Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Freerunning is echt essentieel als je je wilt verplaatsen, je kun vanaf de straat nog steeds alleen tot VSB binnen, maar als je in zo'n gebouw bent kun je vanaf daar ieder ander gebouw in zonder over straat te hoeven, ook de EHB en zo. Je kunt echter niet in ruined gebouwen freerunnen. Die zijn donkerder grijs.

Hand to hand skill zorgt dat je vaker raakt met je bijl, en schieten zorgt dat je kans groter word dat je wat raakt meen ik.

link

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

met Zombie Southbound ben ik bijna in Dartland ofzoiets. Zombie the Greek is wat aan het dollen om XP's te verdienen, en Bazooka Jim zit ergens rechtsboven in de kaart vervelend te doen.

Bernard Gui is tot zijn diepe schaamte nog steeds een zombie, maar verder gaat het wel goed met hem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
widegrin.gif iets te laat vrees ik. Ik zit overigens inmiddels met vier personen in UD, en dat levert problemen met 160-acties-grens. Oplossing is nabij. Bernard Gui gaat verdwijnen denk ik.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zojuist gearriveerd in Dartside, ik sta noordelijk van Kerby Lane met Zombie Southbound.

Ik kom naar je toe, als je over een uurtje inlogt staat er een zombie naast je die 2 keer Graaaagh zegt. Die kun je dan aanklikken en dan zie je zijn profiel.

Kun je Btw de referentie naar een bepaald zeedier uit mijn quote in je post verwijderen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@CvW, ik stond verkeerd en dus tegen de foute zombie aan te boeren. Ik sta als het goed is op dezelfde plek als jij.

link


Samengevoegd:

Quote:

Ik sta volgens mij een vakje of 3 rechts van je ergens. Heb alleen geen ap's meer. Zal wel weer deaud zijn straks.

Waar sta je precies? (screenshot kan handig zijn) Overigens: als je normaal gesproken dood bent kun je het beste blijven liggen tot je AP (bijna) helemaal is aangevuld. Als je op dood bent kan je namelijk niets overkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Ik kom naar je toe, als je over een uurtje inlogt staat er een zombie naast je die 2 keer Graaaagh zegt. Die kun je dan aanklikken en dan zie je zijn profiel.

Hey, ik ben niet de hele dag online he smile.gif

Quote:
Kun je Btw de referentie naar een bepaald zeedier uit mijn quote in je post verwijderen?

Eh, wat bedoel je?


Samengevoegd:

Quote:

@CvW, ik stond verkeerd en dus tegen de foute zombie aan te boeren. Ik sta als het goed is op dezelfde plek als jij.

Ja, klopt, daar sta ik, althans, daar lig ik nu dood te wezen.

Quote:
Waar sta je precies? (screenshot kan handig zijn) Overigens: als je normaal gesproken dood bent kun je het beste blijven liggen tot je AP (bijna) helemaal is aangevuld. Als je op dood bent kan je namelijk niets overkomen.

Ja, ik blijf even lekker dood tot vanavond. Ik kom pas weer tegen 22:00 online denk ik, dus alle tijd om wat APjes bij te tanken. Er staan nu 2 zombies daar, nog suggesties wat te doen als ik vanavond weer erg ondood ben?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Eh, wat bedoel je?

Het is al weg. knipoog_dicht.gif

Quote:

Ja, klopt, daar sta ik, althans, daar lig ik nu dood te wezen.

Ik werd ook dood wakker vandaag, als je eenmaal Ankle Grab hebt zul je merken dat het eigenlijk best relaxed is om met een kogel in je kop in de goot te liggen

Quote:

Ja, ik blijf even lekker dood tot vanavond. Ik kom pas weer tegen 22:00 online denk ik, dus alle tijd om wat APjes bij te tanken. Er staan nu 2 zombies daar, nog suggesties wat te doen als ik vanavond weer erg ondood ben?

Ik zit ook laag met mijn AP, dus 22:00 is prima denk ik. Het kan zijn dat ik wat later ben, want ik heb iets te doen rond dat tijdstip.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hmm... weer levend
nosmile.gif
ik ben een hopeloos slechte zombie volgens mij
puh2.gif
en ik had net Lurching Gait.. die ben ik dan zeker weer kwijt als ik weer dood ben?

naja.. als iemand zin heeft om me af te maken, ik sta bij Dunford Lane Fire Station

Wij staan 2 stappen naar het zuidwesten en 3 stappen naar het zuiden op een Junkyard. Als je vanavond nog leeft ben jij het avondeten. big-smile.gif En Lurching Gait krijg je gewoon terug als je weer dood bent.

Mijn zombie is even de wijk uit om iets te doen, maar ik verwacht hem deze week nog terug. Die is dan gelijk level 5 dus dat scheelt, op het moment heb ik een invaller. met LG

Overigens is aan de lopende band een spuitje krijgen/en of omgelegd te worden normaal voor een zombie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wij staan 2 stappen naar het zuidwesten en 3 stappen naar het zuiden op een Junkyard. Als je vanavond nog leeft ben jij het avondeten.
big-smile.gif

party.gif ben tot nu toe nog springlevend puh2.gif

Quote:
En Lurching Gait krijg je gewoon terug als je weer dood bent.

gelukkig widegrin.gif dan maakt het ook niet zoveel uit allemaal dus..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als zombie kan je eigenlijk niet zo veel overkomen. Een kogel in je kop is na level 3 geen probleem meer, het kost je dan hooguit 1 of 6AP om op te staan. Je hebt ook gelijk weer volledige HP. Een revive is iets problematischer maar als je in een bebouw met in de naam building, hotel om motel bent kun je springen, of je zoekt gewoon een gezellige groep zombies op.


Samengevoegd:

widegrin.gif

En dan nu het offer aan de Kraken

Dit is was mijn menneke:

link

Famous last words:

link

Het offer:

link

Het was zo'n geschift idee dat ik het niet kon laten widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is echt het geinige aan dit spel. Het is oorspronkelijk bedoeld als een spel van Zombies vs Mensen, maar al vrij snel begonnen sommige mensen voor de sport op mensen te jagen. Deze groep March into the sea heeft het thema dat ze mensen offeren aan bepaalde zeemonsters om een apocalypse te voorkomen. Je kunt vrijwillig je character aanbieden zelfs. Het was wel een heel geklooi om dit voor elkaar te krijgen maar het was het waard denk ik. Ik zit nog met een grijns op mijn hoofd.

Ook leuk voor de 30 aanwezigen als ze weer inloggen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid