hann 0 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 hmmmm morgen eet ik erwtensoep, altijd lekkerder als ie de dag van te voren is gemaakt! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Vandaag ga ik voor penne all'arrabbiata. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Mijn risotto is meestal eenvoudig:Risotto rijst ( ), scheut droge witte wijn meekoken, groente bouillon, ui, paddenstoelen (meestal champignons), pecorino kaas en rucula. aangezien mijn partner geen champignons lust, kopen wij ook vaak van die gedroogde paddenstoelen, zijn geen veldpaddestoelen maar een ander soort. Hebben echt een andere smaak, ik vind het allebei lekker. Misschien leuk om eens te proberen? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 23 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Klinkt goed allemaal. Ik heb vanmorgen spul in de broodbakmachine gedaan voor amandel-abrikozenbrood. Benieuwd hoe het smaakt. Erbij een pan pompoensoep. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Ik had net Indiase viscurry met pompoen op. Burp. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Het wordt morgen penne, op vraag van zus maar met wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Wat dacht je van de klassieker penne all'arrabbiata? Letterlijk betekent het 'boze' penne, vanwege de pepertjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Lekker hoor. Ik heb een kliekje rundvleesstoofpot met port in de magnetron gekwakt. Kon beter, maar ach. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Het is penne met mascarpone, lente-uitjes, tomaat en metworst geworden. ze vonden het lekker en mama gaat het ook zelf eens maken Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Klinkt goed, probeer de volgende keer de 'boze' penne ook eens! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 27 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Klinkt lekker die penne. Al vind ik metworst door de pasta wel apart. Was de salami op? Vanavond schorseneren, volgens een recept dat in de laatste Allerhande stond. Ben benieuwd. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Vandaag weer heerlijk gekookt, helaas geen foto. Gebakken aardappels met knakworst, kaas en een loempia. Sjef van Oekel zou zeggen: Dat heb je weer heerlijk opgewarmd, Gre. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Vandaag weer heerlijk gekookt, helaas geen foto. Gebakken aardappels met knakworst, kaas en een loempia.Sjef van Oekel zou zeggen: Dat heb je weer heerlijk opgewarmd, Gre. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Klinkt lekker die penne. Al vind ik metworst door de pasta wel apart. Was de salami op? Internet zei dat dat moest het maakte het wel heel italiaans Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Internet zei dat dat moest Dan moet het. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Vorige week complimentjes gekregen, vond het zelf ook wel lekker: Brickdeegdriehoekjes gevuld met gebakken gehakt en ui, daar noodles bij met wokgroenten en een zoetzurige saus. Lekker Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Internet zei dat dat moest Dan moet het. Ik zit nog niet zo zeer in mijn experimenteerfase Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Net chips gemaakt. Eerst de echte, dus via aardappel, was goed gelukt daarna met appel, was niet zo lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Vandaag op zijn Cobybryants gegeten, brood met daarop gehakt schnitzel, met een dressing van mayo uit de knijpfles die klinkt alsof de kok last heeft van valse lucht. Daar bovenop weer brood en dat in zes oneven grote stukken gesneden. Uiteraard geserveerd met lauw warme Franse frietjes. Nou Cobybryant, loopt het water je al in de mond? Ook de liefde van een vrouw gaat door de maag nota bene! Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Vandaag op zijn Cobybryants gegeten, brood met daarop gehakt schnitzel, met een dressing van mayo uit de knijpfles die klinkt alsof de kok last heeft van valse lucht. Daar bovenop weer brood en dat in zes oneven grote stukken gesneden. Uiteraard geserveerd met lauw warme Franse frietjes. Nou Cobybryant, loopt het water je al in de mond? Ook de liefde van een vrouw gaat door de maag nota bene! Ja, heeeerlijk. Stuur je het even op met de post? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Vandaag op zijn Cobybryants gegeten, brood met daarop gehakt schnitzel, met een dressing van mayo uit de knijpfles die klinkt alsof de kok last heeft van valse lucht. Daar bovenop weer brood en dat in zes oneven grote stukken gesneden. Uiteraard geserveerd met lauw warme Franse frietjes. Nou Cobybryant, loopt het water je al in de mond? Ook de liefde van een vrouw gaat door de maag nota bene! Ja, heeeerlijk. Stuur je het even op met de post? Het pas in een enveloppe dus ik doe dat meteen even. Bijkomend voordeel is dat ik er niet eens aan hoef te likken, hij plakt zo ook wel. Wat ruik ik toch?? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Da klinkt allemaal weer ... kleurrijk, Ken. Wij eten weer dit: Meergranenwraps met veldsla, en een mengsel van selleriesalade (zo'n bakje), blokjes oude kaas, appel, zout en peper. Smaakte verrassend goed en het was in vijf minuten klaar. Ik heb nieuw lievelingsgemaksvoer denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Die kant en klaar bakken spaghetti van de AH zijn mijn nieuwe ontdekking. Helemaal snel klaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Die kant en klaar bakken spaghetti van de AH zijn mijn nieuwe ontdekking. Helemaal snel klaar. Is inderdaad erg makkelijk, als je van warme drilpudding houdt die snel klaar is moet je die lasagne eens proberen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hmm, die drilpuddinkjes zag ik in de Bonus, maar ik denk dat ik zaterdag toch maar iets anders eet dan. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten