Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

no escape natuurlijk
knipoog_dicht.gif

was wel benieuwd
puh2.gif

Het beleg is nog in volle gang hoor, hoewel de lijken zich nu wel heel hoog beginnen op te stapelen. Als je er snel kunt komen kun je wel een graantje paar lichaamsdelen meepikken.

Quote:
You are lying outside Ellicott Place Railway Station, a tall yellow-stone building. Behind railings, you can see railway tracks disappearing into the surrounding city. The windows are splashed with fresh blood. The building's doors have been left wide open.

Somebody has spraypainted N - stand up and I'll stick you - D onto a wall.

There is a horde of 59 other zombies here. You recognise ...... amongst them.

There are 132 dead bodies here.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Haha, volgens mij was ik de eerste credibler die dat speelde en heb ik half credible hooked gekregen. Zelfs de mama en de "schoonmama" spelen het.
widegrin.gif

Ja, dat was me de hype wel. Ik heb het twee keer uitgespeeld.


Samengevoegd:

OP meer up to date gemaakt, vooral info over chat bijgevoegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik schuifel langzaam maar zeker steeds meer in de richting van Dartside (maar ben nog niet echt in de buurt smile.gif). Af en toe bijt ik een stukje af van een andere zombie (of mens, als ik mazzel heb puh2.gif), maar het zal helaas nog wel even duren voordat ik eindelijk 100XP bij elkaar heb... (zit nu op 54).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik schuifel langzaam maar zeker steeds meer in de richting van Dartside (maar ben nog niet echt in de buurt
smile.gif
). Af en toe bijt ik een stukje af van een andere zombie (of mens, als ik mazzel heb
puh2.gif
), maar het zal helaas nog wel even duren voordat ik eindelijk 100XP bij elkaar heb... (zit nu op 54).

54 is helemaal niet slecht. No Escape was een ramp btw. Op dag 1 broken we door de barricades: 340 overlevers,

op dag 2 waren het er nog 260, dag 3 waren het er 0. widegrin.gif

ongeveer 200 werden er gedood, de rest ontsnapte naar omliggende gebouwen. we zijn nu de restjes aan het helpen ontsnappen... engel.gif Mocht je 100XP bereiken: koop dan Lurching Gait, dan loop je 2 keer zo snel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

link

Spannend spannend! Zou Escape idd gewoon een set up van de ondoden achter no escape zijn?

Trouwens, irritant zeg, nam ik de moeite het baricade plan te lezen, blijkt in de buurten waar ik kwam dat mensen zich er kennelijk niet aan houden. Een wonder dat ik nog leef.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Spannend spannend! Zou Escape idd gewoon een set up van de ondoden achter no escape zijn?

Het is was een overleversorganisatie. Het ging mis toen ze aan de zombiehordes vroegen of die zich niet met hun massazelfmoord wilden bemoeien. Dat was erg dom, want 4 hordes besloten de harmanz te helpen met hun ontsnapping.

Wat betreft de barricades. Die barricadeplannen kloppen wel vaker niet. Als je een VSB gebouw hebt kun je daar beter blijven zitten tot je freerunning hebt

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ CvW

Ik had de credible horde zo'n beetje opgegeven. Ik heb dagen om 20:00 op het kanaal rondgehangen zonder resultaat. Gisteren besloot ik iets nuttigs te doen met mijn UD leven. Maar als er nog interesse is in een Credible horde: Ik heb een snelle zombie in de buurt die even in kan vallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
smile.gif dan zijn we elkaar misgelopen. Maar er waren meer deelnemers, die zijn allemaal afgehaakt? Jammer, ik begon net het spel een beetje door te krijgen en mijn eerste XP's uit te geven. Morgen verwacht ik in Dartside aan te komen, en ik zie wel wie er is dan.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

smile.gif
dan zijn we elkaar misgelopen. Maar er waren meer deelnemers, die zijn allemaal afgehaakt? Jammer, ik begon net het spel een beetje door te krijgen en mijn eerste XP's uit te geven. Morgen verwacht ik in Dartside aan te komen, en ik zie wel wie er is dan.

Binnenkort kom ik terug naar Dartside. Ik probeer ondertussen een snelle zombie naar Dartside te loodsen om in te vallen.

Humanphagia is 3 XP verwijdert van Lurching Gait en vlak bij Dartside, die kan de buurt verkennen voor iets te eten voor je.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik sta wel gewoon buiten ergens.

De vorige paar x betekende dat m'n dood.

Ik sta nu in een bruin iets, wastelands ofzoiets.

De eerste paar levels kost doodgaan als een zombie veel AP 10 AP als je normaal doodgaat en en 15 AP als je de pech hebt door een zombiehunter afgeschoten te worden. Daar komt verandering in als je de skill Ankle Grab koopt, dan kost het 1 of 6 AP. Voor Ankle Grab zou ik eerst Lurching Gait kopen, dan loop je 2 keer zo snel. maar AG zou je tweede skill moeten zijn. Afgeknald worden is de manier van Malton om "Goedemorgen" te zeggen tegen zombies, dus je kunt er beter maar aan wennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waar kan ik eenvoudig wapens en munitie vinden?

link

Politiebureaus, (malls hebben een grotere kans, maar zonder de skill shopping is het onbegonnen werk, je kunt dan niet voor een bepaalde winkel kiezen) als je echter een brandweerman bent is het efficienter om eerst met je bijl op zombies in te hakken. Een survivor kan het beste altijd eerst Freerunning kopen, een brandweerman kan als tweede skill het beste Hand to Hand kopen. Dan heb je 40% kans om de zombie te raken en kun je tegen de 40-45 XP per dag verdienen. Een bijl hoef je ook nooit te herladen...


Samengevoegd:

Mocht er iemand op de chat zijn, en ik ben er niet, Gamesurge wil even niet bij me

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid