Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

ok, gaat even wat tijd kosten denk ik, want met 50 AP kon ik net een stuk of vijf XP verdienen door op een kudde zombies los te gaan. Maar ik heb geen haast widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

ok, gaat even wat tijd kosten denk ik, want met 50 AP kon ik net een stuk of vijf XP verdienen door op een kudde zombies los te gaan. Maar ik heb geen haast
widegrin.gif

Waarschijnlijk had je "punch" ipv "axe" geselecteerd. Of je had pech, normaal gesproken kun je als beginnend brandweerman per 10 AP zombiebashing ongeveer 7,5 XP verdienen. En haast is een slecht iets bij dit spel, als brandweerman zit je minimaal 4 dagen in je brandweerkazerne en dan daarna kun je met freerunning efficient naar andere gebouwen. na "hand to hand" gaat eea sneller....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

mm, ok, ik kon kiezen uit twee aanvalsmethoden, en ik heb steeds de bijl gekozen, maar het schoot niet erg op. Net even wat rondgekeken, AP's al weer op. Maar ik heb bezoek van een vage zombie. Ik maak me wat zorgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Goed werk met de chat, ik ben trouwens in het ziekenhuis genaamd Heilige Jeremia. En dan in het engels. Mensen in mijn kluitje ziekenhuizen zijn akelig paranoide op het moment, en ze googelen ook nog eens. Het zou goed kunnen dat ik binnenkort dood wakker wordt.

ik heb momenteel 165 XP over, ik heb mijn menneke geupgrade, zodat ik rond de 40-50 XP per dag kan maken.

met 3 dagen kan ik op de 300 zitten, en dan kan ik genoeg skills kopen om de groep een beetje te helpen.

Als je op de
kijkt zie je 3 hospitaals op een kluitje. Ik zit in het noordelijke, de twee zuidelijke worden aangevallen. Het kan geen kwaad om daar rond te gaan hangen. Ze hebben vandaag al 3 keer ingebroken, en ik denk dat alles hier binnenkort fubar gaat. En jullie kunnen best een paar hersenlobben meepikken denk ik.

Mocht je onverhoopt mij tegenkomen. Mijn character is naar mijn honden vernoemt. De een heet Jan, de ander heet Jaap. Gaarne niet opeten.

Ladies... er is een channel op irc://irc.gamesurge.net met de naam #IncredibleUndead. Even een accountje maken dus, en joinen maar smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb voor de lol het moeilijkste char gekozen.

Hoe level ik een consumer?

- zoek een hoekje op

- duim in je mond

- ga wiebelen

- huil als een klein meisje

- kom tot de conclusie dat zelfs lijken beter levelen dan jij

Als je er dan nog zin in hebt: zoek een verlicht hospitaal was VSB is. Ben je toevallig in dartside, dan heb je mazzel. Anders wss niet. Zoek nu net zolang tot je 50 FAK's hebt of zo en probeer willekeurige mensen te genezen. Met een beetje mazzel ben je ergens haverwege juni zover dat je kunt levelen.


Samengevoegd:

Quote:

mm, ok, ik kon kiezen uit twee aanvalsmethoden, en ik heb steeds de bijl gekozen, maar het schoot niet erg op. Net even wat rondgekeken, AP's al weer op. Maar ik heb bezoek van een vage zombie. Ik maak me wat zorgen.

Dan had je gewoon pech, en blijkbaar heb je pech want je safehouse heeft bezoek van een zombie. Als je daar in je eentje bent ga je deaud. als er anderen zijn heb je een redelijke kans dat ze die zombie doodmeppen en naar buiten gooien.


Samengevoegd:

Quote:

irc://irc.gamesurge.net met de naam #IncredibleUndead. Even een accountje maken dus, en joinen maar
smile.gif

ik zie geen joinknopje verder....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

OK, ik zit op een site genaamd GameSurge. Game is in groen, Surge is in oranje. Ik heb een account. En nu?

Moet je chatzilla (als je firefox heb installeren) of een ander programma waarmee je irc-kanalen kunt 'joinen'.

Zie het topic b.v. (mIRC) maar voor jou misschien handig: link een online IRC client:

wat moet je doen:

klik op server: typ daar: irc.gamesurge.net

bij auth moet je even je gebruikersnaam plus wachtwoord plakken (staat in mailtje van gamesurge) en bij channel typ je #IncredibleUndead in. en dan op Go knoppie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Moet je chatzilla (als je firefox heb installeren) of een ander programma waarmee je irc-kanalen kunt 'joinen'.

Zie het topic b.v. (mIRC) maar voor jou misschien handig:
een online IRC client:

wat moet je doen:

klik op server: typ daar: irc.gamesurge.net

bij auth moet je even je gebruikersnaam plus wachtwoord plakken (staat in mailtje van gamesurge) en bij channel typ je #IncredibleUndead in. en dan op Go knoppie.

Ik denk dat je iets langzamer moet typen, want ik snap er geen reet van....

of blijkbaar wel, want ik denk dat ik er ben

En ik heb pijn aan mijn memen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een korte update. Raido werd helaas tegen zijn zin gereanimeerd en staat nu buiten in Dartside een peuk te roken. Doodgaan lukt niet zo erg terwijl dat normaal geen probleem is in Malton.

CvW had meer mazzel. Hij stond toevallig 2 vakjes van een historische gebeurtenis in Malton te weten: No escape. De link is in het Engels, maar het vertaalt zich in het kort als: "Een heleboel zombies vreten een heleboel harmanz op", en hij kon zo aanschuiven. Hij is zich op het moment door een kudde van [VEEL] mensen heen aan het eten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Klinkt veel te ingewikkeld voor mij (plants vs zombies is zowat het hoogste niveau spelletjes dat ik aankan), maar dit topic lezen is wel vermakelijk!
knipoog_dicht.gif

Maarrrrrrr..... ik wil e.e.a. met liefde voor je uitspellen. En als zombie kun je hooguit dood, en dat ben je al dus wat maakt het uit? En verder is de horde zo sterk als zijn aantal. we zitten op 3 nu en met 12 meer word het pas leuk....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwaah, ik weet niet, het klinkt niet echt als iets voor mij. Zombies zijn wel heel romantisch enzo, maar ik ben eigenlijk niet zo'n spelletjespersoon, ik speel eigenlijk alleen doodeenvoudige tower defense-games met leuke liedjes en vrolijke kleurtjes graag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mwaah, ik weet niet, het klinkt niet echt als iets voor mij. Zombies zijn wel heel romantisch enzo, maar ik ben eigenlijk niet zo'n spelletjespersoon, ik speel eigenlijk alleen doodeenvoudige tower defense-games met leuke liedjes en vrolijke kleurtjes graag.

Ga dan snel Plants vs. Zombies spelen knipoog_dicht.gif

tower_plantszombies1.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid