Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het duurt even voor jij kunt spreken, je moet eerst snel kunnen lopen en daarna leren snel op te staan als je een nekschot krijgt. Vervolgens moet je je klauwen flink bijwerken, maar tegen die tijd ben je al redelijk onaangenaam voor je omgeving.

BARHAH! is trouwens de algemeen aanvaarde strijdkreet voor zombies.

link

is een van de woordenlijsten met wat meer uitleg....

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Iria: Hitpoints HP moet je niet op letten, je bent een zombie, en als je doodgaat sta je weer op en ben je.... juist, een zombie. In het begin kost opstaan veel AP en lopen ook. Daarom moet je allereerst Lurching Gait kopen en daarna Ankle Grab.

XP verdien je door mensen aan te vallen. Ik zal je wel op de hoogte houden waar eten is, maar als je inlogt en je ziet een bericht over een groan (recent (minder dan een half uur) en relatief dichtbij) dan kun je daar ook op af gaan. Zombies van hogere levels sleuren vaak de bijna dode harmanz naar buiten zodat ze gemakkelijk gedood kunnen worden door de zambahz met een lager level. Als je een harman sloopt krijg je een 10 XP bonus.


Samengevoegd:

Normaal krijg je voor de schade die je toebrengt hetzelfde aantal aan XP. In jouw geval is dat voor iedere rake klap ( +/- 1 op de 3) 2 XP, maar als je een vuile ademer van zijn menselijkheid verlost krijg je 10 XP bonus....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die lurching gait is wel een dilemma voor me. Ik bedoel, in het spel zou het natuurlijk superhandig zijn, maar ik heb toch wel een beetje morele problemen met het hele idee van de snellopende zombie, ik bedoel, het is gewoon niet waarheidsgetrouw...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak je geen zorgen, als je level 5 bent is het 3 XP per treffer en raak je in de helft van de gevallen.


Samengevoegd:

Wel, koop gewoon Lurching Gait, lullende zombies zijn ook niet realistisch, maar goed, ik ben een lullende zombie, en je vind dat gelul ook leuk.

zombieliedjes?

je hebt BARHAH! fundamentalisten met black-ops teams

Je hebt zombie performance artists

Zombies dansen op Thriller en uiteraard dansen ze de Zamba

Er was zelfs een zombiemusical, het publiek overleefde dat zelden of nooit, maar hey, het was er wel.

Het is een vrij krankzinnig spel, zeg maar.

Het gebrek aan graphics wordt gecompenceerd door de krankzinnigheid van de spelers.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zin om een zombiecommune op te richten in een of ander gebouw waar we samen wonen en liedjes zingen en regelmatig de straten optrekken om mensen te knuffelen en zo te tonen dat vredevol samenleven een mogelijkheid is (misschien komen er zelfs mensen bij de commune!). Met graffiti spuiten we vredesboodschappen op de muren van de stad en als er ergens zwaar gevochten wordt houden we een pacifistische demonstratie en dragen we allemaal bordjes met "no blood for brains". Eten moeten we natuurlijk wel maar dat doen we door ons een voor een op te offeren voor het goed van de gemeenschap. Ik zie het helemaal zitten!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb zin om een zombiecommune op te richten in een of ander gebouw waar we samen wonen en liedjes zingen en regelmatig de straten optrekken om mensen te knuffelen en zo te tonen dat vredevol samenleven een mogelijkheid is (misschien komen er zelfs mensen bij de commune!). Met graffiti spuiten we vredesboodschappen op de muren van de stad en als er ergens zwaar gevochten wordt houden we een pacifistische demonstratie en dragen we allemaal bordjes met "no blood for brains". Eten moeten we natuurlijk wel maar dat doen we door ons een voor een op te offeren voor het goed van de gemeenschap. Ik zie het helemaal zitten!

Dat kan allemaal, MAARRRRR!!! zombies eten geen mensen uit haat of uit wreedheid, ze willen de mensen BARHAH! brengen. Mensen zitten altijd maar binnen achter barricades en zo terwijl wij aan het feesten zijn in de straten, en dat willen we met ze delen. Dus halen we ze achten hun barricades vandaan en bijten we ze liefdevol dood zodat ze BARHAH! met ons kunnen delen.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Je kent turtleboy toch he?

Nee, want ik leef onder een steen.....

Duh, iedereen kent turtleboy.....


Samengevoegd:

Olorin, verander je group naar Big Bash 3.....

Dat is een bevel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat kan allemaal, MAARRRRR!!! zombies eten geen mensen uit haat of uit wreedheid, ze willen de mensen BARHAH! brengen. Mensen zitten altijd maar binnen achter barricades en zo terwijl wij aan het feesten zijn in de straten, en dat willen we met ze delen. Dus halen we ze achten hun barricades vandaan en bijten we ze liefdevol dood zodat ze BARHAH! met ons kunnen delen.

Maar kunnen we niet samen feesten zonder al dat bloedvergieten? Gewoon, als vriendjes, hand in hand, en onze verschillen niet zien als bedreigend maar als verrijkend? Zo'n beetje à la jij homo en ik hetero, zij burka en ik korset, jullie Hollanders en ik Vlaming, mensjes levend en ik dood,...

Ik kan een Harmanz Liberation Front oprichten! Alle mensen bevrijden van achter hun barricades en met een hele troep mensen én zombies al dansend de geweldloze revolutie tegen het systeem van apartheid verspreiden! Eén grote pacifistische dead-meets-undead manifiesta door de straten van Malton! No braag for bra!nz! Make hag not harm!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee, want ik leef onder een steen.....

Duh, iedereen kent turtleboy.....

Nuja, met mensen van jouw leeftijd weet je nooit he. engel.gif

Quote:

Olorin, verander je group naar Big Bash 3.....

Dat is een bevel.

Lieverd, verander je group naar Big Bash 3.....

Dat is natuurlijk geen bevel, gewoon een goedbedoeld advies van je liefje die alleen maar het beste met je voorheeft en werkelijk héél teleurgesteld in je zou zijn als je dat niet zou inzien.

Kijk, zó doe je dat. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, dit is mijn subforum en van mij mag het in dit topic gewoon zo lang het enigszins over dat spel gaat. Lekker puh. widegrin.gif

Ja, mijn pacifistische revolutie zou ik wel pas beginnen als ik een lekker hoog level had, dat spreekt voor zich. Maar leuke ideetjes bespreken voor de toekomst kan nooit kwaad. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Maar kunnen we niet samen feesten zonder al dat bloedvergieten? Gewoon, als vriendjes, hand in hand, en onze verschillen niet zien als bedreigend maar als verrijkend? Zo'n beetje à la jij homo en ik hetero, zij burka en ik korset, jullie Hollanders en ik Vlaming, mensjes levend en ik dood,...

Ik kan een Harmanz Liberation Front oprichten! Alle mensen bevrijden van achter hun barricades en met een hele troep mensen én zombies al dansend de geweldloze revolutie tegen het systeem van apartheid verspreiden! Eén grote pacifistische dead-meets-undead manifiesta door de straten van Malton! No braag for bra!nz! Make hag not harm!

Wow, die had ik gemist, je leert erg snel, want je rattled al heel behoorlijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid