Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Uhm, zonder freerunning kun je Blackmore niet in omdat het EHB is. Bij tijd en wijle worden de barricades aangevallen en dan kun je van de gelegenheid gebruik maken om binnen te komen. (regelmatig refreshen) Ik zou je BB3 groepsnaam eerst even verwijderen. Ik vraag wel of iemand je kot reviven. Het is belangrijk dat je blijft liggen tot de cades VSB of lager zijn en dan razendsnel opstaan en naar binnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Meh, dit is te veel gedoe voor nu, zometeen is oma hier voor ons wekelijkse zondagavondfamilieetentje en ik ben sowieso de hele dag al on en off bezig met spullen inpakken (morgen verhuizen, iek!). Ik blijf wel gewoon lekker zombie vandaag. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ik heb voor vandaag mijn IP-limiet al, dus tot 1 uur vannacht beweegt mijn inquisiteur niet. En ik zag ook al dat mijn naalden voorraad op is, één combat revive te veel gedaan.

Dus als je er morgen nog ligt dood te wezen, laat het weten, dan kijk ik wat ik voor je kan doen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn tot nu toe werkende aanpak is: afknallen, het pand verlaten, en even later terugkeren en zoeist roepen als "waar is die verrekte PKer met vrijwel dezelfde naam als ik???? Ik jaag al zo lang op dat tuig!!"

En dat werkt? overlevers mentaliteit; het kruikeld de geest.... noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

En dat werkt? overlevers mentaliteit; het kruikeld de geest....
noparty.gif

Ik zal het gekker voor je maken: veel survivors willen niet moorden, zelfs als je ze er heel duidelijk aanleiding voor geeft. Mijn Griekse zombie staat in een pand vol mensen, tijdelijk revived om wat skills te kunnen kopen die nuttig zijn als zombie. Nu WIL ik dood, en niemand maakt me dood! Echt, ik heb mensen geslagen, met een bijl bewerkt, en nog maakt niemand me dood. Bizar gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik zal het gekker voor je maken: veel survivors willen niet moorden, zelfs als je ze er heel duidelijk aanleiding voor geeft. Mijn Griekse zombie staat in een pand vol mensen, tijdelijk revived om wat skills te kunnen kopen die nuttig zijn als zombie. Nu WIL ik dood, en niemand maakt me dood! Echt, ik heb mensen geslagen, met een bijl bewerkt, en nog maakt niemand me dood. Bizar gewoon.

Je kunt ook gewoon uit een raam springen, of gaan picknicken in het park. Maar survivors zijn meestal redelijk egocentrisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik vind het gezelliger om vermoord te worden. Maar daar zijn ze te lui voor ofzo.

Je kunt je in Buckley Mall laten offeren aan Cthulhu. widegrin.gif

Dat is helemaal in het zuiden, maar als je er toevallig in de buurt zit..... Verder kun je de generator slopen, daar worden survivors meestal wel wild van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je het red om naar Buckley te komen nu dan schiet ik je wel voor je kop.

link

Hier kun je je inschrijven.


Samengevoegd:

Kingdom - BARHAH Nation

Our domain, this kingdom come

Now caded burbs whose ways are lost.

Without the strength to carry on.

All BARHAH lost all Brainrot none.

Did you think you'd be saved

By slaying zeds to cleanse yourselves of shame?

Or are you afraid, are you afraid,

As you stare back at your face?

Are you ashamed, are you afraid,

By cading what the Ridleys razed?

Do you think that you'll be saved?

Do you think that you'll be saved?

I believe that we'll conceive

To make Ridley for us a heaven.

A brave new world, a BARHAH land.

A fortitude of rotted minds.

Until I see this kingdom is mine,

I'll turn the daytime into night.

I'll guide the blind, my will be done

Until the day I see our kingdom has been won.

No more the zambahz of the weak

Devoid of BARHAHs light to seek.

I’ll leave no walls, no stone unturned.

Every tower must be razed

To the dust from which it came.

None will be spared, no remnant saved.

Are you ashamed, are you afraid

Of the zeds and babbahs you have slaid?

Did you think you would be saved

By the cades and gennies you have made?

None will be saved.

None will be saved.

I believe that we'll conceive

To make Ridley for us a heaven.

A brave new world, a BARHAH land.

A fortitude of rotted minds.

Until I see this kingdom is mine,

I'll turn the daytime into night.

I'll guide the blind, my will be done

Until the day I see our kingdom has been won.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Buckley it is!

Hrm, ik heb net lopen bevoorraden daar, dus mijn AP is niet genoeg om je vanavond nog te offeren. Ik zou zeggen: zoek de drukste hoek op, ga lekker pitten en dan zorg ik dat je morgen rond het middaguur of later van je ademprobleempje af wordt geholpen.

We kunnen elkaar hier mss treffen, en als je van te voren nog wat wilt zeggen is het helemaal leuk. Je kunt overwegen om even een berichtje in het topic op het mitsforum te dumpen. Je hoeft niet te registreren, je kunt als gast ook een berichtje schrijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kun je even een profiel geven, dan verloopt het offer wat soepeler. Je wordt trouwen geofferd aan de Chilean Blob, dat is de oppergod uit ons pantheon. Als je vooraf nog wilt speechen zorg dan dat je wat klaar hebt in het engels, dan schrijf ik zelf ook een inspirerende preek.


Samengevoegd:

Quote:

oh, ik ben pas in Old Arkham, en mijn APs zijn ook op, dus ik ben nog f onderweg
smile.gif

Is op zich geen probleem. Dan offer ik gewoon nog even iemand tussendoor of zo.

Edit, morgen kun je hier wel zijn, dus dan gaat het feest gewoon morgen eind van de middag door. Dan loop ik maar wat AP mis. Wij van MITS hebben graag vrijwillige offers.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid