Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Aha, het geluk heeft zich naar mijn kant toegekeerd! Plots stond er zomaar at random een lekker harmanhapje voor mijn neus, gewoon buiten op straat, niet eens veilig in een gebouw ofzo, en dat in zo'n buurt vol zombies, moet je welhaast suïcidaal voor zijn. Misschien was hij dat ook wel. Nuja goed, hapje had nog meer dan 40 HP en ik nog maar een stuk of 15 AP dus ik zou 'm nooit op m'n eentje op kunnen dus heb ik op irc maar even laten weten dat er een lekker hapje stond dat ik graag wou delen, heeft er een heel vriendelijke level 10 zombie toen mijn AP bijna op was het hapje op twee HP na opgegeten voor me zodat ik de kill-punten kon scoren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Valt tegen hoor, nog maar 58 XP, dus toch nog wel even sparen. Ok, tenzij ik morgen plots voor een gebouw sta waar een hele hoop lieve zambahs allemaal bijna-dode hapjes naar buiten gezeuld hebben, maar zo groot acht ik die kans nu ook weer niet. Ik vind het eigenlijk best moeilijk om geregeld wat te nommen te vinden, gebouwen lijken allemaal ofwel vergrendeld, ofwel al leeggehaald.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bent op een laag level nu. Maar als je je volgende skill hebt haal je uit elke AP waarmee je een harman ontmanteld 1,5 XP en dan gaat het een stuk sneller. En je gebruikt de chat, die zou ik gewoon opstarten vroeg in de avond, en aan laten staan en op een gegeven moment komt er altijd wel iemand met een dineertip voor je.

Link naar bericht
Deel via andere websites

You are inside the Burton Building. The doors to the street have been left wide open. Also here are Baz Baziah, Drecg, Paradoxi, LUE Sucks, dexter63 and nbeerbower.

Somebody has spraypainted SCHWAM DIDDY, BOY! onto a wall.

There is another zombie here.

w00t, voor het eerst zelf barricades omvergeworpen! biggrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap niet hoe wiki's werken en hoe dat stemmen moet enzo dus ik hou me er niet mee bezig en ga gewoon lekkere mensjes happen en gedichtjes schrijven. Ik zal wel een ode schrijven voor de nieuwe mayor, whoever it may be. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Iemand een idee waar de Big bash nu is? Mijn zombie heeft honger.

Schat, daarvoor moet je gewoon op de wiki kijken: link

Ze zijn nu dus in Scarletwood. Waar er concreet wat lekkers is weet ik niet, mijn hapjes van daarstraks zijn intussen allemaal op en ik heb te weinig AP om veel te zoeken, maar op irc kun je altijd wat rondvragen, of gewoon zelf rondlopen en hopen dat je geluk hebt, zoals ik daarstraks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

You are inside Remigius General Hospital, its emergency room in disarray. The doors to the street have been left wide open. Also here are Kill on Sight (50HP), SFC Upchurch (44HP), Dr LaCroix (60HP), Jin Velddrinn (53HP), Brian Aitken (56HP), Maven of Mortar (56HP) and Henry Nilson (57HP).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Liefje en ik hebben lekker romantisch aan één mensje zitten knabbelen. widegrin.gif

(We hadden geen van beiden voldoende AP om een mens te kunnen doden, waren allemaal mensen met vrij hoge HP, dus hebben we onze krachten maar gebundeld om tenminste één van ons twee nog een kill te kunnen laten scoren.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben je er weer bij? smile.gif

Trouwens, dames, vanavond dineren we in Lumber Mall, de beste human sushi van heel Penny Heights!

*bindt haar slabbetje voor en haalt de sojasaus alvast boven*

NOMNOMNOMNOMHUMANZ

(Met dit weer ben ik trouwens sushiverslaafd, ik snap niet hoe mensen nog wat anders kunnen eten dan dat. Nu ben ik me dus serieus aan het inbeelden hoe brain-sushi eruit zou zien.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oooooh, sushi is héérlijk! Ik heb het heel lang niet gegeten omdat het me maar niks leek, ik hou helemaal niet van vis eigenlijk, maar een tijd terug heb ik het dan toch uit nieuwsgierigheid eens geproefd, gewoon één stukje van een sushi-minnend huisgenootje gebedeld, en sindsdien ben ik helemaal verkocht, ik heb het deze week al twee keer gehad en dat het nog maar 2 keer is in plaats van 5 keer komt enkel doordat het zo duur is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid