Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Mijn update moment van de dag word uur of 7, maar kunnen we niet beter naar de suburb ernaast gaan? Lockettside of zelfs South Blythville? Daar zijn al veel zombies en valt er denk ik meer te beleven, of heb jij al een character met wat skills als gebouwen openen enzo? Ik had net alle barricades gesloopt van een laag beveiligd gebouw en dan krijgt die aardappelzak niet eens de deur open.
puh2.gif

Ik heb een character wat vooralsnog human is. Ik heb op het moment 125 XP te besteden, en ik denk dat ik daar minstens +30 XP bij kan spelen per dag. Mijn idee is dat ik iig "Memories of life" (om deuren te openen) koop en "Vigour Mortis" (jullie begin skill) mijn idee is dat ik XP probeer te winnen en dat jullie je uiteindelijk verzamelen in de buurt van mijn hospitaal.

Dan spreken we af dat ik bijv. om 20:00 uur naar buiten kom. Ik sla eerst jullie schedel een beetje in en dan vreten jullie me bijna op. Ik ga terug naar mijn hospitaal en laat me genezen. Rinse & Repeat

Er zijn hier trouwens 4 hospitaals op een kluitje, dus het valt niet te snel op dat ik telkens met een paar HP binnenkom. Met een beetje mazzel kunnen we e.e.a. volhouden tot jullie "Lurching Gait" of misschien zelfs ook "Ankle Grab" kunnen kopen.

En dan proberen we de nog uit te vinden techniek "Line Dancing" uit. dan banjeren we op linie door Malton en als we iets interessants vinden dan richten we ons daar op.

Weet iemand een goede IRC om eea te coordineren?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Plaegdraeger, NecroTech Dude has joined the hunting!


Samengevoegd:

[...]En toen sprong ik uit het raam en was ik dood c.q. zombie for the time being.

Hum, je begon als necrotech en pleegde toen zelfmoord? De resulterende zombie is niet veel waard, beter een nieuwe zombie aanmaken en op naar Dartside. Je andere character is met 5 dagen inactief.

De naam is trouwens geweldig....


Samengevoegd:

Quote:

Klinkt leuk
puh2.gif
Wat kun je met die skills?

Lurching Gait zorgt dat je minder XP nodig hebt om rond te banjeren.

De tweede skill die je wilt is Ankle Grab. Als je dan doodgemaakt wordt kost het opstaan veel minder AP. 1-6AP ipv 10-15AP. Daarna verbeter je je aanvallen.

link

Dit is een redelijke guide voor wannabe zombies.

Als zombie is het misschien handig om een beetje wegwijs te worden, Loop een beetje rond, knabbel eens op een mens of op een zombie, vergaar wat XP en kom naar Dartside. Ik probeer mijn character up to date te krijgen zodat we als horde eea kunnen. We zitten op 5 man nu, en dat is een goed begin. met een beetje mazzel komen er nog meer bij. Als we elkaar een beetje helpen dan komt het allemaal goed denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Het klinkt bizar geschift genoeg om leuk te zijn. Na Pinksteren ga ik goed lezen en zien of ik mee kan doen. Zombies jagen, ik heb er nu al zin in.


Samengevoegd:

OK, CvW (human) Bernard Gui.

Ketters, Zombies, maakt niet uit, branden zullen ze. (Ja, ik ben fireman, leek me wel passend)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben alweer uit mijn punten voor vandaag
not_happy.gif

Dat gaat idd vrij snel. Het prettige daarvan is wel dat verslaving wordt voorkomen. Mensen die travian hebben gespeeld weten wss wat ik bedoel, dat is erger dan roken. Het handigste is om je punten voor de dag op te sparen en ze in 1 keer uit te geven.

De zombies hebben ondertussen gemerkt dat mensen niet bijzonder vaak buiten liggen te pitten. Als je er eentje tegenkomt wil je zoveel mogelijk AP hebben om er met je claws op los te rossen.

We kunnen nu al vast synchroniseren. Als iedereen er rond 20:00 al zijn AP er doorheen jaagt dan heb je de volgende dag rond 20:00 vrijwel mamimum AP. Dat speel je dan in 1 keer uit en als je dat handig doet kun je 20-30 XP per dag verdienen. Als je constant (liefst in een richting) diagonaal door de stad banjert bestrijk je het gootste gebied en heb je de grootste kans om mensen tegen te komen.

Als we uiteindelijk bij elkaar komen hebben we maximum AP om mee te spelen.


Samengevoegd:

Quote:

Het klinkt bizar geschift genoeg om leuk te zijn. Na Pinksteren ga ik goed lezen en zien of ik mee kan doen. Zombies jagen, ik heb er nu al zin in.


Samengevoegd:

OK, CvW (human) Bernard Gui.

Ketters, Zombies, maakt niet uit, branden zullen ze. (Ja, ik ben fireman, leek me wel passend)

Ik vrees dat de meerderheid zombies wil spelen. maar je kunt 3 mennekes naast elkaar besturen. Als je ook even een Corpse aanmaakt en richting Dartside schuifelt.....

Zombies zijn christelijk gezien compatible want:

- ritueel vlees eten en bloed drinken

- hersenloos door het leven schuifelen

- met andermans hersens kloten op dagelijkse basis

- mensen bekeren tot het zombiisme en bevrijden van hun oude leven

- plus een hiernamaals

widegrin.gif

Verder is zombie gemakkelijk om mee te beginnen. Als eea bevalt kunnen we trouwens ook overlevertje spelen. Het kan absoluut geen kwaad om al een fireman achter de hand te hebben. Als je dood gaat gewoon het volgende mannetje aanmaken, en als je mazzel hebt hou je de tweede of derde lang genoeg in leven om Freerunning te kopen. Met freerunning kun je van gebouw naar gebouw hoppen zonder naar buiten te gaan. Dat maakt je leven een stuk gemakkelijker omdat je via een VSB ook naar de beter gebarricadeerde gebouwen kunt komen.

Een goede handleiding voor beginnende overlevers.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zombies zijn christelijk gezien compatible want:

- ritueel vlees eten en bloed drinken

- hersenloos door het leven schuifelen

- met andermans hersens kloten op dagelijkse basis

- mensen bekeren tot het zombiisme en bevrijden van hun oude leven

- plus een hiernamaals

widegrin.gif

worshippy.gifworshippy.gifwidegrin.gifbiggrin.gifrofl.gif

Sorry bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Hum, je begon als necrotech en pleegde toen zelfmoord? De resulterende zombie is niet veel waard, beter een nieuwe zombie aanmaken en op naar Dartside. Je andere character is met 5 dagen inactief.

De naam is trouwens geweldig....

Ik loop nog wat rond met Plaegdraeger, maar heb even een zombie gemaakt die luistert naar de naam 'Thelonius Zomb'. Punten zijn op vandaag, maar ik ben 'al' in Crooketon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat is een programma, dan moet je ook nog een server hebben.

Er zijn trouwens goedkopere (lees: gratis) manieren om dat programma te krijgen
engel.gif

Als je een horde wilt vormen heb je een privechat (oid) nodig om de aanvallen te coordineren, er moeten gratis chatrooms zijn op internet. Het hoeft allemaal niet geavanceerd te zijn of zo, als je maar realtime kunt praten. Weet je toevallig iets?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ok, ik ben er ook
puh2.gif
als zombie natuurlijk..

tot nu toe beetje rondgelopen en wat andere zombies aangevallen, maar verder nog niet veel spannends..

Welkom iig, in je eentje gaat het even duren idd, met een groep heb je meer mogelijkheden.


Samengevoegd:

Quote:

mIRC is gratis, na een maand duurt het opstarten ervan alleen ietsje langer maar kan je er nog steeds volledig functioneel gebruik van maken. Of dat de bedoeling is of niet, het is effectief gratis.

Dat is mijn link toch? Dan zouden we die kunnen gebruiken. Weet je toevallig he je daar een groep aanmaakt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb in het verleden gebruik gemaakt van IRC is niet zo moeilijk hoor ergens een tijdelijk kanaal aanmaken, alleen dan moeten we dat wel elke avond doen, zou niet weten hoe we een permanent kanaal kunnen maken.

Als je naam en wachtwoord kunt hergebruiken is dat op zich geen probleem denk ik. En indien dat wel zo is, dan valt daar een mouw aan te passen. Naam + datumcode of zo. Heb je mIRC toevallig geinstaleerd?

ik heb even een testkanaal geopend als #Marinus

ww = 12345

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja, ik heb ook mIRC geinstallerd, maar ik weet niet hoe je een vaste server op moet zetten.

Veel succes
puh2.gif

Die hoef je niet op te zetten, er zijn servers waar je gratis een kanaal kan registreren zelfs, lees ik net. Dus ik ga even wat vogelen en dan ga ik dat voor elkaar proberen te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid