Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Maar Iriacynthe, het leven is moeilijk voor een babah zambah alleen. Gelukkig is er Big Bash, daar zijn allerhande lieve zambahz die de babahz zelfs voeren. En ik ben daar ook,
widegrin.gif
kunnen we samen mensen uit elkaar scheuren, gezellig toch?

Klinkt wel gezellig ja, alleen ben ik dus even geen zombie meer.

(Trouwens, ik moest aan jou denken door een stukje uit de nieuwe sex and the city-film. Het über-homohuwelijk kwam erin voor. widegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

levend loop je 2 keer zo hard: dus ren naar buttonville. Er staan daar 100+ big bashers op je te wachten die je van dat vervelende ademprobleempje en die hartkloppingen afhelpen. Waar zit je nu?

Handig! Ik ben nu in South Blytville.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Handig! Ik ben nu in South Blytville.

Op naar buttonville. Ik ben hier in het politiestation. Ga daar naar binnen (knop [Enter Building] en zeg in het Engels dat je Bij Big Bash 3 wilt. Je zult binnen een uur weer 1 van ons zijn en de hersens staan al klaar. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat stom.
widegrin.gif

Ja, nogal, de laatste keer dat ik die beginnersfout maakte is al even geleden. Nu ja, ik had maar 3 AP, maar dat was net genoeg om iedereen binnen te laten en een brul te geven..... widegrin.gif

Maar geen zorgen Babahz, MC neemt jullie onder zijn rottende vleugel, en spoedig zullen jullie grijs vlees eten. Nu nog even wat huiswerk: profielen inleveren, group veranderen naar Big Bash 3 en ik zorg dat jullie profielen op de juiste plek komen......

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid