Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Als hopeloos even zegt waar ze precies in Old Arkham staat, dan gaan we daar heen. Hoogstwaarschijnlijk is dat Big Bash 3. Ik heb contact gehad met een van de leden, en ik ga me denk ik daarbij aansluiten. Je hoeft er verder niets voor te doen of zo. Ik zal mijn menneke een schop onder zijn hol geven dan is hij daar vanavond ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

woehoe smile.gif net eindelijk weer even lekker hersenloos kunnen eten. 22 xp erbij en Guy Lovecraft is verlost van zijn miezerige, ellendige leventje en slechte adem en kan straks gezellig meefeesten als hij weer opgestaan is puh2.gif

ik ben een zombie-saint engel.gif


Samengevoegd:

Quote:

kijk hier even naar, ik zit op het moment op hun chat

Er zit ook een handig kaartje bij

leuk widegrin.gif ik hobbel wel mee

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat is de gein van die bashers? Ze doen niet zoveel als ik hun wiki goed lees?

Het is een horde van tegen de 85 zombies. Als je aanhaakt kun je meehobbelen. Je kunt dan ook makkelijker gebouwen in, want die worden voor je opengebroken.

Sommige van die zombies zijn erg altruistisch en voeren zombies met een laag level. (de zgn babahs = babies) Dwz dat ze halfdode survivors voor je naar buiten slepen zodat je die gemakkelijk kunt doden. als je iets doodmaakt krijg je een extra 10XP bonus.

Het is een goede keuze voor ons omdat onze organisatiegraad wat laag is, zeg maar. En hoewel het gewaardeerd wordt als je af en toe op de chat komt, en je daar ook naar doelwitten kunt vragen. Maar niets van dat alles is verplicht.

Verder is het heel geinig om de paniekreacties van overlevers te lezen als een grote horde door hun wijk trekt.


Samengevoegd:

Quote:

woehoe
smile.gif
net eindelijk weer even lekker hersenloos kunnen eten. 22 xp erbij en Guy Lovecraft is verlost van zijn miezerige, ellendige leventje en slechte adem en kan straks gezellig meefeesten als hij weer opgestaan is
puh2.gif

ik ben een zombie-saint
engel.gif

Je bracht hem BARHAH (= +/- de zombiereligie of halleluja oid, al naar gelang de context), zombies hebben ook een eigen taal, een eigen cultuur en eigen gebruiken.

Wat je het beste kunt doen is even naar deze irc gaan:

link

Daar is meestal wel iemand aanwezig, dan zeg je bij Big Bash wil. Je geeft je profiel even af, die link ziet er zo uit, maar dan met andere cijfetjes:

http://www.urbandead.com/profile.cgi?id=1739107, en verandert je Group Name naar Big Bash 3. Klaar...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Oh ja, ik kom niet meer op het #IncredibleUndead kanaal, de verbindin g schijnt verbroken te zijn


Samengevoegd:

Mijn ondode survivor is in Yagoton. Hoe kan ik hier genezing vinden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik heb geprobeerd richting Pantling Towers te lopen, maar ik weet niet zeker of dat gelukt is.


Samengevoegd:

Oh, je hebt net wat DNA van me afgenomen


Samengevoegd:

Ik zou nu bij Pantling Towers moeten staan, maar mijn AP zijn op


Samengevoegd:

mm, niet dus. Dat stomme ding luistert niet, en logt me over naar mijn zombie in het zuiden

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

OK nog een keer, ik sta hier buiten en zo dus ik word stralks opgevreten


Samengevoegd:

OK, ik word nu opgegeten, niets aan de hand verder, MAAR HAAAST JE!!!!!!!

knipoog_dicht.gif

Ja, sorry, geen AP's, een falende interface, kortom, revive gewoon beide zombies!


Samengevoegd:

Quote:

Je hebt van die dagen. Eet smakelijk.
widegrin.gif

@ CvW, ze werden een beetje bijterig daarbuiten, dus ik ben even de kerk inj gegaan. Zo zie je maar uiteindelijk krijg jij iedereen naar de kerk.
widegrin.gif
Ik ben ondertussen gediplomeerd revivor en healer, dus echt erg is het allemaal niet.

Als je zegt welke kerk, dan kom ik zodra ik weer genoeg AP heb


Samengevoegd:

oh wacht, we staan bij een kerk widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Het probleem is dat ik pas als ik minstens een stuk of 10 AP heb weer kan bewegen. Het programma heeft een fout, waardoor ik, als ik weinig AP heb, niets kan doen. Bij alles schakelt hij over naar mijn zuidelijke zombie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

We proberen het morgen wel, Blijf daar gewoon staan/liggen en dan regelen we het morgen wel. Dan doen we het wel op de chat, want dit werkt gewoon niet. Als de chat niet werkt doen we het hier, Ik eis wel min of meer dat je in dit topic blijft en de refresh button in blijft tikken alsof je leven er van af hangt. Ik kan mijn werk niet goed doen als de halve buurt in mijn kont bijt....
widegrin.gif

widegrin.gif helaas, ik ben morgen ondood IRL (vergadering) tot laat in de avond. Dan stik ik van de AP's, maar voor pakweg spookuur ben ik er niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid