Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Leuk! Ik heb vage plannen er een volledige haiku-cyclus van te maken, die gekke Japanners vonden het geweldig om een serie van vijf haiku's te schrijven, overeenkomstig de vijf seizoenen (blijkbaar is "nieuwjaar" bij hen een apart seizoen) dus dat wil ik ook eens proberen. Deze kan dan de lente zijn, met de bloempjes enzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Leuk! Ik heb vage plannen er een volledige haiku-cyclus van te maken, die gekke Japanners vonden het geweldig om een serie van vijf haiku's te schrijven, overeenkomstig de vijf seizoenen (blijkbaar is "nieuwjaar" bij hen een apart seizoen) dus dat wil ik ook eens proberen. Deze kan dan de lente zijn, met de bloempjes enzo.

widegrin.gif The BARHAH is strong in this one.... Zeg, heb je iedere avond vanaf nu om 18:45-19:00 *) wat te doen? Mijn MOB striketeam zoekt nog nieuw (gestold) bloed. Militant zombiefundamentalisme is ook een leuk tijdverdrijf, en het kost niet te veel tijd verders.

Oh, met een andere zambah natuurlijk, en die voeren pas echt hun babahz, ik kreeg op een dag een keer 6 breinen. En levelde in een week naar level 8.

*) Hoeft niet iedere avond, maar regelmatige aanwezigheid wordt gewaardeerd, evenals het vroegtijdig aankopen van hersenrot....

MOB: travel a lot, meet new people and eat them...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmm, dat zie ik niet zo gebeuren, rond dat uur heb ik te vaak andere dingen te doen. Besides, mijn huidige zombie vindt dat fundamentalisme maar niks, en een nieuwe maken heb ik geen zin in, eentje is wel welletjes. Ik zie me toch meer een zambah-carriere uitbouwen in de deathrattlelinguïstiek oid, zijn er in Malton eigenlijk beroemde dichters en taalkundigen? widegrin.gif

(Oh, en dat hele pacifistische idee natuurlijk, als ik voldoende geleveld ben.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmmm, dat zie ik niet zo gebeuren, rond dat uur heb ik te vaak andere dingen te doen. Besides, mijn huidige zombie vindt dat fundamentalisme maar niks, en een nieuwe maken heb ik geen zin in, eentje is wel welletjes. Ik zie me toch meer een zambah-carriere uitbouwen in de deathrattlelinguïstiek oid, zijn er in Malton eigenlijk beroemde dichters en taalkundigen?
widegrin.gif

(Oh, en dat hele pacifistische idee natuurlijk, als ik voldoende geleveld ben.)

Ik denk dat jij ondertussen meer op de hoogte bent van de culturele kant van malton dan ik. Er waren/zijn zombie dansgroepen en zombie theathergroepen bijvoorbeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik heb echt al belachelijk veel tijd gestopt in het bestuderen van zombie-grammatica en -fonetiek enzo. bloos.gif Maar verder weet ik het allemaal niet hoor, ik bedoel, ik zit wel op mijn eentje de maffe taalgeek uit te hangen maar heb geen idee of er nog spelers zijn die dat doen.

Wat denk je, zou het doenbaar zijn om enige in-game-bekendheid te verwerven als zombie-dichter? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja, ik heb echt al belachelijk veel tijd gestopt in het bestuderen van zombie-grammatica en -fonetiek enzo.
bloos.gif
Maar verder weet ik het allemaal niet hoor, ik bedoel, ik zit wel op mijn eentje de maffe taalgeek uit te hangen maar heb geen idee of er nog spelers zijn die dat doen.

Wat denk je, zou het doenbaar zijn om enige in-game-bekendheid te verwerven als zombie-dichter?
widegrin.gif

Je kunt het allicht proberen en BB3 is een prima plek om het te proberen. Er zullen regelmatig grote groepen zombies zijn en als je deathrattle vroeg koopt (na lurching gait, anklegrab, death grip en rend flesh bijvoorbeeld) kun je bijvoorbeeld een groep van 40 zombies (zoals nu in de mall) opzoeken en dan draag je je gedicht voor.

Zombies kunnen dat soort dingen wel waarderen meestal. Mensen slaan je zo snel mogelijk dood over het algemeen. Een beetje een ondankbaar publiek over het algemeen....


Samengevoegd:

BB3 publiek houdt niet zo van boodschappen over harmonie tussen mensen en zombies, btw. Bewaar dat voor later.... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was ik al van plan hoor. Eerst lekker bashen en gedichtjes schrijven en nuttige skills verzamelen, als ik dat beu ben en sterk genoeg ben om me wat tegenstand te kunnen veroorloven kan ik m'n eigen weg gaan los van BB3 en de pacifistische toer op gaan. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga even het chatchannel uitluisteren..... Hou het even in de gaten hier, het winkelcentrum is opgegeten...

Ik denk dat Buttonville bijna vernietigt is, maar daar krijg je vaak wel targets aangewezen.


Samengevoegd:

link

Ik denk dat hier heel binnekort wel wat te halen valt. Als ik binnen ben dan hoor je het wel.


Samengevoegd:

OK, de deur is open, ik heb alleen geen idee wat er binnen is, er ligt wel een half dode harman buiten.


Samengevoegd:

You are inside the Lodder Building. The NecroTech logo glows gently above the front desk, and doors open onto a number of brightly-lit laboratories and computer rooms. The floor is flecked with fresh blood. The doors to the street have been left wide open. Also here are tazinsanity2 (55HP), a butt (52HP), Kiali (56HP), staypuft001 (60HP), Jacob Creutzfeldt (60HP), Dimentio (60HP), TheJusMan1 (60HP) and Capsty (52HP).


Samengevoegd:

Olorin, tijd voor Dead Grip, Iria, ze zijn al weer half op heur....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, goed zo, ik dacht dat je al AG had, maar AG is een absolute must, scheelt 9 AP als je een nekschot krijgt. En slaan zou ik eerst levelen.

Dat wordt Dead Grip, Rend Flesh en Tangling Grasp in die volgorde en dan zijn je klauwen maximaal sterk. Met je klauwen kun je namelijk ook barricades afbreken en ze zijn ook net een beetje beter dan tanden. Als je je klauwen max hebt heb je 50%-60% kans dat je 3 schade toebrengt.


Samengevoegd:

Quote:

Geen AP meer, helaasch.

Het is mss handig om je AP tot morgenavond op te sparen, dan probeer ik iets te eten te vinden en dan kun je met max AP aanschuiven. Als je telkens een paar zetten doet ben je vooral aan het lopen en nooit aan het eten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon je cakeje laten staan, en dan de volgende avond weer inloggen. Je hoeft niet perse op mij te wachten, als je vlakbij een groan hoort van kortgeleden hoort kun je daar op af gaan. Let wel: een gebouw met 10 survivors kan soms binnen een uur leeggeroofd zijn. Die groans hoor je trouwens alleen als je buiten staat.

Aangezien voor jouw een kogel nogal hard aankomt kun je als je in een gebouw met veel survivors en weinig zombies zit overwegen om een AP te bewaren om naar buiten te stappen nadat je gegeten hebt.


Samengevoegd:

dingo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid