via de senaat tegen werkten iets te doen. Wie zijn zij te wijzen en wie is de mens daarin mee te lopen?

Laat iedereen zijn wie ze zijn, maar waarom alleen Trump  nawijzen? Omdat de media dat zo voordoet. Ge zoekt zelfs spijkers op laag water om pedofilie te minimaliseren gast?!

Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig dan? 

Waar zijn we mee bezig?

Jij loopt te stuiteren over een volstrekt onbewezen en voor zeker bij elkaar verzonnen complot theorie over pedofilie bij de democraten in Amerika terwijl ene Trump met zijn gepruts, gedraaikont, leugens en misleiding veel Amerikanen slachtoffer laat worden van deze crisis.

En dan vraag je aan ons waar WIJ mee bezig zijn? Reflecteer eens op waar je zelf mee bezig bent...

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Mullog:

Waar zijn we mee bezig?

Jij loopt te stuiteren over een volstrekt onbewezen en voor zeker bij elkaar verzonnen complot theorie over pedofilie bij de democraten in Amerika terwijl ene Trump met zijn gepruts, gedraaikont, leugens en misleiding veel Amerikanen slachtoffer laat worden van deze crisis.

En dan vraag je aan ons waar WIJ mee bezig zijn? Reflecteer eens op waar je zelf mee bezig bent...

Ge gaat aan hele getuigenissen voorbij? Schuif dat subjectief gedoe nu eens ene keer opzij en zie naar de feiten. Die emails etc. Niet die van Hillary neen. Van haar zullen we het nooit weten, ze wiste een hele database. Waarom? Van anderen zijn er wel mails die daadwerkelijk pedofilie aankaarten; mits je punten verbindt, signalen opneemt en kritisch denken toepast.

. Aan uw antwoord "ene malloot..." te lezen kan ik alleen maar concluderen dat ge er eens van op wikipedia las. Google zal het u niet voorkauwen. Die getuigen en reporters dat spraken wel. Maar ze werden en worden gestigmatiseerd. Zelfs reporters die aan de start van het onderzoeken spoorloos verdwenen of stierven. Allemaal toeval? Vooral, hoor de getuigenissen en signalen van betrokkennen zelf. Ze spraken. Maar de media stigmatiseert en het plebs blaat in koor na.

De democraten maken zich aan meer schuldig dan Trump; waar is de consequentie?

En wat als ge door uw onwetendheid een pedonetwerk dicht dekt? Ben je werkelijk zo naief na Epstein? Die die kinderen ontving op zijn eiland? Epstein zijn dood was wellicht ook geen complot zeker? komaan gast, waar zijn we mee bezig?

Zie de film, hoor de getuigen en oordeel dan. Niet onderstaande films, maar die van Jason A die chronologisch de feiten afloopt.

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-4-2020 om 00:52 zei Fundamenteel:

Zelfvervullend…. Sommige zaken zijn sterker dan mezelf. Ik kan proberen... Maar neen.... Ik ben hier weg, simpel als dat.

En niet enkel hier, overal op internet. Dat zei ik al voor Dolce/Plume haar ban. Ik zen weg gasten, echt kmeen dat; met of zonder haar. Het gros kan ik nog verdragen. Doe er een anti Semiet als Plume bij en ik heb mijn rede tot vertrek. Maar ook al blijft ze weg, ik ga offline.

Internet gebruiken is als vlees eten.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Bastiaan73:

...

Quoteert de hypocriet... want ge ging negeren.

Mensen halen pedonetwerken halen, leftards geloven hun msm en vergaten Epstein. Want Trump die meer kon doen is de essentie, terwijl die democraten alles tegenwerken en hun staten bol staan van werklozen.

Dragonders....

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

De nieuwste klucht.  Trump heeft een onder directeur die het niet eens was met Trumps beleid uit zijn functie gezet. 

'Amerikaanse arts is overgeplaatst na kritiek op het promoten van niet werkende medicijnen'. https://www.nu.nl/coronavirus/6046620/amerikaanse-arts-overgeplaatst-na-kritiek-op-promoten-coronamedicijnen.html (via @NUnl) 

De man weigerde met medicijnen te werken waarvan de werking niet is bewezen (chloroquin) en vroeg in plaats daarvan om geld voor onderzoek naar medicijnen. De man is nu ontslagen.

Toen daar naar werd gevraagd, antwoordde Trump dat hij de man niet kende... 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

De nieuwste klucht.  Trump heeft een onder directeur die het niet eens was met Trumps beleid uit zijn functie gezet. 

'Amerikaanse arts is overgeplaatst na kritiek op het promoten van niet werkende medicijnen'. https://www.nu.nl/coronavirus/6046620/amerikaanse-arts-overgeplaatst-na-kritiek-op-promoten-coronamedicijnen.html (via @NUnl) 

De man weigerde met medicijnen te werken waarvan de werking niet is bewezen (chloroquin) en vroeg in plaats daarvan om geld voor onderzoek naar medicijnen. De man is nu ontslagen.

Toen daar naar werd gevraagd, antwoordde Trump dat hij de man niet kende... 

Pedofilie vs een arrogante president.. . Hmmmm even wegen wat belangrijker is...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Podesta_emails

Toch raar dat ze gans haar database wiste.... 

Vind je intussen dat de democraten de crisis beter aanpakten met Trump vanuit de senaat tegen te werken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Fundamenteel:

Pedofilie vs een arrogante president.. . Hmmmm even wegen wat belangrijker is...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Podesta_emails

Toch raar dat ze gans haar database wiste.... 

Vind je intussen dat de democraten de crisis beter aanpakten met Trump vanuit de senaat tegen te werken?

Grappig die link.  Daarin staat:

They also formed the basis for Pizzagate, a debunked conspiracy theory that falsely posited that Podesta and other Democratic Party officials were involved in a child trafficking ring based out of pizzerias in Washington.

Ofwel:

Ze vormden ook de basis voor Pizzagate, een ontkrachte complottheorie die ten onrechte voorstelde dat Podesta en andere functionarissen van de Democratische Partij betrokken waren bij een ring voor kinderhandel gebaseerd op pizzeria's in Washington.

Blijft over: de arrogante president. 

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Grappig die link.  Daarin staat:

They also formed the basis for Pizzagate, a debunked conspiracy theory that falsely posited that Podesta and other Democratic Party officials were involved in a child trafficking ring based out of pizzerias in Washington.

Ofwel:

Ze vormden ook de basis voor Pizzagate, een ontkrachte complottheorie die ten onrechte voorstelde dat Podesta en andere functionarissen van de Democratische Partij betrokken waren bij een ring voor kinderhandel gebaseerd op pizzeria's in Washington.

 

 

Jaja en Epstein pleegde zelfmoord. 

Epstein handelde erin en Podesta zijn mails stonden bol met "pizza" referenties die klaarduidelijk wat anders betekende, pedofilie.

Kom eens vanonder uw steen en beseft eens:  democraten zijn gelinkt aan Podesta en Epstein.

Die pizzaria heeft er geen zak mee te maken. Pizzagate noemt pizzagate omdat er in vele mails te vreemd over pizza werd gesproken en prive feestjes.  Pedofielen gebruiken pizza als symbool zoals hetero's een aubergine en perzik gebruiken. 

Het is niet omdat ene zot in een pizza logo wat ziet dat het er hier mee te maken heeft. Dat is copy paste van msm bronnen. Het geheel is groter en er is teveel rook. 

Je moet echt traag van begrip zijn als je na Epstein nog twijfelt... 1 + 1 is altijd 2. Copy paste vooral verder om die pedofielen te beschermen in die industrie. Goed bezig.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

en beseft eens:  democraten zijn gelinkt aan Podesta en Epstein

 En mijn favoriete broodbeleg is pindakaas. 

Onzin en heeft ook niets met Trump te maken dus hoort niet in dit onderwerp thuis. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

 En mijn favoriete broodbeleg is pindakaas. 

Onzin en heeft ook niets met Trump te maken dus hoort niet in dit onderwerp thuis. 

Erh dit gaat over Trump en de NWO. Degene die een NWO willen hebben een hele industrie in handen. Weinigen die spreken omdat ze voorbeelden hebben waarom ze beter zwijgen.

Het is geen onzin. Podesta en Epstein hebben en hadden diepgaande relaties met democraten. De Clintons gingen regelmatig naar "privefeesjes" en die Prince Andrew van Engeland ook. 

Wat trouwens een supertrol is. Vroeg een reporter waar hij op tijdstip x was. Weet je wat hij antwoordde? Ik was er niet bij, ik was om pizza. Kaboom. Even een middelvinger naar alle slachtoffers die te bang zijn tegen die wereld op te komen. Corey Feldman zal ook wel van het plebs hier de verwijten krijgen die hun msm inlepelt.

Maar dat beste mensen, dat is de nwo in actie. Een klimaat scheppen van stigmatisatie en taboe tot ze de mensen die er wat aan willen doen vermoorden.

Het was zo 2000j geleden en het is zo nu.

Stopt met subjectief lullen en besef wat je mogelijk verdedigt in uw heksenjacht. Democraten zijn de ergste soort. Ze zijn ECHT schuldig aan seksschandalen. Grab them by the teddÿ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Fundamenteel:

Democraten zijn de ergste soort. Ze zijn ECHT schuldig aan seksschandalen.

Dat is nu de zoveelste keer.  We weten het nu wel hoor. En we weten ook dat je zelf hebt geprobeerd te onderbouwen en dat in die link staat dat het een weerlegde complot theorie is.  

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is geen onzin. Podesta en Epstein hebben en hadden diepgaande relaties met democraten. De Clintons gingen regelmatig naar "privefeesjes" en die Prince Andrew van Engeland ook.

Heb je de relatie Trump - Epstein en de daarbij horende complottheorieën ook onderzocht?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

Heb je de relatie Trump - Epstein en de daarbij horende complottheorieën ook onderzocht?

Dat klopt  mijn vraag opnieuw: waarom alleen Trump aanwijzen? 

De bedoeling van mijn eerste film hier was tonen dat de pot de ketel verwijt. Terwijl de pot de ketel eerst in functioneren beperkte.

Geloof me Mullog, ik ben van dat links/rechts paradigma af sedert installatie 5g. En Trump had al afgedaan nadat SA met zijn hulp hongersnood in Jemen veroorzaakte. Dat miste je.....

Epstein bewijst alles. Wat wikipedia schrijft is mainstream. Maar onderzoek Liz Crokin maar eens, ze zette er haar tanden in.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Fundamenteel:

mijn vraag opnieuw: waarom alleen Trump aanwijzen? 

Omdat hij de president is. De baas. De verantwoordelijke. De man die de beslissingen neemt.

Die ondertussen met goede, doordachte voorstellen komt als: het injecteren van desinfectiemiddel.... ( https://www.nu.nl/coronavirus/6036016/boris-johnson-maandag-weer-aan-het-werk.html). Fijn, goed plan ook, kennelijk vindt hij 3000 doden op één dag nog niet genoeg. Benieuwd hoe de anti-vaccinatie-kliek onder zijn aanhang daar op reageert.  Ik stel voor Trump als proefpersoon te gebruiken want het was zijn plan. 

Citaat

Trump stelt voor desinfectiemiddel te injecteren bij coronapatiënten 
De Amerikaanse president Donald Trump heeft tijdens zijn dagelijkse persconferentie voorgesteld om desinfectiemiddel bij mensen met het coronavirus te injecteren. Trump zei dat het middel het coronavirus binnen een minuut kan doden. Vervolgens vroeg hij zich hardop af of het middel kan worden geïnjecteerd. 

 

Op 23-4-2020 om 05:35 zei Fundamenteel:

Vind je intussen dat de democraten de crisis beter aanpakten met Trump vanuit de senaat tegen te werken?

De democraten werken gewoon mee aan het mogelijk maken van steunpaketten. De senaat stemde bij het laatste pakket unaniem voor, waarna ook de leden van het Huis van Afgevaardigden bijna allemaal voor stemden:

Citaat

Amerikaanse Huis van Afgevaardigden stemt in met steunpakket 
Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft ingestemd met steunpakket van 484 miljard dollar (448 miljard euro) voor de coronacrisis. Met het geld moeten kleine bedrijven en ziekenhuizen geholpen worden.  Een ruime meerderheid stemde voor het fonds. Slechts vijf leden stemden tegen. In totaal is er nu zo'n 3.000 miljard dollar (2.783 miljard euro) vrijgemaakt door de Amerikaanse regering.  De Amerikaanse president Donald Trump moet moet nog wel tekenen voor het steunpakket, maar hij heeft al toegezegd dat snel te zullen doen.

3000 miljard is erg veel, bijna net zo veel miljarden als doden per dag. Dat verdubbelde bijna van 1700 op woensdag naar bijna 3200 op donderdag. 

https://www.bndestem.nl/dossier-coronavirus/live-meer-dan-3000-doden-in-een-dag-in-de-vs-boris-johnson-volgende-week-weer-aan-het-werk~a2ff8b46/
Het land van onbegrensde mogelijkheden wordt door deze president het land van onbegrensde dodentallen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Omdat hij de president is. De baas. De verantwoordelijke. De man die de beslissingen neemt.

Die ondertussen met goede, doordachte voorstellen komt als: het injecteren van desinfectiemiddel.... ( https://www.nu.nl/coronavirus/6036016/boris-johnson-maandag-weer-aan-het-werk.html). Fijn, goed plan ook, kennelijk vindt hij 3000 doden op één dag nog niet genoeg. Benieuwd hoe de anti-vaccinatie-kliek onder zijn aanhang daar op reageert.  Ik stel voor Trump als proefpersoon te gebruiken want het was zijn plan. 

 

De democraten werken gewoon mee aan het mogelijk maken van steunpaketten. De senaat stemde bij het laatste pakket unaniem voor, waarna ook de leden van het Huis van Afgevaardigden bijna allemaal voor stemden:

3000 miljard is erg veel, bijna net zo veel miljarden als doden per dag. Dat verdubbelde bijna van 1700 op woensdag naar bijna 3200 op donderdag. 

https://www.bndestem.nl/dossier-coronavirus/live-meer-dan-3000-doden-in-een-dag-in-de-vs-boris-johnson-volgende-week-weer-aan-het-werk~a2ff8b46/
Het land van onbegrensde mogelijkheden wordt door deze president het land van onbegrensde dodentallen.

Weet gij wel iets van politiek? 

Dus Rutte is bij jullie voor 100% schuldig en voor België  Wilmes? 

Dat is uw logica. In Amerika is ook een parlement en een senaat. Een president is niet almachtig, er zijn democratische procedures he...

De senaat werkte hem tegen. Wie zit daar in de senaat aandacht op de impeachment te vestigen? Democraten als Schiff die hem op basis van leugens wenste te impeachen. Democraten die Trump's uitspraken tot xenofobie herleden. Uitspraken die mits ze aandacht kregen van die democraten er iets zou gebeuren. Bloed is op de democraten. Ook op Trump, maar minder als het over corona gaat. Wie consequent is en dat een beetje volgt, kan niet anders dan dat te erkennen.

Ge kunt geen Engels. Meester blijft bij uw leest.... 

Als het virus echt is is China schuldig. Daar moeten de vingers naartoe.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

De pedofilie schandalen met kinderhandel was echt. Het kopstok vermoorden en dan over een ontkrachtte complottheorie spreken is alle ethiek ontgaan. Wie kan als gewone burger/vader/moeder/broer/zus daar de ogen voor sluiten? Zie de slachtoffers en zie de wolven in schaapsklederen in de ogen. Alsof we geen boerenverstand meer hebben?

Volgens mij verleggen ze daar dat debat om hun eigen dekseltje toe te houden.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid