ThijsK 0 Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 link Quote: Op dinsdag 06 november 2007 15:27:21 schreef Pius_XII het volgende: * Pius_XII zingt uit volle borst: 'We willen ar-gu-menten zien, argumenten zien, argumenten zien.' Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Quote: Op dinsdag 06 november 2007 13:36:06 schreef kimberly-18 het volgende: bovendien is het wel waar dat je je man extra kan verassen als je een keer echt heel mooi ondergoed hebt Arme michie23 Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 10:58:22 schreef marliesje het volgende: [...] ik vind het wel een goede vraag of een vrouw voor meer wordt geroepen dan als echtgenote en moeder....noem mij een vrouw in de bijbel die voor wat anders werd geroepen dan de rol van echtgenote en moeder..... en dat is wat ik zeker wel wil worden als God het wil.... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Over de muur die mensen om zich heen bouwen om zich te beschermen, maar die ook Christus buiten zou (moeten) houden Quote: Op donderdag 08 november 2007 09:01:50 schreef Fidelma het volgende: De bouwstenen die ik bij mijzelf herken zijn ook sarcasme, een milde vorm van cynisme,(zelf-)spot, humor, stoer(heid), arrogantie, overly zelfstandig, egoisme, gereserveerd in het 'geven' en, ook vaker genoemd op dit forum, niet van anderen willen 'ontvangen'. (dat het eigenlijk 'niet durven' of 'niet kunnen' is weet de beschouwer van de muur niet ) En deze laatste 'niet kunnen/ durven ontvangen'is denk ik de hoeksteen. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Quote: annia Mijn rug heeft een identiteitscrisis en denkt de laatste tijd dat ie een baksteen is Dit mag dan wel een profielpost zijn...hij is te mooi om niet hier neergezet te worden Bron: profiel van ArjenV Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 17:55:49 schreef ThijsK het volgende: [...] Zet er broodje aap boven en je verhaal is compleet Nootjesbrood toch? Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst 8 november 2007 Quote: Op donderdag 08 november 2007 21:56:58 schreef TamarM het volgende: [...] Dit mag dan wel een profielpost zijn...hij is te mooi om niet hier neergezet te worden Bron Tamar, bron! (alles voor die profielhits) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Quote: Op dinsdag 13 november 2007 21:08:00 schreef gewoon Paultje het volgende: Het is een christelijk evenement ja, anders stond er denk ik geen grace in de naam. Quote: Op woensdag 14 november 2007 08:11:11 schreef Jipke het volgende: [...] is will en grace dan ook christelijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 14 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Admod note: post verwijderd die een andere post citeerde die verwijderd is, evenals reactie daarop. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Mooie post: Quote: Op woensdag 14 november 2007 12:38:03 schreef TimonK het volgende: Admod note: post verwijderd die een andere post citeerde die verwijderd is, evenals reactie daarop. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 @ Tamar: hij is inderdaad leuk! @ Joost: is dat crew humor? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst 14 november 2007 Nee, ik vind 'm echt leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Quote: Op donderdag 15 november 2007 19:52:23 schreef Thijs het volgende: Haha storm in een glas water. Typisch Credible. , ik hou van dit soort one-liners van Thijs. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik zie Thij s staan en denk 'ik heb een keer iets goeds gezegd' maar helaas Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Die zijn idd mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 16 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Quote: Op vrijdag 16 november 2007 16:35:39 schreef Levi het volgende: [...] Precies, dat staat er in de bijbel. Het maakt volgens mij dus ook niet zoveel uit, of mensen worden begraven of gecremeerd. Maar volgens mij is het voor de nabestaanden prettiger om je te laten begraven. Ik ben wel eens bij een crematie geweest, maar dat voelde gewoon niet zo prettig aan. Na afloop van de afscheidsdienst in de aula, liepen we allemaal langs de kist weg, zodat de overledene 'alleen' achterbleef. Daar had ik wat moeite mee. Ik zie liever een kist de grond in zakken, dan 'weet' ik tenminste waar de overledene (het lichaam tenminste, dat voor ons ook dierbaar is) rust. En dan denk ik altijd maar weer: 'zand erover'. Link naar bericht Deel via andere websites
PiB 0 Geplaatst 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst 17 november 2007 Muhaha! Thijs is op dreef Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst 17 november 2007 Quote: Op zondag 18 november 2007 00:13:02 schreef Jipke het volgende: Admod note: Thorgrems vraag over een bepaald filmpje weggehaald, op Credible bespreken we geen filmpjes met dit soort inhoud, Reacties op de vraag ook weggehaald Mjah, het is alleen lollig als je weet over welk filmpje dat gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Quote: Op dinsdag 20 november 2007 16:38:08 schreef Diana het volgende: Ik vind mijn taak als opvoeder mijn kind te begeleiden naar de volwassenheid, waarbij het kind mag uitgroeien tot een persoon die zelfstandig keuzes kan maken. Ik zou het vreselijk vinden wanneer mijn kinderen geloven wat ik geloof, alleen maar omdat ik het geloof. Ik hoop dat mijn kinderen in staat zouden zijn om zelf tot een keuze te komen, die alleen door God mogelijk is... niet door angst verhalen over een hemel en een hel. Mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Dank je Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Aangezien deze post het geluk gewoon uitstraalt vond ik 'm wel het vermelden waard: Quote: Op woensdag 21 november 2007 08:23:23 schreef Iggi het volgende: Groot Geluk... De familie om me heen, (schoon)moeder, broers/zwagers, (schoon)zussen. Vrienden om me heen. Trouwdag. De geboorte van ons eerste meisje. De geboorte van ons tweede meisje. De geboorte van ons derde meisje. De aanwezigheid van alle dieren bij ons thuis. Een buitenritje maken met de meiden en 1 van onze haflingers, net iets te laat bij pad zijn, in het donker rijden en samen hardop kerstliedjes zingen (gister-na-middag) En ehhh... een nog Groter Geluk.. me gekend weten, ook al wil ik soms niet kennen... Dit is niet in cijfers uit te drukken. Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Gedenkwaardig onderschrift wat maar in m'n hoofd blijft nagalmen. Quote: "De kern van het geluk: degene willen zijn die je bent." - Desiderius Erasmus Ben er zo blij mee! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten