Morphogenesis 4 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik heb nu van die Heineken 25cl geprobeerd. Da's ook geen lol an. Zowel het volume als de smaak. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Pauwel Kwak. Heerlijk bier. Gedronken uit koetsiersglas! Niet te gulzig anders kwakt die in je gezicht. Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hmmm, misschien ook maar eens een biertje scoren, mag wel weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik drink vanavond maar eens een blik Grolsch (Wie Stoat Achter Twente ) Geen kampioen, maar toch een mooi seizoen. Verder ben ik aan een alcohol vrije maand bezig omdat ik keelontsteking heb gehad en daarnaast wil ik eens onderzoeken of ik beter slaap als ik helemaal niks drink. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik vind Bavaria best lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Vergeleken met Bavaria is alles wat je noemt prima te drinken. Ow, en dat bedoel ik niet als compliment voor Heineken. Bavaria is trouwens in vergelijking met Oranje bier prima te drinken. Ik bedoel, Bavaria zou ik nog wel willen drinken als ik in Tokyo zou wonen en de flesjes drinkwater zijn allemaal uitverkocht. Maar Oranje boom? No way! Ik vond je vorige post over verschillende biertjes waarin je eigenlijk hetzelfde zegt een stuk sterker. Ter herinnering: En daar is die dan. Mijn favoriete merk bier is Hertog Jan. Grolsch gaat er ook goed in. Daarnaast ben ik gek op speciaal bier zoals trapistenbier, dubbel, tripple, etc. Oja, Guinness lus ik ook, met mate dan. Heineken is zo'n standaard bier. Niks bijzonders aan, maar wel goed te drinken. Een biertje wat ik op een terras absoluut niet zou afslaan, maar voor thuis nooit zou kopen. Bavaria bier is geen bier. Krijg je dat aangeboden: Loop naar de wc, leeg je glas daar, spoel het om en vul het met kraanwater. Oranjeboom: Als je ooit de hel in komt, dan zul je dat voor eeuwig moeten drinken. En dan zul je smachten naar een glas bavaria. Oranjeboom bier bestaat hier op aarde om je te waarschuwen tegen de gruwelen van de hel. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik vind Bavaria best lekker.Ik ook. Zo walgelijk vind ik het niet. Ik vind sowieso dat de smaken van verschillende biertjes elkaar niet zoveel ontlopen als sommigen hier beweren. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 http://www.distrifood.nl/web/Assortimen ... aatste.htm Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ja, volgens de Telegraaf. Zegt genoeg Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ja, volgens de Telegraaf. Zegt genoeg Onder studenten... Ik drink ook wel bavaria, omdat het goedkoop is, maar niet smerig. Grolsch, Alfa, Jupiler, Warsteiner en Palm zijn allen vele malen lekkerder. Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Jep, en er gaat bij mij niks boven een Hertog Jan. En ik heb nog steeds geen bier gedronken. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Jep, en er gaat bij mij niks boven een Hertog Jan. En ik heb nog steeds geen bier gedronken. Je hebt bier én je hebt Grolsch Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Wat is nu eigenlijk het verschil tussen pils en bier? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Pils is een soort bier. Guinness is bijvoorbeeld bier, maar geen pils. Het zelfde geldt voor 'Ale' en ik dacht ook Trapistenbier ed. Pils is dus het standaardbier van HertogJan, Grolsch, Stella, Bitburger, etc. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Bier ruikt zo vreeee-seeee-liiiijk lekker. Ik kaap altijd een biertje van iemand om er gewoon even lekker aan te kunnen ruiken. Hhm.... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ja, volgens de Telegraaf. Zegt genoeg En volgens mij. Ik ben een keertje blind gaan testen en Bavaria scoorde best hoog bij mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Heeft iemand heer ervaring met biertjes van Brouwerij/restaurant De Molen in Bodegraven? Ik ben vooral erg benieuwd naar de biertjes: Hel & Verdoemenis Hemel & Aarde Borefts Witbier Boer n Bier Maar als iemand andere producten van hun ooit heeft geprobeerd en hoe dat beviel vind ik dat ook wel interessant. Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Vorige week toch een biertje gedronken, ik drink zo weinig. Gaat leuk worden als ik weer regelmatig op m'n club ben, stelletje zuipschuiten in dat wereldje. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Voor de whiskykenners onder ons: Wat is een redelijke maar toch betaalbare whisky? Ik ben nog niet echt thuis in de whiskywereld () en dingen als single malt en scotch blended zeggen me nog zo weinig dat ik niet eens zeker weet of de termen wel juist zijn. (Dat zegt al genoeg geloof ik ) Ik weet dat er ooit een topic was van iemand die advies vroeg omdat diegene het als cadeau wou geven maar ik kan het nergens terug vinden... Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Dimple is populair bij de whisky drinkende vrouwen die ik ken. Of anders deze: Zelf vind ik dit lekker: Glenfiddich. Deze heb je van iets boven de €20 tot heel duur. Of Aberlour Dit zijn allemaal 'goedkope' merk whisky's . Maar ook goedkoop is best veel geld. Ik drink dit dan ook bijna nooit, misschien 4 flessen per jaar. Plus nog af en toe als ik bij familie ben, een aantal van mijn ooms zijn echte liefhebbers. Je kunt ook van die echt goedkope flessen krijgen, maar dat raadt ik sterk af. Dat is echt bocht met veel alcohol, dan kan je geld in je zak houden en water drinken. (of wodka of jenever nemen als het om iets alcoholisch gaat.) Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Als je ooit in Frankrijk bent kan je daar heerlijke Whisky voor 19 euro halen in de supermarkt: Zie je er niet aan af en proef je er ook niet aan af. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik heb 10% korting op whisk(e)y bij de Mitra, ik denk dat ik één van Dubito's tips ga kopen. Weet je ook een beetje hoe ze smaken Dubito? Ik ben vooral benieuwd naar de bovenste twee Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik gok dat ze naar whiskey smaken. Link naar bericht Deel via andere websites
Dikkedrigus 0 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Grolsch Ik rij dagelijks langs de brouwerij. Je hebt bier en je hebt Grolsch! een waarheid als een koe, Grolsch is geen bier! Het is ook niet zo gek, gezien de rommel zo'n beetje in Duitsland wordt gemaakt..XD Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 En Duitsers en bier gaat natuurlijk totaal niet samen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten