Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Intussen ga ik maar eens opstaan en ondood op zoek naar eten Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 link Ik ben net gaan liggen. Mijn versgeofferde alt komt richting dartside, hij vreet alles op wat hij tegenkomt, dus het kan mogelijk wat langer duren. Hij zit tegen level 5 aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Overigens, mijn mens is nu ook een zombie. Hoe maak ik daar weer een mens van? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Quote: Op woensdag 02 juni 2010 22:46:26 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Overigens, mijn mens is nu ook een zombie. Hoe maak ik daar weer een mens van? Het makkelijkset is om gewoon rond te gaan lopen als een zombie en je zombieding te doen. Binnen de kortste keren steekt iemand meestal een naald in je nek. Je kunt ook op revivalpunten gaan staan. die staan op de Wikikaarten aangegeven als RP. Kerkhoven zijn (redelijk) vaak revivalpunten. Je kunt je profiel ook aanpassen. Als je in je zombie description "Pro-survivor please revive" oid zet vergroot je je kans. Het helpt als je af en toe Mrh? zegt. Waar zit je btw? misschien kan ik even kijken of er een revivalpunt in je buurt zit. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Haha, die speech! Geweldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Het betreft Bazooka Jim, die nu geheel ongewenst dood rondloopt in Gulsonside... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 @ CvW, die buurt ken ik niet. link Ik zie dat de mall in de handen van zombies is gevallen, dus het plaatselijke RP zal het niet echt goed doen. @Iriacynthe Oorspronkelijk zou ik alleen afgeschoten worden, maar uiteindelijk vroegen ze me of ik iets wilde zeggen. Nu ja, dit is het resultaat... De link met het offer werkte niet, ik heb hem even geupload in imageshack. Hun werkwijze is ook helemaal geweldig. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 link Hier staat wat te eten, als je snel bent kun je bikken link Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 * hopeloos zit al vol voor vandaag Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hij heeft nu nog 12 HP Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 20:20:14 schreef Ol Moth het volgende: Hij heeft nu nog 12 HP Het grappige was dat iemand me voor mijn kop schoot terwijl ik stond te eten, doodgaan tijdens je maaltijd en weer verrijzen is best grappig, en uit haar kont heb ik ook nog een paar happen genomen Samengevoegd: Nog iemand om het af te maken? zou leuk zijn als we bij onze eerste actie als groep iets doodmaakte. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 03 juni 2010 20:18:37 schreef hopeloos het volgende: * hopeloos zit al vol voor vandaag De chat gaat hem niet worden, maar als we het zo doen. kan het ook. Het is handig als we allemaal onze punten opsparen tot in de avond. Dan doe ik rond negen uur even een rondje door de wijk en als ik iets tegenkom meld ik het hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nog 10 HP. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 20:48:41 schreef Ol Moth het volgende: Nog 10 HP. Nog 8 HP En voor wie dat wat weinig vind: als je hem doodmaakt krijg je een extra 10 XP bovenop de 8 XP Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik vind dit zo'n leuk topic om te volgen Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 20:54:19 schreef annzie het volgende: Ik vind dit zo'n leuk topic om te volgen Van binnenuit is het nog leuker, En wat helemaal leuk is: link We zijn een level 21 character aan het vermoorden. Samengevoegd: als iemand van ons hem te grazen neemt. neem even een screenshot van de moord met printscreen en upload het naar imageshack oid. En poot het hier neer... het is historisch oid. LOL, nu is iemand mijn schedel aan het inslaan met een bijl. De bediening van dit restaurant zuigt.... link Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 6HP, argh. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Iets zegt me dat dit heel langzaam en pijnlijk gaat worden, als Groot-Inquisiteur CvW eens online kwam..... Samengevoegd: 4 HP, My Prophet this is slow BARHAH! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 CvW ligt zeker dood te wezen in dit gebouw? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 20:21:54 schreef MarinusCopy het volgende: De chat gaat hem niet worden, maar als we het zo doen. kan het ook. Het is handig als we allemaal onze punten opsparen tot in de avond. Dan doe ik rond negen uur even een rondje door de wijk en als ik iets tegenkom meld ik het hier. 9 uur is een stuk beter dan 8 uur (gtst of zombies.. moeilijke keuze ) Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hopeloos, vertel me ajb dat je net genoeg AP heb om de ademer dood te maken. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 03 juni 2010 21:31:07 schreef Ol Moth het volgende: CvW ligt zeker dood te wezen in dit gebouw? Waarschijnlijk, hij is er dan ook oud genoeg voor. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 03 juni 2010 21:31:07 schreef Ol Moth het volgende: CvW ligt zeker dood te wezen in dit gebouw? Jij ligt ook dood te wezen vrees ik. er werd een zombie afgeknald net. En volgens mij heeft iemand zitten healen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik was net opgestaan, ik had verse HP, dus tenzij de hele cavelerie is langsgekomen of ik een headshot heb gekregen leef ik als het goed is nog. Leven in de ondode zin. Samengevoegd: Ja, ik heb een headshot gekopt van Evil Alien Conquerer. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 21:41:19 schreef Ol Moth het volgende: Ja, ik heb een headshot gekopt van Evil Alien Conquerer. Ja, dacht ik al, maar het was een heroische dag verder... Ik ben ook halfdood zag ik. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 03 juni 2010 21:31:22 schreef hopeloos het volgende: [...] 9 uur is een stuk beter dan 8 uur (gtst of zombies.. moeilijke keuze ) Dan is het 21:00. Ik probeer iets te eten te vinden, en jullie volgen. Samengevoegd: link Bijzonder...... Iemand die zombies geneest die onder de 10 HP zitten link Ok, het is iemand met humor, dat verklaard een hoop.... Samengevoegd: You maul TimeOfWarfare1 for 2 damage. They drop to 58 HP. Nu ja, die ene is een soort algemene genezert vrees ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Sorry, ik ben aan alle kanten erg dood vrees ik. Ik ga nu even kijken. Mijn grootinquisiteur is overigens een verdwaalde zombie op zoek naar genezing. Voor onze credible-horde heb ik een zombie in de regio. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Quote: Op vrijdag 04 juni 2010 11:18:58 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Sorry, ik ben aan alle kanten erg dood vrees ik. Ik ga nu even kijken. Mijn grootinquisiteur is overigens een verdwaalde zombie op zoek naar genezing. Voor onze credible-horde heb ik een zombie in de regio. En, geluk als je hebt, een zekere alt van mij is sinds gisteren een afgestudeerd reviver, Ik moet nog een DNA-scanner en een paar naalden zoeken, maar als jij alvast richting Yagoton loopt, zou ik, als alles goed gaat in het weekend een naald in je oog kunnen rammen. Dit vereist wel enige coordinatie en snelheid, dus je zult een paar minuten op de chat moeten rondhangen met moi. Let ook even op deze post, dat character verandert af en toe van wijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik weet niet of ik vandaag tijd heb. Ik ga iig zodra ik een gat in de agende heb richting Yagoton te lopen, ik hou je op de hoogte Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten