Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Probeer doodgaan wel een beetje te beperken. Het kost vrij veel AP om iemand te reviven. Je zou kunnen overwegen om de RP bij het winkelcentrum te proberen. die staat aangegeven op de kaart en is bij mij in de buurt voor als je geen revive krijgt. Ik had de laatste keer binnen een paar uur een naald in mijn nek. Ik heb wat naalden over op dit moment.


Samengevoegd:

Door wat recente ontwikkelingen in het spel is er wat belangenverstrengeling ontstaan. Hierdoor heb ik wat posts gewist en trek ik me deels terug uit dit topic. Ik zal het alleen nog hebben over mijn zombie "Jan en Jaap" en over algemene aspecten van het spel.

Voor andere zaken kun je eventueel terecht in mijn profiel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

oh, en mijn andere survivor is door een vriendelijke passant ook weer tot leven gewekt.


Samengevoegd:

ja, vertrek van MC slaat de boel een beetje dood, als het ware

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey, ik blijf wel actief hoor, maar ik moet geheimzinnig gaan doen over bepaalde zaken. (spannend!!!) knipoog_dicht.gif We kunnen gewoon doorblaten over zombies en zo, en over algemene zaken. En voor spuitjes kun je voor nog onbepaalde tijd terecht in mijn profiel.

Het probleem zit hem in de regels van het spel: Je verschillende characters moeten in game verschillende levens leiden. Echter, bepaalde groepen, waaronder Big Bash 3 scherpen die regels wat aan. Ook bij het meta-gamen (irc, fora en bijvoorbeeld dit topic) moeten de characters gescheiden blijven. Deze regels zijn ook behoorlijk heilig te noemen. En geloof me, er zijn mensen die weten dat dit topic bestaat, ze kunnen het alleen niet lezen.

Voor mensen die wat verdieping in het spel zoeken is het een overweging om je aan te sluiten bij een horde of zo. KUCH! BIG BASH 3 KUCH!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat is het probleem dan, als ze het toch niet kunnen lezen?

Babelfish? de vertaling zal niet briljant zijn, maar toch. En verder voel ik de morele verplichting om eerlijk te spelen. engel.gif


Samengevoegd:

Quote:

ok, ik wil lid worden, ik ben in old dinges, en oh ja, ik ben dood.

Quote:

Wat je het beste kunt doen is even naar deze irc gaan:

Daar is meestal wel iemand aanwezig, dan zeg je bij Big Bash wil. Je geeft je profiel even af, die link ziet er zo uit, maar dan met andere cijfetjes:

en verandert je Group Name naar Big Bash 3. Klaar...

Was gisteren in een paar minuten gepiept.


Samengevoegd:

Voor de bashers: op deze pagina: link is de correcte link naar de irc te vinden

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Heel onaangenaam is dat. Ik ben al beschoten, met bijlen kapot gehakt, met een jerrycan geslagen, met een bierfles op mijn kop getimmerd tot de hersens er uit dropen. En waarom? Alleen omdat ik mensen uitnodig voor een diner-voor-twee!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid