Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

muur.gif
ik ben geen zombie meer
cry.gif

nouja... wilde toch nog een keertje opnieuw beginnen
puh2.gif

in beautifull malton is het heel gemakkelijk om weer zombie te worden. Sta op en ga ergens buiten staan. wacht een paar uur en je wordt ondood wakker. Ik kwam met een van mijn overleverts met 1 AP te kort. Ik moest een kwartiertje wachten op de volgende AP en na 10 minuten was ik al opgevreten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een request open staan bij gamesurge.net voor het kanaal #IncredibleUndead. Als dit goed gaat hebben we een irc-kanaal op irc://irc.gamesurge.net, je moet dan wel even een account aanvragen via gamesurge.net.

Ready to eat Brainz!

Voor onze firefoxgebruikers, installeer Chatzilla en zet bij preferences irc://irc.gamesurge.net daar in je autoconnectlist.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@MC, hoe raad je het?
engel.gif

Ik ben met mijn zombie inmiddels in dartside, en heb nog wel wat ap over
big-smile.gif


Samengevoegd:

Bij a warehouse

Je mag niet met 2 characters in dezelfde wijk staan. Doe je dat wel, dan krijg je een enorme aftrek op je aanvallen en zo, en als je door andere spelers betrapt word, dan ben je ook niet bepaald jarig. Erger nog, iedere groep waarbij je hoort krijgt gezeik. Mijn idee is om een van je characters terug te trekken.

Ik ben helaas net door mijn AP heen, dus aan mij heb je even niets. Je staat wss heel dicht bij mij in de buurt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben bij The Schalch Hotel.

Goed werk met de chat, ik ben trouwens in het ziekenhuis genaamd Heilige Jeremia. En dan in het engels. Mensen in mijn kluitje ziekenhuizen zijn akelig paranoide op het moment, en ze googelen ook nog eens. Het zou goed kunnen dat ik binnenkort dood wakker wordt.

ik heb momenteel 165 XP over, ik heb mijn menneke geupgrade, zodat ik rond de 40-50 XP per dag kan maken.

met 3 dagen kan ik op de 300 zitten, en dan kan ik genoeg skills kopen om de groep een beetje te helpen.

Als je op de kaart kijkt zie je 3 hospitaals op een kluitje. Ik zit in het noordelijke, de twee zuidelijke worden aangevallen. Het kan geen kwaad om daar rond te gaan hangen. Ze hebben vandaag al 3 keer ingebroken, en ik denk dat alles hier binnenkort fubar gaat. En jullie kunnen best een paar hersenlobben meepikken denk ik.

Mocht je onverhoopt mij tegenkomen. Mijn character is naar mijn honden vernoemt. De een heet Jan, de ander heet Jaap. Gaarne niet opeten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Ik vrees dat de meerderheid zombies wil spelen. maar je kunt 3 mennekes naast elkaar besturen. Als je ook even een Corpse aanmaakt en richting Dartside schuifelt.....

Zombies zijn christelijk gezien compatible want:

- ritueel vlees eten en bloed drinken

- hersenloos door het leven schuifelen

- met andermans hersens kloten op dagelijkse basis

- mensen bekeren tot het zombiisme en bevrijden van hun oude leven

- plus een hiernamaals

widegrin.gif

widegrin.gif mmmm, ik denk dat ik nog even als inquisiteur rondwandel, om het spel een beetje te verkennen, en dan ga ik wel als zombie terugkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]
widegrin.gif
mmmm, ik denk dat ik nog even als inquisiteur rondwandel, om het spel een beetje te verkennen, en dan ga ik wel als zombie terugkomen.

Je kunt gemakkelijk 2 characters spelen, en als overlevert als zombie terugkomen is geen goed idee, een level 0 zombie doet er een week of drie over om op level 1 te komen. Registreer een corpse, en wandel richting Dartside. En waar zit je overlevert? mss kan die met 1 van mijn overleverts samenwerken.....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zat net in een brandweerdinges, heb daar op een zombia staan hakken, en ben nu bij een kerk, maar daar kan ik niet in, wegens barricades.

Als je buiten staat ga je deaud..... Die brandweerdinges is wss minder bebarricadeert en toegankelijk. Boven de 3x3 kaart staat je wijknaam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik sta buiten, maar ben net uitgelogd. Ik neem aan dat als ik inlog ik gehemeld ben?

Wss wel, ik was laatst met 10 minuten de sigaar. je krijgt ieder half uur 1 AP, als je mazzel hebt blijf je een paar uur leven en kun je naar de dichtsbijzijnste brandweerkarzerne uitwijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik ben in Yagaton, en ik zie ene begraafplaats met 7 zombies. Dapper Dom als ik ben, ga ik daar eens buurten.


Samengevoegd:

Ah, zonder AP's val je in slaap, kennelijk. Ik geloof niet dat het wijs was om tussen 7 zombies met mijn bijl te zwaaien tot mijn AP's op waren. Ik ben wel 5 XP's opgeschoten, maar heel veilig voel ik me toch niet nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben in Yagaton, en ik zie ene begraafplaats met 7 zombies.
Dapper
Dom als ik ben, ga ik daar eens buurten.

Kun je doen, die zombies staan waarschijnlijk op een revive te wachten. Daar worden begraafplaatsen regelmatig voor gebruikt. Overigens heb ik in de wijk boven je een lijk liggen, die kan ik laten verrijzen en reviven. heb je gebouwennamen?

Als je uitlogt als overlever MOET je binnen zijn. Tenminste als je wilt overleven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik denk dat als ik dood ben, ik voortaan als zombie door het leven ga widegrin.gif


Samengevoegd:

ah, net met mijn nieuwe AP het brandweergebouw binnen gestrompeld en weer in slaap gevallen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Klopt, daar zit ik

Gewoon blijven zitten daar. Wacht tot je in de buurt van de 50 AP komt, check of je gebouw nog VSB of lager is, en dan zoek je een zombie. Ram met de bijl op hem in tot je net genoeg AP hebt om terug te gaan naar de brandweerkazerne. Als je 100 XP hebt koop je freerunning. als je nog eens 100 XP erbij hebt koop je hand to hand combat. Ik kom naar je toe deze zomer. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid