Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

OK, dit is hoe we het beste kunnen aanpakken. Jij blijft de hele dag doelloos bij Surridgebuilding staan. We ontmoeten elkaar 's-avonds hier elkaar hier en dan kom ik naar buiten. Jij bent dan afgeschoten of gerevived, je zorgt dat je een zombie word en dan kun je afhankelijk van wat er met je gebeurt is 28 tot 40 aanvallen op mij doen. is een beetje saai, maar veruit de snelste manier om je 100 XP te bezorgen.


Samengevoegd:

In het ergste geval duurt het ongeveer 4 dagen voor je freerunning kunt kopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Druk ja, en dus is het haring prikken in een ton voor psychopaten en zo.


Samengevoegd:

Slecht nieuws, CvW en dingo, want ik zag een vaal paard, en die daarop zat, zijn naam was Jorm; en de MOB volgde hem na. En hun werd macht gegeven om te doden tot het vierde deel van Yagoton, met tanden, en met klauwen, en met infectie, en door de wilde zombies van Malton.

Of, in populair taalgebruik: De Militaire Orde van Barhah komt er aan, denk ik, ren voor je leven!!! (Jij niet dingo, aangezien je geen leven hebt widegrin.gif) Daar gaan we niet op wachten, vanavond blijven we bij Balemall, maar morgen zakken we af naar het zuiden. We doen dit niet te haastig, omdat dingo ons anders niet bij kan benen.

Dit is wat er gaat gebeuren met Yagoton: Eerst komt de MOB de wijk binnen en, aangelokt door groans, worden die gevolgd door honderden losse zombies. Een ware zombieapocalypse volgt.....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag het zeg maar live gebeuren: A zombie (dingo13) stood up.

En daarna een pak rammel, jammer dat ik er geen screenshot van heb genomen. Best spooky


Samengevoegd:

Cvw: probeer zoveel mogelijk FAK-s bij elkaar te slepen en laat het genezen even zitten... het kan zijn dat we even een tijdje zonder hospitaal zitten.

link

We gaan morgen naar Stickling Mall

En je mag zelf zien hoe je daar komt:

kaart

Leuk heh, als ratten van een zinkend schip vluchten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

mm, balen, ik moet ook eerst hier lezen en dan wat gaan doen. Nou heb ik 40 APs verbuikt met jou je hersens intimmeren en weer genezen. Zodra ik kan vlucht ik naar het zuiden. En, zodra jij kan, geef maar een locatie van een nieuw ziekenhuis om te bezoeken. Ik heb niet veel FAKs over, maar met deze berichten is vluchten dringender dan FA verlenen geloof ik

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mm, balen, ik moet ook eerst hier lezen en dan wat gaan doen. Nou heb ik 40 APs verbuikt met jou je hersens intimmeren en weer genezen. Zodra ik kan vlucht ik naar het zuiden. En, zodra jij kan, geef maar een locatie van een nieuw ziekenhuis om te bezoeken. Ik heb niet veel FAKs over, maar met deze berichten is vluchten dringender dan FA verlenen geloof ik

Ik weet niet 100% zeker of MOB hierheen komt, maar om een alt-conflict te vermijden moest ik toch de hort op. Ik ben nu bij een andere mall, spaar je AP en dan geef ik je de nieuwe locatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben nu in Edmund General, en door mijn APs heen. Bijna op de plaats van besteming dus, maar ik ga hier even blijven hangen om FAKs te scoren

Nou, ik weet het nog beter gemaakt, ik kom naar Edmund General als ik Dingo gevoerd heb. We blijven denk ik echter niet lang, want MOB.

@Dingo: mocht je levend wakker worden, spring niet gelijk uit het gebouw. Levend loop je twee keer zo snel. Ik probeer een geschikte plek voor je te vinden.

Het kan handig zijn om "don't revive" in je zombie profiel te zetten. dat scheelt een hoop AP met opstaan, zelfmoord plegen en weer opstaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Uitstekend, maarre, MOB? Edmund is niet in Yagaton, moeten we toch MOB vrezen?

Alsem deelt zijn brein met 6 anderen, en 1 van hen is onderdeel van MOB. Nu kan ik je verder niet te veel vertellen, want dan moet ik je kop van je romp af komen rukken en daar Dingo mee doodmeppen, maar hou gewoon als vuistregel: "Vreescht MOB alteydt ende immer".

Als MOB in je buurt komt verhuis je of je gaat dood. Daar komt het een beetje op neer. De MOB is geen belachelijk grote groep, maar vreselijk efficient. En net als alle grotere hordes word MOB gevolgt door een zogenaamde feral cloud.

Dus eerst komt MOB door je wijk en sloopt de infrastructuur. Dan gaat de MOB 2 a 4 dagen later naar de volgende wijk, en net als je denkt dat alles weer beter wordt, slaat er een tsunami van wilde zombies over de wijk heen.

Enfin, de prijs van je huis sneller dan wanneer je de Tokkies als buren krijgt, wat niet zoveel uitmaakt, omdat je a) tegen die tijd dood bent, of B) intelligent hebt gehandeld en huilend als een klein meisje de wijk uit bent gerent. Liefst naar een buurt of 2 - 3 verderop.

Ik weet overigens niet waar de MOB heen gaat, en dat maakt me verder ook niet zo veel uit, Ik kan wel verzinnen dat winkelcentra altijd gewaardeerd worden als eetgelegenheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid