Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Hmm ik was iemand aan het dood maken toen ik in Shuttlebank terecht kwam dus ik moet nog een uurtje wachten
smile.gif

Hum, het zou niet onhandig zijn als je even zombie bleef. Je leveled dan wss een stuk sneller en als je 100 XP hebt kom je naar harknessstreet en dan ram ik een spuit in je oog. Dan kun je gelijk freerunning komen en naar ons EHBO feestje komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik sta inmiddels met kisten vol FAKs te wachten tot je je schedel komt laten lichten!

Ik ben weer thuis, ik moet zeggen dat je erg goed bent geworden in Chirurgie met een bijl. Die laatste blindedarmoperatie was echt heel netjes. Die lobotomie, hoewel geheel volgens het boekje, was mss niet zo'n goed idee.....

Nog 37 XP tot hand to hand.... party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ah, welkom thuis mijn zoon. Zal ik je maar weer in stukjes en brokjes hakken dan?

Ik heb een nog krankzinniger idee dan PK-reviver: we kunnen in-game mensen gaan opereren met bijlen, flares, slagersmessen en shotguns" en zo. En dat eindigt dan altijd in: Operatie geslaagd, patiënt overleden zeg maar. Als we dat een beetje coordineren kunnen we er ook nog gesprekken bij voeren.

MC "We have to amputate this man's left leg"

Jij hakt er met je bijl op in.

CvW "Done, I amputated the right leg.... Oops"

MC "Well, mistakes do happen, I'll do the left leg myself"

Ik hak er met de bijl op in

CvW "I'll desinfect the wounds.

Ram er met een fuelcan op in tot de patient doorweekt is met benzine.

MC "Well, let's use something to burn the wounds, let's see....."

vuurt een flare af op de "patient", die verandert in een vuurbal. - 30 HP = dood.

CvW "Oh my, I think the patient died"

MC "Well, thing like that happen, we did our best.

widegrin.gif

En bij de volgende doen we een nosejob met een shotgun en zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

hahahaha

Maar dat kunnen we ook allebei doen. Ik vind PK-hospital toch wel een goed idee om aan naamsbekendheid te doen. En dit kunnen we doen voor de keren dat we tegelijk online zijn, in een ander ziekenhuis?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hahahaha

Maar dat kunnen we ook allebei doen. Ik vind PK-hospital toch wel een goed idee om aan naamsbekendheid te doen. En dit kunnen we doen voor de keren dat we tegelijk online zijn, in een ander ziekenhuis?

Dat is nog een beter idee. Als we dit gaan doen, hou er dan wel rekening mee dat je nogal vaak moet verhuizen en zo. De buurt kan dit soort dingen meestal niet zo waarderen. widegrin.gif Maar als je PK-ers revived ben je sowieso al een wandelende schietschijf.

"The Extremely Skilled Surgeons"

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Dat is nog een beter idee. Als we dit gaan doen, hou er dan wel rekening mee dat je nogal vaak moet verhuizen en zo. De buurt kan dit soort dingen meestal niet zo waarderen.
widegrin.gif
Maar als je PK-ers revived ben je sowieso al een wandelende schietschijf.

Ja, we moeten een soort back-up voor onszelf inrichten denk ik.

Quote:

"The Extremely Skilled Surgeons"

Sounds great widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ja, we moeten een soort back-up voor onszelf inrichten denk ik.

[...]

Sounds great
widegrin.gif

Nou, het wordt een best nomadisch bestaan vrees ik. Uiteraard opereren we in ziekenhuizen, dan hebben we ook nog eens publiek. Het is een prima manier om naamsbekendheid te krijgen denk ik.

Het is wel handig om het draaiboek van te voren klaar te hebben (tekst en wie doet wat) dit soort dingen wil je binnen een paar minuten voor elkaar hebben.

@Dingo: als je nog aan boord wilt, je bent van harte welkom. Zorg dat je 100 XP bij elkaar krijgt (je mag mij eventueel wel aanvreten, CvW is ondertussen erg goed in EHBO) dan revive ik je, Koop jij Freerunning en dan kom je naar ons gezellige ziekenhuis en dan helpen we je verder met levelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Mijn grootinquisiteur heeft inmiddels de necrotech skill er bij. Ik had eigenlijk geen idee wat handig was, maar deze klonk zo bizar dat die me wel goed leek. Zodra ik APs heb ga ik me eens concentreren op het afhakken van ledematen, en ze andersom er weer aannaaien, dat lijkt me een vrolijk gezicht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waar kan ik je aanvreten MC? Ik zwerf nog rond bij Catherine maar kan er niet in.

Ben net pas online, maar als je even een kik geeft kijk ik wat ik voor je kan doen.

@ CvW, we gaan ons verplaatsen naar een ander ziekenhuis: route: 3N - 1NO - 1N - 2NO -1O

Dan kan ik mijn aandacht beter verdelen tussen jouw en dingo. Oh, en het einde is nabij trouwens.


Samengevoegd:

Bashers kunnen door naar Dartside

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid