Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

vraag van Emilio

Quote:

Voorbeeld: Je hebt een dochtertje/nichtje tussen de 2 en 7 jaar. Ze word onzedelijk betast (of nog veel erger) door een ontsnapte TBS-er. De man is voortvluchtig, maar het staat vast dat hij de dader is.

Je gaat boodschappen doen (want ook in tijden van crisis gaat het leven door en moet er dus gegeten worden), en de man in casu steekt ineens over.

Rem je of geef je gas?

en het geweldige antwoord van diakio

Quote:

zei ik al dat ik pacifist ben enzo? Ik rem. Stap uit, en stap pas weer in als de man onherkenbare smurrie is.

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Katholieke bol: stuitert al sinds eeuwen

Evangelische bol: heeft een opgewekt stuitertje

Charismatische bol: stuitert niet, anti-zwaartekracht

Gereformeerde bol: is te zwaar om te stuiteren

Bevindelijke bol: stuitert en ervaart het ook

PKN-bol: altijd weer een verrassing hoe hij stuitert

Baptistenbol: stuitert vochtig het best

Apostolische bol: stuitert vier keer zo hoog

Messiaans-joodse bol: stuitert altijd richting Jeruzalem

Wachttorenbol: stuitert slechts symbolisch

Die bollen bedoel je?
clown.gif

dit is echt een meesterlijke post.........widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

* RobertF zit te twijfelen tussen de MacRoman en de MacSola. Het zit namelijk zo:

De MacRoman ziet er erg lekker en luxueus uit. Deze burger wordt al eeuwenlang hier geserveerd, maar soms ook door de strot geduwd. Er zit enorm veel in die burger, dus het moet wel voedzaam zijn. Men zegt ook dat deze het meest wordt besteld en dat de MacRoman ook als enige écht volledig voedt.

De MacSola daarintegen ziet er eenvoudiger uit en daar heeft hij ook al veel van gegeten. Wel wordt gezegd dat de MacSola veel puurder is, zonder kunstmatige stoffen. Het vlees zou écht naar vlees smaken, dat soort dingen. Wel ziet elke burger er weer heel anders uit, dus tja...

Fans van de MacRoman spreken echter de zogenoemde puurheid van de MacSola tegen en zeggen dat juist de MacRoman het meest puur is en dat de MacSola juist vrij nieuw is. Hoe kun je dan zeker weten dat de MacSola puurder en echter is, als hij nooit bestaan heeft, aldus de fans?

Fans van de MacSola zeggen op hun beurt weer dat de MacRoman veel te veel heeft toegevoegd aan de burger, door de eeuwen heen. Zoals kleurstoffen, smaakstoffen, geurstoffen, etc. En sommige fans zeggen zelfs met volle overtuiging dat de MacRoman rattengif zou bevatten...

RobertF hoopt maar dat de Ober hem genoeg tijd geeft om te kiezen.

deze vond ik mooi smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik weet nog dat ik om deze post minstens 5 minuten dubbel heb gelegen puh2.gif

Quote:

Ik kreeg laatst dit verhaal via mijn e-mail binnen wat ik met jullie wil delen.

In een klas vroeg een professor aan de studenten het volgende:

'Wie is hier christen?'

Één student stak aarzelend zijn zijn hand op.

'Ik meneer de professor.'

'Dus jij gelooft dat God bestaat?'

'Ja meneer'

'En dat hij de wereld geschapen heeft?'

'Klopt!'

Toen begonnen de ogen van de professor rood te worden, een kwaadaardige grijns kwam op zijn gezicht.

'Kijk eens! Dit zijn virussen. Ze maken je ziek! Door de evolutie knal met deze virussen! Allemaal toeval! Er is geen God!'

De student keek verdrietig.

Toen stond een andere student op.

Hij riep: 'Onzin! Virussen bestaan niet! Er is helemaal geen bewijs, en het kan ook niet bestaan want zulke dieren kunnen helemaal niet in je lichaam zitten!'

De professor wist niks meer terug te zeggen.

De student die dit gezegd had was Einstein.

het hele topic was (/is) trouwens geweldig puh2.gif

deze bijvoorbeeld:

Quote:

Ik geloof overigens ook niet in olifanten, want die zien er een beetje uit als bacteriën alleen dan wat groter. Dit komt omdat de meeste mensen niet in roze olifanten geloven, ik dus ook, en ik ben kleurenblind dus kan geen onderscheid maken.

Quote:

[...]

Dat durf ik niet te zeggen. Aan de ene kant klinkt het logisch wat je zegt, maar aan de andere kant zag ik wel een olifant in de ark van Noach op een plaatje van een kinderbijbel staan.

En dat is wel een erg betrouwbare bron.
yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was dat Levi op deze post reageerde, anders had ik hem nooit gezien. Maar ik vond hem erg sterk smile.gif

Quote:

Ik houd van alle mensen, dat lijkt me een goede zaak.

Daarnaast wil ik nederig zijn en geen harde mening hebben, nergens over. Ik acht mijzelf niet wijs genoeg om over een ander iets te zeggen, een ander te be- of veroordelen.

Ik begrijp niets van homofilie, en kan me absoluut niet verplaatsen in iemand die voor hetzelfde geslacht valt. Ik begrijp, of beter gezegd versta wel dat een man en vrouw een leven delen, vol van liefde, en door die liefde kinderen mogen krijgen, nieuw leven.

Maar omdat ik homofilie niet begrijp, is het denk ik goed te zeggen: bekritiseer niet iets dat je niet begrijpt. (Is een algemene uitspraak uiteraard, maar mooi gezongen door Bob Dylan in The Times Are a Changing)

Bovendien doe je mensen pijn als je ze beledigt, en als je andere mensen pijn doet, bewust of onbewust, doe je denk ik jezelf enorm tekort. Zo krijg je 'eelt op je ziel'.

Onze Heer heeft gezegd: "heb uw naaste lief als uzelf" en niet: "heb uw naaste lief als uzelf, behalve als hij homo is, of lesbisch, of moslim" of vul maar in.

Ik zou zeggen laten we allemaal nederig zijn en terughoudend in ons oordeel, zoals Paulus ook schrijft.

En alles wat leeft eren en liefhebben, met name alle mensen, immers de mens is het meest bijzondere en mooiste onderdeel van de Schepping (Genesis)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de post van de Vegaloog over de string ook echt HEEL grappig. Jammer dat hij niet meer post....


Samengevoegd:

Zelf wil ik deze voordragen:

Quote:

Ik houd van alle mensen, dat lijkt me een goede zaak.

Daarnaast wil ik nederig zijn en geen harde mening hebben, nergens over. Ik acht mijzelf niet wijs genoeg om over een ander iets te zeggen, een ander te be- of veroordelen.

Ik begrijp niets van homofilie, en kan me absoluut niet verplaatsen in iemand die voor hetzelfde geslacht valt. Ik begrijp, of beter gezegd versta wel dat een man en vrouw een leven delen, vol van liefde, en door die liefde kinderen mogen krijgen, nieuw leven.

Maar omdat ik homofilie niet begrijp, is het denk ik goed te zeggen: bekritiseer niet iets dat je niet begrijpt. (Is een algemene uitspraak uiteraard, maar mooi gezongen door Bob Dylan in The Times Are a Changing)

Bovendien doe je mensen pijn als je ze beledigt, en als je andere mensen pijn doet, bewust of onbewust, doe je denk ik jezelf enorm tekort. Zo krijg je 'eelt op je ziel'.

Onze Heer heeft gezegd: "heb uw naaste lief als uzelf" en niet: "heb uw naaste lief als uzelf, behalve als hij homo is, of lesbisch, of moslim" of vul maar in.

Ik zou zeggen laten we allemaal nederig zijn en terughoudend in ons oordeel, zoals Paulus ook schrijft.

En alles wat leeft eren en liefhebben, met name alle mensen, immers de mens is het meest bijzondere en mooiste onderdeel van de Schepping (Genesis)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

euhm...
verbaasd.gif

die had ik al geplaatst hoor
puh2.gifpuh2.gif

Ik was waarschijnlijk net even eten ofzo... iig iid een ERG goede en evenwichtige reactie.

(ik hoop dat als ik later groot ben, ik ook nog eens wordt genoemd in een gallerij van verstandige posters... rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ach, erg ideologisch verantwoord was ik ook niet. Als student liep ik ooit door Londen, waar PLO-erts stonden te collecteren, de strijd moet tenslotte betaald worden. Dus ik gaf ze een pond, terwijl ik een slok cola nam. Kreeg ik een hele preek dat ik natuurlijk niet met de PLO kon sympathiseren en tegelijk amerikaanse cola kon drinken. Volgens mij was dat de eerste keer dat ik dacht: laat die Israeli's jullie maar fijn naar de steentijd terug bombarderen.

Ook erg mooi! rofl.gifhandsup.gifapplaus-smiley.gifthumbsup.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid