Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Leg me nu eens uit hoe dat nu eigenlijk zit met mensen opeten. Als ik jou attack, wil dat dan zeggen dat ik je opeet, of is dat nog wat anders? bloos.gif

(Enneuh, heb ik jou dan geïnfecteerd? If so: mwaha! widegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmmm, ik heb jou proberen te attacken maar ik miste bijna altijd, ik zit door al mijn AP en heb je maar twee keer geraakt. Niet leuk.
noparty.gif

tja puh2.gif de ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer. Ik had ook pech vandaag... 8 mensen om uit te kiezen, maar uiteindelijk weinig stukken af kunnen scheuren nooo.gif

gisteren 3 mensen vermoord die al erg zwak waren en heel vriendelijk door een andere zombie voor m'n voeten werden gedumpt widegrin.gif dat schoot meer op

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

gisteren 3 mensen vermoord die al erg zwak waren en heel vriendelijk door een andere zombie voor m'n voeten werden gedumpt
widegrin.gif
dat schoot meer op

Bashers voeren hun bahbah's engel.gif De grap is dat de zambahz de sociale spelers zijn. widegrin.gif Ik heb gisteren ook wat zombies gevoerd met moi.


Samengevoegd:

Old Arkham is weggevaagd, Ruddlebank is de volgende wijk heb ik vernomen. Big Bash groeit als een idioot.

Voor de ongewenst ondoden: er is een nieuwe dokter in Jagaton. De vorige, nu ja, die wil je niet meer tegenkomen. CvW weet hoe hij heet en dat kan hij beter voor zich houden. widegrin.gif Nu ja, het staat gewoon op de wiki wat die tegenwoordig doet.


Samengevoegd:

Ik heb besloten om weer wat opener te zijn dus, dit topic is te grappig. Die ene daar lullen we niet meer over, maar de rest, ach waarom ook niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb misschien een leuk ideetje, mijn overlevers hebben het geprobeerd, braaf blijven, maar of ze worden suïcidaal en worden zombie, of ze laten zich offeren en worden zombie, of ze worden crimineel krankzinnig. Bij de laatste, Alsem beginnen de schroefjes al een beetje los te trillen en de draadjes door te branden. Nu leek het me leuk om een kliniek op te richten om ondode moordenaars te genezen. Als jullie overleverts zich vervelen......

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat dacht al dat je dat zou denken CvW. widegrin.gif Ik heb wel een sluw plannetje in gedachten.... Ik probeer in de komende weken een simpel forumpje op te zetten. Vreescht niet, het word geen credible praat forum. Meer een plaats waar moordenaars oproepen kunnen doen. Die reviven we dan, en we reviven elkaar als voornoemde moordenaars ons daarna omleggen.

Ik heb het even nagekeken, maar zoiets bestaat nog niet in het spel, volgens mij. Het lijkt me een redelijke manier om snel berucht te worden, en mss krijgen we wel een premie jagers achter ons aan. widegrin.gif

Ik weet, het spel wordt met de dag gestoorder. Uiteraard bedenk ik nog een thema en zo.

Toevoeging: het klinkt tijdrovend, maar dat valt verder heel erg mee. Je checkt voornoemd forum een keer per dag, doet indien nodig een revive, en je zorgt dat e.e.a. een beetje gedenkwaardig wordt. (=thema)


Samengevoegd:

We hebben nog een naam nodig....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Maar voor alle helderheid, we gaan dus PKers helpen he? Ik vind het een topidee widegrin.gif, qua naam zou je het wat in de Eichman-hoek kunnen zoeken. Of Mengele, maar wellicht vinden mensen dat te politiek beladen. Maar zoek anders een andere fijne arts of pennenlikker met een bizar moordadige inslag.

Ik stel graag mijn inquisiteur beschikbaar als arts, hij moet alleen nog een stoot ervaring opdoen om een beetje nuttig te zijn.


Samengevoegd:

Quote:

Ik vind het eigenlijk best een stom spel, ik hou er maar eens mee op denk ik. Veel plezier nog.

tsk, tsk, je moet er even inkomen. Het spel zelf is onnozel simpel, maar de lol zit in het verhaal dat je zelf maakt. Voor creatieven is het juist leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar voor alle helderheid, we gaan dus PKers helpen he?

jup,

Quote:
Ik vind het een topidee
widegrin.gif
, qua naam zou je het wat in de Eichman-hoek kunnen zoeken. Of Mengele, maar wellicht vinden mensen dat te politiek beladen. Maar zoek anders een andere fijne arts of pennenlikker met een bizar moordadige inslag.

Je kunt je naam niet veranderen, maar een inquisiteur lijkt me prima. Een naam als Mengele kan kogels aantrekken uit de lopen van humorloze spelers (= 50% van de overleverts) Alsem lijkt me ook goed genoeg.

Quote:
Ik stel graag mijn inquisiteur beschikbaar als arts, hij moet alleen nog een stoot ervaring opdoen om een beetje nuttig te zijn.

Stuur even je profiel, dan kan ik even kijken. Je kunt al reviver/medic zijn met level 4. In een weekje of zo.

Quote:
tsk, tsk, je moet er even inkomen. Het spel zelf is onnozel simpel, maar de lol zit in het verhaal dat je zelf maakt. Voor creatieven is het juist leuk.

Wat hij zegt Iria, en ik weet een artsenorganisatie die binnenkort mensen inhuurt. Net als de Flying Doctors, en als je Olorin Meeneemt hebben we zelfs een romantisch subplot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

hmm.. moet je met de big bash meehobbelen. genoeg mensen om op te oefenen
puh2.gif

Dat gaat idd. lekker. Als een wat meer gevorderde zombie laat ik de kleintjes nu ook de bijna dode ademers afmaken en ik level nog als een gek. Ik ga zelfs feeding drag kopen als volgende skill.

Ja ik weet het, ik ben een engel.

Oh, en je mag gewoon je groepsnaam veranderen in Big Bash 3 naar het schijnt. Als je dat al niet gedaan hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Olorin en ik hebben na lang en rijp beraad besloten onze romantische zombiedate voort te zetten in het beminnelijke gezelschap van Big Bash 3. Intussen liggen we allebei ergens te slapen tussen waar we daarvoor waren en waar BB3 is. Nee lieve crediblers, geen zorgen maken, we slapen niet ongetrouwd in het zelfde vakje. engel.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

jup,

[...]

Je kunt je naam niet veranderen, maar een inquisiteur lijkt me prima.

Ik bedoelde meer de groepsnaam.

Doctors of Death is zo voor de hand liggend.

Quote:
Stuur even je profiel, dan kan ik even kijken. Je kunt al reviver/medic zijn met level 4. In een weekje of zo.

Hoe stuur ik je een profiel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik bedoelde meer de groepsnaam.

Doctors of Death is zo voor de hand liggend.

Tijdens het uitlaten van de honden bedacht ik het volgende: we zijn niet kwaadaardig, we zijn een al dan niet religieus getinte geitewollensokkenorganisatie die gelooft in het goede in de PK-ers. Bij iedere revive geven we een kleine preek, en we sluiten af met een revive.

Iets met Outreach of zo

Quote:

Hoe stuur ik je een profiel?

Ga naar settings, kopieer de url, en bewerk die tot die er zo uitziet:

link

Maar dan met andere cijfertjes.


Samengevoegd:

Quote:

Zitten jullie nog in het ziekenhuis van St Faustina?

Ik ben er nu ook, er liggen nog 3 zombies te slapen.

Ik heb nu lurching gait en kon er dus vrij makkelijk komen.

We zijn in Ruddlebank, wandel naar het oosten tot je veel zombies begint tegen te komen. Dan blijf je gewoon staan. Later log je in en ga je op de feeding groans af die a) dichtbij zijn en B) kortgeleden plaatsvonden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid