Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Overigens, mijn mens is nu ook een zombie. Hoe maak ik daar weer een mens van?

Het makkelijkset is om gewoon rond te gaan lopen als een zombie en je zombieding te doen. Binnen de kortste keren steekt iemand meestal een naald in je nek. Je kunt ook op revivalpunten gaan staan. die staan op de Wikikaarten aangegeven als RP. Kerkhoven zijn (redelijk) vaak revivalpunten. Je kunt je profiel ook aanpassen. Als je in je zombie description "Pro-survivor please revive" oid zet vergroot je je kans.

Het helpt als je af en toe Mrh? zegt.

Waar zit je btw? misschien kan ik even kijken of er een revivalpunt in je buurt zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ CvW, die buurt ken ik niet.

link

Ik zie dat de mall in de handen van zombies is gevallen, dus het plaatselijke RP zal het niet echt goed doen.

@Iriacynthe

Oorspronkelijk zou ik alleen afgeschoten worden, maar uiteindelijk vroegen ze me of ik iets wilde zeggen. Nu ja, dit is het resultaat... De link met het offer werkte niet, ik heb hem even geupload in imageshack. Hun werkwijze is ook helemaal geweldig. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hij heeft nu nog 12 HP

widegrin.gif

Het grappige was dat iemand me voor mijn kop schoot terwijl ik stond te eten, doodgaan tijdens je maaltijd en weer verrijzen is best grappig, en uit haar kont heb ik ook nog een paar happen genomen


Samengevoegd:

Nog iemand om het af te maken? zou leuk zijn als we bij onze eerste actie als groep iets doodmaakte.


Samengevoegd:

Quote:

* hopeloos zit al vol voor vandaag
smile.gif

De chat gaat hem niet worden, maar als we het zo doen. kan het ook. Het is handig als we allemaal onze punten opsparen tot in de avond. Dan doe ik rond negen uur even een rondje door de wijk en als ik iets tegenkom meld ik het hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind dit zo'n leuk topic om te volgen
widegrin.gif

Van binnenuit is het nog leuker, En wat helemaal leuk is:

link

We zijn een level 21 character aan het vermoorden. widegrin.gif


Samengevoegd:

als iemand van ons hem te grazen neemt. neem even een screenshot van de moord met printscreen en upload het naar imageshack oid. En poot het hier neer... het is historisch oid.

LOL, nu is iemand mijn schedel aan het inslaan met een bijl. De bediening van dit restaurant zuigt....

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De chat gaat hem niet worden, maar als we het zo doen. kan het ook. Het is handig als we allemaal onze punten opsparen tot in de avond. Dan doe ik rond negen uur even een rondje door de wijk en als ik iets tegenkom meld ik het hier.

9 uur is een stuk beter dan 8 uur widegrin.gif (gtst of zombies.. moeilijke keuze puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopeloos, vertel me ajb dat je net genoeg AP heb om de ademer dood te maken.


Samengevoegd:

Quote:

CvW ligt zeker dood te wezen in dit gebouw?

Waarschijnlijk, hij is er dan ook oud genoeg voor. widegrin.gif


Samengevoegd:

Quote:

CvW ligt zeker dood te wezen in dit gebouw?

Jij ligt ook dood te wezen vrees ik. er werd een zombie afgeknald net. En volgens mij heeft iemand zitten healen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja, ik heb een headshot gekopt van Evil Alien Conquerer.

Ja, dacht ik al, maar het was een heroische dag verder... Ik ben ook halfdood zag ik.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

9 uur is een stuk beter dan 8 uur
widegrin.gif
(gtst of zombies.. moeilijke keuze
puh2.gif
)

Dan is het 21:00. Ik probeer iets te eten te vinden, en jullie volgen.


Samengevoegd:

link

Bijzonder...... Iemand die zombies geneest die onder de 10 HP zitten

link

Ok, het is iemand met humor, dat verklaard een hoop....


Samengevoegd:

You maul TimeOfWarfare1 for 2 damage. They drop to 58 HP.

Nu ja, die ene is een soort algemene genezert vrees ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Sorry, ik ben aan alle kanten erg dood vrees ik. Ik ga nu even kijken. Mijn grootinquisiteur is overigens een verdwaalde zombie op zoek naar genezing. Voor onze credible-horde heb ik een zombie in de regio.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sorry, ik ben aan alle kanten erg dood vrees ik. Ik ga nu even kijken. Mijn grootinquisiteur is overigens een verdwaalde zombie op zoek naar genezing. Voor onze credible-horde heb ik een zombie in de regio.

En, geluk als je hebt, een zekere alt van mij is sinds gisteren een afgestudeerd reviver, Ik moet nog een DNA-scanner en een paar naalden zoeken, maar als jij alvast richting Yagoton loopt, zou ik, als alles goed gaat in het weekend een naald in je oog kunnen rammen.

Dit vereist wel enige coordinatie en snelheid, dus je zult een paar minuten op de chat moeten rondhangen met moi. Let ook even op deze post, dat character verandert af en toe van wijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid