Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Hum dat is een takkeëind lopen zonder RG. Gewwon doorhobbelen zou ik zeggen. Mijn richting op. Met een beetje mazzel steekt iemand spontaan een naald in je nek, en anders revive ik je wel.

Die hou ik als tweede optie open, eerst die RP proberen, kijken of dat werkt. Die is erg dichtbij. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Maar heeft het leuke geluidjes en vrolijk makende kleurtjes en schattige bewegende dingen? Anders vind ik het na vijf minuten niet meer leuk. Op vlak van computerspelletjes ben ik echt een vijfjarige vrees ik, een van mijn favoriete spelletjes gaat over mooi gekleurde cakes namaken. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Maar heeft het leuke geluidjes

ehhhhh, ja, in zekere zin zit er erg veel leuk geluid in

Quote:
en vrolijk makende kleurtjes en schattige bewegende dingen?

zeker!

Quote:
Anders vind ik het na vijf minuten niet meer leuk. Op vlak van computerspelletjes ben ik echt een vijfjarige vrees ik, een van mijn favoriete spelletjes gaat over mooi gekleurde cakes namaken.
bloos.gif

Dat speelt mijn zoontje van 4 ook graag!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Misschien moet ik mij toch maar eens een zombietje aanmaken.

Ja, doe maar, en sommigen hier zeuren over doodgaan. Mijn betere zombie heeft ug kogels in zijn kop en komt iedere dag blij zijn goot uit. En daarna sloopt hij wat mensen en zo, en krijgt hij nog een kogel in zijn kop. Na level drie is dood in een goot liggen met een kogel in je kop bijzonder ontspannend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmm, ok, ik heb besloten zombie-Olorin maar eens op te zoeken dus ben daarheen op weg gegaan, die zit ergens in Brooksville. Al mijn puntjes zijn op en nu lig ik geloof ik te slapen in een wasteland in Havercroft.

Ik snap dit spel niet zo best denk ik. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid