Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Je begint als een babah, ("baby" in de zombietaal, ja, zombies hebben een eigen taal, KiZombie om precies te zijn) dus het duurt even voor je kunt rossen. Maar als je de eerste levels door bent is het best wel feest. Als je samenwerkt en wat geluk hebt kun je daar vrij snel zijn. Ik ben zelf al een character aan het preparen. Met een beetje mazzel kan ik hem een redelijke dosis XP meegeven zodat ik wat voor de groep relevante skills kan kopen. Het is een overlevert, maar niet voor lang als de groep zombie wordt. Dan wordt de "filthy meatbag" opgegeten door jullie zeg maar.

@Minifan: wat is jouw character?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zombie

Een prima keuze...

En al op iemand geknabbelt?

De naam is trouwens ook prima, je kunt beter geen naam a la "11111664" kiezen, daar wordt je voor omgelegt in Malton. Een bijdehante naam is ook niet altijd handig. Vanavond braken we een "Hospital" open, en de eerste die werdt opgegeten was een character genaamd "Eat Me". Het was geen toeval dat hij er werd uitgepikt uit een groep van 20 survivors. (nu ja, het zijn nu nog 8 "survivors".)

Als je nog AP's over hebt gebruik die dan door diagonaal door de stad te lopen. als je iemand tegenkomt die anders dan "zombie(s)" heet, aanvallen met je claws. Je kunt ook zombies eten trouwens. Dat levert minder XP op en je zou betreffende zombie pissig kunnen maken. Maar in principe mag het.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kan ik al een character aanmaken? En wat zijn tips om te beginnen?

Je kunt even wachten om te kijken of er nog meer bij komen en wat die willen. Je kunt ook gewoon 2 characters aanmaken. 1 zombie en 1 fireman. mijk wel even op de Kaart of ze elkaars pad niet kruizen. Ierdere suburb is 10 x 10 blokken

Kies een goede naam. Ol' Moth is prima trouwens.

tips voor zombies:

- loop zoveel mogelijk diagonaal.

- je kunt zowel zombies als humans eten. zombies zul je vaker tegenkomen, humans leveren meer XP op.

- doodgaan is geen groot probleem voor zombies.

- als het even kan moet je afsluiten in een groep zombies, maar aangezien je al dood bent is doodgaan geen groot probleem. Je verliest enkel 10-15 AP

- mocht je 100 XP hebben: koop de skill "Lurching Gait"

voor de firemen:

- Lees je eerst even in over Barricades als het beter gebarricadeert is als Very Strongly Barricaded (VSB) kun je het gebouw niet meer in. Je begint in een "firestation" en die zijn meestal VSB.

- Let op je AP, als je geen zetten meer overhebt en je bent nog buiten dan ga je deaud. Let wel, ieder veld is zowel buiten als binnen, je moet de "enter building" knop gebruiken om een gebouw daadwerkelijk binnen te gaan.

- leer de "map" te gebruiken zodat je niet verdwaalt

- zoek een zombie, en selecteer de "axe". hak zo lang mogelijk op hem in, zorg dat je genoeg AP overhebt om weer binnen te komen. 1AP voor ieder block (ook diagonaal) + 1AP voor de "enter [building]" knop.

- heb je 100 XP koop "Free Running"


Samengevoegd:

Quote:

Klinkt leuk dat spel. Ik ga het eens proberen, maar weet nog niet of ik mens of zombie ga worden.
smile.gif

Je kunt makkelijk allebei proberen dus. Kies als mens "firefighter" en als zombie, wel, als zombie is er weinig keuze.... Je kunt tot 3 characters tegelijkertijd redelijk spelen zonder betaling.


Samengevoegd:

Als je je character hebt aangemaakt geef even door waar je zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Komen jullie een beetje uit de kaart? de stad bestaat uit 10 x 10 suburbs, iedere suburb is 10 x 10 blocks. Gebruik de wiki om te navigeren. Kom naar Dartside, want daar gaan we namelijk een beetje (legaal) valsspelen. Ik zit momenteel in link

Als je onderweg een mens tegenkomt, aanvallen. met claws. mensen zijn dus alles wat wordt aangeduid als iets anders dan een zombie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn update moment van de dag word uur of 7, maar kunnen we niet beter naar de suburb ernaast gaan? Lockettside of zelfs South Blythville? Daar zijn al veel zombies en valt er denk ik meer te beleven, of heb jij al een character met wat skills als gebouwen openen enzo? Ik had net alle barricades gesloopt van een laag beveiligd gebouw en dan krijgt die aardappelzak niet eens de deur open.puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Met mijn mens vind ik het iig complex. Ik kan nergens naar binnen door de sterke barricades en zombie aanvallen lijkt ook weinig effectief.
nosmile.gif

Survivor is lastig. AP genereert met 1 per half uur, dus als je nu zonder AP buiten staat is het dag met je handje. De resulterende zombie is niet de moeite waard.

Bijna alle gebouwen zijn ontoegankelijk voor de beginner. In welke class starte je? Je kunt gewoon een ander character creeren. Als je een caharacter 5 dagen niet gebruikt verdwijnt hij min of meer. Nog wel toegankelijk, maar verder niet meer in het spel. zombie is voor beginners het makkelijkst. Je gaat wel dood en zo, maar je kunt weer opstaan als zombie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

brandweer

Je kunt gewoon een zombie aanmaken, richting Dartside lopen, toevallige passanten aanvallen voor XP, en als je in mijn buurt ben, kun je mijn character aanvreten voor nog meer XP terwijl ik je hersens insla voor XP voor mezelf. Dan laat ik me healen en de dag daarop doen we het dunnetjes over.

Als ik genoeg XP (ik heb 125XP over op het moment) heb voor een paar groepsskills dan maken jullie me af en dan gaan we verder als zombie.

Het pel mag onspeelbaar lijken op het moment, maar het is te doen als je een beetje weet hoe het werkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid