Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Je krijgt redelijk vaak boodschappen als

You heard a (familiar) groan X blocks to the North/South and Y blocks to the East/West. (x hours an x minutes ago)

Zombies grommen vaak als ze mensen tegenkomen, en afhankelijk van de hoeveelheid mensen kun je dat tot 6 blokken weg horen (als je buiten staat). Het heeft geen zin om op groans van 12 uur oud af te gaan, maar als je een recente groan hoort (minder dan een uur oud) dan kun je daar op af gaan. Grote kans dat je iets te eten vind.

Probeer zoveel mogelijk diagonaal te lopen, dat scheelt hopen AP

dus bij een groan van 3N 4E loop je 3 naar het NE en dan 1 naar E

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat van die groans had ik al door ja. Dat van dat diagonaal lopen daarentegen was ik nog niet eens opgekomen, wth.
bloos.gif
Valt het op dat ik beter ben met talen dan met wiskunde?
widegrin.gif

Ja vrouwen heh? kletst alleen maar, maar denken, ho maar. puh2.gif

Omdat lopen zoveel AP kost is het handig te wachten totdat je 35-40 AP hebt of zo en dan af en toe inloggen. Kijk je of er groans zijn, zoniet dan wacht je gewoon een uur of zo en dan kijk je weer. Als je in de buurt van de 50 AP komt is het handig om richting West Grayside te hobbelen, dat is de volgende suburb, denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

widegrin.gif

Als de homo-huwelijksscene uit de nieuwe satc-film ooit op youtube komt moet ik je ze echt eens laten zien. Er waren witte zwanen, een koor van mannen met glitterhoeden, en de ceremonie werd uitgevoerd door Liza Minelli die als openingsdans "if you like it, put a ring on it" zong.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

widegrin.gif

Als de homo-huwelijksscene uit de nieuwe satc-film ooit op youtube komt moet ik je ze echt eens laten zien. Er waren witte zwanen, een koor van mannen met glitterhoeden, en de ceremonie werd uitgevoerd door Liza Minelli die als openingsdans "if you like it, put a ring on it" zong.

Ik vind dat soort stereotypering eigenlijk best kwalijk.

Omdat het meestal klopt en zo, puh2.gif maar maak je niet druk, setc is nogal een nichtenshow, dus die komt vanzelf wel voorbij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trouwens, denk je dat het zou opvallen als dat zo eens af en toe een paar keer in het weekend gebeurt dat we op de zelfde computer spelen, terwijl we dat door de week niet doen? Of kunnen we voor de veiligheid maar beter nooit op elkaars computer zombietje spelen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ah, je ging voor de naam, arme opiepoes

Ik vond het schattig klinken. bloos.gif

Maar die heb ik niet helemaal op hoor, allen wat aan geknabbeld, maar ik viel in slaap voor hij dood wou gaan. Ik heb wel twee hapjes op die lieve andere zombies naar buiten gesleept hadden en die al op sterven na dood waren zodat het handige fastfood voor mij was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Trouwens, denk je dat het zou opvallen als dat zo eens af en toe een paar keer in het weekend gebeurt dat we op de zelfde computer spelen, terwijl we dat door de week niet doen? Of kunnen we voor de veiligheid maar beter nooit op elkaars computer zombietje spelen?

Er zit een automatisch detectiesysteem in het spel, die opmerkt als je in dezelfde buurt zit onder een IP. Dit kun je omzeilen met een proxyserver, of door tijdelijk allebei in een andere buurt uit te gaan hangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben te digibeet om te weten wat proxyservers zijn, maar dat weet liefje wel, komt dat diploma in de IT toch nog eens van pas. Niet in de zelfde buurt uithangen is niet leuk, wij zijn daar veel te klef voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik vond het schattig klinken.
bloos.gif

Maar die heb ik niet helemaal op hoor, allen wat aan geknabbeld, maar ik viel in slaap voor hij dood wou gaan. Ik heb wel twee hapjes op die lieve andere zombies naar buiten gesleept hadden en die al op sterven na dood waren zodat het handige fastfood voor mij was.

Als babah mag je dat gewoon doen, heur, daarom slepen we ze ook naar buiten toe. yes.gif Nu met LG verbruik je veel minder AP met lopen en kun je veel meer AP gebruiken met aanvallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid