hann 0 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Oooo, dat ziet er lekker uit Floes!Het heeft weinig met koken te maken, maar ik heb net een persimon op. Dat is echt mijn nieuwe gezonde verslaving! Zo lekker, en bij de Aldi maar 1,79 ofzo voor een doosje vol. Het ziet er een beetje uit als een kaki? Ik heb lekker oliebollen op ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Wat lekker allemaal! Ik houd het vanavond bij bakkersbrood met jong belegen kaas van de markt. Eenvoudig, maar ook wel eens lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Yes! Aardbei-macarons en limoen-macarons! Eerste keer ooit en ze zijn goed!!! Zien er heerlijk uit! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hann, ik weet nooit zo goed het verschil tussen khaki, persimon en sharonfruit. Volgens mij is het gewoon hetzelfde. Ik koop persimons bij de Aldi en khaki bij de Albert Heijn, maar ik proef geen verschil. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 dan denk ik inderdaad dat het hetzelfde is! had alleen nog nooit van de andere benamingen gehoord Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Geen keukenprins, maar kookgek. Wij gaan straks uit eten bij Le Garage in Amsterdam, het restaurant van Joop Braakhekke. Ik heb nog dinerbonnen die op moeten. Ben heel benieuwd of het een beetje te eten is. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Hw, alvast smakelijk dan! Mijn taartenbakspulletjes (fondant, verschillende mixen, tylosepoeder, tools, kleurstoffen...) komen volgende week binnen! Als ik m'n eerste taart heb gemaakt, zal ik het resultaat tonen Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Het was heerlijk. Kir royal als aperitief, kippenlevertjesterrine, hertenstoofpot, crème brûlee en koffie toe. Omnomnom. Nu lekker slapen. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik heb ook eens iets geprobeerd. In een pan kaasblokjes gedaan zodat die begonnen te smelten, daarbij wat gebakken kip gedaan. Dan een eitje geklutst en erover gegoten. Het was echt lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik heb vissoep gemaakt. Ik had in de vriezer nog vissenkoppen, volgens mij poon. Als ik vis koop op de markt, vraag ik of ze de koppen ook inpakken. Kost niks en levert heerlijke bouillon op nadat je alle gore zooi (ogen e.d.) eruit gezeefd hebt. Vervolgens heb ik een courgette, rode ui, knoflook en aardappel gefruit, dit erin gegooid. Blikje tomatenblokjes. Peper en zout. Klaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Noem je mij nou een leugenaar?Pastawater is geweldig. Nee hoor, ik ben het gewoon niet met je eens, maar ik heb je link gelezen en zal het eens proberen. Ik heb het geprobeerd en had inderdaad de indruk dat de tomatensaus nog beter smaakte! Zal er nog een paar keer mee experimenteren alvorens ik besluit of het me tussen de oren zit, of omdat ik gewoon bang ben je 'nogmaals' voor leugenaar uit te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Wij hadden heel makkelijk en lekker gegeten. We hadden meergranenwraps met veldsla, en een mengsel van selleriesalade (zo'n bakje), blokjes oude kaas, appel, zout en peper. Smaakte verrassend goed en het was in vijf minuten klaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Klinkt lekker Hongerige Wolf, maar ik schuif alleen aan als je belooft niet tegen me te praten met volle mond! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik heb vanavond alvast mijn middagmaal voor morgen gekookt, een pasta salade en een witlof salade. Die kan ik morgen dan lekker op de faculteit op eten en dan kan ik er lekker weer wat uur tegenaan wbt studie. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Ik heb meergranenwraps, daar gooi ik gegrilde kip, rucola, avocado, bosui en zure room in. Ben benieuwd, nog nooit op. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 roerbakgroente in een pseudo-wok (eigenlijk een grote tefalpan) Heel simpel; nasi groente, ui, knoflook, rijst, sambal en (eerder op de dag gemarineerde) tofu. Met een eigen woksaus, gemaakt met olijfolie, peper, kerriepoeder, gember en ketjap manis. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Ik heb meergranenwraps, daar gooi ik gegrilde kip, rucola, avocado, bosui en zure room in. Ben benieuwd, nog nooit op. Burrrrp. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik ben op zoek naar een gerechtje. Mijn moeder is vrijdag weg, en anders ging ze snel een soep maken, maar daar heb ik geen zin in. dus ik stelde voor dat ik wat ging maken. Maar wat? Op vrijdag eten we meestal geen aardappels, maar alle soorten pasta. ik wil in die trend blijven, maar ook niet te gewoon eten. ik wil iets speciaals, maar niet te speciaals, en zeker lekker. en gemakkelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Lasagne Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik ben op zoek naar een gerechtje. Mijn moeder is vrijdag weg, en anders ging ze snel een soep maken, maar daar heb ik geen zin in. dus ik stelde voor dat ik wat ging maken. Maar wat? Op vrijdag eten we meestal geen aardappels, maar alle soorten pasta. ik wil in die trend blijven, maar ook niet te gewoon eten. ik wil iets speciaals, maar niet te speciaals, en zeker lekker. en gemakkelijk Dus niet te moeilijke maar toch speciale pasta? Wat ik deze week qua pasta maak, is volkoren penne met spinazie à la crème, rookvlees voor op de boterham in stukjes, gekookte eieren in partjes en parmezaanse kaas (of gewone Hollandse kaas). Ik heb nu een tajine in de oven staan, met kippenpoten, ui, knoflook, gember, saffraan, gewelde abrikozen en hele amandelen. Erbij couscous met knolselderij. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 of risotto? is ook italiaans Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ja, het oorspronkelijke recept met die eieren was trouwens ook met risotto, maar ik vind het met pasta geslaagder. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 wij maken risotto (vegetarisch) meestal met sperzieboontjes, champignons en natuurlijk veel ui, parmezaanse kaas en knoflook en een salade er naast voor de vitamientjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 of met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes, is ook lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Mijn risotto is meestal eenvoudig: Risotto rijst ( ), scheut droge witte wijn meekoken, groente bouillon, ui, paddenstoelen (meestal champignons), pecorino kaas en rucula. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten